食品用ガス市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Food Grade Gases Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の食品用ガス市場は、2021年に75億米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.47%を示し、2027年までに104億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭... もっと見る
サマリー世界の食品用ガス市場は、2021年に75億米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.47%を示し、2027年までに104億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。食品用ガスは、食品の包装、保存、冷凍、炭酸化などに使用される特殊なガスです。一般的に使用される食品用ガスには、アルゴン、水素、二酸化炭素、窒素、酸素などがあります。ベーカリー、乳製品、肉製品、果物、野菜、油、ソース、ドレッシング、調味料、炭酸飲料など、食品や飲料の調製に使用されています。食品を調理する際に、添加物や加工助剤として利用される。これらのガスは、水分や酸素含有量を減らし、調理や保存に最適化するために食品を通過させます。また、クリームやチーズなどのエアゾール食品の推進剤としても使用され、デザートにマイクロバブルを発生させ、食感やふんわり感を向上させるために使用されます。 食品用ガスの市場動向 食品・飲料業界の著しい成長は、市場に明るい展望をもたらす重要な要因の一つです。健康志向の消費者の間で高級肉やシーフード製品に対する需要が高まっており、これが食品用ガスへの要求を高めています。さらに、MAP(Modified Air Packaging)ソリューションの普及が、市場成長の推進力となっています。食品用ガスは、包装された食品、特に有機果物や野菜、肉製品の鮮度を保持し、合成化学物質を使用せずにチーズやパスタの保存期間を延ばすために使用されています。これに伴い、ホテル、カフェ、クイックサービスレストラン(QSR)、地ビール工場などでの製品利用が拡大していることも、市場の成長に寄与しています。その他、消費者の支出能力の向上や、大衆の間でパッケージ食品の消費が拡大していることなどが、市場の成長に向けた原動力になると予想されます。 主要な市場細分化。 IMARC Groupは、世界の食品用ガス市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、市場をタイプ、アプリケーション、エンドユーザーに基づいて分類しています。 タイプ別の内訳 二酸化炭素 窒素(Nitrogen 酸素 その他 アプリケーション別構成比 冷凍・冷蔵 包装・炭酸 その他 エンドユーザー別構成比 飲料 肉・魚介類 コンビニエンス・フード その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合状況。 業界の競争環境は、エア・リキード、エアープロダクツ、エア・ウォーター、コアガス、ガルフ・クライオ、リンデ、マッシーグループ、SOLスパ、大陽日酸、メッサーグループ、タイツカポルスカなどの主要企業のプロファイルと共に調査されています。 本レポートで回答した主な質問 食品用ガスの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界の食品用ガス市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域市場は? タイプ別の市場構成は? 用途別の市場構成は? エンドユーザー別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 食品用ガスの世界市場の構造および主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Food Grade Gases Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Carbon Dioxide 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Nitrogen 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Oxygen 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Application 7.1 Freezing and Chilling 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Packaging and Carbonation 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Others 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End User 8.1 Beverages 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Meat and Seafood 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Convenience Food Products 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Air Liquide S.A. 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 Air Products Inc. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Air Water Inc. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 Coregas Pty Ltd (Wesfarmers Limited) 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Gulf Cryo 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Linde plc 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.7 Massy Group Inc 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 SWOT Analysis 14.3.8 SOL Spa 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.9 Taiyo Nippon Sanso Corporation (Mitsubishi Chemical Holdings Corporation) 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 The Messer Group GmbH 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.11 Tyczka Polska Sp. z o.o. 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio
SummaryThe global food grade gases market reached a value of US$ 7.5 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 10.4 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 5.47% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Food Grade Gases Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Carbon Dioxide 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Nitrogen 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Oxygen 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Application 7.1 Freezing and Chilling 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Packaging and Carbonation 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Others 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End User 8.1 Beverages 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Meat and Seafood 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Convenience Food Products 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Air Liquide S.A. 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 Air Products Inc. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Air Water Inc. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 Coregas Pty Ltd (Wesfarmers Limited) 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Gulf Cryo 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Linde plc 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.7 Massy Group Inc 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 SWOT Analysis 14.3.8 SOL Spa 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.9 Taiyo Nippon Sanso Corporation (Mitsubishi Chemical Holdings Corporation) 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 The Messer Group GmbH 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.11 Tyczka Polska Sp. z o.o. 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポートIMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(food)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |