動物用医薬品市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Veterinary Medicine Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の動物用医薬品市場は、2021年に310億6000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR7.50%を示し、2027年までに485億8000万米ドルの市場に達すると予想しています。CO... もっと見る
サマリー世界の動物用医薬品市場は、2021年に310億6000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR7.50%を示し、2027年までに485億8000万米ドルの市場に達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。獣医学は、家畜や野生動物の健康に影響を与える疾病の予防、制御、診断、治療を扱う科学の一分野です。食用動物の健康を維持し、動物種から人間への人獣共通感染症の伝播を抑制し、世界中の食物の安全な供給を保証するのに役立っています。現在、動物由来製品の消費量の増加に伴い、農作物の健康状態を把握し、人間が病気にかかるのを防ぐために、動物用医薬品の採用が進んでいます。 動物用医薬品の市場動向 核家族化の進展と所得水準の上昇により、ペットに対する個人の支出は世界的に増加しています。また、ペットの健康に対する保護者の関心も高まっており、これが動物用医薬品の需要を支える大きな要因となっています。また、ペット保険の普及が進んでいることも、市場の成長に影響を与えています。これとは別に、動物飼育の拡大、動物の人獣共通感染症や慢性疾患の症例の増加により、食品の安全性に関する懸念が高まっています。このことは、商業的な動物生産プログラムの増加とともに、家畜のより良い診断と治療のための動物用医薬品の採用を促進しています。さらに、高度な画像診断、新しい治療法、核医学や再生医療、レーザー診断、特殊な手術などが、数多くの動物病院や診療所で簡単に利用できることも、市場の成長を後押ししています。さらに、生物医学の研究者は、ペットの病気を予防するための安全で効果的なワクチンを開発しており、これは市場の成長を強化すると予想されます。 主な市場細分化 IMARC Groupは、世界の動物用医薬品市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、製品、動物の種類、投与経路、流通チャネルに基づいて市場を分類しています。 製品別の内訳 医薬品 抗感染症薬 抗炎症剤 寄生虫駆除剤 ワクチン 不活化ワクチン 弱毒性ワクチン 遺伝子組換えワクチン 薬用飼料添加物 アミノ酸 抗生物質 動物種別の内訳 生産量 コンパニオン 投与経路別の内訳。 経口 非経口 局所投与 販売チャネル別構成比 動物病院・診療所 ポイントオブケアテスティング/インハウステスティング その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合環境。 業界の競争環境は、アーチャー-ダニエルズ-ミッドランド社、ベーリンガーインゲルハイム社、カーギル社、セバサンテアニマル、デクラファーマスーティカルズPLC、エランコアニマルヘルス社、エボニックインダストリーズ社、メルクアンドカンパニー社、ネオジェン社、ベトキノール社、ビルバック社、ゾエティス社などの主要企業のプロファイルと共に検討されている。Inc.、Neogen Corporation、Vetoquinol S.A.、VirbacおよびZoetis Inc.です。 本レポートで回答した主な質問 世界の動物用医薬品市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界の動物用医薬品市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域市場は? 製品に基づく市場の内訳は? 動物種別の市場構成は? 投与経路に基づく市場のブレークアップは? 流通チャネル別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界の動物用医薬品の市場構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Veterinary Medicine Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product 6.1 Drugs 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Key Segments 6.1.2.1 Anti-infective 6.1.2.2 Anti-inflammatory 6.1.2.3 Parasiticide 6.1.3 Market Forecast 6.2 Vaccines 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Key Segments 6.2.2.1 Inactivated Vaccines 6.2.2.2 Attenuated Vaccines 6.2.2.3 Recombinant Vaccines 6.2.3 Market Forecast 6.3 Medicated Feed Additives 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Key Segments 6.3.2.1 Amino Acids 6.3.2.2 Antibiotics 6.3.3 Market Forecast 7 Market Breakup by Animal Type 7.1 Production 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Companion 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Route of Administration 8.1 Oral 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Parenteral 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Topical 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Distribution Channel 9.1 Veterinary Hospitals and Clinics 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Point-of-Care Testing/In-house Testing 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Others 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Archer-Daniels-Midland Company 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.1.4 SWOT Analysis 15.3.2 Boehringer Ingelheim GmbH 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Cargill Incorporated 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 SWOT Analysis 15.3.4 Ceva Santé Animale 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Dechra Pharmaceuticals PLC 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.6 Elanco Animal Health Incorporated 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.7 Evonik Industries AG 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.8 Merck & Co. Inc. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.9 Neogen Corporation 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.9.4 SWOT Analysis 15.3.10 Vetoquinol S.A. 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.11 Virbac 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.11.4 SWOT Analysis 15.3.12 Zoetis Inc. 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 Financials 15.3.12.4 SWOT Analysis
SummaryThe global veterinary medicine market reached a value of US$ 31.06 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 48.58 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 7.50% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Veterinary Medicine Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product 6.1 Drugs 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Key Segments 6.1.2.1 Anti-infective 6.1.2.2 Anti-inflammatory 6.1.2.3 Parasiticide 6.1.3 Market Forecast 6.2 Vaccines 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Key Segments 6.2.2.1 Inactivated Vaccines 6.2.2.2 Attenuated Vaccines 6.2.2.3 Recombinant Vaccines 6.2.3 Market Forecast 6.3 Medicated Feed Additives 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Key Segments 6.3.2.1 Amino Acids 6.3.2.2 Antibiotics 6.3.3 Market Forecast 7 Market Breakup by Animal Type 7.1 Production 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Companion 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Route of Administration 8.1 Oral 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Parenteral 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Topical 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Distribution Channel 9.1 Veterinary Hospitals and Clinics 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Point-of-Care Testing/In-house Testing 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Others 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Archer-Daniels-Midland Company 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.1.4 SWOT Analysis 15.3.2 Boehringer Ingelheim GmbH 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Cargill Incorporated 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 SWOT Analysis 15.3.4 Ceva Santé Animale 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Dechra Pharmaceuticals PLC 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.6 Elanco Animal Health Incorporated 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.7 Evonik Industries AG 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.8 Merck & Co. Inc. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 Financials 15.3.9 Neogen Corporation 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.9.4 SWOT Analysis 15.3.10 Vetoquinol S.A. 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.11 Virbac 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.11.4 SWOT Analysis 15.3.12 Zoetis Inc. 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 Financials 15.3.12.4 SWOT Analysis
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