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高級家具市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Luxury Furniture Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界の高級家具市場は、2021年に220億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には296億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR4.97%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
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2022年6月13日 US$2,499
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170 英語

 

サマリー

世界の高級家具市場は、2021年に220億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には296億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR4.97%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用部門に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。

高級家具とは、熟練した職人が最高品質の素材を使い、誤差ゼロで設計された可動式の家具を指す。ホテル、オフィス、住宅などの屋内外を問わず、商業施設や家庭施設の美的価値を高めるものである。ライフスタイルが変化し、都市化した地域の人々の生活水準が常に向上しているため、高級家具を採用する傾向が強まっています。さらに、メーカーは印象的な新しいデザインの家具を考案し、インテリアデザイナーとのコラボレーションによって、より幅広い顧客層を取り込むために認知度を高めている。

不動産セクターの著しい成長は、住宅と商業セクターの両方において、高級家具の需要に継続的に影響を与えている。また、オンラインショップの普及や、発展途上国を中心とした人口の増加が、高級家具市場の成長を後押ししています。さらに、可処分所得の増加により、ステータスシンボルとして機能し、空間に付加価値を与える高級品の購入に消費者が傾いており、高級家具市場の世界的な活性化を促しています。その他、ブランド志向の高まり、環境に優しい高級家具への需要の高まり、グローバル化の影響、低運用コスト、インフラ投資の拡大なども市場成長に拍車をかけている。

主な市場細分化
IMARC Groupは、世界の高級家具市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、原材料、用途、流通チャネル、デザインに基づき市場を分類しています。

原材料別の内訳

木材
金属
ガラス
皮革
プラスチック
複数
その他

原材料別では、木材が最も大きなシェアを占めています。

用途別構成比。

国内
リビングルーム・寝室
キッチン
バスルーム
屋外
照明器具
商業施設
オフィス
ホスピタリティ
その他

用途別に見ると、国内向けと業務向けに分類され、現在国内向けが市場全体の大半を占めています。国内分野はさらに、リビングルーム用マットレスとベッドルーム、キッチン、バスルーム、屋外、照明に分類されます。一方、商業分野は、オフィス、ホスピタリティ、その他に分類されます。

流通チャネル別構成比。

従来型家具店
専門店
ネット販売店
その他

販売チャネル別では、従来型家具店、専門店、オンラインショップ、その他に分類されます。

デザイン別内訳

モダン
コンテンポラリー

デザイン別では、モダンとコンテンポラリーに分類されます。

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア・パシフィック
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
台湾
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
オランダ
スイス
スウェーデン
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ
トルコ
サウジアラビア
アラブ首長国連邦
その他

地域別では、北米、アジア太平洋地域、欧州、中東・アフリカ、中南米に区分されています。このうち、欧州は世界市場の大半を占める主要市場です。

競争環境
業界の競争環境は、Duresta Upholstery Ltd、Valderamobili s.r.l.、Scavolini Spa、GIOVANNI VISENTIN srl、Nella Vetrina、Muebles Picó S.A、Heritage Home Group LLC、iola Furniture Limited、Turri S.r.l, Grayson Luxury, Williams-Sonoma, Inc、Cassina S.p.A. など主要企業のプロファイルと共に検討されてきました。

本レポートで扱う主な質問
1.2021年の世界の高級家具市場の規模は?
2.2022年~2027年の高級家具の世界市場の成長率はどの程度と予測されるか?
3.高級家具の世界市場を牽引する主要因は何か?
4.COVID-19が高級家具の世界市場に与えた影響とは?
5.高級家具の世界市場の原材料別の内訳は?
6.高級家具の世界市場の用途別構成は?
7.高級家具の世界市場の流通経路別構成は?
8.高級家具の世界市場のデザイン別構成は?
9.高級家具の世界市場における主要地域は?
10.高級家具の世界市場における主要企業/プレーヤーは?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
5 Key Industry Trends
6 Key Market Drivers and Challenges
7 Global Luxury Furniture Market
7.1 Market Overview
7.2 Market Performance
7.3 Impact of COVID-19
7.4 Market Forecast
8 Market Breakup by Region
8.1 North America
8.1.1 United States
8.1.1.1 Market Trends
8.1.1.2 Market Forecast
8.1.2 Canada
8.1.2.1 Market Trends
8.1.2.2 Market Forecast
8.2 Europe
8.2.1 Germany
8.2.1.1 Market Trends
8.2.1.2 Market Forecast
8.2.2 France
8.2.2.1 Market Trends
8.2.2.2 Market Forecast
8.2.3 United Kingdom
8.2.3.1 Market Trends
8.2.3.2 Market Forecast
8.2.4 Italy
8.2.4.1 Market Trends
8.2.4.2 Market Forecast
8.2.5 Spain
8.2.5.1 Market Trends
8.2.5.2 Market Forecast
8.2.6 Russia
8.2.6.1 Market Trends
8.2.6.2 Market Forecast
8.2.7 Netherlands
8.2.7.1 Market Trends
8.2.7.2 Market Forecast
8.2.8 Switzerland
8.2.8.1 Market Trends
8.2.8.2 Market Forecast
8.2.9 Sweden
8.2.9.1 Market Trends
8.2.9.2 Market Forecast
8.2.10 Others
8.2.10.1 Market Trends
8.2.10.2 Market Forecast
8.3 Asia Pacific
8.3.1 China
8.3.1.1 Market Trends
8.3.1.2 Market Forecast
8.3.2 Japan
8.3.2.1 Market Trends
8.3.2.2 Market Forecast
8.3.3 India
8.3.3.1 Market Trends
8.3.3.2 Market Forecast
8.3.4 South Korea
8.3.4.1 Market Trends
8.3.4.2 Market Forecast
8.3.5 Australia
8.3.5.1 Market Trends
8.3.5.2 Market Forecast
8.3.6 Taiwan
8.3.6.1 Market Trends
8.3.6.2 Market Forecast
8.3.7 Others
8.3.7.1 Market Trends
8.3.7.2 Market Forecast
8.4 Latin America
8.4.1 Brazil
8.4.1.1 Market Trends
8.4.1.2 Market Forecast
8.4.2 Mexico
8.4.2.1 Market Trends
8.4.2.2 Market Forecast
8.4.3 Others
8.4.3.1 Market Trends
8.4.3.2 Market Forecast
8.5 Middle East and Africa
8.5.1 Turkey
8.5.1.1 Market Trends
8.5.1.2 Market Forecast
8.5.2 Saudi Arabia
8.5.2.1 Market Trends
8.5.2.2 Market Forecast
8.5.3 United Arab Emirates
8.5.3.1 Market Trends
8.5.3.2 Market Forecast
8.5.4 Others
8.5.4.1 Market Trends
8.5.4.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Raw Material
9.1 Wood
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Metal
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Glass
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Leather
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Plastic
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
9.6 Multiple
9.6.1 Market Trends
9.6.2 Market Forecast
9.7 Others
9.7.1 Market Trends
9.7.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Application
10.1 Domestic
10.1.1 Living Room and Bedroom
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Kitchen
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.1.3 Bathroom
10.1.3.1 Market Trends
10.1.3.2 Market Forecast
10.1.4 Outdoor
10.1.4.1 Market Trends
10.1.4.2 Market Forecast
10.1.5 Lighting
10.1.5.1 Market Trends
10.1.5.2 Market Forecast
10.2 Commercial
10.2.1 Office
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Hospitality
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 Others
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
11 Market Breakup by Distribution Channel
11.1 Conventional Furniture Stores
11.1.1 Market Trends
11.1.2 Market Forecast
11.2 Speciality Stores
11.2.1 Market Trends
11.2.2 Market Forecast
11.3 Online Retailers
11.3.1 Market Trends
11.3.2 Market Forecast
11.4 Others
11.4.1 Market Trends
11.4.2 Market Forecast
12 Market Breakup by Design
12.1 Modern
12.1.1 Market Trends
12.1.2 Market Forecast
12.2 Contemporary
12.2.1 Market Trends
12.2.2 Market Forecast
13 Consumer Mapping
14 Branding and Promotion
15 Value Chain Analysis
16 Porters Five Forces Analysis
16.1 Overview
16.2 Bargaining Power of Buyers
16.3 Bargaining Power of Suppliers
16.4 Degree of Competition
16.5 Threat of New Entrants
16.6 Threat of Substitutes
17 Competitive Landscape
17.1 Market Structure
17.2 Key Players
17.3 Profiles of Key Players
17.3.1 Duresta Upholstery Ltd
17.3.2 Valderamobili s.r.l.
17.3.3 Scavolini Spa
17.3.4 GIOVANNI VISENTIN srl
17.3.5 Nella Vetrina
17.3.6 Muebles Picó S.A.
17.3.7 Heritage Home Group LLC
17.3.8 iola Furniture Limited
17.3.9 Turri S.r.l
17.3.10 Grayson Luxury
17.3.11 Williams-Sonoma, Inc.
17.3.12 Cassina S.p.A.

