ティーツリーオイル市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Tea Tree Oil Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のティーツリーオイル市場は、2021年に47.76 Million米ドルの価値に到達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.20%を示し、2027年までに6567万米ドルの市場に達すると予想していま... もっと見る
サマリー世界のティーツリーオイル市場は、2021年に47.76 Million米ドルの価値に到達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.20%を示し、2027年までに6567万米ドルの市場に達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。ティーツリーオイルとは、Melaleuca alternifoliaの葉から抽出される精油の一種です。外観は無色~淡黄色で、頭皮、皮膚、足の爪の真菌感染に対する有効性など、主な効能があります。また、抗菌、抗ウイルス、抗真菌作用があるため、ヘルペス、冷え症、帯状疱疹、イボの治療にも使用されています。通常、ティーツリーオイルは、業務用として濃縮された状態でパックされ、流通しています。しかし、エンドユーザーの好みの変化のため、市場で広く希釈された形で利用可能です。希釈されたティーツリーオイルは、シャンプー、リンス、ボディローション、マウスウォッシュ、デオドラント、ハンドウォッシュ、除菌剤、シャワージェル、洗顔石鹸、フェイスクリームなどのスキンケア、パーソナルケア、化粧品製品の処方に使用されています。 ティーツリーオイルの市場動向。 市場は主に、天然成分を豊富に含む化粧品への消費者の嗜好の変化が原動力となっています。これは、クリーンラベルやオーガニックハーブ製品への需要の高まりと、合成化学物質の悪影響に関する意識の高まりに起因しています。また、オンラインやオフラインの組織化された小売チャネルでこれらの製品を簡単に入手できることも、市場に好影響を与えています。これに加えて、多くの医薬品の処方におけるティーツリーオイルの広範な利用は、別の主要な成長誘発要因として作用しています。さらに、より優れた効能を持つ安定した濃度のティーツリーオイルを開発するために、いくつかの主要なプレーヤーによる投資の増加は、さらに大幅に世界中で製品の販売を後押しすることが期待されます。その他にも、大衆の可処分所得水準の上昇や大規模な研究開発活動なども、市場に明るい展望をもたらす要因の1つです。 主な市場細分化 IMARC Groupは、世界のティーツリーオイル市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供します。当レポートでは、グレード、流通チャネル、エンドユーザーに基づいて市場を分類しています。 グレード別の内訳 医薬品/化粧品グレード 治療用グレード 販売チャネル別構成比。 スーパーマーケット、ハイパーマーケット 直販 百貨店 オンラインストア その他 エンドユーザー別構成比 FMCGメーカー 化粧品メーカー 製薬会社 その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合状況。 業界の競争環境は、Coromandel Mountains Tea Tree Oil Company, G.R. Davis Pty Ltd., Integria Healthcare, Jenbrook Australia, Main Camp Natural Extracts Pty Ltd., Maria River Plantation, Naturally Australian Tea Tree Oil Pty Ltd (NATTo), NOW Foods, Oribi Oils (Pty) Ltd., T.G.Cassegrain & Co Pty Ltd., The Lebermuth Co., Young Living Essential Oils LC. など主要メーカーのプロファイルと共に調査されている。 本レポートで回答した主な質問 ティーツリーオイルの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界のティーツリーオイル市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域別市場とは? グレードに基づく市場の内訳は? 流通チャネルに基づく市場の内訳は? エンドユーザー別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? ティーツリーオイルの世界市場の構造および主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Tea Tree Oil Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Grade 6.1 Pharma/Cosmetic Grade 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Therapeutic Grade 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Distribution Channel 7.1 Supermarkets and Hypermarkets 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Direct Sales 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Departmental Stores 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Online Stores 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End User 8.1 FMCG Manufacturer 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Cosmetic Companies 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Pharmaceutical Companies 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Coromandel Mountains Tea Tree Oil Company 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 G.R. Davis Pty Ltd. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Integria Healthcare 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 Jenbrook Australia 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Main Camp Natural Extracts Pty Ltd. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Maria River Plantation 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 Naturally Australian Tea Tree Oil Pty Ltd (NATTo) 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 NOW Foods 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 Oribi Oils (Pty) Ltd. 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 T.G.Cassegrain & Co Pty Ltd. 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.11 The Lebermuth Co. Inc. 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.12 Young Living Essential Oils LC 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio
SummaryThe global tea tree oil market reached a value of US$ 47.76 Million in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 65.67 Million by 2027, exhibiting a CAGR of 5.20% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Tea Tree Oil Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Grade 6.1 Pharma/Cosmetic Grade 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Therapeutic Grade 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Distribution Channel 7.1 Supermarkets and Hypermarkets 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Direct Sales 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Departmental Stores 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Online Stores 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End User 8.1 FMCG Manufacturer 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Cosmetic Companies 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Pharmaceutical Companies 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Coromandel Mountains Tea Tree Oil Company 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 G.R. Davis Pty Ltd. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Integria Healthcare 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 Jenbrook Australia 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Main Camp Natural Extracts Pty Ltd. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Maria River Plantation 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 Naturally Australian Tea Tree Oil Pty Ltd (NATTo) 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 NOW Foods 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 Oribi Oils (Pty) Ltd. 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 T.G.Cassegrain & Co Pty Ltd. 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.11 The Lebermuth Co. Inc. 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.12 Young Living Essential Oils LC 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(林業)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社の林業分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(tea)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|