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プロテイン成分市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Protein Ingredients Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のタンパク質原料市場は、2021年に376億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には523億米ドルに達し、2022年から2027年の間に5.57%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性を... もっと見る

 

 

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IMARC Services Private Limited.
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2022年4月14日 US$2,499
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107 英語

 

サマリー

世界のタンパク質原料市場は、2021年に376億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には523億米ドルに達し、2022年から2027年の間に5.57%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

タンパク質原料は、人体内の最適なタンパク質レベルを維持するために必要なアミノ酸で構成されています。これらの成分は、植物や動物などの異なるソースから取得することができ、損傷した細胞を修復するのに役立ちます。また、体重の調整、体力の向上、加齢による筋肉減少の抑制、慢性疾患のリスク軽減にも効果があります。その結果、タンパク質成分は、食品や飲料、パーソナルケア製品、化粧品、医薬品の製造に広く使用されています。

タンパク質成分の世界市場の促進要因/制約要因。
健康に関連する問題の急増により、消費者はタンパク質やその他の重要な栄養素を多く含む機能性食品を選ぶようになっている。これは、消費者の個々の要求に応えるビーガン、ベジタリアン、グルテンフリー製品の利用可能性にも裏付けられています。
健康志向の消費者の間でフィットネス傾向が高まっていることと、筋肉増強や体重管理におけるタンパク質豊富な食品の役割が、市場の成長を促しています。
ライフスタイルの変化に伴い、従来のタンパク質を多く含む製品の調理は困難になってきています。プロテイン素材は簡単に調理でき、外出先でも摂取できるため、消費者の利用がますます増えています。
米国の食品医薬品局など、さまざまな当局が課す厳しい規則や規制とともに、原材料の価格に関する不確実性は、タンパク質原料市場の成長を妨げる可能性がある主要な要因である。

主要な市場細分化。
IMARC Groupは、世界のタンパク質原料市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界と地域レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプおよび用途に基づき市場を分類しています。

製品タイプ別内訳。

動物性タンパク質
卵プロテイン
ホエイプロテイン
ゼラチン
カゼイン
乳たんぱく濃縮物/分離物
植物性タンパク質
小麦プロテイン
大豆プロテイン
エンドウ豆プロテイン
その他

種類別に見ると、市場は動物性タンパク質と植物性タンパク質に区分されます。このうち、動物性タンパク質は最も人気のある製品タイプであり、市場シェアの大半を占めています。動物性タンパク質はさらに、卵タンパク質、乳清タンパク質、ゼラチン、カゼイン、乳タンパク質濃縮物/分離物に分類されます。一方、植物性タンパク質は、小麦タンパク質、大豆タンパク質、エンドウ豆タンパク質、その他に分類されます。

用途別構成比。

食品・飲料
パーソナルケアおよび化粧品
医薬品
動物飼料

用途別では、栄養補助食品や機能性食品・飲料の需要が大きいため、食品・飲料が最も大きな割合を占めています。次いで、パーソナルケアおよび化粧品、医薬品、動物飼料が続きます。

地域別インサイト

欧州
北アメリカ
アジア太平洋
ラテンアメリカ
中近東・アフリカ

地域別では、欧州が世界のタンパク質原料市場で最大のシェアを占め、主導的な地位を確立しています。これは、スポーツ栄養分野でのタンパク質成分の需要の増加や体重管理市場の拡大によるものです。その他の主要地域には、北米、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカが含まれます。

競争環境。
世界のタンパク質原料産業は、多数の世界的および地域的なメーカーの存在により断片化されています。同市場で事業を展開している主要な企業には、以下のようなものがあります。

