2Dディスプレイの世界市場 - 2023-2030Global 2D Display Market - 2023-2030 概要 世界の2Dディスプレイ市場は、2022年に25億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にCAGR 6.2%で成長し、2030年には42億米ドルに達すると予測されている。 消費者がゲーム、メディア消費、専門的な作業な... もっと見る
サマリー概要世界の2Dディスプレイ市場は、2022年に25億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にCAGR 6.2%で成長し、2030年には42億米ドルに達すると予測されている。 消費者がゲーム、メディア消費、専門的な作業などの活動のために、より強化された詳細な視覚体験を求めるため、高解像度ディスプレイに対する需要が高まっており、メーカーはより高い画素密度、色精度、コントラスト比を持つ高度なディスプレイ技術を開発し、提供するよう促している。 スマートフォン、タブレット、ウェアラブル・ガジェットなど、さまざまなデバイスで使用できる曲面ディスプレイの開発を可能にする、フレキシブルで曲げやすいディスプレイ技術の採用は、2Dディスプレイ市場の好機となり、ユーザー体験に革命をもたらし、2Dディスプレイの潜在的用途を拡大する。 北米は2022年に世界市場の約1/4を占めると予想されている。航空産業の急成長は、防衛・航空宇宙向け2Dディスプレイ市場の成長を後押ししている。例えば、2022年3月8日、米国務省はE-2Dアドバンスト・ホークアイ航空機の日本への対外軍事売却を承認した。米国は日本に約14億米ドルのホークアイ航空機を承認した。 ダイナミクス 家電製品の高解像度ディスプレイに対する消費者需要 スマートフォン、タブレット、ノートパソコン、テレビなどの家電製品における高解像度ディスプレイに対する消費者の需要が、世界の2Dディスプレイ市場を牽引している。この競争環境にあるメーカーは、こうした需要を満たすために戦略的アプローチで対応している。また、ディスプレイの品質を向上させるために継続的な技術革新に注力しており、より優れた色精度、コントラスト比、エネルギー効率を実現するOLEDやMicroLED技術などの機能を提供している。 さらに、メーカー各社は、高リフレッシュレート、低入力ラグ、ゲームやコンテンツ制作のような特殊用途向けにカスタマイズされたディスプレイを通じて、製品の差別化を優先している。顧客中心のアプローチは、環境規制やエネルギー効率基準の遵守と相まって、メーカーが競争力を維持し、ダイナミックな2Dディスプレイ市場の成長を促進することを可能にしている。 例えば、2022年11月8日、LG Displayは世界最大の12インチ高解像度ディスプレイを発売し、20%の伸縮機能を提供することで新たな標準を打ち立て、注目すべきフリーフォーム技術を取り入れることで、歪みや害を経験することなく拡大、折りたたみ、ねじれを可能にした。 広告における高品質ビジュアル・コンテンツへの需要の高まり インタラクティブな広告やマーケティング資料に対するニーズの高まりが、世界の2Dディスプレイ市場を牽引する重要な要因となっている。メーカー各社は、解像度の向上、鮮やかな色再現、双方向性に焦点を当てたディスプレイ技術に戦略的に投資している。これにより、企業は注目を集め、魅力的なマーケティング・キャンペーンを展開することができる。このような需要主導型のアプローチを採用することで、メーカーは広告・マーケティング業界のニーズを満たすことができ、市場の成長を後押ししている。 新興ディスプレイ技術との競争激化 2Dディスプレイ市場は、3Dディスプレイや拡張現実(AR)・仮想現実(VR)ソリューションなどの競合技術の台頭により、困難に直面している。新興技術は、ユーザーに没入体験を提供することで人気を集めている。 3DディスプレイやAR/VRソリューションへの関心のシフトは、エンターテインメント、ゲーム、プロフェッショナル環境などのアプリケーション全体において、2Dディスプレイの需要を減少させる可能性がある。この課題を克服するために、2Dディスプレイ市場のメーカーは、進化する技術環境の中で関連性を維持するために、製品の差別化を図る必要がある。 セグメント分析 世界の2Dディスプレイ市場は、タイプ、ディスプレイ技術、解像度、パネルサイズ、ディスプレイタイプ、アプリケーション、地域によって区分される。 コンシューマー・エレクトロニクスとインタラクティブ・アプリケーションにおけるタッチスクリーンの人気の高まり タッチセグメントは2022年に世界市場の約3分の1を占めると予想される。同分野の成長を牽引しているのは、主に家電やインタラクティブ・アプリケーションにおけるタッチスクリーンの人気の高まりであり、メーカー各社はタッチディスプレイ技術への戦略的投資、タッチ精度と応答性の向上、生産コストの削減、ソフトウェア開発者との連携によるカスタマイズされたアプリケーションの開発を進めている。 さらに、ヘルスケア、小売、自動車などの新興セクターへのタッチディスプレイの統合は、メーカーが業界固有のニーズに合わせてディスプレイをカスタマイズすることで、新たな成長機会をもたらします。例えば、深センのNew Vision Displayは2023年11月23日、Microchipの特許技術GestICをベースにした2Dジェスチャータッチセンサー機能を発表した。 地理的浸透 アジア太平洋地域のインフラ開発と建設プロジェクト アジア太平洋地域は、2022年の世界2Dディスプレイ市場の1/3を占める急成長地域である。中国、韓国、日本などの国々が、スマートフォン、タブレット、テレビ、ノートパソコンなど、2Dディスプレイを搭載したさまざまな機器の製造に一役買っている。 さらに、この地域全体の人口増加、都市化、可処分所得が、製品に対する需要の増加をもたらしている。さらに、小売業や接客業などの分野でソリューションが採用されていることも、この地域の2Dディスプレイ市場の成長に寄与している。アジア太平洋地域の進歩や技術革新は、世界の2Dディスプレイ市場の主要な貢献者としての地位を確固たるものにしている。 競争状況 同市場の主な世界企業には、サムスン、LG Corporation、ソニー株式会社、パナソニック株式会社、Collins Aerospace、シャープ株式会社、FDS Avionics Corp.、ScioTeq、Excelitas Technologies Corp.、Aspen Avionics, Inc.などがある。 COVID-19の影響分析 COVID-19パンデミックは世界の2Dディスプレイ市場に顕著な影響を与えた。パンデミックの初期段階において、サプライチェーンの混乱が生産の停滞と2Dディスプレイの重要部品の不足を招き、メーカーの能力に影響を与えた。さらに、景気の不透明感や閉鎖により、2Dディスプレイ市場の重要な牽引役である家電製品に対する消費者の支出が減少した。 しかし、パンデミックが進行するにつれ、デジタル・コミュニケーション・ツールやリモート・ワーク・ソリューションに対する需要が高まった。リモートワーク、eラーニング、ビデオ会議の急増は、2Dディスプレイを搭載したモニターやノートPCの需要を押し上げ、当初の後退をある程度緩和した。 さらに、2Dディスプレイ市場は、進化する消費者ニーズに対応するイノベーションに注力することで、流行後の状況に適応していくと予想される。これには、ホーム・エンターテイメントを強化するためのディスプレイ品質の向上、インタラクティブ・ディスプレイのためのタッチスクリーンの強化、リモート・コラボレーションやデジタル・コミュニケーションのためのディスプレイの最適化などが含まれる。パンデミック(世界的大流行)で学んだ教訓は、消費者と企業のニーズの変化に対応するために、今後数年間の市場の方向性に影響を与えると思われる。 ロシア・ウクライナ紛争の影響分析 紛争はグローバル・サプライチェーンの混乱につながり、2Dディスプレイの製造に使用される部品の生産と入手に影響を及ぼす。製造業者は、影響を受けた地域から必要不可欠な材料や部品を調達する上で困難に直面するかもしれない。紛争に起因する国際的緊張は、ディスプレイ部品や完成品の輸出入に影響を及ぼす貿易制限や制裁につながる可能性がある。商品や技術の流れに影響を与え、欠品やコスト増につながる可能性もある。 ロシアとウクライナは様々なセクターに影響を与えている。両国間の紛争はサプライチェーンの混乱につながり、様々な産業向けの2Dディスプレイの製造に使用される原材料の生産と入手に影響を及ぼしている。このため、ディスプレイの生産と納品に遅れが生じている。ロシアとウクライナの間の地政学的緊張は、2Dディスプレイの輸出入に悪影響を与えた。 タイプ別 - タッチ - 非タッチ ディスプレイ技術別 - 液晶ディスプレイ(LCD) - 発光ダイオード(LED) - 有機LED(OLED) - マイクロLED - その他 解像度別 - フルHD - HD - 4K - その他 パネルサイズ別 - 5インチ~10インチ - 10インチ以上 - 5インチ未満 ディスプレイタイプ別 - 従来型ディスプレイ - スマートディスプレイ 用途別 - エレクトロニクス - 自動車 - ヘルスケア - 航空宇宙・防衛 - その他 地域別 - 北米 o 米国 o カナダ メキシコ - ヨーロッパ o ドイツ o イギリス o フランス o イタリア o ロシア o その他のヨーロッパ - 南アメリカ o ブラジル o アルゼンチン o その他の南米諸国 - アジア太平洋 o 中国 o インド o 日本 o オーストラリア o その他のアジア太平洋地域 - 中東およびアフリカ 主な進展 - 2022年3月、高度な航空電子工学部品を製造する米国のNighthawk Flight Systems, Inc.