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パッケージドバーガーの市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、パティ別、流通チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン、その他)、地域別、セグメント別予測、2025年~2030年

パッケージドバーガーの市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、パティ別、流通チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン、その他)、地域別、セグメント別予測、2025年~2030年


Packaged Burgers Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product, By Patty, By Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Convenience Stores, Online, Others), By Region, And Segment Forecasts, 2025 - 2030

ハンバーガー市場の成長と動向 Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、世界のパッケージドバーガー市場規模は2030年までに70.1億米ドルに達し、2025年から2030年までの年平均成長率は7.9%で拡大... もっと見る

 

 

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Grand View Research
グランドビューリサーチ
2025年1月13日 US$4,950
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サマリー

ハンバーガー市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、世界のパッケージドバーガー市場規模は2030年までに70.1億米ドルに達し、2025年から2030年までの年平均成長率は7.9%で拡大すると予測されている。コンビニエンス食品に対する需要の高まりが市場を牽引する主要因である。世界中の消費者は、ライフスタイルの変化、多忙なスケジュール、調理時間の不足により、すぐに食べられる食品やすぐに調理できる食品を求めている。さらに、世界中で共働き世帯が増加していることも需要を押し上げている。

冷凍製品は2019年に80.0%以上のシェアで市場を支配した。冷凍製品は保存期間が長く、調理が簡単な点が需要を押し上げている。同業界の生産者は、消費者の支持を得るために、より体に良い食材を提供している。さらに、ビーガン、乳製品フリー、グルテンフリー、高タンパクなど、特定の食事要件に対応した製品が消費者の間で人気を集めている。

ベジパティベースの製品は、2019年の世界売上高の55.0%以上のシェアを占めている。植物由来の製品に対する需要の高まりが、世界中でベジパティの成長を促進している。食品生産が環境に与える影響や動物虐待に対する懸念が高まる中、菜食主義者の人口は世界中で拡大している。その結果、肉代替食品の需要は年々高まっている。

肉のような食感、風味、口当たりを体験できる革新的なミート代替製品の登場は、ベジパティの売上を著しく押し上げた。2019年9月、ネスレのスウィートアースフーズは植物由来のオーサム・バーガーを発売した。この製品は牛肉の食感と味を実現し、黄色エンドウ豆のタンパク質を使用している。

パッケージドバーガー市場レポートハイライト

- 冷凍部門は、主にその利便性と長い賞味期限により、2024年に83.5%の最大の売上高シェアでパッケージドバーガー業界を支配した。

- 野菜部門は、より健康的で持続可能な食品オプションへの消費者シフトの増加に牽引され、2024年にパッケージド・バーガー業界で最大の売上シェアを占めた。

- スーパーマーケット&ハイパーマーケット部門は、その広範な販売網と利便性により、2024年にパッケージド・バーガー業界で最大の売上シェアを占めた。

- 欧州のパッケージド・バーガー市場は2024年に42.6%の最大収益シェアを占めたが、これは利便性と多様な製品提供に対する消費者の強い需要に牽引されたものである。

