インドのオンライン食料品市場 2022-2026年Online Grocery Market in India 2022-2026 インドのオンライン食料品市場 2022-2026年 Technavio社は、インドのオンライン食料品市場をモニタリングしており、予測期間中に20.52%のCAGRで進行し、2022年から2026年にかけて47.4億ドルの成長が見込まれてい... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリーインドのオンライン食料品市場 2022-2026年Technavio社は、インドのオンライン食料品市場をモニタリングしており、予測期間中に20.52%のCAGRで進行し、2022年から2026年にかけて47.4億ドルの成長が見込まれています。当レポートでは、インドのオンライン食料品市場について、全体的な分析、市場規模と予測、トレンド、成長要因、課題のほか、約25社のベンダーを対象としたベンダー分析を行っています。 本レポートでは、現在の市場シナリオ、最新のトレンドとドライバー、そして市場全体の環境に関する最新の分析を提供しています。市場を牽引しているのは、電子商取引プラットフォームの普及と拡大、都市化の進展と個人向け製品の増加です。さらに、電子商取引プラットフォームの普及と増加が市場の成長を後押しすると予想されます。 インドのオンライン食料品市場の分析には、製品と支払いモードのセグメントが含まれています。 Technavioのインドのオンライン食料品市場は以下のように区分されています。 製品別 - 食品 - 非食品商品 決済モード別 - オンライン - 代金引換 本調査では、今後数年間のインドにおけるオンライン食料品市場の成長を促進する主な理由の1つとして、柔軟な支払い方法や配送サービスの利用の増加を挙げています。 Technavio社は、複数の情報源から得たデータを調査、統合、主要なパラメータの分析によってまとめ、市場の詳細なイメージを提示しています。当レポートでは、インドのオンライン食料品市場について、以下の項目を取り上げています。 - オンライン・グローサリー市場のサイジング - オンライン・グローサリー市場の予測 - オンライングロッサリー市場の産業分析 Technavioの堅牢なベンダー分析は、クライアントの市場での地位向上を支援することを目的としています。これに沿って、本レポートでは、Amazon.com Inc.、Fiora Online Ltd.、Flipkart Internet Pvt Ltd.、Future Group、Grofers India Pvt. Ltd.、One97 Communications Ltd.、Reliance Industries Ltd.、RP Sanjiv Goenka Group、SPAR International、Supermarket Grocery Supplies Pvt. Ltd.など、インドのオンライン食料品市場をリードする複数のベンダーについて詳細な分析を行っています。また、インドのオンライン食料品市場の分析レポートには、市場の成長に影響を与える今後のトレンドや課題に関する情報も含まれています。これは、企業が戦略を立て、来るべき成長機会をすべて活用するのに役立つものです。 本調査は、業界の主要参加者からの情報を含む一次情報と二次情報を客観的に組み合わせて実施しました。本レポートには、主要ベンダーの分析に加えて、包括的な市場およびベンダーランドスケープが含まれています。このレポートの詳細については、- https://www.technavio.com/report/online-grocery-market-industry-in-india-analysis をご覧ください。 Technavio社は、複数の情報源から得たデータを調査、合成、要約し、利益、価格、競争、プロモーションなどの主要なパラメーターを分析することで、市場の詳細なイメージを提示しています。また、業界の主要なインフルエンサーを特定することで、様々な市場の側面を提示しています。提示されたデータは包括的で信頼性が高く、一次および二次両方の広範な調査の結果です。Technavio社の市場調査レポートは、正確な市場成長を予測するために、完全な競合状況と、質的および量的調査を用いた詳細なベンダー選択方法と分析を提供しています。 目次• Executive Summaryo Market overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2021 o Market outlook: Forecast for 2021 - 2026 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Product o Market segments o Comparison by Product o Food products - Market size and forecast 2021-2026 o Non-food products - Market size and forecast 2021-2026 o Market opportunity by Product • Market Segmentation by Payment mode o Market segments o Comparison by Payment mode o Online - Market size and forecast 2021-2026 o Cash on delivery - Market size and forecast 2021-2026 o Market opportunity by Payment mode • Customer landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Overview o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o Amazon.com Inc. o Fiora Online Ltd. o Future Group o Grofers India Pvt. Ltd. o One97 Communications Ltd. o Reliance Industries Ltd. o RP Sanjiv Goenka Group o SPAR International o Supermarket Grocery Supplies Pvt. Ltd. • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 5 • 4: Key Finding 6 • 5: Key Finding 7 • 6: Parent market • 7: Market characteristics • 8: Offerings of vendors included in the market definition • 9: Market segments • 10: Global - Market size and forecast 2021 - 2026 ($ million) • 11: Global market: Year-over-year growth 2021 - 2026 (%) • 12: Five forces analysis 2021 & 2026 • 13: Bargaining power of buyers • 14: Bargaining power of suppliers • 15: Threat of new entrants • 16: Threat of substitutes • 17: Threat of rivalry • 18: Market condition - Five forces 2021 • 19: Product - Market share 2021-2026 (%) • 20: Comparison by Product • 21: Food products - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 22: Food products - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 23: Non-food products - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 24: Non-food products - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 25: Market opportunity by Product • 26: Payment mode - Market share 2021-2026 (%) • 27: Comparison by Payment mode • 28: Online - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 29: Online - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 30: Cash on delivery - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 31: Cash on delivery - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 32: Market