は、AS9100/ISO9001認証を取得したと発表した。この認定により、同社は小型統合ディスプレイ・システムの設計・製造が可能となった。 - 2020年8月、航空機用アビオニクスの米国企業であるアスペン・アビオニクス社は、航空宇宙企業のAIROグループとの合意を発表した。この動きにより、世界の2Dディスプレイ市場において、一般航空向けだけでなく、民間、軍事、ロボット、マルチモーダル航空機の有人・無人飛行プラットフォーム向けアビオニクスへの投資とリソース、そして同社の技術が増加した。 レポートを購入する理由 - タイプ、ディスプレイ技術、解像度、パネルサイズ、ディスプレイタイプ、アプリケーション、地域に基づく世界の2Dディスプレイ市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。 - トレンドと共同開発の分析による商機の特定。 - 2Dディスプレイ市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したExcelデータシート。 - PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。 - 主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。 世界の2Dディスプレイ市場レポートは、約85の表、90の図、206ページを提供します。 2023年ターゲットオーディエンス - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 研究専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Type 3.2. Snippet by Display Technology 3.3. Snippet by Resolution 3.4. Snippet by Panel Size 3.5. Snippet by Display Type 3.6. Snippet by Application 3.7. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Consumer Demand for High-Resolution Displays in Consumer Electronics 4.1.1.2. The Increasing Demand for High-Quality Visual Content in Advertising. 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Growing Competition from Emerging Display Technologies 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis 5.6. DMI Opinion 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 7.2. Touch* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Non-Touch 8. By Display Technology 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Display Technology 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Display Technology 8.2. Liquid Crystal Displays (LCD)* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Light Emitting Diode (LED) 8.4. Organic LED (OLED) 8.5. Micro-LED 8.6. Others 9. By Resolution 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Resolution 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Resolution 9.2. Full HD* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. HD 9.4. 4K 9.5. Others 10. By Panel Size 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Panel Size 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Panel Size 10.2. 5 Inches to 10 Inches* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Greater Than 10 Inches 10.4. Less Than 5 Inches 11. By Display Type 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Display Type 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Display Type 11.2. Conventional Display* 11.2.1. Introduction 11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 11.3. Smart Display 12. By Application 12.1. Introduction 12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 12.2. Electronics* 12.2.1. Introduction 12.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 12.3. Automotive 12.4. Healthcare 12.5. Aerospace & Defense 12.6. Others 13. By Region 13.1. Introduction 13.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 13.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 13.2. North America 13.2.1. Introduction 13.2.2. Key Region-Specific Dynamics 13.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 13.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Display Technology 13.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Resolution 13.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Panel Size 13.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Display Type 13.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 13.2.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.2.9.1. U.S. 13.2.9.2. Canada 13.2.9.3. Mexico 13.3. Europe 13.3.1. Introduction 13.3.2. Key Region-Specific Dynamics 13.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 13.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Display Technology 13.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Resolution 13.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Panel Size 13.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Display Type 13.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 13.3.