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目次

目次

第1章.方法論とスコープ
1.1.市場セグメンテーションとスコープ
1.2.市場の定義
1.3.情報調達
1.3.1.購入データベース
1.3.2.GVRの内部データベース
1.3.3.二次情報源と第三者の視点
1.3.4.一次調査
1.4.情報分析
1.4.1.データ分析モデル
1.5.市場形成とデータの可視化
1.6.データの検証と公開
第2章.エグゼクティブ・サマリー
2.1.市場概要
2.2.セグメント別スナップショット
2.3.競合環境スナップショット
第3章.パッケージドバーガー市場の変数、トレンド、スコープ
3.1.市場の系譜
3.1.1.親市場の展望
3.1.2.関連市場の見通し
3.2.産業バリューチェーン分析
3.2.1.利益率分析(業界レベル)
3.3.市場ダイナミクス
3.3.1.市場促進要因分析
3.3.2.市場阻害要因分析
3.3.3.市場機会
3.3.4.市場の課題
3.4.業界分析ツール
3.4.1.ポーターのファイブフォース分析
3.5.市場参入戦略
第4章 消費者行動分析消費者行動分析
4.1.デモグラフィック分析
4.2.消費者の動向と嗜好
4.3.購買決定に影響を与える要因
4.4.消費者の製品採用
4.5.考察と提言
第5章.パッケージドバーガー市場製品の推定と動向分析
5.1.パッケージドバーガー市場:製品別主要項目
5.2.製品動向分析と市場シェア、2024年・2030年
5.3.製品別市場推定・予測、2018年~2030年(百万米ドル)
5.3.1.冷凍
5.3.1.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
5.3.2.生鮮
5.3.2.1.市場の推定と予測、2018~2030年(USD Million)
第6章.パッケージドバーガー市場パティの推定と動向分析
6.1.パッケージドバーガー市場:パティ別:主要課題
6.2.パティの動向分析と市場シェア、2024年・2030年
6.3.パティ別市場推定・予測、2018~2030年(百万米ドル)
6.3.1.野菜
6.3.1.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
6.3.2.非ベジ
6.3.2.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
第7章.パッケージドバーガー市場流通チャネルの推定と動向分析
7.1.パッケージドバーガー市場:流通チャネル別主要項目
7.2.流通チャネルの動向分析と市場シェア、2024年・2030年
7.3.2018~2030年流通チャネル別市場推定・予測(百万米ドル)
7.3.1.スーパーマーケットとハイパーマーケット
7.3.1.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
7.3.2.コンビニエンスストア
7.3.2.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
7.3.3.オンライン
7.3.3.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.4.その他
7.3.4.1.市場の推定と予測、2018~2030年(USD Million)
第8章.パッケージドバーガー市場地域別推定と動向分析
8.1.パッケージドバーガー市場地域別展望
8.2.地域別市場主なポイント
8.3.2018年~2030年の地域別市場推定と予測(百万米ドル)
8.3.1.北米
8.3.1.1.市場の推定と予測、2018年~2030年 (USD Million)
8.3.1.2.米国
8.3.1.2.1.主要国のダイナミクス
8.3.1.2.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
8.3.1.3.カナダ
8.3.1.3.1.主要国のダイナミクス
8.3.1.3.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
8.3.1.4.メキシコ
8.3.1.4.1.主要カントリーダイナミクス
8.3.1.4.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
8.3.2.欧州
8.3.2.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
8.3.2.2.英国
8.3.2.2.1.主要国のダイナミクス
8.3.2.2.2.市場の推定と予測、2018年~2030年 (USD Million)
8.3.2.3.ドイツ
