世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

北米の粉チーズ市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別(パルメザン、チェダー、ブルーチーズ、ロマーノ、スイス、その他)、用途別(スナック、ベーカリー&製菓、フレーバー、調理済み食品)、セグメント別予測、2025年~2030年

北米の粉チーズ市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別(パルメザン、チェダー、ブルーチーズ、ロマーノ、スイス、その他)、用途別(スナック、ベーカリー&製菓、フレーバー、調理済み食品)、セグメント別予測、2025年~2030年


North America Cheese Powder Market Size, Share & Trends Analysis Report, By Product (Parmesan, Cheddar, Blue Cheese, Romano, Swiss, Others), By Application (Snacks, Bakery & Confectionery, Flavors, Ready-To-Eat), And Segment Forecasts, 2025 - 2030

北米チーズパウダー市場の成長と動向 Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、北米の粉チーズ市場規模は2030年までに22.4億米ドルに達し、2025年から2030年までの年平均成長率は4.6%で拡大すると... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Grand View Research
グランドビューリサーチ
2025年1月13日 US$3,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
電子ファイル - ご注文後3営業日前後 80 英語

 

サマリー

北米チーズパウダー市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、北米の粉チーズ市場規模は2030年までに22.4億米ドルに達し、2025年から2030年までの年平均成長率は4.6%で拡大すると予測されている。この市場を大きく牽引しているのは、時間に制約のあるライフスタイルに起因するコンビニエンスフードの需要増である。合成食品素材に関連する有害な影響に対する意識の高まりが、この地域における粉チーズなどの天然素材の成長をさらに促進している。

世界中の消費者は、多忙なライフスタイルに役立ち、栄養要件を簡素化できる便利なソリューションを求めている。レディ・トゥ・イート(RTE)ミールは、人間の生活に欠かせないものになりつつある。これらの食事は、栄養価の高さ、調理のしやすさ、豊富な品揃えが好まれている。これらの食事は、食品・飲料業界の成長に重要な役割を果たしており、エンドユーザーの間で高い人気を誇っている。

米国のファーストフード産業は、1970年にはわずか60億米ドルの産業であったが、2019年には2,500億米ドルを超えるまでに急成長を遂げた。人々は、食品に使用される原材料やフレーバー、その産地にますます注目するようになっている。このようなトレンドの変化は、メーカーが新しく革新的な食材を提供することを後押しし、市場の成長を後押ししている。

外食産業と小売業は、世界中でこの製品に大きなビジネスチャンスを見出している。ミレニアル世代は、健康的で、高タンパク質で、使いやすく、味の良い製品を好むため、メーカーに既成概念にとらわれない発想を促している。彼らのニーズは、包装要素を含む製品の製造方法に大きな影響を与えている。

しかし、乳糖不耐症や牛乳アレルギーの発生が増加していることが、北米における予測期間中の粉チーズ市場の成長を妨げると予想される。乳糖不耐症は、世界のほぼ全域で見られる非常に一般的な特徴であり、世界人口の60%以上がある程度の乳アレルギーを持っている。乳糖不耐症の消費者は、必要なカルシウムとビタミンを食事に取り入れるため、乳糖を含まない植物ベースの代替食品に注目しており、この地域の市場に課題をもたらすと予想される。

北米チーズパウダー市場レポートハイライト

- チェダーチーズパウダー部門は、高い生産水準と製品の人気により、2024年に38.6%以上の売上シェアを占める

- チェダーチーズパウダーは同種の製品に比べ低コストであるため、予測期間中の同分野の成長促進が期待される

- Covid-19の大流行が北米諸国のスナック菓子消費を押し上げた(202年

- 消費者のクリーンラベルや天然素材志向に起因するヨーグルト、プロテインバー、フムスなどの主要スナックの成功が、スナック・セグメントにおける製品需要を牽引すると予想される。