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.3.9.1. Germany 13.3.9.2. UK 13.3.9.3. France 13.3.9.4. Italy 13.3.9.5. Russia 13.3.9.6. Rest of Europe 13.4. South America 13.4.1. Introduction 13.4.2. Key Region-Specific Dynamics 13.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 13.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Display Technology 13.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Resolution 13.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Panel Size 13.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Display Type 13.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 13.4.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.4.9.1. Brazil 13.4.9.2. Argentina 13.4.9.3. Rest of South America 13.5. Asia-Pacific 13.5.1. Introduction 13.5.2. Key Region-Specific Dynamics 13.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 13.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Display Technology 13.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Resolution 13.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Panel Size 13.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Display Type 13.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 13.5.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.5.9.1. China 13.5.9.2. India 13.5.9.3. Japan 13.5.9.4. Australia 13.5.9.5. Rest of Asia-Pacific 13.6. Middle East and Africa 13.6.1. Introduction 13.6.2. Key Region-Specific Dynamics 13.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 13.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Display Technology 13.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Resolution 13.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Panel Size 13.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Display Type 13.6.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 14. Competitive Landscape 14.1. Competitive Scenario 14.2. Market Positioning/Share Analysis 14.3. Mergers and Acquisitions Analysis 15. Company Profiles 15.1. Honeywell International Inc.* 15.1.1. Company Overview 15.1.2. Product Portfolio and Description 15.1.3. Financial Overview 15.1.4. Key Developments 15.2. Korry 15.3. Astronautics Corporation of America 15.4. FDS Avionics Corp. 15.5. Rosen Aviation 15.6. ScioTeq 15.7. Excelitas Technologies Corp 15.8. Nighthawk Flight Systems, Inc. 15.9. Aspen Avionics, Inc. 15.10. Meggitt PLC LIST NOT EXHAUSTIVE 16. Appendix 16.1. About Us and Services 16.2. Contact Us
SummaryOverview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Type 3.2. Snippet by Display Technology 3.3. Snippet by Resolution 3.4. Snippet by Panel Size 3.5. Snippet by Display Type 3.6. Snippet by Application 3.7. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Consumer Demand for High-Resolution Displays in Consumer Electronics 4.1.1.2. The Increasing Demand for High-Quality Visual Content in Advertising. 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Growing Competition from Emerging Display Technologies 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 5.5. Russia-Ukraine War Impact Analysis 5.6. DMI Opinion 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type 7.2. Touch* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Non-Touch 8. By Display Technology 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Display Technology 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Display Technology 8.2. Liquid Crystal Displays (LCD)* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Light Emitting Diode (LED) 8.4. Organic LED (OLED) 8.5. Micro-LED 8.6. Others 9. By Resolution 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Resolution 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Resolution 9.2. Full HD* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. HD 9.4. 4K 9.5. Others 10. By Panel Size 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Panel Size 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Panel Size 10.2. 5 Inches to 10 Inches* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Greater Than 10 Inches 10.4. Less Than 5 Inches 11. By Display Type 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Display Type 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Display Type 11.2. Conventional Display* 11.2.1. Introduction 11.