8.3.2.3.1.主要国のダイナミクス
8.3.2.3.2.市場の推定と予測、2018年~2030年 (USD Million)
8.3.2.4.フランス
8.3.2.4.1.主要国のダイナミクス
8.3.2.4.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
8.3.2.5.イタリア
8.3.2.5.1.主要国のダイナミクス
8.3.2.5.2.市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
8.3.2.6.スペイン
8.3.2.6.1.主要国のダイナミクス
8.3.2.6.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
8.3.3.アジア太平洋
8.3.3.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
8.3.3.2.中国
8.3.3.2.1.主要国のダイナミクス
8.3.3.2.2.市場の推定と予測、2018年~2030年 (USD Million)
8.3.3.3.インド
8.3.3.3.1.主要国のダイナミクス
8.3.3.3.2.市場の推定と予測、2018年~2030年 (USD Million)
8.3.3.4.日本
8.3.3.4.1.主要国のダイナミクス
8.3.3.4.2.市場の推定と予測、2018年~2030年 (USD Million)
8.3.3.5.オーストラリア
8.3.3.5.1.主要国のダイナミクス
8.3.3.5.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
8.3.3.6.韓国
8.3.3.6.1.主要国のダイナミクス
8.3.3.6.2.市場の推定と予測、2018年~2030年 (USD Million)
8.3.4.ラテンアメリカ
8.3.4.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
8.3.4.2.ブラジル
8.3.4.2.1.主要国のダイナミクス
8.3.4.2.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
8.3.5.中東・アフリカ
8.3.5.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
8.3.5.2.南アフリカ
8.3.5.2.1.主要国のダイナミクス
8.3.5.2.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
第9章.パッケージドバーガー市場競合分析
9.1.主要市場参入企業による最近の動向と影響分析
9.2.企業分類
9.3.参加企業の概要
9.4.財務実績
9.5.製品ベンチマーク
9.6.企業ヒートマップ分析
9.7.戦略マッピング
9.8.企業プロフィール
9.8.1.ブバフーズ
9.8.1.1.会社概要
9.8.1.2.業績
9.8.1.3.製品ポートフォリオ
9.8.1.4.戦略的イニシアティブ
9.8.2.ドクター・プレーガーズ・センシブル・フーズ
9.8.2.1.会社概要
9.8.2.2.業績
9.8.2.3.製品ポートフォリオ
9.8.2.4.戦略的イニシアティブ
9.8.3.ドリンク・イート・ウェルLLC.
9.8.3.1.会社概要
9.8.3.2.業績
9.8.3.3.製品ポートフォリオ
9.8.3.4.戦略的イニシアティブ
9.8.4.WKケロッグ
9.8.4.1.会社概要
9.8.4.2.業績
9.8.4.3.製品ポートフォリオ
9.8.4.4.戦略的イニシアティブ
9.8.5.モンド日進
9.8.5.1.会社概要
9.8.5.2.業績
9.8.5.3.製品ポートフォリオ
9.8.5.4.戦略的イニシアティブ
9.8.6.パラゴン・クオリティ・フーズ&パラゴン・フードサービス
9.8.6.1.会社概要
9.8.6.2.業績
9.8.6.3.製品ポートフォリオ
9.8.6.4.戦略的イニシアティブ
9.8.7.クラフト・ハインツ・カンパニー
9.8.7.1.会社概要
9.8.7.2.業績
9.8.7.3.製品ポートフォリオ
9.8.7.4.戦略的イニシアティブ
9.8.8.エイミーズ・キッチン
9.8.8.1.会社概要
9.8.8.2.業績
9.8.8.3.製品ポートフォリオ
9.8.8.4.戦略的イニシアティブ
9.8.9.ビヨンド・ミート社
9.8.9.1.会社概要
9.8.9.2.業績
9.8.9.3.製品ポートフォリオ
9.8.9.4.戦略的イニシアティブ
9.8.10.キャンベル社
9.8.10.1.会社概要
9.8.10.2.業績
9.8.10.3.製品ポートフォリオ
9.8.10.4.戦略的イニシアティブ

