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インドのオンライン食料品市場 2022-2026年


Online Grocery Market in India 2022-2026

インドのオンライン食料品市場 2022-2026年 Technavio社は、インドのオンライン食料品市場をモニタリングしており、予測期間中に20.52%のCAGRで進行し、2022年から2026年にかけて47.4億ドルの成長が見込まれてい... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechNavio
テクナビオ
2021年10月19日 US$2,500
シングルユーザーライセンス
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120 英語

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サマリー

インドのオンライン食料品市場 2022-2026年
Technavio社は、インドのオンライン食料品市場をモニタリングしており、予測期間中に20.52%のCAGRで進行し、2022年から2026年にかけて47.4億ドルの成長が見込まれています。当レポートでは、インドのオンライン食料品市場について、全体的な分析、市場規模と予測、トレンド、成長要因、課題のほか、約25社のベンダーを対象としたベンダー分析を行っています。
本レポートでは、現在の市場シナリオ、最新のトレンドとドライバー、そして市場全体の環境に関する最新の分析を提供しています。市場を牽引しているのは、電子商取引プラットフォームの普及と拡大、都市化の進展と個人向け製品の増加です。さらに、電子商取引プラットフォームの普及と増加が市場の成長を後押しすると予想されます。
インドのオンライン食料品市場の分析には、製品と支払いモードのセグメントが含まれています。
Technavioのインドのオンライン食料品市場は以下のように区分されています。
製品別
- 食品
- 非食品商品
決済モード別
- オンライン
- 代金引換
本調査では、今後数年間のインドにおけるオンライン食料品市場の成長を促進する主な理由の1つとして、柔軟な支払い方法や配送サービスの利用の増加を挙げています。
Technavio社は、複数の情報源から得たデータを調査、統合、主要なパラメータの分析によってまとめ、市場の詳細なイメージを提示しています。当レポートでは、インドのオンライン食料品市場について、以下の項目を取り上げています。
- オンライン・グローサリー市場のサイジング
- オンライン・グローサリー市場の予測
- オンライングロッサリー市場の産業分析
Technavioの堅牢なベンダー分析は、クライアントの市場での地位向上を支援することを目的としています。これに沿って、本レポートでは、Amazon.com Inc.、Fiora Online Ltd.、Flipkart Internet Pvt Ltd.、Future Group、Grofers India Pvt. Ltd.、One97 Communications Ltd.、Reliance Industries Ltd.、RP Sanjiv Goenka Group、SPAR International、Supermarket Grocery Supplies Pvt. Ltd.など、インドのオンライン食料品市場をリードする複数のベンダーについて詳細な分析を行っています。また、インドのオンライン食料品市場の分析レポートには、市場の成長に影響を与える今後のトレンドや課題に関する情報も含まれています。これは、企業が戦略を立て、来るべき成長機会をすべて活用するのに役立つものです。
本調査は、業界の主要参加者からの情報を含む一次情報と二次情報を客観的に組み合わせて実施しました。本レポートには、主要ベンダーの分析に加えて、包括的な市場およびベンダーランドスケープが含まれています。このレポートの詳細については、- https://www.technavio.com/report/online-grocery-market-industry-in-india-analysis をご覧ください。
Technavio社は、複数の情報源から得たデータを調査、合成、要約し、利益、価格、競争、プロモーションなどの主要なパラメーターを分析することで、市場の詳細なイメージを提示しています。また、業界の主要なインフルエンサーを特定することで、様々な市場の側面を提示しています。提示されたデータは包括的で信頼性が高く、一次および二次両方の広範な調査の結果です。Technavio社の市場調査レポートは、正確な市場成長を予測するために、完全な競合状況と、質的および量的調査を用いた詳細なベンダー選択方法と分析を提供しています。