 

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Summary

The global luxury furniture market reached a value of US$ 22.0 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 29.6 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 4.97% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor.

Luxury furniture refers to movable pieces of furniture made by skilled craftsmen using the best quality material and designed with zero margin for error. It adds to the aesthetic value of the commercial and household establishments, such as hotels, offices, homes and other indoor and outdoor areas. The changing lifestyles and constantly improving living standards of the people in the urbanised regions are increasingly adopting luxury furniture. Moreover, manufacturers are coming up with striking new designs of furniture and collaborating with interior designers to increase their visibility to capture a wider customer base.

The significant growth in the real estate sector is continuously influencing the demand for luxury furniture across both the residential and commercial sectors. In addition to this, the increasing penetration of online retailing and growing population, particularly in the developing nations, are fostering the growth of the luxury furniture market. Further, the rising disposable incomes have inclined the consumers towards purchasing luxury items which act as a status symbol and add value to a space, catalysing the global luxury furniture market. Some of the other factors spurring the market growth are growing preference for branding and positioning, accelerating demand for eco-friendly luxury furniture, rising impact of globalisation, the low operational cost and expanding infrastructure investments.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global luxury furniture market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on raw mateial, application, distribution channel and design.

Breakup by Raw Material:

Wood
Metal
Glass
Leather
Plastic
Multiple
Others

Based on the raw material, wood accounts for the largest market share.

Breakup by Application:

Domestic
Living Room and Bedroom
Kitchen
Bathroom
Outdoor
Lighting
Commercial
Office
Hospitality
Others

On the basis of application, the market has been segregated into domestic and commercial sectors, wherein the domestic sector currently represents the largest segment, holding the majority of the total market. The domestic sector is further segmented as living room mattress and bedroom, kitchen, bathroom, outdoor and lighting. Whereas, the commercial sector is categorised as office, hospitality and others.

Breakup by Distribution Channel:

Conventional Furniture Stores
Speciality Stores
Online Retailers
Others

On the basis of distribution channel, the market has been further categorised into conventional furniture stores, speciality stores, online retailers, and others.

Breakup by Design:

Modern
Contemporary

On the basis of design, the market has been categorised into modern and contemporary.

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Taiwan
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Netherlands
Switzerland
Sweden
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa
Turkey
Saudi Arabia
United Arab Emirates
Others

Region-wise, the market has been segmented into North America, Asia Pacific, Europe, Middle East and Africa, and Latin America. Amongst these, Europe is the leading market, accounting for the majority of the global market.

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Duresta Upholstery Ltd, Valderamobili s.r.l., Scavolini Spa, GIOVANNI VISENTIN srl, Nella Vetrina, Muebles Picó S.A., Heritage Home Group LLC, iola Furniture Limited, Turri S.r.l, Grayson Luxury, Williams-Sonoma, Inc., Cassina S.p.A.

