世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ティーツリーオイル市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Tea Tree Oil Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のティーツリーオイル市場は、2021年に47.76 Million米ドルの価値に到達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.20%を示し、2027年までに6567万米ドルの市場に達すると予想していま... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
アイマークサービス
2022年6月13日 US$2,499
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
143 英語

 

サマリー

世界のティーツリーオイル市場は、2021年に47.76 Million米ドルの価値に到達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.20%を示し、2027年までに6567万米ドルの市場に達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

ティーツリーオイルとは、Melaleuca alternifoliaの葉から抽出される精油の一種です。外観は無色~淡黄色で、頭皮、皮膚、足の爪の真菌感染に対する有効性など、主な効能があります。また、抗菌、抗ウイルス、抗真菌作用があるため、ヘルペス、冷え症、帯状疱疹、イボの治療にも使用されています。通常、ティーツリーオイルは、業務用として濃縮された状態でパックされ、流通しています。しかし、エンドユーザーの好みの変化のため、市場で広く希釈された形で利用可能です。希釈されたティーツリーオイルは、シャンプー、リンス、ボディローション、マウスウォッシュ、デオドラント、ハンドウォッシュ、除菌剤、シャワージェル、洗顔石鹸、フェイスクリームなどのスキンケア、パーソナルケア、化粧品製品の処方に使用されています。

ティーツリーオイルの市場動向。
市場は主に、天然成分を豊富に含む化粧品への消費者の嗜好の変化が原動力となっています。これは、クリーンラベルやオーガニックハーブ製品への需要の高まりと、合成化学物質の悪影響に関する意識の高まりに起因しています。また、オンラインやオフラインの組織化された小売チャネルでこれらの製品を簡単に入手できることも、市場に好影響を与えています。これに加えて、多くの医薬品の処方におけるティーツリーオイルの広範な利用は、別の主要な成長誘発要因として作用しています。さらに、より優れた効能を持つ安定した濃度のティーツリーオイルを開発するために、いくつかの主要なプレーヤーによる投資の増加は、さらに大幅に世界中で製品の販売を後押しすることが期待されます。その他にも、大衆の可処分所得水準の上昇や大規模な研究開発活動なども、市場に明るい展望をもたらす要因の1つです。

主な市場細分化
IMARC Groupは、世界のティーツリーオイル市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供します。当レポートでは、グレード、流通チャネル、エンドユーザーに基づいて市場を分類しています。

グレード別の内訳

医薬品/化粧品グレード
治療用グレード

販売チャネル別構成比。

スーパーマーケット、ハイパーマーケット
直販
百貨店
オンラインストア
その他

エンドユーザー別構成比

FMCGメーカー
化粧品メーカー
製薬会社
その他

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア・パシフィック
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合状況。
業界の競争環境は、Coromandel Mountains Tea Tree Oil Company, G.R. Davis Pty Ltd., Integria Healthcare, Jenbrook Australia, Main Camp Natural Extracts Pty Ltd., Maria River Plantation, Naturally Australian Tea Tree Oil Pty Ltd (NATTo), NOW Foods, Oribi Oils (Pty) Ltd., T.G.Cassegrain & Co Pty Ltd., The Lebermuth Co., Young Living Essential Oils LC. など主要メーカーのプロファイルと共に調査されている。

本レポートで回答した主な質問
ティーツリーオイルの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界のティーツリーオイル市場にどのような影響を与えたか?
主要な地域別市場とは?
グレードに基づく市場の内訳は?
流通チャネルに基づく市場の内訳は?
エンドユーザー別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
ティーツリーオイルの世界市場の構造および主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

ページTOPに戻る


目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Tea Tree Oil Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Grade
6.1 Pharma/Cosmetic Grade
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Therapeutic Grade
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Distribution Channel
7.1 Supermarkets and Hypermarkets
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Direct Sales
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Departmental Stores
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Online Stores
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Others
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
8 Market Breakup by End User
8.1 FMCG Manufacturer
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Cosmetic Companies
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Pharmaceutical Companies
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Others
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Coromandel Mountains Tea Tree Oil Company
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.2 G.R. Davis Pty Ltd.
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.3 Integria Healthcare
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.4 Jenbrook Australia
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.5 Main Camp Natural Extracts Pty Ltd.
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.6 Maria River Plantation
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.7 Naturally Australian Tea Tree Oil Pty Ltd (NATTo)
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.8 NOW Foods
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.9 Oribi Oils (Pty) Ltd.
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.10 T.G.Cassegrain & Co Pty Ltd.
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.11 The Lebermuth Co. Inc.
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.12 Young Living Essential Oils LC
14.3.12.1 Company Overview
14.3.12.2 Product Portfolio

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global tea tree oil market reached a value of US$ 47.76 Million in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 65.67 Million by 2027, exhibiting a CAGR of 5.20% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor.