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目次

• Executive Summary
o Market overview
• Market Landscape
o Market ecosystem
o Value chain analysis
• Market Sizing
o Market definition
o Market segment analysis
o Market size 2021
o Market outlook: Forecast for 2021 - 2026
• Five Forces Analysis
o Bargaining power of buyers
o Bargaining power of suppliers
o Threat of new entrants
o Threat of substitutes
o Threat of rivalry
o Market condition
• Market Segmentation by Product
o Market segments
o Comparison by Product
o Food products - Market size and forecast 2021-2026
o Non-food products - Market size and forecast 2021-2026
o Market opportunity by Product
• Market Segmentation by Payment mode
o Market segments
o Comparison by Payment mode
o Online - Market size and forecast 2021-2026
o Cash on delivery - Market size and forecast 2021-2026
o Market opportunity by Payment mode
• Customer landscape
o Market drivers
o Market challenges
o Market trends
• Vendor Landscape
o Overview
o Landscape disruption
• Vendor Analysis
o Vendors covered
o Market positioning of vendors
o Amazon.com Inc.
o Fiora Online Ltd.
o Future Group
o Grofers India Pvt. Ltd.
o One97 Communications Ltd.
o Reliance Industries Ltd.
o RP Sanjiv Goenka Group
o SPAR International
o Supermarket Grocery Supplies Pvt. Ltd.
• Appendix
o Scope of the report
o Currency conversion rates for US$
o Research methodology
o List of abbreviations

Exhibits
• 1: Key Finding 1
• 2: Key Finding 2
• 3: Key Finding 5
• 4: Key Finding 6
• 5: Key Finding 7
• 6: Parent market
• 7: Market characteristics
• 8: Offerings of vendors included in the market definition
• 9: Market segments
• 10: Global - Market size and forecast 2021 - 2026 ($ million)
• 11: Global market: Year-over-year growth 2021 - 2026 (%)
• 12: Five forces analysis 2021 & 2026
• 13: Bargaining power of buyers
• 14: Bargaining power of suppliers
• 15: Threat of new entrants
• 16: Threat of substitutes
• 17: Threat of rivalry
• 18: Market condition - Five forces 2021
• 19: Product - Market share 2021-2026 (%)
• 20: Comparison by Product
• 21: Food products - Market size and forecast 2021-2026 ($ million)
• 22: Food products - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 23: Non-food products - Market size and forecast 2021-2026 ($ million)
• 24: Non-food products - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 25: Market opportunity by Product
• 26: Payment mode - Market share 2021-2026 (%)
• 27: Comparison by Payment mode
• 28: Online - Market size and forecast 2021-2026 ($ million)
• 29: Online - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 30: Cash on delivery - Market size and forecast 2021-2026 ($ million)
• 31: Cash on delivery - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 32: Market opportunity by Payment mode
• 33: Customer landscape
• 34: Impact of drivers and challenges
• 35: Vendor landscape
• 36: Landscape disruption
• 37: Industry risks
• 38: Vendors covered
• 39: Market positioning of vendors
• 40: Amazon.com Inc. - Overview
• 41: Amazon.com Inc. - Business segments
• 42: Amazon.com Inc. - Key offerings
• 43: Amazon.com Inc. - Key customers
• 44: Amazon.com Inc. - Segment focus
• 45: Fiora Online Ltd. - Overview
• 46: Fiora Online Ltd. - Business segments
• 47: Fiora Online Ltd. - Key offerings
• 48: Fiora Online Ltd. - Key customers
• 49: Fiora Online Ltd. - Segment focus
• 50: Flipkart Internet Pvt Ltd - Overview
• 51: Flipkart Internet Pvt Ltd - Product and service
• 52: Flipkart Internet Pvt Ltd - Key offerings
• 53: Flipkart Internet Pvt Ltd - Key customers
• 54: Flipkart Internet Pvt Ltd - Segment focus
• 55: Future Group - Overview
• 56: Future Group - Product and service
• 57: Future Group - Key offerings
• 58: Future Group - Key customers
• 59: Future Group - Segment focus
• 60: Grofers India Pvt. Ltd. - Overview
• 61: Grofers India Pvt. Ltd. - Product and service
• 62: Grofers India Pvt. Ltd. - Key offerings
• 63: Grofers India Pvt. Ltd. - Key customers
• 64: Grofers India Pvt. Ltd. - Segment focus
• 65: One97 Communications Ltd. - Overview
• 66: One97 Communications Ltd. - Product and service
• 67: One97 Communications Ltd. - Key offerings
• 68: One97 Communications Ltd. - Key customers
• 69: One97 Communications Ltd. - Segment focus
• 70: Reliance Industries Ltd. - Overview
• 71: Reliance Industries Ltd. - Business segments
• 72: Reliance Industries Ltd. - Key offerings
• 73: Reliance Industries Ltd. - Key customers
• 74: Reliance Industries Ltd. - Segment focus
• 75: RP Sanjiv Goenka Group - Overview
• 76: RP Sanjiv Goenka Group - Product and service
• 77: RP Sanjiv Goenka Group - Key offerings
• 78: RP Sanjiv Goenka Group - Key customers
• 79: RP Sanjiv Goenka Group - Segment focus
• 80: SPAR International - Overview
• 81: SPAR International - Product and service
• 82: SPAR International - Key offerings
• 83: SPAR International - Key customers
• 84: SPAR International - Segment focus
• 85: Supermarket Grocery Supplies Pvt. Ltd. - Overview
• 86: Supermarket Grocery Supplies Pvt. Ltd. - Product and service
• 87: Supermarket Grocery Supplies Pvt. Ltd. - Key offerings
• 88: Supermarket Grocery Supplies Pvt. Ltd. - Key customers
• 89: Supermarket Grocery Supplies Pvt. Ltd. - Segment focus
• 90: Currency conversion rates for US$
• 91: Research Methodology
• 92: Validation techniques employed for market sizing
• 93: Information sources
• 94: List of abbreviations

