高級家具市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Luxury Furniture Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の高級家具市場は、2021年に220億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には296億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR4.97%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置... もっと見る
サマリー世界の高級家具市場は、2021年に220億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には296億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR4.97%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用部門に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。高級家具とは、熟練した職人が最高品質の素材を使い、誤差ゼロで設計された可動式の家具を指す。ホテル、オフィス、住宅などの屋内外を問わず、商業施設や家庭施設の美的価値を高めるものである。ライフスタイルが変化し、都市化した地域の人々の生活水準が常に向上しているため、高級家具を採用する傾向が強まっています。さらに、メーカーは印象的な新しいデザインの家具を考案し、インテリアデザイナーとのコラボレーションによって、より幅広い顧客層を取り込むために認知度を高めている。 不動産セクターの著しい成長は、住宅と商業セクターの両方において、高級家具の需要に継続的に影響を与えている。また、オンラインショップの普及や、発展途上国を中心とした人口の増加が、高級家具市場の成長を後押ししています。さらに、可処分所得の増加により、ステータスシンボルとして機能し、空間に付加価値を与える高級品の購入に消費者が傾いており、高級家具市場の世界的な活性化を促しています。その他、ブランド志向の高まり、環境に優しい高級家具への需要の高まり、グローバル化の影響、低運用コスト、インフラ投資の拡大なども市場成長に拍車をかけている。 主な市場細分化 IMARC Groupは、世界の高級家具市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、原材料、用途、流通チャネル、デザインに基づき市場を分類しています。 原材料別の内訳 木材 金属 ガラス 皮革 プラスチック 複数 その他 原材料別では、木材が最も大きなシェアを占めています。 用途別構成比。 国内 リビングルーム・寝室 キッチン バスルーム 屋外 照明器具 商業施設 オフィス ホスピタリティ その他 用途別に見ると、国内向けと業務向けに分類され、現在国内向けが市場全体の大半を占めています。国内分野はさらに、リビングルーム用マットレスとベッドルーム、キッチン、バスルーム、屋外、照明に分類されます。一方、商業分野は、オフィス、ホスピタリティ、その他に分類されます。 流通チャネル別構成比。 従来型家具店 専門店 ネット販売店 その他 販売チャネル別では、従来型家具店、専門店、オンラインショップ、その他に分類されます。 デザイン別内訳 モダン コンテンポラリー デザイン別では、モダンとコンテンポラリーに分類されます。 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア 台湾 その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア オランダ スイス スウェーデン その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ トルコ サウジアラビア アラブ首長国連邦 その他 地域別では、北米、アジア太平洋地域、欧州、中東・アフリカ、中南米に区分されています。このうち、欧州は世界市場の大半を占める主要市場です。 競争環境 業界の競争環境は、Duresta Upholstery Ltd、Valderamobili s.r.l.、Scavolini Spa、GIOVANNI VISENTIN srl、Nella Vetrina、Muebles Picó S.A、Heritage Home Group LLC、iola Furniture Limited、Turri S.r.l, Grayson Luxury, Williams-Sonoma, Inc、Cassina S.p.A. など主要企業のプロファイルと共に検討されてきました。 本レポートで扱う主な質問 1.2021年の世界の高級家具市場の規模は? 2.2022年~2027年の高級家具の世界市場の成長率はどの程度と予測されるか? 3.高級家具の世界市場を牽引する主要因は何か? 4.COVID-19が高級家具の世界市場に与えた影響とは? 5.高級家具の世界市場の原材料別の内訳は? 6.高級家具の世界市場の用途別構成は? 7.高級家具の世界市場の流通経路別構成は? 8.高級家具の世界市場のデザイン別構成は? 9.高級家具の世界市場における主要地域は? 10.高級家具の世界市場における主要企業/プレーヤーは? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 5 Key Industry Trends 6 Key Market Drivers and Challenges 7 Global Luxury Furniture Market 7.1 Market Overview 7.2 Market Performance 7.3 Impact of COVID-19 7.4 Market Forecast 8 Market Breakup by Region 8.1 North America 8.1.1 United States 8.1.1.1 Market Trends 8.1.1.2 Market Forecast 8.1.2 Canada 8.1.2.1 Market Trends 8.1.2.2 Market Forecast 8.2 Europe 8.2.1 Germany 8.2.1.1 Market Trends 8.2.1.2 Market Forecast 8.2.2 France 8.2.2.1 Market Trends 8.2.2.2 Market Forecast 8.2.3 United Kingdom 8.2.3.1 Market Trends 8.2.3.2 Market Forecast 8.2.4 Italy 8.2.4.1 Market Trends 8.2.4.2 Market Forecast 8.2.5 Spain 8.2.5.1 Market Trends 8.2.5.2 Market Forecast 8.2.6 Russia 8.2.6.1 Market Trends 8.2.6.2 Market Forecast 8.2.7 Netherlands 8.2.7.1 Market Trends 8.2.7.2 Market Forecast 8.2.8 Switzerland 