Key Questions Answered in This Report
1. What was the size of the global luxury furniture market in 2021?
2. What is the expected growth rate of the global luxury furniture market during 2022-2027?
3. What are the key factors driving the global luxury furniture market?
4. What has been the impact of COVID-19 on the global luxury furniture market?
5. What is the breakup of the global luxury furniture market based on the raw material?
6. What is the breakup of the global luxury furniture market based on the application?
7. What is the breakup of the global luxury furniture market based on distribution channel?
8. What is the breakup of the global luxury furniture market based on the design?
9. What are the key regions in the global luxury furniture market?
10. Who are the key companies/players in the global luxury furniture market?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
5 Key Industry Trends
6 Key Market Drivers and Challenges
7 Global Luxury Furniture Market
7.1 Market Overview
7.2 Market Performance
7.3 Impact of COVID-19
7.4 Market Forecast
8 Market Breakup by Region
8.1 North America
8.1.1 United States
8.1.1.1 Market Trends
8.1.1.2 Market Forecast
8.1.2 Canada
8.1.2.1 Market Trends
8.1.2.2 Market Forecast
8.2 Europe
8.2.1 Germany
8.2.1.1 Market Trends
8.2.1.2 Market Forecast
8.2.2 France
8.2.2.1 Market Trends
8.2.2.2 Market Forecast
8.2.3 United Kingdom
8.2.3.1 Market Trends
8.2.3.2 Market Forecast
8.2.4 Italy
8.2.4.1 Market Trends
8.2.4.2 Market Forecast
8.2.5 Spain
8.2.5.1 Market Trends
8.2.5.2 Market Forecast
8.2.6 Russia
8.2.6.1 Market Trends
8.2.6.2 Market Forecast
8.2.7 Netherlands
8.2.7.1 Market Trends
8.2.7.2 Market Forecast
8.2.8 Switzerland
8.2.8.1 Market Trends
8.2.8.2 Market Forecast
8.2.9 Sweden
8.2.9.1 Market Trends
8.2.9.2 Market Forecast
8.2.10 Others
8.2.10.1 Market Trends
8.2.10.2 Market Forecast
8.3 Asia Pacific
8.3.1 China
8.3.1.1 Market Trends
8.3.1.2 Market Forecast
8.3.2 Japan
8.3.2.1 Market Trends
8.3.2.2 Market Forecast
8.3.3 India
8.3.3.1 Market Trends
8.3.3.2 Market Forecast
8.3.4 South Korea
8.3.4.1 Market Trends
8.3.4.2 Market Forecast
8.3.5 Australia
8.3.5.1 Market Trends
8.3.5.2 Market Forecast
8.3.6 Taiwan
8.3.6.1 Market Trends
8.3.6.2 Market Forecast
8.3.7 Others
8.3.7.1 Market Trends
8.3.7.2 Market Forecast
8.4 Latin America
8.4.1 Brazil
8.4.1.1 Market Trends
8.4.1.2 Market Forecast
8.4.2 Mexico
8.4.2.1 Market Trends
8.4.2.2 Market Forecast
8.4.3 Others
8.4.3.1 Market Trends
8.4.3.2 Market Forecast
8.5 Middle East and Africa
8.5.1 Turkey
8.5.1.1 Market Trends
8.5.1.2 Market Forecast
8.5.2 Saudi Arabia
8.5.2.1 Market Trends
8.5.2.2 Market Forecast
8.5.3 United Arab Emirates
8.5.3.1 Market Trends
8.5.3.2 Market Forecast
8.5.4 Others
8.5.4.1 Market Trends
8.5.4.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Raw Material
9.1 Wood
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Metal
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Glass
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Leather
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Plastic
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
9.6 Multiple
9.6.1 Market Trends
9.6.2 Market Forecast
9.7 Others
9.7.1 Market Trends
9.7.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Application
10.1 Domestic
10.1.1 Living Room and Bedroom
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Kitchen
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.1.3 Bathroom
10.1.3.1 Market Trends
10.1.3.2 Market Forecast
10.1.4 Outdoor
10.1.4.1 Market Trends
10.1.4.2 Market Forecast
10.1.5 Lighting
10.1.5.1 Market Trends
10.1.5.2 Market Forecast
10.2 Commercial
10.2.1 Office
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Hospitality
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 Others
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
11 Market Breakup by Distribution Channel
11.1 Conventional Furniture Stores
11.1.1 Market Trends
11.1.2 Market Forecast
11.2 Speciality Stores
11.2.1 Market Trends
11.2.2 Market Forecast
11.3 Online Retailers
11.3.1 Market Trends
11.3.2 Market Forecast
11.4 Others
11.4.1 Market Trends
11.4.2 Market Forecast
12 Market Breakup by Design
12.1 Modern
12.1.1 Market Trends
12.1.2 Market Forecast
12.2 Contemporary
12.2.1 Market Trends
12.2.2 Market Forecast
13 Consumer Mapping
14 Branding and Promotion
15 Value Chain Analysis
16 Porters Five Forces Analysis
16.1 Overview
16.2 Bargaining Power of Buyers
16.3 Bargaining Power of Suppliers
16.4 Degree of Competition
16.5 Threat of New Entrants
16.6 Threat of Substitutes
17 Competitive Landscape
17.1 Market Structure
17.2 Key Players
17.3 Profiles of Key Players
17.3.1 Duresta Upholstery Ltd
17.3.2 Valderamobili s.r.l.
17.3.3 Scavolini Spa
17.3.4 GIOVANNI VISENTIN srl
17.3.5 Nella Vetrina
17.3.6 Muebles Picó S.A.
17.3.7 Heritage Home Group LLC
17.3.8 iola Furniture Limited
17.3.9 Turri S.r.l
17.3.10 Grayson Luxury
17.3.11 Williams-Sonoma, Inc.
17.3.12 Cassina S.p.A.

 

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