潰瘍性大腸炎市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Ulcerative Colitis Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の潰瘍性大腸炎市場は、2021年に69億2000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.60%を示し、2027年までに9.71 Billion米ドルの市場に達すると予想しています。COV... もっと見る
サマリー世界の潰瘍性大腸炎市場は、2021年に69億2000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.60%を示し、2027年までに9.71 Billion米ドルの市場に達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。潰瘍性大腸炎(UC)は、消化管に刺激、炎症、潰瘍(ただれ)を引き起こす慢性炎症性腸疾患(IBD)を指します。一般的には、大腸および直腸の内壁が侵されます。一般に、症状は時間とともに進行し、UCと診断された方でも、症状が軽度の期間や全くない期間を経験することがあります。しかし、時には衰弱や生命を脅かすような合併症を引き起こすこともあります。UCの治療法はまだありませんが、治療により患者さんの症状を管理・軽減し、再燃を防ぎ、長期的な寛解をもたらすことができます。その結果、UCの治療は、患者さんの生活の質を高め、身体的・精神的な健康を確保することができるため、世界中で急速に普及しつつあります。 潰瘍性大腸炎の市場動向。 潰瘍性大腸炎の蔓延と治療法に関する認知度の向上が、市場成長の主な要因となっています。また、強力なパイプライン製品の存在や、多数の薬剤における継続的な進歩が、製品需要を増大させています。さらに、各国政府は、この疾患についての認識を広め、適切な医療施設へのアクセスや利用可能性を高めるために、いくつかの取り組みを行っています。これは、新規治療法の開発のための研究開発(R&D)活動への投資の増加と相まって、市場の成長を後押ししています。さらに、主要企業は、製品ポートフォリオを拡大し、市場での競争力を高めるために、革新的でより効果的な医薬品の上市に注力しています。その他、バイオシミラー医薬品の入手のしやすさ、医療インフラの改善、有利な償還政策、医療に対する個人消費の増加なども、市場の前向きな見通しを生み出しています。 主要な市場細分化 IMARCグループは、世界の潰瘍性大腸炎市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、市場をタイプ、疾患タイプ、分子タイプ、薬剤タイプ、投与経路、流通チャネルに基づき分類しています。 タイプ別内訳 軽症UC 中等度UC 重度UC 疾患別構成比 潰瘍性直腸炎 直腸S状結腸炎 左側大腸炎 膵臓炎または万能性大腸炎 劇症型大腸炎 分子タイプ別構成比 低分子化合物 生物学的製剤 薬物タイプ別内訳。 抗炎症剤 抗TNF生物学的製剤 免疫抑制剤 カルシニューリン阻害剤 その他 投与経路別構成比 経口 注射剤 販売チャネル別構成比。 病院薬局 小売薬局 ドラッグストア その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合環境。 業界の競争環境についても、アボット・ラボラトリーズ、アッヴィー、アストラゼネカ、ブリストル・マイヤーズ スクイブ、イーライリリー・アンド・カンパニー、ホフマン・ラ・ロシュ、グラクソ・スミスクライン、ジョンソン&ジョンソン、メルク・アンド・カンパニー、ファイザーなど主要企業のプロファイルと共に調査しています。Inc.、ファイザー株式会社、武田薬品工業株式会社、テバ・ファーマシューティカル・インダストリーズ株式 会社(以下、「テバ社」といいます。 本レポートで回答した主な質問 潰瘍性大腸炎の世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界の潰瘍性大腸炎市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域別市場とは? タイプ別の市場構成は? 疾患の種類に基づく市場の内訳は? 分子タイプに基づく市場のブレークアップは? 薬物タイプ別の市場ブレークアップは? 投与経路別の市場構成は? 販売チャネル別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界の潰瘍性大腸炎市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Ulcerative Colitis Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Mild UC 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Moderate UC 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Severe UC 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Disease Type 7.1 Ulcerative Proctitis 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Proctosigmoiditis 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Left-sided Colitis 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Pancolitis or Universal Colitis 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Fulminant Colitis 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Molecule Type 8.1 Small Molecules 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Biologics 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Drug Type 9.1 Anti-Inflammatory Drugs 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Anti-TNF Biologics 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Immunosuppressant 