 

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Summary

Online Grocery Market in India 2022-2026
Technavio has been monitoring the online grocery market in India and it is poised to grow by $ 4.74 bn during 2022-2026, progressing at a CAGR of 20.52% during the forecast period. Our report on the online grocery market in India provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.
The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by the increased popularity and rise in e-commerce platforms and growing urbanization and rise in personal products. In addition, increased popularity and rise in e-commerce platform is anticipated to boost the growth of the market as well.
The online grocery market in India analysis includes product and payment modes segments.
Technavio's online grocery market in India is segmented as below:
By Product
• food products
• non-food products
By Payment Modes
• Online
• Cash on delivery
This study identifies the increase in usage of flexible payments & delivery servicesas one of the prime reasons driving the online grocery market growth in India during the next few years.
Technavio presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters. Our report on online grocery market in India covers the following areas:
• Online grocery market sizing
• Online grocery market forecast
• Online grocery market industry analysis
Technavio's robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading online grocery market vendors in India that include Amazon.com Inc., Fiora Online Ltd., Flipkart Internet Pvt Ltd, Future Group, Grofers India Pvt. Ltd., One97 Communications Ltd., Reliance Industries Ltd., RP Sanjiv Goenka Group, SPAR International, and Supermarket Grocery Supplies Pvt. Ltd. Also, the online grocery market in India analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.
The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors. For further information on this report, please visit - https://www.technavio.com/report/online-grocery-market-industry-in-india-analysis
Technavio presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. Technavio's market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast the accurate market growth.



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Table of Contents

• Executive Summary
o Market overview
• Market Landscape
o Market ecosystem
o Value chain analysis
• Market Sizing
o Market definition
o Market segment analysis
o Market size 2021
o Market outlook: Forecast for 2021 - 2026
• Five Forces Analysis
o Bargaining power of buyers
o Bargaining power of suppliers
o Threat of new entrants
o Threat of substitutes
o Threat of rivalry
o Market condition
• Market Segmentation by Product
o Market segments
o Comparison by Product
o Food products - Market size and forecast 2021-2026
o Non-food products - Market size and forecast 2021-2026
o Market opportunity by Product
• Market Segmentation by Payment mode
o Market segments
o Comparison by Payment mode
o Online - Market size and forecast 2021-2026
o Cash on delivery - Market size and forecast 2021-2026
o Market opportunity by Payment mode
• Customer landscape
o Market drivers
o Market challenges
o Market trends
• Vendor Landscape
o Overview
o Landscape disruption
• Vendor Analysis
o Vendors covered
o Market positioning of vendors
o Amazon.com Inc.
o Fiora Online Ltd.
o Future Group
o Grofers India Pvt. Ltd.
o One97 Communications Ltd.
o Reliance Industries Ltd.
o RP Sanjiv Goenka Group
o SPAR International
o Supermarket Grocery Supplies Pvt. Ltd.
• Appendix
o Scope of the report
o Currency conversion rates for US$
o Research methodology
o List of abbreviations