カーギル、Inc.
アーチャー-ダニエルズ-ミッドランド社
ケリーグループ
オメガプロテイン株式会社
ミード・ジョンソン

本レポートは、世界のタンパク質原料市場について、その本質的な側面をすべて網羅した深い洞察を提供します。市場のマクロ的な概観から、産業実績のミクロ的な詳細、最近の動向、主要な市場ドライバーと課題、SWOT分析、ポーターの5力分析、バリューチェーン分析など多岐にわたります。本レポートは、起業家、投資家、研究者、コンサルタント、ビジネス戦略家、および何らかの形でタンパク質原料市場に参入する利害関係者や計画を持っているすべての人々にとって必読のものです。本レポートで回答した主な質問

タンパク質成分の世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間でどのように推移するのか?
タンパク質成分の世界市場における主要地域はどこか?
COVID-19は世界のタンパク質原料市場にどのような影響を及ぼしましたか?
世界のタンパク質成分市場で人気のある製品タイプは何か?
タンパク質成分の世界市場における主要なアプリケーション区分は何ですか?
世界のタンパク質原料市場のバリューチェーンにおける様々な段階は何ですか?
世界のタンパク質原料市場における主要な推進要因と課題は何か?
タンパク質成分の世界市場の構造と主要プレイヤーは?
タンパク質成分の世界市場における競争はどの程度か?
タンパク質原料はどのように製造されているのか?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Protein Ingredients Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Breakup by Product Type
5.5 Market Breakup by Application
5.6 Market Breakup by Region
5.7 Market Forecast
5.8 SWOT Analysis
5.8.1 Overview
5.8.2 Strengths
5.8.3 Weaknesses
5.8.4 Opportunities
5.8.5 Threats
5.9 Value Chain Analysis
5.9.1 Overview
5.9.2 Research and Development
5.9.3 Raw Material Procurement
5.9.4 Manufacturing
5.9.5 Marketing
5.9.6 Distribution
5.9.7 End-Use
5.10 Porters Five Forces Analysis
5.10.1 Overview
5.10.2 Bargaining Power of Buyers
5.10.3 Bargaining Power of Suppliers
5.10.4 Degree of Competition
5.10.5 Threat of New Entrants
5.10.6 Threat of Substitutes
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Animal Proteins
6.1.1 Egg Protein
6.1.1.1 Market Trends
6.1.1.2 Market Forecast
6.1.2 Whey Protein
6.1.2.1 Market Trends
6.1.2.2 Market Forecast
6.1.3 Gelatin
6.1.3.1 Market Trends
6.1.3.2 Market Forecast
6.1.4 Casein
6.1.4.1 Market Trends
6.1.4.2 Market Forecast
6.1.5 Milk Protein Concentrates/Isolates
6.1.5.1 Market Trends
6.1.5.2 Market Forecast
6.2 Plant Proteins
6.2.1 Wheat Protein
6.2.1.1 Market Trends
6.2.1.2 Market Forecast
6.2.2 Soy Protein
6.2.2.1 Market Trends
6.2.2.2 Market Forecast
6.2.3 Pea Protein
6.2.3.1 Market Trends
6.2.3.2 Market Forecast
6.2.4 Others
6.2.4.1 Market Trends
6.2.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Application
7.1 Food and Beverages
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Personal Care and Cosmetics
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Pharmaceuticals
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Animal Feed
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Region
8.1 Europe
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 North America
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Asia Pacific
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Latin America
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Middle East and Africa
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
9 Protein Ingredients Manufacturing Process
9.1 Product Overview
9.2 Raw Material Requirements
9.3 Manufacturing Process
9.4 Key Success and Risk Factors
10 Competitive Landscape
10.1 Market Structure
10.2 Key Players
10.3 Profiles of Key Players
10.3.1 Cargill, Incorporated
10.3.1.1 Company Overview
10.3.1.2 Description
10.3.1.3 Product Portfolio
10.3.1.4 Financials
10.3.1.5 SWOT Analysis
10.3.2 Archer-Daniels-Midland Company
10.3.2.1 Company Overview
10.3.2.2 Description
10.3.2.3 Product Portfolio
10.3.2.4 Financials
10.3.2.5 SWOT Analysis
10.3.3 Kerry Group
10.3.3.1 Company Overview
10.3.3.2 Description
10.3.3.3 Product Portfolio
10.3.3.4 Financials
10.3.4 Omega Protein Corporation
10.3.4.1 Company Overview
10.3.4.2 Description
10.3.4.3 Product Portfolio
10.3.4.4 Financials
10.3.5 Mead Johnson
10.3.5.1 Company Overview
10.3.5.2 Description
10.3.5.3 Product Portfolio
10.3.5.4 Financials