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Calcineurin Inhibitors 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Others 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Route of Administration 10.1 Oral 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Injectable 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Distribution Channel 11.1 Hospital Pharmacies 11.1.1 Market Trends 11.1.2 Market Forecast 11.2 Retail Pharmacies 11.2.1 Market Trends 11.2.2 Market Forecast 11.3 Drug Store 11.3.1 Market Trends 11.3.2 Market Forecast 11.4 Others 11.4.1 Market Trends 11.4.2 Market Forecast 12 Market Breakup by Region 12.1 North America 12.1.1 United States 12.1.1.1 Market Trends 12.1.1.2 Market Forecast 12.1.2 Canada 12.1.2.1 Market Trends 12.1.2.2 Market Forecast 12.2 Asia-Pacific 12.2.1 China 12.2.1.1 Market Trends 12.2.1.2 Market Forecast 12.2.2 Japan 12.2.2.1 Market Trends 12.2.2.2 Market Forecast 12.2.3 India 12.2.3.1 Market Trends 12.2.3.2 Market Forecast 12.2.4 South Korea 12.2.4.1 Market Trends 12.2.4.2 Market Forecast 12.2.5 Australia 12.2.5.1 Market Trends 12.2.5.2 Market Forecast 12.2.6 Indonesia 12.2.6.1 Market Trends 12.2.6.2 Market Forecast 12.2.7 Others 12.2.7.1 Market Trends 12.2.7.2 Market Forecast 12.3 Europe 12.3.1 Germany 12.3.1.1 Market Trends 12.3.1.2 Market Forecast 12.3.2 France 12.3.2.1 Market Trends 12.3.2.2 Market Forecast 12.3.3 United Kingdom 12.3.3.1 Market Trends 12.3.3.2 Market Forecast 12.3.4 Italy 12.3.4.1 Market Trends 12.3.4.2 Market Forecast 12.3.5 Spain 12.3.5.1 Market Trends 12.3.5.2 Market Forecast 12.3.6 Russia 12.3.6.1 Market Trends 12.3.6.2 Market Forecast 12.3.7 Others 12.3.7.1 Market Trends 12.3.7.2 Market Forecast 12.4 Latin America 12.4.1 Brazil 12.4.1.1 Market Trends 12.4.1.2 Market Forecast 12.4.2 Mexico 12.4.2.1 Market Trends 12.4.2.2 Market Forecast 12.4.3 Others 12.4.3.1 Market Trends 12.4.3.2 Market Forecast 12.5 Middle East and Africa 12.5.1 Market Trends 12.5.2 Market Breakup by Country 12.5.3 Market Forecast 13 SWOT Analysis 13.1 Overview 13.2 Strengths 13.3 Weaknesses 13.4 Opportunities 13.5 Threats 14 Value Chain Analysis 15 Porters Five Forces Analysis 15.1 Overview 15.2 Bargaining Power of Buyers 15.3 Bargaining Power of Suppliers 15.4 Degree of Competition 15.5 Threat of New Entrants 15.6 Threat of Substitutes 16 Price Analysis 17 Competitive Landscape 17.1 Market Structure 17.2 Key Players 17.3 Profiles of Key Players 17.3.1 Abbott Laboratories 17.3.1.1 Company Overview 17.3.1.2 Product Portfolio 17.3.1.3 Financials 17.3.1.4 SWOT Analysis 17.3.2 AbbVie Inc. 17.3.2.1 Company Overview 17.3.2.2 Product Portfolio 17.3.2.3 Financials 17.3.2.4 SWOT Analysis 17.3.3 AstraZeneca plc 17.3.3.1 Company Overview 17.3.3.2 Product Portfolio 17.3.3.3 Financials 17.3.3.4 SWOT Analysis 17.3.4 Bristol-Myers Squibb Company 17.3.4.1 Company Overview 17.3.4.2 Product Portfolio 17.3.4.3 Financials 17.3.4.4 SWOT Analysis 17.3.5 Eli Lilly and Company 17.3.5.1 Company Overview 17.3.5.2 Product Portfolio 17.3.5.3 Financials 17.3.5.4 SWOT