- メーカー各社は、エンドユーザーに注文数量や納期などの柔軟性を提供するため、オンライン・チャネルを通じた製品の流通に力を入れている。

- 複数のメーカーが垂直統合型の事業運営を行っており、原材料の十分な供給を低コストで実現している。

ページTOPに戻る


目次

目次

第1章.方法論とスコープ
1.1.市場セグメンテーションとスコープ
1.2.市場の定義
1.3.情報調達
1.3.1.購入データベース
1.3.2.GVRの内部データベース
1.3.3.二次情報源と第三者の視点
1.3.4.一次調査
1.4.情報分析
1.4.1.データ分析モデル
1.5.市場形成とデータの可視化
1.6.データの検証と公開
第2章.エグゼクティブ・サマリー
2.1.市場概要
2.2.セグメント別スナップショット
2.3.競合環境スナップショット
第3章.北米チーズパウダー市場の変数、動向とスコープ
3.1.市場の系譜の展望
3.1.1.親市場の展望
3.1.2.関連市場の見通し
3.2.産業バリューチェーン分析
3.2.1.利益率分析(業界レベル)
3.3.市場ダイナミクス
3.3.1.市場促進要因分析
3.3.2.市場阻害要因分析
3.3.3.市場機会
3.3.4.市場の課題
3.4.業界分析ツール
3.4.1.ポーターのファイブフォース分析
3.5.市場参入戦略
第4章 消費者行動分析消費者行動分析
4.1.デモグラフィック分析
4.2.消費者の動向と嗜好
4.3.購買決定に影響を与える要因
4.4.消費者の成分採用
4.5.考察と提言
第5章.北米チーズパウダー市場製品推定と動向分析
5.1.北米の粉チーズ市場:製品別主要なポイント
5.2.製品動向分析と市場シェア、2024年・2030年
5.3.2018年~2030年の製品別市場推定・予測(トン)(百万米ドル)
5.3.1.チェダー
5.3.1.1.市場推定と予測、2018年~2030年(トン)(USD Million)
5.3.2.パルメザン
5.3.2.1.市場の推定と予測、2018~2030年(トン)(USD Million)
5.3.3.ディップ/ドレッシング/ドライミックス/ソース
5.3.3.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(トン) (百万米ドル)
5.3.4.ブルーチーズ
5.3.4.1.市場の推定と予測、2018~2030年(トン)(USD Million)
5.3.5.ロマーノ
5.3.5.1.市場の推定と予測、2018~2030年(トン)(USD Million)
5.3.6.スイス
5.3.6.1.市場の推定と予測、2018~2030年(トン)(USD Million)
5.3.7.その他
5.3.7.1.市場の推定と予測、2018~2030年(トン)(USD Million)
第6章.チーズパウダー市場用途別推定と動向分析
6.1.定義と範囲
6.2.北米の粉チーズ市場用途別動向分析、2018年および2025年
6.2.1.スナック
6.2.1.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(トン)(百万米ドル)
6.2.2.ベーカリー・菓子
6.2.2.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(トン)(USD Million)
6.2.3.ディップ/ドレッシング/ドライミックス/ソース
6.2.3.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(トン)(USD Million)
6.2.4.フレーバー
6.2.4.1.市場の推定と予測、2018~2030年(トン)(USD Million)
6.2.5.レディ・トゥ・イート
6.2.5.1.市場の推定と予測、2018~2030年(トン)(USD Million)
6.2.6.その他
6.2.6.1.市場の推定と予測、2018~2030年(トン)(USD Million)
第7章.北米の粉チーズ市場各国の推定と動向分析
7.1.2018年および2030年の市場シェア分析
7.2.米国
7.2.1.市場の推定と予測、2018~2030年(トン)(百万米ドル)
7.2.2.2018年~2030年の製品別市場予測・見通し(トン)(百万米ドル)
7.2.3.市場の推定と予測、用途別、2018~2030年(トン)(USD Million)
7.3.カナダ
7.3.1.市場の推定と予測、2018~2030年(トン) (百万米ドル)
7.3.2.2018年~2030年の製品別市場予測・見通し(トン)(百万米ドル)
7.3.3.市場の推定と予測、用途別、2018~2030年(トン)(USD Million)
7.4.メキシコ
7.4.1.市場の推定と予測、2018~2030年(トン) (百万米ドル)
7.4.2.2018~2030年の製品別市場予測・見通し(トン)(百万米ドル)
7.4.3.市場の推定と予測、用途別、2018~2030年(トン) (USD百万ドル)
第8章.北米の粉チーズ市場競合分析
8.1.主要市場参入企業による最近の動向と影響分析
8.2.企業分類
8.3.参加企業の概要
8.4.財務実績
8.5.成分ベンチマーキング
8.6.企業ヒートマップ分析
8.7.戦略マッピング
8.8.企業プロフィール
8.8.1.ケリーグループ
8.8.1.1.会社概要
8.8.1.2.業績
8.8.1.3.成分ポートフォリオ
8.8.1.4.戦略的イニシアティブ
8.8.2.カーギル社
8.8.2.1.会社概要
8.8.2.2.業績
8.8.2.3.成分ポートフォリオ
8.8.2.4.戦略的イニシアティブ
8.8.3.ランドオレイクス
8.8.3.1.会社概要
8.8.3.2.業績
8.8.3.3.成分ポートフォリオ
8.8.3.4.戦略的イニシアティブ
8.8.4. DSM-ファルメニッヒ
8.8.4.1.会社概要
8.8.4.2.業績
8.8.4.3.成分ポートフォリオ
8.8.4.4.戦略的イニシアティブ
8.8.5.フォンテラ コオペラティブ グループ リミテッド
8.8.5.1.会社概要
8.8.5.2.業績
8.8.5.3.成分ポートフォリオ
8.8.5.4.戦略的イニシアティブ
8.8.6.テート&ライル
8.8.6.1.会社概要
8.8.6.2.業績
8.8.6.3.成分ポートフォリオ
8.8.6.4.戦略的イニシアティブ
8.8.7.カリフォルニアミルク諮問委員会(リアルカリフォルニアチーズ)
8.8.7.1.会社概要
8.8.7.2.業績
8.8.7.3.成分ポートフォリオ
8.8.7.4.戦略的イニシアティブ
8.8.8.フリースランド・カンピーナ
8.8.8.1.会社概要
8.8.8.2.業績
8.8.8.3.成分ポートフォリオ
8.8.8.4.戦略的イニシアティブ
8.8.9.クレメタリア
8.8.9.1.会社概要
8.8.9.2.業績
8.8.9.3.成分ポートフォリオ
8.8.9.4.戦略的イニシアティブ
8.8.10.ADM
8.8.10.1.会社概要
8.8.10.2.業績
8.8.10.3.成分ポートフォリオ
8.8.10.4.戦略的イニシアティブ