 

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Summary

The global protein ingredients market reached a value of US$ 37.6 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 52.3 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 5.57% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor.

Protein ingredients consist of amino acids which are required for maintaining the optimum protein level in the human body. These ingredients can be acquired from different sources, such as plants or animals, and help in repairing damaged cells. They also aid in regulating weight, improving physical strength, lowering muscle loss caused by aging, and mitigating the risk of chronic diseases. As a result, protein ingredients are widely used in the production of food and beverages, personal care products, cosmetics and pharmaceuticals.

Global Protein Ingredients Market Drivers/Constraints:
A surge in the cases of health-related issues has encouraged the consumers to opt for functional foods that contain high amounts of proteins and other vital nutrients. This is further supported by the availability of vegan, vegetarian and gluten-free product variants, which cater to the individual requirements of the consumers.
The rising fitness trend among the health-conscious consumers coupled with the role of protein-rich foods in muscle building and weight management are stimulating the market growth.
With changing lifestyles, the preparation of conventional protein-rich products has become a difficult task. As protein ingredients can be prepared easily and consumed on-the-go, they are increasingly being used by the consumers.
The uncertainties regarding raw material prices along with stringent rules and regulations imposed by different authorities, such as the Food and Drug Administration in the US, are the major factors that can hamper the growth of the protein ingredients market.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global protein ingredients market, along with forecasts at the global and regional level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on product type and application.

Breakup by Product Type:

Animal Proteins
Egg Protein
Whey Protein
Gelatin
Casein
Milk Protein Concentrates/Isolates
Plant Proteins
Wheat Protein
Soy Protein
Pea Protein
Others

Based on type, the market has been segmented into animal and plant proteins. Amongst these, animal proteins are the most popular product type, accounting for the majority of the market share. Animal proteins are further categorized as egg protein, whey protein, gelatin, casein and milk protein concentrates/isolates. On the other hand, plant proteins are classified as wheat protein, soy protein, pea protein and others.

Breakup by Application:

Food and Beverages
Personal Care and Cosmetics
Pharmaceuticals
Animal Feed

On the basis of application, food and beverage represents the largest segment owing to the huge demand for dietary supplements, and functional food and beverages. This segment is followed by the personal care and cosmetics, pharmaceuticals and animal feed segments.

Regional Insights:

Europe
North America
Asia Pacific
Latin America
Middle East and Africa

Region-wise, Europe enjoys the leading position in the global protein ingredients market, holding the largest share. This can be accredited to the increasing demand for protein ingredients in the sports nutrition segment and an expanding market for weight management. Other major regions include North America, Asia Pacific, Latin America and Middle East & Africa.

Competitive Landscape:
The global protein ingredient industry is fragmented with the presence of a large number of global and regional manufacturers. Some of the leading players operating in the market are:

Cargill, Inc.
Archer-Daniels-Midland Company
Kerry Group
Omega Protein Corporation
Mead Johnson

This report provides a deep insight into the global protein ingredients market covering all its essential aspects. This ranges from macro overview of the market to micro details of the industry performance, recent trends, key market drivers and challenges, SWOT analysis, Porter’s five forces analysis, value chain analysis, etc. This report is a must-read for entrepreneurs, investors, researchers, consultants, business strategists, and all those who have any kind of stake or are planning to foray into the protein ingredients market in any manner. Key Questions Answered in This Report:

