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エンドウ豆プロテイン市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Pea Protein Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のエンドウタンパク質の市場規模は、2021年に8億4400万米ドルに達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR13.6%を示し、2027年までに1,802百万米ドルに達すると予測しています。COVID-... もっと見る

 

 

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IMARC Services Private Limited.
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2022年3月15日 US$2,499
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105 英語

 

サマリー

世界のエンドウタンパク質の市場規模は、2021年に8億4400万米ドルに達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR13.6%を示し、2027年までに1,802百万米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

エンドウ豆プロテインは、主に黄色いエンドウ豆から得られる高品質のタンパク質源です。アルギニンや分岐鎖アミノ酸などの必須栄養素を豊富に含み、味は中性で、パウダー、バー、ミルクなど様々な形態で販売されています。食品添加物、栄養補助食品、乳タンパク質の代替品として、食品産業で幅広く利用されています。鉄分を豊富に含み、完全菜食主義者向けの食品で、他の多くのタンパク質補助食品とは異なり、膨満感なしに体内で容易に消化することができます。ただし、エンドウ豆やピーナッツにアレルギーをお持ちの方は、摂取することで反応が出る可能性があります。

ヴィーガンやベジタリアンのトレンドの高まりは、市場の成長を促す重要な要因の一つです。赤肉の消費は心臓に関連するいくつかの病気の発症に関連しているため、消費者は肉以外のタンパク質の選択肢を求めるようになってきています。そのため、エンドウ豆タンパク質を含む製品は、肉由来のタンパク源に代わる理想的な選択肢として、そうした消費者に好まれるようになっています。さらに、エンドウ豆はグルテンや乳製品を含まないため、乳糖不耐症やグルテンアレルギーを持つ人々にも適した選択肢となります。また、健康志向の消費者の間で人気が高まっている体重管理用やスポーツ用の栄養補助食品にも欠かせないものとなっています。さらに、可処分所得の増加により、健康と福祉への支出が増加していることも、市場の成長を後押ししています。

主な市場細分化。
IMARC Groupは、世界のエンドウタンパク市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界と地域レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、用途、エンドユーザーに基づいて市場を分類しています。

製品タイプ別内訳。

単離液
濃縮物
テクスチャー

アプリケーション別構成比

健康補助食品
ベーカリー製品
肉類代替品
飲料
その他

エンドユーザー別構成比

小売
インスティテューショナル

地域別構成比。

北米
ヨーロッパ
アジア太平洋地域
中近東・アフリカ
ラテンアメリカ

競合の状況
本レポートでは、Axiom Foods, Inc、Cosucra-Groupe Warcoing、Nutri-Pea Limited、Roquette Freres、Shandong Jianyuan Foods Co., Ltd、Sotexpro SA、The Scoular Company、Naturz Organics、Fenchem、Glanbia Plcなどの主要企業による市場の競争環境についても分析を行っています。

IMARCグループの最新レポートでは、世界のエンドウタンパク質の市場について、その本質的な側面をすべて網羅した深い洞察を提供しています。これは、市場のマクロ的概観から、産業実績のミクロ的詳細、最近の動向、主要な市場ドライバーと課題、SWOT分析、ポーターの5力分析、バリューチェーン分析など多岐にわたります。本レポートは、起業家、投資家、研究者、コンサルタント、ビジネス戦略家、および何らかの形で世界のエンドウタンパク市場に関与している、または参入を計画しているすべての人々にとって必読の一冊となるでしょう。本レポートで回答した主な質問
エンドウタンパク質の世界市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移していくか?
世界のエンドウ豆タンパク質の主要な地域市場はどこか?
COVID-19は世界のエンドウタンパク市場にどのような影響を及ぼしましたか?
製品タイプに基づく市場の内訳は?
用途別の市場構成は?
エンドユーザー別の市場構成は?
世界のエンドウタンパク質のバリューチェーンにおける様々な段階とは?
世界のエンドウタンパク質の業界における主要な推進要因と課題は何ですか?
世界のエンドウタンパク質の産業構造と主要プレイヤーは?
世界のエンドウタンパク質の産業における競争の程度はどの程度か?
世界のエンドウタンパク業界の利益率は?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Pea Protein Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Breakup by Product Type
5.5 Market Breakup by Application
5.6 Market Breakup by End User
5.7 Market Breakup by Region
5.8 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Isolates
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Concentrates
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Textured
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Application
7.1 Dietary Supplements
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Bakery Products
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Meat Substitutes
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Beverages
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Others
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
8 Market Breakup by End User
8.1 Retail
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Institutional
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Europe
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Asia Pacific
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Middle East and Africa
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Latin America
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
13.1 Price Indicators
13.2 Price Structure
13.3 Margin Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Axiom Foods, Inc.
14.3.2 Cosucra-Groupe Warcoing
14.3.3 Nutri-Pea Limited
14.3.4 Roquette Freres
14.3.5 Shandong Jianyuan Foods Co., Ltd
14.3.6 Sotexpro SA
14.3.7 The Scoular Company
14.3.8 Naturz Organics
14.3.9 Fenchem
14.3.10 Glanbia Plc

 

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Summary

The global pea protein market reached a value of US$ 844 Million in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 1,802 Million by 2027, exhibiting at a CAGR of 13.6% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor.

Pea protein is a high-quality source of protein derived primarily from yellow peas. Rich in essential nutrients such as arginine and branched-chain amino acids, it has a neutral taste and is sold in various forms such as powder, bar and milk. It finds wide applications in the food industry where it is used as a food additive, dietary supplement and dairy protein alternative. A rich source of iron, it is an entirely vegan food option which can be easily digested by the body without any bloating, unlike most other protein supplements. However, its consumption can have a reaction in people with an allergy to peas or peanuts.

The growing trend of vegan- and vegetarianism is one of the key factors driving the market growth. Since the consumption of red meat has been linked to the development of several heart-related diseases, it is encouraging consumers to seek non-meat protein options. Products containing pea protein have thus become a preferred choice for such consumers as it is an ideal alternative to meat-based sources of protein. Furthermore, it is gluten- and dairy-free owing to which it serves as a suitable option for people who suffer from lactose intolerance or gluten allergy. It also forms an integral part of several weight-management and sports nutrition products which are becoming popular among health-conscious consumers. Moreover, rising disposable incomes leading to rising health and wellness expenditures is also driving the market growth.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global pea protein market, along with forecasts at the global and regional level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on product type, application and end user.

Breakup by Product Type:

Isolates
Concentrates
Textured

Breakup by Application:

Dietary Supplements
Bakery Products
Meat Substitutes
Beverages
Others

Breakup by End User:

Retail
Institutional

Breakup by Region:

North America
Europe
Asia Pacific
Middle East and Africa
Latin America

Competitive Landscape:
The report has also analysed the competitive landscape of the market with some of the key players being Axiom Foods, Inc., Cosucra-Groupe Warcoing, Nutri-Pea Limited, Roquette Freres, Shandong Jianyuan Foods Co., Ltd, Sotexpro SA, The Scoular Company, Naturz Organics, Fenchem, Glanbia Plc, etc.

IMARC Group’s latest report provides a deep insight into the global pea protein market covering all its essential aspects. This ranges from macro overview of the market to micro details of the industry performance, recent trends, key market drivers and challenges, SWOT analysis, Porter’s five forces analysis, value chain analysis, etc. This report is a must-read for entrepreneurs, investors, researchers, consultants, business strategists, and all those who have any kind of stake or are planning to foray into the global pea protein market in any manner. Key Questions Answered in This Report:
How has the global pea protein market performed so far and how will it perform in the coming years?
What are the key regional markets in the global pea protein industry?
What has been the impact of COVID-19 on the global pea protein market?
What is the breakup of the market based on the product type?
What is the breakup of the market based on the application?
What is the breakup of the market based on the end user?
What are the various stages in the value chain of the global pea protein industry?
What are the key driving factors and challenges in the global pea protein industry?
What is the structure of the global pea protein industry and who are the key players?
What is the degree of competition in the global pea protein industry?
What are the profit margins in the global pea protein industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Pea Protein Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Breakup by Product Type
5.5 Market Breakup by Application
5.6 Market Breakup by End User
5.7 Market Breakup by Region
5.8 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Isolates
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Concentrates
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Textured
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Application
7.1 Dietary Supplements
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Bakery Products
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Meat Substitutes
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Beverages
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Others
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
8 Market Breakup by End User
8.1 Retail
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Institutional
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Europe
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Asia Pacific
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Middle East and Africa
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Latin America
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
13.1 Price Indicators
13.2 Price Structure
13.3 Margin Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Axiom Foods, Inc.
14.3.2 Cosucra-Groupe Warcoing
14.3.3 Nutri-Pea Limited
14.3.4 Roquette Freres
14.3.5 Shandong Jianyuan Foods Co., Ltd
14.3.6 Sotexpro SA
14.3.7 The Scoular Company
14.3.8 Naturz Organics
14.3.9 Fenchem
14.3.10 Glanbia Plc

 

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