世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

米国のオンラインフードデリバリー市場。産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測


United States Online Food Delivery Market: Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

米国のオンラインフードデリバリー市場は、2021年に234億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR10.39%を示し、2027年までに426億米ドルに達すると予想しています。COVID... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
アイマークサービス
2022年6月13日 US$2,699
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
135 英語

 

サマリー

米国のオンラインフードデリバリー市場は、2021年に234億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR10.39%を示し、2027年までに426億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。

オンラインフードデリバリーは、モバイルアプリケーションやウェブページを使用して、フードサービスプロバイダーに料理を注文するプロセスである。これらのアプリケーションやウェブページは、プリペイドカード、代金引換、ネットバンキングなど、消費者の要望に応じたフィルターやさまざまな支払い方法を提供しています。また、様々な企業が、消費者が頻繁に注文するためにアカウントを作成することを許可しています。オンライン・フードデリバリーには、数多くの利点がある。これは、簡単かつ迅速な注文、少ない手間、少ない誤解やミスコミュニケーション、最小限の人間の相互作用と様々なキャッシュバックのオファーが含まれています。さらに、オンライン・フードデリバリー会社は、スマートフォンで利用できる多種多様な食品を消費者に提供し、玄関先で食品を受け取るという利便性を提供しています。その結果、米国では特に若い世代を中心に、オンライン・フードデリバリーが非常に普及しています。
主な市場セグメンテーション
IMARC Groupでは、米国のオンラインフードデリバリー市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの国・地域レベルでの予測を掲載しています。当レポートでは、プラットフォームの種類、ビジネスモデル、支払い方法などに基づいて市場を分類しています。

プラットフォームタイプ別内訳
モバイルアプリケーション
ウェブサイト

ビジネスモデル別構成比。

オーダーメード型フードデリバリーシステム
物流型フードデリバリーシステム
フルサービス型フードデリバリーシステム

支払方法別内訳

オンライン
キャッシュオンデリバリー

地域別の内訳です。

北東部
中西部

西

バリューチェーン分析

主要なドライバーと課題

ポーターズファイブフォース分析

PESTEL分析

政府規制

競合他社の状況

競合の構造
キープレーヤーのプロファイル

本レポートで回答した主な質問
米国のオンラインフードデリバリー市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は米国のオンラインフードデリバリー業界にどのような影響を及ぼしたか?
米国のオンラインフードデリバリー業界における主要な地域市場はどこか?
米国のオンラインフードデリバリー市場のプラットフォームタイプに基づく内訳はどのようなものか?
米国のオンラインフードデリバリー市場のビジネスモデル別内訳は?
米国のオンラインフードデリバリー市場の決済方法による分解は?
米国オンラインフードデリバリー業界のバリューチェーンにおける様々な段階とは?
米国のオンラインフードデリバリー業界における主要な推進要因と課題は何か?
米国のオンラインフードデリバリー業界の構造と主要プレイヤーは?
米国のオンラインフードデリバリー業界の競争はどの程度か?
米国のオンラインフードデリバリー業界の利益率は?

ページTOPに戻る


目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 United States Online Food Delivery Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Breakup by Platform Type
5.5 Market Breakup by Business Model
5.6 Market Breakup by Payment Method
5.7 Market Breakup by Region
5.8 Market Forecast
5.9 SWOT Analysis
5.9.1 Overview
5.9.2 Strengths
5.9.3 Weaknesses
5.9.4 Opportunities
5.9.5 Threats
5.10 Value Chain Analysis
5.11 Porters Five Forces Analysis
5.11.1 Overview
5.11.2 Bargaining Power of Buyers
5.11.3 Bargaining Power of Suppliers
5.11.4 Degree of Competition
5.11.5 Threat of New Entrants
5.11.6 Threat of Substitutes
5.12 PESTEL Analysis
5.12.1 Political
5.12.2 Economic
5.12.3 Social
5.12.4 Legal
5.12.5 Environmental
5.12.6 Technological
5.13 Price Analysis
5.13.1 Price Indicators
5.13.2 Price Structure
5.13.3 Margin Analysis
6 Market Breakup by Platform Type
6.1 Mobile Applications
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Websites
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Business Model
7.1 Order Focused Food Delivery System
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Logistics Based Food Delivery System
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Full Service Food Delivery System
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Payment Method
8.1 Online
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Cash on Delivery
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 Northeast
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Midwest
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 South
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 West
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
10 Government Regulations
11 Strategic Recommendations
12 Competitive Landscape
12.1 Market Structure
12.2 Key Players
12.3 Profiles of Key Players