8.2.8.1 Market Trends 8.2.8.2 Market Forecast 8.2.9 Sweden 8.2.9.1 Market Trends 8.2.9.2 Market Forecast 8.2.10 Others 8.2.10.1 Market Trends 8.2.10.2 Market Forecast 8.3 Asia Pacific 8.3.1 China 8.3.1.1 Market Trends 8.3.1.2 Market Forecast 8.3.2 Japan 8.3.2.1 Market Trends 8.3.2.2 Market Forecast 8.3.3 India 8.3.3.1 Market Trends 8.3.3.2 Market Forecast 8.3.4 South Korea 8.3.4.1 Market Trends 8.3.4.2 Market Forecast 8.3.5 Australia 8.3.5.1 Market Trends 8.3.5.2 Market Forecast 8.3.6 Taiwan 8.3.6.1 Market Trends 8.3.6.2 Market Forecast 8.3.7 Others 8.3.7.1 Market Trends 8.3.7.2 Market Forecast 8.4 Latin America 8.4.1 Brazil 8.4.1.1 Market Trends 8.4.1.2 Market Forecast 8.4.2 Mexico 8.4.2.1 Market Trends 8.4.2.2 Market Forecast 8.4.3 Others 8.4.3.1 Market Trends 8.4.3.2 Market Forecast 8.5 Middle East and Africa 8.5.1 Turkey 8.5.1.1 Market Trends 8.5.1.2 Market Forecast 8.5.2 Saudi Arabia 8.5.2.1 Market Trends 8.5.2.2 Market Forecast 8.5.3 United Arab Emirates 8.5.3.1 Market Trends 8.5.3.2 Market Forecast 8.5.4 Others 8.5.4.1 Market Trends 8.5.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Raw Material 9.1 Wood 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Metal 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Glass 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Leather 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Plastic 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 9.6 Multiple 9.6.1 Market Trends 9.6.2 Market Forecast 9.7 Others 9.7.1 Market Trends 9.7.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Application 10.1 Domestic 10.1.1 Living Room and Bedroom 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Kitchen 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.1.3 Bathroom 10.1.3.1 Market Trends 10.1.3.2 Market Forecast 10.1.4 Outdoor 10.1.4.1 Market Trends 10.1.4.2 Market Forecast 10.1.5 Lighting 10.1.5.1 Market Trends 10.1.5.2 Market Forecast 10.2 Commercial 10.2.1 Office 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Hospitality 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 Others 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Distribution Channel 11.1 Conventional Furniture Stores 11.1.1 Market Trends 11.1.2 Market Forecast 11.2 Speciality Stores 11.2.1 Market Trends 11.2.2 Market Forecast 11.3 Online Retailers 11.3.1 Market Trends 11.3.2 Market Forecast 11.4 Others 11.4.1 Market Trends 11.4.2 Market Forecast 12 Market Breakup by Design 12.1 Modern 12.1.1 Market Trends 12.1.2 Market Forecast 12.2 Contemporary 12.2.1 Market Trends 12.2.2 Market Forecast 13 Consumer Mapping 14 Branding and Promotion 15 Value Chain Analysis 16 Porters Five Forces Analysis 16.1 Overview 16.2 Bargaining Power of Buyers 16.3 Bargaining Power of Suppliers 16.4 Degree of Competition 16.5 Threat of New Entrants 16.6 Threat of Substitutes 17 Competitive Landscape 17.1 Market Structure 17.2 Key Players 17.3 Profiles of Key Players 17.3.1 Duresta Upholstery Ltd 17.3.2 Valderamobili s.r.l. 17.3.3 Scavolini Spa 17.3.4 GIOVANNI VISENTIN srl 17.3.5 Nella Vetrina 17.3.6 Muebles Picó S.A. 17.3.7 Heritage Home Group LLC 17.3.8 iola Furniture Limited 17.3.9 Turri S.r.l 17.3.10 Grayson Luxury 17.3.11 Williams-Sonoma, Inc. 17.3.12 Cassina S.p.A.