How has the global protein ingredients market performed so far and how will it perform in the coming years?
What are the key regions in the global protein ingredients market?
What has been the impact of COVID-19 on the global protein ingredients market?
Which are the popular product types in the global protein ingredients market?
What are the key application segments in the global protein ingredients market?
What are the various stages in the value chain of the global protein ingredients market?
What are the key driving factors and challenges in the global protein ingredients market?
What is the structure of the global protein ingredients market and who are the key players?
What is the degree of competition in the global protein ingredients market?
How are protein ingredients manufactured?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Protein Ingredients Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Breakup by Product Type
5.5 Market Breakup by Application
5.6 Market Breakup by Region
5.7 Market Forecast
5.8 SWOT Analysis
5.8.1 Overview
5.8.2 Strengths
5.8.3 Weaknesses
5.8.4 Opportunities
5.8.5 Threats
5.9 Value Chain Analysis
5.9.1 Overview
5.9.2 Research and Development
5.9.3 Raw Material Procurement
5.9.4 Manufacturing
5.9.5 Marketing
5.9.6 Distribution
5.9.7 End-Use
5.10 Porters Five Forces Analysis
5.10.1 Overview
5.10.2 Bargaining Power of Buyers
5.10.3 Bargaining Power of Suppliers
5.10.4 Degree of Competition
5.10.5 Threat of New Entrants
5.10.6 Threat of Substitutes
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Animal Proteins
6.1.1 Egg Protein
6.1.1.1 Market Trends
6.1.1.2 Market Forecast
6.1.2 Whey Protein
6.1.2.1 Market Trends
6.1.2.2 Market Forecast
6.1.3 Gelatin
6.1.3.1 Market Trends
6.1.3.2 Market Forecast
6.1.4 Casein
6.1.4.1 Market Trends
6.1.4.2 Market Forecast
6.1.5 Milk Protein Concentrates/Isolates
6.1.5.1 Market Trends
6.1.5.2 Market Forecast
6.2 Plant Proteins
6.2.1 Wheat Protein
6.2.1.1 Market Trends
6.2.1.2 Market Forecast
6.2.2 Soy Protein
6.2.2.1 Market Trends
6.2.2.2 Market Forecast
6.2.3 Pea Protein
6.2.3.1 Market Trends
6.2.3.2 Market Forecast
6.2.4 Others
6.2.4.1 Market Trends
6.2.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Application
7.1 Food and Beverages
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Personal Care and Cosmetics
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Pharmaceuticals
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Animal Feed
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Region
8.1 Europe
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 North America
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Asia Pacific
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Latin America
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Middle East and Africa
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
9 Protein Ingredients Manufacturing Process
9.1 Product Overview
9.2 Raw Material Requirements
9.3 Manufacturing Process
9.4 Key Success and Risk Factors
10 Competitive Landscape
10.1 Market Structure
10.2 Key Players
10.3 Profiles of Key Players
10.3.1 Cargill, Incorporated
10.3.1.1 Company Overview
10.3.1.2 Description
10.3.1.3 Product Portfolio
10.3.1.4 Financials
10.3.1.5 SWOT Analysis
10.3.2 Archer-Daniels-Midland Company
10.3.2.1 Company Overview
10.3.2.2 Description
10.3.2.3 Product Portfolio
10.3.2.4 Financials
10.3.2.5 SWOT Analysis
10.3.3 Kerry Group
10.3.3.1 Company Overview
10.3.3.2 Description
10.3.3.3 Product Portfolio
10.3.3.4 Financials
10.3.4 Omega Protein Corporation
10.3.4.1 Company Overview
10.3.4.2 Description
10.3.4.3 Product Portfolio
10.3.4.4 Financials
10.3.5 Mead Johnson
10.3.5.1 Company Overview
10.3.5.2 Description
10.3.5.3 Product Portfolio
10.3.5.4 Financials

 

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