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The United States online food delivery market reached a value of US$ 23.4 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 42.6 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 10.39% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Online food delivery is the process of ordering food from a food service provider using a mobile application or webpage. These applications and web pages provide filters and various paying methods, which include, prepaid cards, cash on delivery, net banking, etc., catering to the requirements of the consumers. Moreover, various companies allow their consumers to create an account for frequent and convenient ordering. Online food delivery offers numerous advantages. This includes easy and fast ordering, less hassle, fewer misunderstanding and miscommunication, minimum human interaction and various cashback offers. Additionaly, online food delivery companies provides consumers with a wide variety of food items available on their smartphones and the convenience of getting the food delivered at their doorsteps. As a result, online food delivery has become extremely popular in the United States, particularly among the younger population.
Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the United States online food delivery market, along with forecasts at the country and regional level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on platform type, business model and payment method.

Breakup by Platform Type:
Mobile Applications
Websites

Breakup by Business Model:

Order Focused Food Delivery System
Logistics Based Food Delivery System
Full Service Food Delivery System

Breakup by Payment Method:

Online
Cash on Delivery

Breakup by Region:

Northeast
Midwest
South
West

Value Chain Analysis

Key Drivers and Challenges

Porters Five Forces Analysis

PESTEL Analysis

Government Regulations

Competitive Landscape

Competitive Structure
Key Player Profiles

Key Questions Answered in This Report:
How has the United States online food delivery market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the United States online food delivery industry?
What are the key regional markets in the United States online food delivery industry?
What is the breakup of the United States online food delivery market based on the platform type?
What is the breakup of the United States online food delivery market based on the business model?
What is the breakup of the United States online food delivery market based on the payment method?
What are the various stages in the value chain of the United States online food delivery industry?
What are the key driving factors and challenges in the United States online food delivery industry?
What is the structure of the United States online food delivery industry and who are the key players?
What is the degree of competition in the United States online food delivery industry?
What are the profit margins in the United States online food delivery industry?



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 United States Online Food Delivery Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Breakup by Platform Type
5.5 Market Breakup by Business Model
5.6 Market Breakup by Payment Method
5.7 Market Breakup by Region
5.8 Market Forecast
5.9 SWOT Analysis
5.9.1 Overview
5.9.2 Strengths
5.9.3 Weaknesses
5.9.4 Opportunities
5.9.5 Threats
5.10 Value Chain Analysis
5.11 Porters Five Forces Analysis
5.11.1 Overview
5.11.2 Bargaining Power of Buyers
5.11.3 Bargaining Power of Suppliers
5.11.4 Degree of Competition
5.11.5 Threat of New Entrants
5.11.6 Threat of Substitutes
5.12 PESTEL Analysis
5.12.1 Political
5.12.2 Economic
5.12.3 Social
5.12.4 Legal
5.12.5 Environmental
5.12.6 Technological
5.13 Price Analysis
5.13.1 Price Indicators
5.13.2 Price Structure
5.13.3 Margin Analysis
6 Market Breakup by Platform Type
6.1 Mobile Applications
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Websites
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Business Model
7.1 Order Focused Food Delivery System
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Logistics Based Food Delivery System
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Full Service Food Delivery System
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Payment Method
8.1 Online
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Cash on Delivery
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 Northeast
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Midwest
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 South
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 West
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
10 Government Regulations
11 Strategic Recommendations
12 Competitive Landscape
12.1 Market Structure
12.2 Key Players
12.3 Profiles of Key Players

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

IMARC Services Private Limited. 社の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート


よくあるご質問


IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?


インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/07 10:27

155.63 円

167.26 円

203.27 円

ページTOPに戻る