SummaryThe global luxury furniture market reached a value of US$ 22.0 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 29.6 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 4.97% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 5 Key Industry Trends 6 Key Market Drivers and Challenges 7 Global Luxury Furniture Market 7.1 Market Overview 7.2 Market Performance 7.3 Impact of COVID-19 7.4 Market Forecast 8 Market Breakup by Region 8.1 North America 8.1.1 United States 8.1.1.1 Market Trends 8.1.1.2 Market Forecast 8.1.2 Canada 8.1.2.1 Market Trends 8.1.2.2 Market Forecast 8.2 Europe 8.2.1 Germany 8.2.1.1 Market Trends 8.2.1.2 Market Forecast 8.2.2 France 8.2.2.1 Market Trends 8.2.2.2 Market Forecast 8.2.3 United Kingdom 8.2.3.1 Market Trends 8.2.3.2 Market Forecast 8.2.4 Italy 8.2.4.1 Market Trends 8.2.4.2 Market Forecast 8.2.5 Spain 8.2.5.1 Market Trends 8.2.5.2 Market Forecast 8.2.6 Russia 8.2.6.1 Market Trends 8.2.6.2 Market Forecast 8.2.7 Netherlands 8.2.7.1 Market Trends 8.2.7.2 Market Forecast 8.2.8 Switzerland 8.2.8.1 Market Trends 8.2.8.2 Market Forecast 8.2.9 Sweden 8.2.9.1 Market Trends 8.2.9.2 Market Forecast 8.2.10 Others 8.2.10.1 Market Trends 8.2.10.2 Market Forecast 8.3 Asia Pacific 8.3.1 China 8.3.1.1 Market Trends 8.3.1.2 Market Forecast 8.3.2 Japan 8.3.2.1 Market Trends 8.3.2.2 Market Forecast 8.3.3 India 8.3.3.1 Market Trends 8.3.3.2 Market Forecast 8.3.4 South Korea 8.3.4.1 Market Trends 8.3.4.2 Market Forecast 8.3.5 Australia 8.3.5.1 Market Trends 8.3.5.2 Market Forecast 8.3.6 Taiwan 8.3.6.1 Market Trends 8.3.6.2 Market Forecast 8.3.7 Others 8.3.7.1 Market Trends 8.3.7.2 Market Forecast 8.4 Latin America 8.4.1 Brazil 8.4.1.1 Market Trends 8.4.1.2 Market Forecast 8.4.2 Mexico 8.4.2.1 Market Trends 8.4.2.2 Market Forecast 8.4.3 Others 8.4.3.1 Market Trends 8.4.3.2 Market Forecast 8.5 Middle East and Africa 8.5.1 Turkey 8.5.1.1 Market Trends 8.5.1.2 Market Forecast 8.5.2 Saudi Arabia 8.5.2.1 Market Trends 8.5.2.2 Market Forecast 8.5.3 United Arab Emirates 8.5.3.1 Market Trends 8.5.3.2 Market Forecast 8.5.4 Others 8.5.4.1 Market Trends 8.5.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Raw Material 9.1 Wood 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Metal 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Glass 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Leather 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Plastic 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 9.6 Multiple 9.6.1 Market Trends 9.6.2 Market Forecast 9.7 Others 9.7.1 Market Trends 9.7.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Application 10.1 Domestic 10.1.1 Living Room and Bedroom 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Kitchen 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.1.3 Bathroom 10.1.3.1 Market Trends 10.1.3.2 Market Forecast 10.1.4 Outdoor 10.1.4.1 Market Trends 10.1.4.2 Market Forecast 10.1.5 Lighting 10.1.5.1 Market Trends 10.1.5.2 Market Forecast 10.2 Commercial 10.2.1 Office 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Hospitality 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 Others 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Distribution Channel 11.1 Conventional Furniture Stores 11.1.1 Market Trends 11.1.2 Market Forecast 11.2 Speciality Stores 11.2.1 Market Trends 11.2.2 Market Forecast 11.3 Online Retailers 11.3.1 Market Trends 11.3.2 Market Forecast 11.4 Others 11.4.1 Market Trends 11.4.2 Market Forecast 12 Market Breakup by Design 12.1 Modern 12.1.1 Market Trends 12.1.2 Market Forecast 12.2 Contemporary 12.2.1 Market Trends 12.2.2 Market Forecast 13 Consumer Mapping 14 Branding and Promotion 15 Value Chain Analysis 16 Porters Five Forces Analysis 16.1 Overview 16.2 Bargaining Power of Buyers 16.3 Bargaining Power of Suppliers 16.4 Degree of Competition 16.5 Threat of New Entrants 16.6 Threat of Substitutes 17 Competitive Landscape 17.1 Market Structure 17.2 Key Players 17.3 Profiles of Key Players 17.3.1 Duresta Upholstery Ltd 17.3.2 Valderamobili s.r.l. 17.3.3 Scavolini Spa 17.3.4 GIOVANNI VISENTIN srl 17.3.5 Nella Vetrina 17.3.6 Muebles Picó S.A. 17.3.7 Heritage Home Group LLC 17.3.8 iola Furniture Limited 17.3.9 Turri S.r.l 17.3.10 Grayson Luxury 17.3.11 Williams-Sonoma, Inc. 17.3.12 Cassina S.p.A.
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(その他)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited. 社の最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(furniture market)の最新刊レポートよくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/07 10:27 155.63 円 167.26 円 203.27 円 |