食品甘味料市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Food Sweetener Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の食品甘味料市場は、2021年に875億1千万米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR2.80%を示し、2027年までに1,039億5千万米ドルの市場に到達すると予測しています。COVI... もっと見る
サマリー世界の食品甘味料市場は、2021年に875億1千万米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR2.80%を示し、2027年までに1,039億5千万米ドルの市場に到達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。食品甘味料とは、保存、発酵、焼成、カラメル化技術のサポートにより、さまざまな食事や飲料に甘味を与える食品添加物を指します。これらの化合物は、天然源から調達することも、人工的に加工することもでき、食感、味、および食材との相互作用の点で、砂糖に似ています。これとは別に、食品甘味料は低カロリーで、虫歯の予防、血糖値のコントロール、糖尿病への抵抗、体重の調節を助ける働きがある。このような特性から、スープ、菓子、キャンディー、ソース、ドレッシング、その他の焼き菓子などに利用されている。現在、ショ糖、でんぷん、高甘味度甘味料(HIS)などが市販されている。 食品用甘味料の市場動向 食品・飲料(F&B)セクターで食品甘味料が広く採用されているのは、ダイエットコーラ、ヨーグルト、アイスクリーム、穀物ベースのデザートなど、低糖・低カロリーの消費財に対する需要が増加しているためと考えられます。これは、市場の成長を促進する重要な要因の1つとなっています。さらに、健康志向の高まりや、肥満、糖尿病、心血管疾患、その他の生活習慣病の世界的な流行も、これを後押ししています。さらに、従来の砂糖の味を模倣するために、ステビアや蜂蜜などの有機成分から構成される天然甘味料の導入は、別の成長促進要因として作用しています。これに加えて、メーカーはキシリトール、エリスリトール、マンニトールなどの人工甘味料やその他の砂糖代替品を菓子類の製造に使用し、製品ラインアップの拡充に力を入れています。このことが、市場の成長を大きく支えています。その他、主要企業間の戦略的提携や研究開発(R&D)活動への投資の増加などが、世界の食品甘味料市場に明るい展望を生み出しています。 主要な市場細分化 IMARC Groupは、世界の食品用甘味料市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、製品タイプ、用途、流通チャネルに基づき、市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 スクロース デンプン甘味料および糖アルコール ブドウ糖 高フルクトースコーンシロップ(HFCS) マルトデキストリン ソルビトール キシリトール その他 高甘味度甘味料(HIS) スクラロース ステビア アスパルテーム サッカリン ネオテーム アセスルファムカリウム(Ace-K)? その他 アプリケーション別構成比 ベーカリー・製菓 乳製品・デザート 飲料 肉・肉製品 スープ、ソース、ドレッシング その他 流通チャネル別構成比 スーパーマーケット、ハイパーマーケット 百貨店 コンビニエンスストア オンラインストア その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合状況。 味の素株式会社、Archer-Daniels-Midland Company、Cargill Incorporated、Celanese Corporation、DuPont de Nemours Inc.、Foodchem International Corporation、GLG Life Tech Corporation、Ingredion Incorporated、NutraSweet Company(Manus Bio)、S&W Seed Company、Tate & Lyle PLCおよびTereosなどの主要企業のプロファイルと共に業界の競争環境も調査されています。 本レポートで回答した主な質問 食品用甘味料の世界市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移していくか? COVID-19は世界の食品甘味料市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域市場とは? 製品タイプに基づく市場の内訳は? 用途別の市場構成は? 流通チャネルに基づく市場のブレークアップは? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 食品甘味料の世界市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Food Sweetener Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Sucrose 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Starch Sweeteners and Sugar Alcohols 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Key Segments 6.2.2.1 Dextrose 6.2.2.2 High Fructose Corn Syrup (HFCS) 6.2.2.3 Maltodextrin 6.2.2.4 Sorbitol 6.2.2.5 Xylitol 6.2.2.6 Others 6.2.3 Market Forecast 6.3 High Intensity Sweeteners (HIS) 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Key Segments 6.3.2.1 Sucralose 6.3.2.2 Stevia 6.3.2.3 Aspartame 6.3.2.4 Saccharin 6.3.2.5 Neotame 6.3.2.6 Acesulfame Potassium (Ace-K) 6.3.2.7 Others 6.3.3 Market Forecast 7 Market Breakup by Application 7.1 Bakery and Confectionery 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Dairy and Desserts 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Beverages 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Meat and Meat Products 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Soups, Sauces and Dressings 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Others 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Departmental Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Convenience Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Online Stores 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Ajinomoto Co. Inc. 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 Archer-Daniels-Midland Company 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Cargill Incorporated 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 SWOT Analysis 14.3.4 Celanese Corporation 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 DuPont de Nemours Inc. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 Foodchem International Corporation 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 GLG Life Tech Corporation 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Ingredion Incorporated 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 NutraSweet Company (Manus Bio) 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 S&W Seed Company 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.11 Tate & Lyle PLC 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis 14.3.12 Tereos 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio
SummaryThe global food sweetener market reached a value of US$ 87.51 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 103.95 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 2.80% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Food Sweetener Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Sucrose 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Starch Sweeteners and Sugar Alcohols 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Key Segments 6.2.2.1 Dextrose 6.2.2.2 High Fructose Corn Syrup (HFCS) 6.2.2.3 Maltodextrin 6.2.2.4 Sorbitol 6.2.2.5 Xylitol 6.2.2.6 Others 6.2.3 Market Forecast 6.3 High Intensity Sweeteners (HIS) 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Key Segments 6.3.2.1 Sucralose 6.3.2.2 Stevia 6.3.2.3 Aspartame 6.3.2.4 Saccharin 6.3.2.5 Neotame 6.3.2.6 Acesulfame Potassium (Ace-K) 6.3.2.7 Others 6.3.3 Market Forecast 7 Market Breakup by Application 7.1 Bakery and Confectionery 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Dairy and Desserts 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Beverages 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Meat and Meat Products 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Soups, Sauces and Dressings 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Others 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Departmental Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Convenience Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Online Stores 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Ajinomoto Co. Inc. 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 Archer-Daniels-Midland Company 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Cargill Incorporated 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 SWOT Analysis 14.3.4 Celanese Corporation 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 DuPont de Nemours Inc. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 Foodchem International Corporation 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 GLG Life Tech Corporation 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Ingredion Incorporated 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 NutraSweet Company (Manus Bio) 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 S&W Seed Company 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.11 Tate & Lyle PLC 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis 14.3.12 Tereos 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio
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