opportunity by Payment mode • 33: Customer landscape • 34: Impact of drivers and challenges • 35: Vendor landscape • 36: Landscape disruption • 37: Industry risks • 38: Vendors covered • 39: Market positioning of vendors • 40: Amazon.com Inc. - Overview • 41: Amazon.com Inc. - Business segments • 42: Amazon.com Inc. - Key offerings • 43: Amazon.com Inc. - Key customers • 44: Amazon.com Inc. - Segment focus • 45: Fiora Online Ltd. - Overview • 46: Fiora Online Ltd. - Business segments • 47: Fiora Online Ltd. - Key offerings • 48: Fiora Online Ltd. - Key customers • 49: Fiora Online Ltd. - Segment focus • 50: Flipkart Internet Pvt Ltd - Overview • 51: Flipkart Internet Pvt Ltd - Product and service • 52: Flipkart Internet Pvt Ltd - Key offerings • 53: Flipkart Internet Pvt Ltd - Key customers • 54: Flipkart Internet Pvt Ltd - Segment focus • 55: Future Group - Overview • 56: Future Group - Product and service • 57: Future Group - Key offerings • 58: Future Group - Key customers • 59: Future Group - Segment focus • 60: Grofers India Pvt. Ltd. - Overview • 61: Grofers India Pvt. Ltd. - Product and service • 62: Grofers India Pvt. Ltd. - Key offerings • 63: Grofers India Pvt. Ltd. - Key customers • 64: Grofers India Pvt. Ltd. - Segment focus • 65: One97 Communications Ltd. - Overview • 66: One97 Communications Ltd. - Product and service • 67: One97 Communications Ltd. - Key offerings • 68: One97 Communications Ltd. - Key customers • 69: One97 Communications Ltd. - Segment focus • 70: Reliance Industries Ltd. - Overview • 71: Reliance Industries Ltd. - Business segments • 72: Reliance Industries Ltd. - Key offerings • 73: Reliance Industries Ltd. - Key customers • 74: Reliance Industries Ltd. - Segment focus • 75: RP Sanjiv Goenka Group - Overview • 76: RP Sanjiv Goenka Group - Product and service • 77: RP Sanjiv Goenka Group - Key offerings • 78: RP Sanjiv Goenka Group - Key customers • 79: RP Sanjiv Goenka Group - Segment focus • 80: SPAR International - Overview • 81: SPAR International - Product and service • 82: SPAR International - Key offerings • 83: SPAR International - Key customers • 84: SPAR International - Segment focus • 85: Supermarket Grocery Supplies Pvt. Ltd. - Overview • 86: Supermarket Grocery Supplies Pvt. Ltd. - Product and service • 87: Supermarket Grocery Supplies Pvt. Ltd. - Key offerings • 88: Supermarket Grocery Supplies Pvt. Ltd. - Key customers • 89: Supermarket Grocery Supplies Pvt. Ltd. - Segment focus • 90: Currency conversion rates for US$ • 91: Research Methodology • 92: Validation techniques employed for market sizing • 93: Information sources • 94: List of abbreviations
SummaryOnline Grocery Market in India 2022-2026 Table of Contents• Executive Summaryo Market overview • Market Landscape o Market ecosystem o Value chain analysis • Market Sizing o Market definition o Market segment analysis o Market size 2021 o Market outlook: Forecast for 2021 - 2026 • Five Forces Analysis o Bargaining power of buyers o Bargaining power of suppliers o Threat of new entrants o Threat of substitutes o Threat of rivalry o Market condition • Market Segmentation by Product o Market segments o Comparison by Product o Food products - Market size and forecast 2021-2026 o Non-food products - Market size and forecast 2021-2026 o Market opportunity by Product • Market Segmentation by Payment mode o Market segments o Comparison by Payment mode o Online - Market size and forecast 2021-2026 o Cash on delivery - Market size and forecast 2021-2026 o Market opportunity by Payment mode • Customer landscape o Market drivers o Market challenges o Market trends • Vendor Landscape o Overview o Landscape disruption • Vendor Analysis o Vendors covered o Market positioning of vendors o Amazon.com Inc. o Fiora Online Ltd. o Future Group o Grofers India Pvt. Ltd. o One97 Communications Ltd. o Reliance Industries Ltd. o RP Sanjiv Goenka Group o SPAR International o Supermarket Grocery Supplies Pvt. Ltd. • Appendix o Scope of the report o Currency conversion rates for US$ o Research methodology o List of abbreviations Exhibits • 1: Key Finding 1 • 2: Key Finding 2 • 3: Key Finding 5 • 4: Key Finding 6 • 5: Key Finding 7 • 6: Parent market • 7: Market