Exhibits
• 1: Key Finding 1
• 2: Key Finding 2
• 3: Key Finding 5
• 4: Key Finding 6
• 5: Key Finding 7
• 6: Parent market
• 7: Market characteristics
• 8: Offerings of vendors included in the market definition
• 9: Market segments
• 10: Global - Market size and forecast 2021 - 2026 ($ million)
• 11: Global market: Year-over-year growth 2021 - 2026 (%)
• 12: Five forces analysis 2021 & 2026
• 13: Bargaining power of buyers
• 14: Bargaining power of suppliers
• 15: Threat of new entrants
• 16: Threat of substitutes
• 17: Threat of rivalry
• 18: Market condition - Five forces 2021
• 19: Product - Market share 2021-2026 (%)
• 20: Comparison by Product
• 21: Food products - Market size and forecast 2021-2026 ($ million)
• 22: Food products - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 23: Non-food products - Market size and forecast 2021-2026 ($ million)
• 24: Non-food products - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 25: Market opportunity by Product
• 26: Payment mode - Market share 2021-2026 (%)
• 27: Comparison by Payment mode
• 28: Online - Market size and forecast 2021-2026 ($ million)
• 29: Online - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 30: Cash on delivery - Market size and forecast 2021-2026 ($ million)
• 31: Cash on delivery - Year-over-year growth 2021-2026 (%)
• 32: Market opportunity by Payment mode
• 33: Customer landscape
• 34: Impact of drivers and challenges
• 35: Vendor landscape
• 36: Landscape disruption
• 37: Industry risks
• 38: Vendors covered
• 39: Market positioning of vendors
• 40: Amazon.com Inc. - Overview
• 41: Amazon.com Inc. - Business segments
• 42: Amazon.com Inc. - Key offerings
• 43: Amazon.com Inc. - Key customers
• 44: Amazon.com Inc. - Segment focus
• 45: Fiora Online Ltd. - Overview
• 46: Fiora Online Ltd. - Business segments
• 47: Fiora Online Ltd. - Key offerings
• 48: Fiora Online Ltd. - Key customers
• 49: Fiora Online Ltd. - Segment focus
• 50: Flipkart Internet Pvt Ltd - Overview
• 51: Flipkart Internet Pvt Ltd - Product and service
• 52: Flipkart Internet Pvt Ltd - Key offerings
• 53: Flipkart Internet Pvt Ltd - Key customers
• 54: Flipkart Internet Pvt Ltd - Segment focus
• 55: Future Group - Overview
• 56: Future Group - Product and service
• 57: Future Group - Key offerings
• 58: Future Group - Key customers
• 59: Future Group - Segment focus
• 60: Grofers India Pvt. Ltd. - Overview
• 61: Grofers India Pvt. Ltd. - Product and service
• 62: Grofers India Pvt. Ltd. - Key offerings
• 63: Grofers India Pvt. Ltd. - Key customers
• 64: Grofers India Pvt. Ltd. - Segment focus
• 65: One97 Communications Ltd. - Overview
• 66: One97 Communications Ltd. - Product and service
• 67: One97 Communications Ltd. - Key offerings
• 68: One97 Communications Ltd. - Key customers
• 69: One97 Communications Ltd. - Segment focus
• 70: Reliance Industries Ltd. - Overview
• 71: Reliance Industries Ltd. - Business segments
• 72: Reliance Industries Ltd. - Key offerings
• 73: Reliance Industries Ltd. - Key customers
• 74: Reliance Industries Ltd. - Segment focus
• 75: RP Sanjiv Goenka Group - Overview
• 76: RP Sanjiv Goenka Group - Product and service
• 77: RP Sanjiv Goenka Group - Key offerings
• 78: RP Sanjiv Goenka Group - Key customers
• 79: RP Sanjiv Goenka Group - Segment focus
• 80: SPAR International - Overview
• 81: SPAR International - Product and service
• 82: SPAR International - Key offerings
• 83: SPAR International - Key customers
• 84: SPAR International - Segment focus
• 85: Supermarket Grocery Supplies Pvt. Ltd. - Overview
• 86: Supermarket Grocery Supplies Pvt. Ltd. - Product and service
• 87: Supermarket Grocery Supplies Pvt. Ltd. - Key offerings
• 88: Supermarket Grocery Supplies Pvt. Ltd. - Key customers
• 89: Supermarket Grocery Supplies Pvt. Ltd. - Segment focus
• 90: Currency conversion rates for US$
• 91: Research Methodology
• 92: Validation techniques employed for market sizing
• 93: Information sources
• 94: List of abbreviations

 

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