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 11.3. Smart Display 12. By Application 12.1. Introduction 12.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 12.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 12.2. Electronics* 12.2.1. Introduction 12.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 12.3. Automotive 12.4. Healthcare 12.5. Aerospace & Defense 12.6. Others 13. By Region 13.1. Introduction 13.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 13.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 13.2. North America 13.2.1. Introduction 13.2.2. Key Region-Specific Dynamics 13.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 13.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Display Technology 13.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Resolution 13.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Panel Size 13.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Display Type 13.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 13.2.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.2.9.1. U.S. 13.2.9.2. Canada 13.2.9.3. Mexico 13.3. Europe 13.3.1. Introduction 13.3.2. Key Region-Specific Dynamics 13.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 13.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Display Technology 13.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Resolution 13.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Panel Size 13.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Display Type 13.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 13.3.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.3.9.1. Germany 13.3.9.2. UK 13.3.9.3. France 13.3.9.4. Italy 13.3.9.5. Russia 13.3.9.6. Rest of Europe 13.4. South America 13.4.1. Introduction 13.4.2. Key Region-Specific Dynamics 13.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 13.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Display Technology 13.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Resolution 13.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Panel Size 13.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Display Type 13.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 13.4.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.4.9.1. Brazil 13.4.9.2. Argentina 13.4.9.3. Rest of South America 13.5. Asia-Pacific 13.5.1. Introduction 13.5.2. Key Region-Specific Dynamics 13.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 13.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Display Technology 13.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Resolution 13.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Panel Size 13.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Display Type 13.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 13.5.9. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 13.5.9.1. China 13.5.9.2. India 13.5.9.3. Japan 13.5.9.4. Australia 13.5.9.5. Rest of Asia-Pacific 13.6. Middle East and Africa 13.6.1. Introduction 13.6.2. Key Region-Specific Dynamics 13.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type 13.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Display Technology 13.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Resolution 13.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Panel Size 13.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Display Type 13.6.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 14. Competitive Landscape 14.1. Competitive Scenario 14.2. Market Positioning/Share Analysis 14.3. Mergers and Acquisitions Analysis 15. Company Profiles 15.1. Honeywell International Inc.* 15.1.1. Company Overview 15.1.2. Product Portfolio and Description 15.1.3. Financial Overview 15.1.4. Key Developments 15.2. Korry 15.3. Astronautics Corporation of America 15.4. FDS Avionics Corp. 15.5. Rosen Aviation 15.6. ScioTeq 15.7. Excelitas Technologies Corp 15.8. Nighthawk Flight Systems, Inc. 15.9. Aspen Avionics, Inc. 15.10. Meggitt PLC LIST NOT EXHAUSTIVE 16. Appendix 16.1. About Us and Services 16.2. Contact Us
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