characteristics • 8: Offerings of vendors included in the market definition • 9: Market segments • 10: Global - Market size and forecast 2021 - 2026 ($ million) • 11: Global market: Year-over-year growth 2021 - 2026 (%) • 12: Five forces analysis 2021 & 2026 • 13: Bargaining power of buyers • 14: Bargaining power of suppliers • 15: Threat of new entrants • 16: Threat of substitutes • 17: Threat of rivalry • 18: Market condition - Five forces 2021 • 19: Product - Market share 2021-2026 (%) • 20: Comparison by Product • 21: Food products - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 22: Food products - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 23: Non-food products - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 24: Non-food products - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 25: Market opportunity by Product • 26: Payment mode - Market share 2021-2026 (%) • 27: Comparison by Payment mode • 28: Online - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 29: Online - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 30: Cash on delivery - Market size and forecast 2021-2026 ($ million) • 31: Cash on delivery - Year-over-year growth 2021-2026 (%) • 32: Market opportunity by Payment mode • 33: Customer landscape • 34: Impact of drivers and challenges • 35: Vendor landscape • 36: Landscape disruption • 37: Industry risks • 38: Vendors covered • 39: Market positioning of vendors • 40: Amazon.com Inc. - Overview • 41: Amazon.com Inc. - Business segments • 42: Amazon.com Inc. - Key offerings • 43: Amazon.com Inc. - Key customers • 44: Amazon.com Inc. - Segment focus • 45: Fiora Online Ltd. - Overview • 46: Fiora Online Ltd. - Business segments • 47: Fiora Online Ltd. - Key offerings • 48: Fiora Online Ltd. - Key customers • 49: Fiora Online Ltd. - Segment focus • 50: Flipkart Internet Pvt Ltd - Overview • 51: Flipkart Internet Pvt Ltd - Product and service • 52: Flipkart Internet Pvt Ltd - Key offerings • 53: Flipkart Internet Pvt Ltd - Key customers • 54: Flipkart Internet Pvt Ltd - Segment focus • 55: Future Group - Overview • 56: Future Group - Product and service • 57: Future Group - Key offerings • 58: Future Group - Key customers • 59: Future Group - Segment focus • 60: Grofers India Pvt. Ltd. - Overview • 61: Grofers India Pvt. Ltd. - Product and service • 62: Grofers India Pvt. Ltd. - Key offerings • 63: Grofers India Pvt. Ltd. - Key customers • 64: Grofers India Pvt. Ltd. - Segment focus • 65: One97 Communications Ltd. - Overview • 66: One97 Communications Ltd. - Product and service • 67: One97 Communications Ltd. - Key offerings • 68: One97 Communications Ltd. - Key customers • 69: One97 Communications Ltd. - Segment focus • 70: Reliance Industries Ltd. - Overview • 71: Reliance Industries Ltd. - Business segments • 72: Reliance Industries Ltd. - Key offerings • 73: Reliance Industries Ltd. - Key customers • 74: Reliance Industries Ltd. - Segment focus • 75: RP Sanjiv Goenka Group - Overview • 76: RP Sanjiv Goenka Group - Product and service • 77: RP Sanjiv Goenka Group - Key offerings • 78: RP Sanjiv Goenka Group - Key customers • 79: RP Sanjiv Goenka Group - Segment focus • 80: SPAR International - Overview • 81: SPAR International - Product and service • 82: SPAR International - Key offerings • 83: SPAR International - Key customers • 84: SPAR International - Segment focus • 85: Supermarket Grocery Supplies Pvt. Ltd. - Overview • 86: Supermarket Grocery Supplies Pvt. Ltd. - Product and service • 87: Supermarket Grocery Supplies Pvt. Ltd. - Key offerings • 88: Supermarket Grocery Supplies Pvt. Ltd. - Key customers • 89: Supermarket Grocery Supplies Pvt. Ltd. - Segment focus • 90: Currency conversion rates for US$ • 91: Research Methodology • 92: Validation techniques employed for market sizing • 93: Information sources • 94: List of abbreviations
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
TechNavio社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(online)の最新刊レポートよくあるご質問TechNavio社はどのような調査会社ですか?テクナビオ(TechNavio)は英国ロンドンに本社をおく幅広い市場を調査対象とする調査会社インフィニティリサーチ社(Infiniti Research)の調査レポート出版部門です。データリソースはT... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/19 10:26 155.48 円 165.11 円 199.74 円 |