女性用衛生用品市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Feminine Hygiene Products Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の女性用衛生用品市場は、2021年に252億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には339億米ドルに達し、2022年から2027年の間に5%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭... もっと見る
サマリー世界の女性用衛生用品市場は、2021年に252億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には339億米ドルに達し、2022年から2027年の間に5%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。女性用衛生用品は、女性がおりものや月経など生殖器に関連する身体機能の際に使用するパーソナルケア製品を指します。女性の生殖機能の健康を維持し、あらゆる種類の感染症を避けるために適切な衛生習慣をサポートする上で重要な役割を担っています。女性の間で高まっている個人の衛生意識と、便利で手軽な生理用品の利用への傾倒が、世界中で女性用衛生用品の大きな需要を作り出しています。女性用衛生用品の世界市場の促進要因/制約要因。 経済的に自立した女性が増えているため、大手企業は女性を直接ターゲットにして購買行動に影響を与えようとしており、それが女性用衛生用品の売上に弾みをつけています。 現在、メーカーは快適な使い心地と香り、高い吸収力を備えた革新的なオーガニック製品の導入に注力しています。また、独自のマーケティングやプロモーション戦略を展開し、より多くの消費者を引きつけています。 いくつかの政府やNGOは、恵まれない人々や農村部の女性に女性用衛生用品の使用を促進し、生理用品を手頃な価格で製造・販売する取り組みを行っており、これは市場に明るい展望をもたらしています。 女性用衛生用品の製造に有害な化学物質を使用すると、健康への悪影響が懸念されます。さらに、これらの製品の廃棄は、排水溝の詰まりにつながる可能性があり、結果としてこれらの製品の販売を妨げています。 主な市場細分化 IMARC Groupは、女性用衛生製品の世界市場における各サブセグメントの主要トレンドの分析と、2022年から2027年までの世界および地域レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプおよび流通チャネルに基づいて市場を分類しています。 製品タイプ別内訳生理用ナプキン パンティライナー タンポン スプレー・体内洗浄剤 その他 製品タイプ別に見ると、生理用ナプキン、パンティライナー、タンポン、スプレー・体内洗浄剤、その他に分類されます。このうち、生理用ナプキンは女性に快適さを提供するため、最も人気のある製品タイプです。 流通チャネル別構成比。 スーパーマーケット、ハイパーマーケット 専門店 ビューティーストア、薬局 オンラインストア その他 流通経路別では、スーパーマーケットとハイパーマーケットが最も大きな流通経路であり、一つ屋根の下で消費者に幅広い商品を提供しています。その他のセグメントには、専門店、ビューティーストア、薬局、オンラインストアが含まれます。 地域別インサイトアジア太平洋地域 北アメリカ 欧州 中近東・アフリカ ラテンアメリカ 地域別では、アジア太平洋地域が女性用衛生用品の主要市場となっています。個人の衛生の重要性に対する意識の高まりが、同地域での製品需要を高めています。その他の主要地域には、北米、欧州、中東・アフリカ、中南米が含まれます。 競合環境 市場の競争環境についても、主要メーカーのプロフィールを含めて分析しています。市場に参入している主な企業は以下の通りです。 プロクター・アンド・ギャンブル エッジウェル・パーソナルケア ユニ・チャーム キンバリー・クラーク株式会社 花王株式会社 本レポートは、世界の女性用衛生用品市場について、その本質的な側面をすべて網羅した深い洞察を提供するものである。市場のマクロ的な概観から、産業実績のミクロ的な詳細、最近の動向、主要な市場ドライバーと課題、SWOT分析、ポーターの5力分析、バリューチェーン分析など多岐に渡ります。本レポートは、起業家、投資家、研究者、コンサルタント、ビジネス戦略家、および何らかの形で女性用衛生用品産業に関わる、または参入を計画しているすべての人々にとって必読の書です。本レポートで回答した主な質問 女性用衛生用品の世界市場はこれまでどのように推移してきたか、今後数年間はどのように推移していくか? 女性用衛生用品の世界市場における主要地域はどこか? 女性用衛生用品の世界市場において、COVID-19はどのような影響を及ぼしているか? 女性用衛生用品の世界市場で人気のある製品タイプは何か? 女性用衛生用品の世界市場における主な流通経路は? 女性用衛生用品の世界市場のバリューチェーンにおける様々な段階は何か? 女性用衛生用品の世界市場における主要な推進要因と課題は何か? 女性用衛生用品の世界市場の構造と主要プレイヤーは? 女性用衛生用品の世界市場における競争はどの程度か? 女性用衛生用品はどのように製造されているか? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Feminine Hygiene Products Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Breakup by Product Type 5.5 Market Breakup by Distribution Channel 5.6 Market Breakup by Region 5.7 Market Forecast 5.8 SWOT Analysis 5.8.1 Overview 5.8.2 Strengths 5.8.3 Weaknesses 5.8.4 Opportunities 5.8.5 Threats 5.9 Value Chain Analysis 5.9.1 Overview 5.9.2 Research and Development 5.9.3 Raw Material Procurement 5.9.4 Manufacturing 5.9.5 Marketing 5.9.6 Distribution 5.9.7 End-Use 5.10 Porters Five Forces Analysis 5.10.1 Overview 5.10.2 Bargaining Power of Buyers 5.10.3 Bargaining Power of Suppliers 5.10.4 Degree of Competition 5.10.5 Threat of New Entrants 5.10.6 Threat of Substitutes 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Sanitary Pads 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Panty Liners 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Tampons 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Spray and Internal Cleaners 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Others 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Distribution Channel 7.1 Supermarkets and Hypermarkets 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Specialty Stores 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Beauty Stores and Pharmacies 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Online Stores 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Region 8.1 Asia Pacific 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 North America 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Europe 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Middle East and Africa 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Latin America 