Analysis 17.3.6 F. Hoffmann-La Roche Ltd. 17.3.6.1 Company Overview 17.3.6.2 Product Portfolio 17.3.6.3 Financials 17.3.7 GlaxoSmithKline plc 17.3.7.1 Company Overview 17.3.7.2 Product Portfolio 17.3.7.3 Financials 17.3.7.4 SWOT Analysis 17.3.8 Johnson & Johnson 17.3.8.1 Company Overview 17.3.8.2 Product Portfolio 17.3.8.3 Financials 17.3.8.4 SWOT Analysis 17.3.9 Merck & Co. Inc. 17.3.9.1 Company Overview 17.3.9.2 Product Portfolio 17.3.9.3 Financials 17.3.9.4 SWOT Analysis 17.3.10 Pfizer Inc. 17.3.10.1 Company Overview 17.3.10.2 Product Portfolio 17.3.10.3 Financials 17.3.10.4 SWOT Analysis 17.3.11 Takeda Pharmaceutical Company Limited 17.3.11.1 Company Overview 17.3.11.2 Product Portfolio 17.3.11.3 Financials 17.3.11.4 SWOT Analysis 17.3.12 Teva Pharmaceutical Industries Ltd. 17.3.12.1 Company Overview 17.3.12.2 Product Portfolio 17.3.12.3 Financials 17.3.12.4 SWOT Analysis
SummaryThe global ulcerative colitis market reached a value of US$ 6.92 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 9.71 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 5.60% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Ulcerative Colitis Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Mild UC 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Moderate UC 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Severe UC 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Disease Type 7.1 Ulcerative Proctitis 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Proctosigmoiditis 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Left-sided Colitis 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Pancolitis or Universal Colitis 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Fulminant Colitis 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Molecule Type 8.1 Small Molecules 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Biologics 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Drug Type 9.1 Anti-Inflammatory Drugs 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Anti-TNF Biologics 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Immunosuppressant 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Calcineurin Inhibitors 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Others 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Route of Administration 10.1 Oral 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Injectable 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Distribution Channel 11.1 Hospital Pharmacies 11.1.1 Market Trends 11.1.2 Market Forecast 11.2 Retail Pharmacies 11.2.1 Market Trends 11.2.2 Market Forecast 11.3 Drug Store 11.3.1 Market Trends 11.3.2 Market Forecast 11.4 Others 11.4.1 Market Trends 11.4.2 Market Forecast 12 Market Breakup by Region 12.1 North America 12.1.1 United States 12.1.1.1 Market Trends 12.1.1.2 Market Forecast 12.1.2 Canada 12.1.2.1 Market Trends 12.1.2.2 Market Forecast 12.2 Asia-Pacific 12.2.1 China 12.2.1.1 Market Trends 12.2.1.2 Market Forecast 12.2.2 Japan 12.2.2.1 Market Trends 12.2.2.2 Market Forecast 12.2.3 