屋外用LEDディスプレイ市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Outdoor LED Display Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の屋外LEDディスプレイ市場は、2021年に70億8000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、同市場が2027年までに115億米ドルの値に達し、2022年から2027年の間にCAGR8.10%を示すと予測している。... もっと見る
サマリー世界の屋外LEDディスプレイ市場は、2021年に70億8000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、同市場が2027年までに115億米ドルの値に達し、2022年から2027年の間にCAGR8.10%を示すと予測している。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。屋外用発光ダイオード(LED)ディスプレイは、製品、サービス、企業に関するあらゆる情報の広告を表示するために使用される信頼性の高い大型看板です。LEDディスプレイは、独自の省電力技術により、大幅なコスト削減を可能にする費用対効果の高い投資対象です。低消費電力で高輝度、長寿命、高い投資収益率(ROI)を実現するため、屋外用LEDディスプレイはスタジアム、小売、交通、スポーツアリーナ、企業キャンパスなどに広く設置されています。屋外用LEDディスプレイの市場動向。 直射日光の下でも鮮明にコンテンツを表示できる高輝度と、雨、熱、雪、風などの過酷な環境条件に耐える耐久性を備えた屋外用LEDディスプレイは、試合中に効果的に広告を表示するために広く採用されつつある。これは、アウトドア活動に対する消費者の支出の増加や、スポーツ大会やイベントに対する政府の資金援助が増加していることも要因として挙げられます。また、屋外用LEDディスプレイは防水・放熱機能を備えているため、人通りの多い場所にあるクリニックやヘルスセンターに設置して、健康関連イベントや啓蒙活動、研究資金集め、チャリティーコンサートなどを実施することができる。また、高等教育機関では、学校の活動やイベント、情報を告知し、学習体験や学校環境を改善するために、屋外用LEDディスプレイが人気を集めている。さらに、製品やサービスのデジタル化されたプロモーションに注目が集まり、観客を引き付け、マーケティングメッセージの効果を最大限に引き出すことが、市場に有利な成長機会をもたらしています。このほか、市場参加者は、さまざまなスタジアムや屋外会場での用途に対応した、さまざまなフォーマットのプレミアムバージョンの屋外用LEDディスプレイを導入しています。これらのディスプレイは、卓越した画質で堅牢な性能を提供し、市場にプラスの影響を与えると予想される。 主要な市場細分化。 IMARC Groupは、屋外用LEDディスプレイの世界市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析と、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、市場をタイプ、カラーディスプレイ、アプリケーションに基づき分類しています。 タイプ別の内訳表面実装型 個別マウント ディスプレイの色別内訳。 モノクロ表示 3色表示 フルカラー表示 アプリケーション別構成比 ビルボード モバイルLEDディスプレイ ペリメーターボード 交通信号機 ビデオウォール その他 地域別構成比北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競争環境。 業界の競争環境についても、ClearLED Ltd.、Daktronics Inc.、Delta Electronics Inc.、Electronic Displays Inc.、Galaxia Electronics Co.Ltd.、Leyard Optoelectronic Co.Ltd.、LG Electronics Inc.、Lighthouse Technologies Limited、LIGHTVU、Panasonic Corporation、Samsung Electronics Co.Ltd.、Samsung Electronics Co., Ltd.、株式会社東芝本レポートで回答した主な質問 屋外用LEDディスプレイの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界の屋外用LEDディスプレイ市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域市場とは? タイプ別の市場構成は? カラーディスプレイによる市場のブレークアップは? アプリケーションに基づく市場のブレークアップは? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 屋外用LEDディスプレイの世界市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Outdoor LED Display Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Surface Mounted 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Individually Mounted 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Color Display 7.1 Monochrome Display 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Tri-Color Display 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Full Color Display 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Billboards 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Mobile LED Display 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Perimeter Board 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Traffic Lights 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Video Wall 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Others 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 ClearLED Ltd. 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 Daktronics Inc. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Delta Electronics Inc. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 Electronic Displays Inc. 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Galaxia Electronics Co. Ltd. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Leyard Optoelectronic Co. Ltd. 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.7 LG Electronics Inc. 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Lighthouse Technologies Limited 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 LIGHTVU 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 Panasonic Corporation 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 Samsung Electronics Co. Ltd. 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis 14.3.12 Toshiba Corporation 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.12.3 Financials 14.3.12.4 SWOT Analysis
SummaryThe global outdoor LED display market reached a value of US$ 7.08 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 11.5 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 8.10% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Outdoor LED Display Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Surface Mounted 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Individually Mounted 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Color Display 7.1 Monochrome Display 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Tri-Color Display 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Full Color Display 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Billboards 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Mobile LED Display 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Perimeter Board 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Traffic Lights 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Video Wall 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Others 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 ClearLED Ltd. 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 Daktronics Inc. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Delta Electronics Inc. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 Electronic Displays Inc. 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Galaxia Electronics Co. Ltd. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Leyard Optoelectronic Co. Ltd. 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.7 LG Electronics Inc. 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Lighthouse Technologies Limited 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 LIGHTVU 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 Panasonic Corporation 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 Samsung Electronics Co. Ltd. 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis 14.3.12 Toshiba Corporation 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.12.3 Financials 14.3.12.4 SWOT Analysis
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(通信・IT)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(outdoor)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|