ビューティドリンク市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Beauty Drinks Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の美容ドリンク市場は、2021年に15億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR11.27%を示し、2027年までに28億米ドルの市場に達すると予想しています。COVID-19の不確... もっと見る
サマリー世界の美容ドリンク市場は、2021年に15億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR11.27%を示し、2027年までに28億米ドルの市場に達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。美容飲料とは、アンチエイジングを促進し、肌をより輝かせ、ニキビや傷跡、色素沈着を最小限に抑える栄養補助食品飲料を指します。これらの飲料は、果物や野菜の植物性抽出物を使用して処方され、必須アミノ酸、ビタミン、ミネラル、抗酸化物質を強化しているため、皮膚の解毒を助ける。また、肌を引き締め、健康な髪と爪を維持する効果も期待できます。美容ドリンクには一般的にコラーゲンペプチドが含まれており、天然のコラーゲン産生細胞を刺激し、早い段階でしわを減らすことができます。 ビューティードリンクの世界市場動向と推進要因。 美容ドリンクの世界市場は、個人の美意識の高まりによって成長を遂げている。これは、所得水準の上昇とソーシャルメディアの強い影響に起因しています。また、多忙なライフスタイル、大気汚染の増加、不健康な食事パターン、アルコールの消費量の増加が、若年層のかなりの部分に早期老化の問題を引き起こしています。さらに、年齢とともに体内の天然コラーゲンが減少し、肌のたるみやその他の肌トラブルが発生します。このことは、健康的で若々しい肌を手に入れたいという個人の意欲の高まりと相まって、市場の成長をさらに後押ししています。さらに、大手企業は市場拡大のために、糖分や保存料、香料を添加しないグルテンフリー、ラクトースフリー、ビーガン製品の導入に力を入れています。その他、労働人口の増加や栄養化粧品のトレンドの高まりなど、メーカーに有利な機会を提供すると予想される要因もあります。 主要な市場細分化。 IMARC Groupでは、美容ドリンクの世界市場における各サブセグメントの主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を掲載しています。当レポートでは、市場をタイプ、成分、機能、流通チャネルに基づき分類しています。 タイプ別の内訳 天然飲料 人工飲料 成分別構成比。 コラーゲンプロテイン ビタミン・ミネラル 果実エキス その他 機能別構成比 アンチエイジング デトックス 輝き 活力 その他 販売チャネル別構成比 食料品小売店 ビューティー・スペシャリティストア ドラッグストア・薬局 その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競争力のある風景。 業界の競争環境についても調査しており、主要なプレーヤーは、Asterism Healthcare Plus Inc.Ltd., Kino Biotech, Lacka Foods Limited, Sappe Public Company Limited, Shiseido Company Limited, Skinade.com (Bottled Science Ltd.), The Coca-Cola Company and Vital Proteins LLC (Nestlé Health Science)が挙げられます。 本レポートで回答した主な質問 美容ドリンクの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界の美容ドリンク市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域別市場とは? タイプ別の市場構成は? 成分別の市場構成は? 機能別の市場構成は? 流通チャネルのバリューチェーンにおける各ステージとは? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 市場の主要な推進要因と課題とは? 世界の美容ドリンク市場の構造と主要プレイヤーは? 市場における競争の度合いとは? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Beauty Drinks Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Natural Drinks 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Artificial Drinks 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Ingredients 7.1 Collagen Proteins 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Vitamins and Minerals 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Fruit Extracts 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Others 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Function 8.1 Anti-Ageing 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Detoxication 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Radiance 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Vitality 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Distribution Channel 9.1 Grocery Retailers 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Beauty Specialty Stores 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Drug Stores and Pharmacies 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Others 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Price Analysis 14 Porters Five Forces Analysis 14.1 Overview 14.2 Bargaining Power of Buyers 14.3 Bargaining Power of Suppliers 14.4 Degree of Competition 14.5 Threat of New Entrants 14.6 Threat of Substitutes 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Asterism Healthcare Plus, Inc. 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 DECIEM The Abnormal Beauty Company 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Hangzhou Nutrition Biotechnology Co. Ltd. 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 Kino Biotech 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.5 Lacka Foods Limited 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Sappe Public Company Limited 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.7 Shiseido Company Limited 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 Skinade.com (Bottled Science Ltd.) 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 The Coca-Cola Company 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.9.4 SWOT Analysis 15.3.10 Vital Proteins LLC (Nestlé Health Science) 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio
SummaryThe global beauty drinks market reached a value of US$ 1.5 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 2.8 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 11.27% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Beauty Drinks Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Natural Drinks 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Artificial Drinks 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Ingredients 7.1 Collagen Proteins 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Vitamins and Minerals 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Fruit Extracts 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Others 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Function 8.1 Anti-Ageing 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Detoxication 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Radiance 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Vitality 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Distribution Channel 9.1 Grocery Retailers 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Beauty Specialty Stores 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Drug Stores and Pharmacies 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Others 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Price Analysis 14 Porters Five Forces Analysis 14.1 Overview 14.2 Bargaining Power of Buyers 14.3 Bargaining Power of Suppliers 14.4 Degree of Competition 14.5 Threat of New Entrants 14.6 Threat of Substitutes 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Asterism Healthcare Plus, Inc. 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 DECIEM The Abnormal Beauty Company 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Hangzhou Nutrition Biotechnology Co. Ltd. 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 Kino Biotech 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.5 Lacka Foods Limited 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Sappe Public Company Limited 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.7 Shiseido Company Limited 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 Skinade.com (Bottled Science Ltd.) 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 The Coca-Cola Company 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.9.4 SWOT Analysis 15.3.10 Vital Proteins LLC (Nestlé Health Science) 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(サービス業)の最新刊レポートIMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(beauty)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/12/20 10:28 158.95 円 165.20 円 201.28 円 |