Tea tree oil refers to a type of essential oil that is extracted from the leaves of Melaleuca alternifolia. It is colorless to pale yellow in appearance and provides major benefits, such as effectivity against fungal infections of the scalp, skin, and toenails. It is also used for the treatment of herpes, cold sores, shingles, and warts due to its antibacterial, antiviral, and antifungal properties. Usually, tea tree oil is packed and distributed in its concentrated form for commercial use. However, due to the changing preferences of the end users, it is widely available in diluted form in the market. Diluted tea tree oil is specifically used in the formulation of various skincare, personal care and cosmetic products, including shampoos, conditioners, body lotions, mouthwash, deodorants, hand wash, sanitizers, shower gels, cleansing soaps, and face creams.

Tea Tree Oil Market Trends:
The market is primarily driven by the shifting preference of consumers toward cosmetic products that are enriched with natural ingredients. This can be attributed to the increasing demand for clean-label and organic herbal products and the growing awareness regarding the adverse effects of synthetic chemicals. Moreover, the easy availability of these products across the online and offline organized retail channels is favorably impacting the market. Besides this, the widespread utilization of tea tree oil in the formulation of numerous pharmaceutical products is acting as another major growth-inducing factor. Additionally, rising investments by several key players for developing stable concentrations of tea tree oil with better efficacy are further expected to significantly boost the product sales across the globe. Some of the other factors creating a positive outlook for the market include the inflating disposable income levels of the masses and extensive research and development (R&D) activities.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global tea tree oil market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on grade, distribution channel and end user.

Breakup by Grade:

Pharma/Cosmetic Grade
Therapeutic Grade

Breakup by Distribution Channel:

Supermarkets and Hypermarkets
Direct Sales
Departmental Stores
Online Stores
Others

Breakup by End User:

FMCG Manufacturer
Cosmetic Companies
Pharmaceutical Companies
Others

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Coromandel Mountains Tea Tree Oil Company, G.R. Davis Pty Ltd., Integria Healthcare, Jenbrook Australia, Main Camp Natural Extracts Pty Ltd., Maria River Plantation, Naturally Australian Tea Tree Oil Pty Ltd (NATTo), NOW Foods, Oribi Oils (Pty) Ltd., T.G.Cassegrain & Co Pty Ltd., The Lebermuth Co. Inc. and Young Living Essential Oils LC.

Key Questions Answered in This Report:
How has the global tea tree oil market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global tea tree oil market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the grade?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What is the breakup of the market based on the end user?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global tea tree oil market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Tea Tree Oil Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Grade
6.1 Pharma/Cosmetic Grade
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Therapeutic Grade
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Distribution Channel
7.1 Supermarkets and Hypermarkets
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Direct Sales
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Departmental Stores
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Online Stores
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Others
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
8 Market Breakup by End User
8.1 FMCG Manufacturer
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Cosmetic Companies
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Pharmaceutical Companies
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Others
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Coromandel Mountains Tea Tree Oil Company
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.2 G.R. Davis Pty Ltd.
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.3 Integria Healthcare
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.4 Jenbrook Australia
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.5 Main Camp Natural Extracts Pty Ltd.
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.6 Maria River Plantation
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.7 Naturally Australian Tea Tree Oil Pty Ltd (NATTo)
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.8 NOW Foods
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.9 Oribi Oils (Pty) Ltd.
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.10 T.G.Cassegrain & Co Pty Ltd.
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.11 The Lebermuth Co. Inc.
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.12 Young Living Essential Oils LC
14.3.12.1 Company Overview
14.3.12.2 Product Portfolio

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(林業)の最新刊レポート


よくあるご質問


IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?


インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る