世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ビューティドリンク市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Beauty Drinks Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界の美容ドリンク市場は、2021年に15億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR11.27%を示し、2027年までに28億米ドルの市場に達すると予想しています。COVID-19の不確... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
アイマークサービス
2022年6月13日 US$2,499
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
144 英語

 

サマリー

世界の美容ドリンク市場は、2021年に15億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR11.27%を示し、2027年までに28億米ドルの市場に達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。

美容飲料とは、アンチエイジングを促進し、肌をより輝かせ、ニキビや傷跡、色素沈着を最小限に抑える栄養補助食品飲料を指します。これらの飲料は、果物や野菜の植物性抽出物を使用して処方され、必須アミノ酸、ビタミン、ミネラル、抗酸化物質を強化しているため、皮膚の解毒を助ける。また、肌を引き締め、健康な髪と爪を維持する効果も期待できます。美容ドリンクには一般的にコラーゲンペプチドが含まれており、天然のコラーゲン産生細胞を刺激し、早い段階でしわを減らすことができます。

ビューティードリンクの世界市場動向と推進要因。
美容ドリンクの世界市場は、個人の美意識の高まりによって成長を遂げている。これは、所得水準の上昇とソーシャルメディアの強い影響に起因しています。また、多忙なライフスタイル、大気汚染の増加、不健康な食事パターン、アルコールの消費量の増加が、若年層のかなりの部分に早期老化の問題を引き起こしています。さらに、年齢とともに体内の天然コラーゲンが減少し、肌のたるみやその他の肌トラブルが発生します。このことは、健康的で若々しい肌を手に入れたいという個人の意欲の高まりと相まって、市場の成長をさらに後押ししています。さらに、大手企業は市場拡大のために、糖分や保存料、香料を添加しないグルテンフリー、ラクトースフリー、ビーガン製品の導入に力を入れています。その他、労働人口の増加や栄養化粧品のトレンドの高まりなど、メーカーに有利な機会を提供すると予想される要因もあります。

主要な市場細分化。
IMARC Groupでは、美容ドリンクの世界市場における各サブセグメントの主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を掲載しています。当レポートでは、市場をタイプ、成分、機能、流通チャネルに基づき分類しています。

タイプ別の内訳

天然飲料
人工飲料

成分別構成比。

コラーゲンプロテイン
ビタミン・ミネラル
果実エキス
その他

機能別構成比

アンチエイジング
デトックス
輝き
活力
その他

販売チャネル別構成比

食料品小売店
ビューティー・スペシャリティストア
ドラッグストア・薬局
その他

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア・パシフィック
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競争力のある風景。
業界の競争環境についても調査しており、主要なプレーヤーは、Asterism Healthcare Plus Inc.Ltd., Kino Biotech, Lacka Foods Limited, Sappe Public Company Limited, Shiseido Company Limited, Skinade.com (Bottled Science Ltd.), The Coca-Cola Company and Vital Proteins LLC (Nestlé Health Science)が挙げられます。

本レポートで回答した主な質問
美容ドリンクの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界の美容ドリンク市場にどのような影響を及ぼしたか?
主要な地域別市場とは?
タイプ別の市場構成は?
成分別の市場構成は?
機能別の市場構成は?
流通チャネルのバリューチェーンにおける各ステージとは?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
市場の主要な推進要因と課題とは?
世界の美容ドリンク市場の構造と主要プレイヤーは?
市場における競争の度合いとは?

ページTOPに戻る


目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Beauty Drinks Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Natural Drinks
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Artificial Drinks
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Ingredients
7.1 Collagen Proteins
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Vitamins and Minerals
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Fruit Extracts
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Others
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Function
8.1 Anti-Ageing
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Detoxication
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Radiance
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Vitality
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Others
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Distribution Channel
9.1 Grocery Retailers
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Beauty Specialty Stores
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Drug Stores and Pharmacies
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Others
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Price Analysis
14 Porters Five Forces Analysis
14.1 Overview
14.2 Bargaining Power of Buyers
14.3 Bargaining Power of Suppliers
14.4 Degree of Competition
14.5 Threat of New Entrants
14.6 Threat of Substitutes
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Asterism Healthcare Plus, Inc.
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.2 DECIEM The Abnormal Beauty Company
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.3 Hangzhou Nutrition Biotechnology Co. Ltd.
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.4 Kino Biotech
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.4.3 Financials
15.3.5 Lacka Foods Limited
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.6 Sappe Public Company Limited
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.6.3 Financials
15.3.7 Shiseido Company Limited
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.7.3 Financials
15.3.7.4 SWOT Analysis
15.3.8 Skinade.com (Bottled Science Ltd.)
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.9 The Coca-Cola Company
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.9.3 Financials
15.3.9.4 SWOT Analysis
15.3.10 Vital Proteins LLC (Nestlé Health Science)
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global beauty drinks market reached a value of US$ 1.5 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 2.8 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 11.27% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Beauty drinks refer to nutraceutical beverages that promote anti-aging, make the skin more radiant and minimize the appearance of acne, scars and pigmentation. These drinks assist in detoxifying the skin as they are formulated using botanical extracts of fruits and vegetables and fortified with essential amino acids, vitamins, minerals and antioxidants. They can also help in tightening the skin and maintaining healthy hair and nails. Beauty drinks generally contain collagen peptides that stimulate natural collagen-producing cells and reduce premature wrinkles.