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Feminine Hygiene Products Manufacturing Process 9.1 Product Overview 9.2 Raw Material Requirements 9.3 Manufacturing Process 9.4 Key Success and Risk Factors 10 Competitive Landscape 10.1 Market Structure 10.2 Key Players 10.3 Profiles of Key Players 10.3.1 Procter & Gamble 10.3.1.1 Company Overview 10.3.1.2 Description 10.3.1.3 Product Portfolio 10.3.1.4 Financials 10.3.1.5 SWOT Analysis 10.3.2 Edgewell Personal Care 10.3.2.1 Company Overview 10.3.2.2 Description 10.3.2.3 Product Portfolio 10.3.2.4 Financials 10.3.2.5 SWOT Analysis 10.3.3 Unicharm 10.3.3.1 Company Overview 10.3.3.2 Description 10.3.3.3 Product Portfolio 10.3.3.4 Financials 10.3.3.5 SWOT Analysis 10.3.4 Kimberly-Clark Corporation 10.3.4.1 Company Overview 10.3.4.2 Description 10.3.4.3 Product Portfolio 10.3.4.4 Financials 10.3.4.5 SWOT Analysis 10.3.5 Kao Corporation 10.3.5.1 Company Overview 10.3.5.2 Description 10.3.5.3 Product Portfolio 10.3.5.4 Financials 10.3.5.5 SWOT Analysis
SummaryThe global feminine hygiene products market reached a value of US$ 25.2 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 33.9 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 5% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Feminine Hygiene Products Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Breakup by Product Type 5.5 Market Breakup by Distribution Channel 5.6 Market Breakup by Region 5.7 Market Forecast 5.8 SWOT Analysis 5.8.1 Overview 5.8.2 Strengths 5.8.3 Weaknesses 5.8.4 Opportunities 5.8.5 Threats 5.9 Value Chain Analysis 5.9.1 Overview 5.9.2 Research and Development 5.9.3 Raw Material Procurement 5.9.4 Manufacturing 5.9.5 Marketing 5.9.6 Distribution 5.9.7 End-Use 5.10 Porters Five Forces Analysis 5.10.1 Overview 5.10.2 Bargaining Power of Buyers 5.10.3 Bargaining Power of Suppliers 5.10.4 Degree of Competition 5.10.5 Threat of New Entrants 5.10.6 Threat of Substitutes 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Sanitary Pads 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Panty Liners 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Tampons 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Spray and Internal Cleaners 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Others 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Distribution Channel 7.1 Supermarkets and Hypermarkets 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Specialty Stores 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Beauty Stores and Pharmacies 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Online Stores 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Region 8.1 Asia Pacific 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 North America 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Europe 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Middle East and Africa 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Latin America 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Feminine Hygiene Products Manufacturing Process 9.1 Product Overview 9.2 Raw Material Requirements 9.3 Manufacturing Process 9.4 Key Success and Risk Factors 10 Competitive Landscape 10.1 Market Structure 10.2 Key Players 10.3 Profiles of Key Players 10.3.1 Procter & Gamble 10.3.1.1 Company Overview 10.3.1.2 Description 10.3.1.3 Product Portfolio 10.3.1.4 Financials 10.3.1.5 SWOT Analysis 10.3.2 Edgewell Personal Care 10.3.2.1 Company Overview 10.3.2.2 Description 10.3.2.3 Product Portfolio 10.3.2.4 Financials 10.3.2.5 SWOT Analysis 10.3.3 Unicharm 10.3.3.1 Company Overview 10.3.3.2 Description 10.3.3.3 Product Portfolio 10.3.3.4 Financials 10.3.3.5 SWOT Analysis 10.3.4 Kimberly-Clark Corporation 10.3.4.1 Company Overview 10.3.4.2 Description 10.3.4.3 Product Portfolio 10.3.4.4 Financials 10.3.4.5 SWOT Analysis 10.3.5 Kao Corporation 10.3.5.1 Company Overview 10.3.5.2 Description 10.3.5.3 Product Portfolio 10.3.5.4 Financials 10.3.5.5 SWOT Analysis
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よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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