 

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Summary

Packaged Burgers Market Growth & Trends

The global packaged burgers market size is expected to reach USD 7.01 billion by 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc., expanding at a CAGR of 7.9% from 2025 to 2030. Rising demand for convenience food is the key factor driving the market. Consumers across the world have been seeking ready-to-eat and ready-to-cook foods owing to changing lifestyles, hectic schedules, and lack of time to prepare food. Furthermore, an increasing number of dual-earner households across the globe have been boosting the demand for the product.

The frozen product dominated the market with more than 80.0% share in 2019. Longer shelf life and easy to cook aspects of the frozen product have pushed the demand for the product. Producers in the industry have been offering better-for-you ingredients in order to gain traction among the consumers. In addition, products addressing the specific dietary requirements, including vegan, dairy-free, gluten-free, and high in protein, are gaining popularity among the consumers.

Veg patty-based products held over 55.0% share of the global revenue in 2019. Increasing demand for plant-based products has been fueling the growth of the veg patties over the world. With the growing concerns about the impact of food production on the environment and animal cruelty, the vegan population has been expanding over the world. As a result, demand for meat-alternative food has been rising over the years.

The introduction of innovative meat-alternative products that offer meat-like texture, flavor, and mouthfeel experience has boosted the sales of the veg patty remarkably. In September 2019, Nestlé’s Sweet Earth Foods launched its plant-based Awesome Burger. The product delivers the texture and taste of beef and is made with yellow pea protein.

Packaged Burgers Market Report Highlights

• The frozen segment dominated the packaged burgers industry with the largest revenue share of 83.5% in 2024, primarily due to its convenience and longer shelf life.

• The veg segment dominated the packaged burgers industry with the largest revenue share in 2024, driven by the increasing consumer shift toward healthier and more sustainable food options.

• The supermarket & hypermarkets segment dominated the packaged burgers industry with the largest revenue share in 2024 due to their extensive reach and convenience.

• The Europe packaged burgers market held the largest revenue share of 42.6% in 2024, driven by strong consumer demand for convenience and a diverse range of product offerings.