Global Beauty Drinks Market Trends and Drivers:
The global beauty drinks market is witnessing growth on account of the rising beauty consciousness among individuals. This can be accredited to inflating income levels and the strong influence of social media. Moreover, hectic lifestyles, rising air pollution, unhealthy dietary patterns and the increasing consumption of alcohol have led to premature aging issues among a significant portion of the young population. Apart from this, as the level of natural collagen in the body declines with age, it leads to saggy skin and other skin issues. This, in confluence with the growing willingness among individuals to attain healthy and youthful skin, is further bolstering the market growth. Furthermore, the leading players are focusing on the introduction of gluten- and lactose-free and vegan product variants with no added sugars, preservatives and flavorings to expand their market reach. Other factors anticipated to provide lucrative opportunities to manufacturers include the rising working population and the growing trend of nutricosmetics.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global beauty drinks market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on type, ingredients, function and distribution channel.

Breakup by Type:

Natural Drinks
Artificial Drinks

Breakup by Ingredients:

Collagen Proteins
Vitamins and Minerals
Fruit Extracts
Others

Breakup by Function:

Anti-Ageing
Detoxication
Radiance
Vitality
Others

Breakup by Distribution Channel:

Grocery Retailers
Beauty Specialty Stores
Drug Stores and Pharmacies
Others

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined with some of the key players being Asterism Healthcare Plus Inc., DECIEM The Abnormal Beauty Company, Hangzhou Nutrition Biotechnology Co. Ltd., Kino Biotech, Lacka Foods Limited, Sappe Public Company Limited, Shiseido Company Limited, Skinade.com (Bottled Science Ltd.), The Coca-Cola Company and Vital Proteins LLC (Nestlé Health Science).

Key Questions Answered in This Report:
How has the global beauty drinks market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global beauty drinks market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the type?
What is the breakup of the market based on the ingredients?
What is the breakup of the market based on the function?
What are the various stages in the value chain of the distribution channel?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the market?
What is the structure of the global beauty drinks market and who are the key players?
What is the degree of competition in the market?



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Beauty Drinks Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Natural Drinks
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Artificial Drinks
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Ingredients
7.1 Collagen Proteins
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Vitamins and Minerals
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Fruit Extracts
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Others
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Function
8.1 Anti-Ageing
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Detoxication
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Radiance
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Vitality
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Others
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Distribution Channel
9.1 Grocery Retailers
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Beauty Specialty Stores
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Drug Stores and Pharmacies
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Others
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Price Analysis
14 Porters Five Forces Analysis
14.1 Overview
14.2 Bargaining Power of Buyers
14.3 Bargaining Power of Suppliers
14.4 Degree of Competition
14.5 Threat of New Entrants
14.6 Threat of Substitutes
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Asterism Healthcare Plus, Inc.
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.2 DECIEM The Abnormal Beauty Company
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.3 Hangzhou Nutrition Biotechnology Co. Ltd.
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.4 Kino Biotech
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.4.3 Financials
15.3.5 Lacka Foods Limited
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.6 Sappe Public Company Limited
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.6.3 Financials
15.3.7 Shiseido Company Limited
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.7.3 Financials
15.3.7.4 SWOT Analysis
15.3.8 Skinade.com (Bottled Science Ltd.)
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.9 The Coca-Cola Company
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.9.3 Financials
15.3.9.4 SWOT Analysis
15.3.10 Vital Proteins LLC (Nestlé Health Science)
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

IMARC Services Private Limited. 社の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(drinks)の最新刊レポート


よくあるご質問


IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?


インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/07 10:27

155.63 円

167.26 円

203.27 円

ページTOPに戻る