India 12.2.3.1 Market Trends 12.2.3.2 Market Forecast 12.2.4 South Korea 12.2.4.1 Market Trends 12.2.4.2 Market Forecast 12.2.5 Australia 12.2.5.1 Market Trends 12.2.5.2 Market Forecast 12.2.6 Indonesia 12.2.6.1 Market Trends 12.2.6.2 Market Forecast 12.2.7 Others 12.2.7.1 Market Trends 12.2.7.2 Market Forecast 12.3 Europe 12.3.1 Germany 12.3.1.1 Market Trends 12.3.1.2 Market Forecast 12.3.2 France 12.3.2.1 Market Trends 12.3.2.2 Market Forecast 12.3.3 United Kingdom 12.3.3.1 Market Trends 12.3.3.2 Market Forecast 12.3.4 Italy 12.3.4.1 Market Trends 12.3.4.2 Market Forecast 12.3.5 Spain 12.3.5.1 Market Trends 12.3.5.2 Market Forecast 12.3.6 Russia 12.3.6.1 Market Trends 12.3.6.2 Market Forecast 12.3.7 Others 12.3.7.1 Market Trends 12.3.7.2 Market Forecast 12.4 Latin America 12.4.1 Brazil 12.4.1.1 Market Trends 12.4.1.2 Market Forecast 12.4.2 Mexico 12.4.2.1 Market Trends 12.4.2.2 Market Forecast 12.4.3 Others 12.4.3.1 Market Trends 12.4.3.2 Market Forecast 12.5 Middle East and Africa 12.5.1 Market Trends 12.5.2 Market Breakup by Country 12.5.3 Market Forecast 13 SWOT Analysis 13.1 Overview 13.2 Strengths 13.3 Weaknesses 13.4 Opportunities 13.5 Threats 14 Value Chain Analysis 15 Porters Five Forces Analysis 15.1 Overview 15.2 Bargaining Power of Buyers 15.3 Bargaining Power of Suppliers 15.4 Degree of Competition 15.5 Threat of New Entrants 15.6 Threat of Substitutes 16 Price Analysis 17 Competitive Landscape 17.1 Market Structure 17.2 Key Players 17.3 Profiles of Key Players 17.3.1 Abbott Laboratories 17.3.1.1 Company Overview 17.3.1.2 Product Portfolio 17.3.1.3 Financials 17.3.1.4 SWOT Analysis 17.3.2 AbbVie Inc. 17.3.2.1 Company Overview 17.3.2.2 Product Portfolio 17.3.2.3 Financials 17.3.2.4 SWOT Analysis 17.3.3 AstraZeneca plc 17.3.3.1 Company Overview 17.3.3.2 Product Portfolio 17.3.3.3 Financials 17.3.3.4 SWOT Analysis 17.3.4 Bristol-Myers Squibb Company 17.3.4.1 Company Overview 17.3.4.2 Product Portfolio 17.3.4.3 Financials 17.3.4.4 SWOT Analysis 17.3.5 Eli Lilly and Company 17.3.5.1 Company Overview 17.3.5.2 Product Portfolio 17.3.5.3 Financials 17.3.5.4 SWOT Analysis 17.3.6 F. Hoffmann-La Roche Ltd. 17.3.6.1 Company Overview 17.3.6.2 Product Portfolio 17.3.6.3 Financials 17.3.7 GlaxoSmithKline plc 17.3.7.1 Company Overview 17.3.7.2 Product Portfolio 17.3.7.3 Financials 17.3.7.4 SWOT Analysis 17.3.8 Johnson & Johnson 17.3.8.1 Company Overview 17.3.8.2 Product Portfolio 17.3.8.3 Financials 17.3.8.4 SWOT Analysis 17.3.9 Merck & Co. Inc. 17.3.9.1 Company Overview 17.3.9.2 Product Portfolio 17.3.9.3 Financials 17.3.9.4 SWOT Analysis 17.3.10 Pfizer Inc. 17.3.10.1 Company Overview 17.3.10.2 Product Portfolio 17.3.10.3 Financials 17.3.10.4 SWOT Analysis 17.3.11 Takeda Pharmaceutical Company Limited 17.3.11.1 Company Overview 17.3.11.2 Product Portfolio 17.3.11.3 Financials 17.3.11.4 SWOT Analysis 17.3.12 Teva Pharmaceutical Industries Ltd. 17.3.12.1 Company Overview 17.3.12.2 Product Portfolio 17.3.12.3 Financials 17.3.12.4 SWOT Analysis
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