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Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation & Scope
1.2. Market Definition
1.3. Information Procurement
1.3.1. Purchased Database
1.3.2. GVR’s Internal Database
1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
1.3.4. Primary Research
1.4. Information Analysis
1.4.1. Data Analysis Models
1.5. Market Formulation & Data Visualization
1.6. Data Validation & Publishing
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Snapshot
2.2. Segment Snapshot
2.3. Competitive Landscape Snapshot
Chapter 3. Packaged Burgers Market Variables, Trends & Scope
3.1. Market Lineage Outlook
3.1.1. Parent Market Outlook
3.1.2. Related Market Outlook
3.2. Industry Value Chain Analysis
3.2.1. Profit Margin Analysis (Industry-level)
3.3. Market Dynamics
3.3.1. Market Driver Analysis
3.3.2. Market Restraint Analysis
3.3.3. Market Opportunities
3.3.4. Market Challenges
3.4. Industry Analysis Tools
3.4.1. Porter’s Five Forces Analysis
3.5. Market Entry Strategies
Chapter 4. Consumer Behavior Analysis
4.1. Demographic Analysis
4.2. Consumer Trends and Preferences
4.3. Factors Affecting Buying Decision
4.4. Consumer Product Adoption
4.5. Observations & Recommendations
Chapter 5. Packaged Burgers Market: Product Estimates & Trend Analysis
5.1. Packaged Burgers Market, By Product: Key Takeaways
5.2. Product Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
5.3. Market Estimates & Forecasts, By Product, 2018 - 2030 (USD Million)
5.3.1. Frozen
5.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
5.3.2. Fresh
5.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 6. Packaged Burgers Market: Patty Estimates & Trend Analysis
6.1. Packaged Burgers Market, By Patty: Key Takeaways
6.2. Patty Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
6.3. Market Estimates & Forecasts, By Patty, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.1. Veg
6.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.2. Non-veg
6.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 7. Packaged Burgers Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis
7.1. Packaged Burgers Market, By Distribution Channel: Key Takeaways
7.2. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
7.3. Market Estimates & Forecasts, By Distribution Channel, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.1. Supermarkets & Hypermarkets
7.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.2. Convenience Stores
7.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.3. Online
7.3.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.4. Others
7.3.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 8. Packaged Burgers Market: Regional Estimates & Trend Analysis
8.1. Packaged Burgers Market: Regional Outlook
8.2. Regional Marketplaces: Key Takeaways
8.3. Market Estimates & Forecasts, by Region, 2018 - 2030 (USD Million)
8.3.1. North America
8.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
8.3.1.2. U.S.
8.3.1.2.1. Key country dynamics
8.3.1.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
8.3.1.3. Canada
8.3.1.3.1. Key country dynamics
8.3.1.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
8.3.1.4. Mexico
8.3.1.4.1. Key country dynamics
8.3.1.4.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
8.3.2. Europe
8.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
8.3.2.2. UK
8.3.2.2.1. Key country dynamics
8.3.2.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
8.3.2.3. Germany
8.3.2.3.1. Key country dynamics
8.3.2.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
8.3.2.4. France
8.3.2.4.1. Key country dynamics
8.3.2.4.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
8.3.2.5. Italy
8.3.2.5.1. Key country dynamics
8.3.2.5.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
8.3.2.6. Spain
8.3.2.6.1. Key country dynamics
8.3.2.6.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
8.3.3. Asia Pacific
8.3.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
8.3.3.2. China
8.3.3.2.1. Key country dynamics
8.3.3.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
8.3.3.3. India
8.3.3.3.1. Key country dynamics
8.3.3.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
8.3.3.4. Japan
8.3.3.4.1. Key country dynamics
8.3.3.4.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
8.3.3.5. Australia
8.3.3.5.1. Key country dynamics
8.3.3.5.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
8.3.3.6. South Korea
8.3.3.6.1. Key country dynamics
8.3.3.6.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
8.3.4. Latin America
8.3.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
8.3.4.2. Brazil
8.3.4.2.1. Key country dynamics
8.3.4.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
8.3.5. Middle East & Africa
8.3.5.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
8.3.5.2. South Africa
8.3.5.2.1. Key country dynamics
8.3.5.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 9. Packaged Burgers Market: Competitive Analysis
9.1. Recent Developments & Impact Analysis, by Key Market Participants
9.2. Company Categorization
9.3. Participant’s Overview
9.4. Financial Performance
9.5. Product Benchmarking
9.6. Company Heat Map Analysis
9.7. Strategy Mapping
9.8. Company Profiles
9.8.1. BUBBA foods, LLC
9.8.1.1. Company Overview
9.8.1.2. Financial Performance
9.8.1.3. Product Portfolios
9.8.1.4. Strategic Initiatives
9.8.2. Dr. Praeger’s Sensible Foods.
9.8.2.1. Company Overview
9.8.2.2. Financial Performance
9.8.2.3. Product Portfolios
9.8.2.4. Strategic Initiatives
9.8.3. Drink Eat Well, LLC.
9.8.3.1. Company Overview
9.8.3.2. Financial Performance
9.8.3.3. Product Portfolios
9.8.3.4. Strategic Initiatives
9.8.4. WK Kellogg Co
9.8.4.1. Company Overview
9.8.4.2. Financial Performance
9.8.4.3. Product Portfolios
9.8.4.4. Strategic Initiatives
9.8.5. Monde Nissin
9.8.5.1. Company Overview
9.8.5.2. Financial Performance
9.8.5.3. Product Portfolios
9.8.5.4. Strategic Initiatives
9.8.6. Paragon Quality Foods & Paragon Foodservice
9.8.6.1. Company Overview
9.8.6.2. Financial Performance
9.8.6.3. Product Portfolios
9.8.6.4. Strategic Initiatives
9.8.7. The Kraft Heinz Company.
9.8.7.1. Company Overview
9.8.7.2. Financial Performance
9.8.7.3. Product Portfolios
9.8.7.4. Strategic Initiatives
9.8.8. Amy's Kitchen, Inc.
9.8.8.1. Company Overview
9.8.8.2. Financial Performance
9.8.8.3. Product Portfolios
9.8.8.4. Strategic Initiatives
9.8.9. Beyond Meat Inc.
9.8.9.1. Company Overview
9.8.9.2. Financial Performance
9.8.9.3. Product Portfolios
9.8.9.4. Strategic Initiatives
9.8.10. The Campbell's Company
9.8.10.1. Company Overview
9.8.10.2. Financial Performance
9.8.10.3. Product Portfolios
9.8.10.4. Strategic Initiatives

 

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2025/02/20 10:26

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