 

ページTOPに戻る


 

Summary

North America Cheese Powder Market Growth & Trends

The North America cheese powder market size is expected to reach USD 2.24 billion by 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc., expanding at a CAGR of 4.6% from 2025 to 2030. The market is majorly driven by the increasing demand for convenience foods owing to a time-constrained lifestyle. The increasing awareness about the harmful effects associated with synthetic food ingredients is further driving the growth of natural ingredients, such as cheese powders, in the region.

Consumers around the world are demanding convenient solutions that can help with their busy lifestyles and simplify nutritional requirements. Ready-To-Eat (RTE) meals are becoming an essential part of human life. These meals are preferred due to their nutritional values, ease of preparation, and availability of a wide selection. These meals have played a significant role in the growth of the food & beverage industry and are highly popular among end-users.

The U.S. fast-food industry has witnessed tremendous growth from being a mere USD 6 billion industry in 1970 to more than USD 250 billion in 2019. People have been increasingly focusing on the ingredients and flavors used in the food products along with their origin. This changing trend has pushed manufacturers to offer new and innovative ingredients, helping the growth of the market.

The foodservice and retail sectors are finding major opportunities for the product across the globe. Millennials are pushing manufacturers to think out of the box as this generation prefers products that are healthy, high in proteins, easy-to-use, and taste good. Their needs have a huge impact on the way products are manufactured, including the packaging elements.

However, the increasing occurrence of lactose intolerance and milk allergies is expected to hinder the growth of the cheese powder market over the forecast period in North America. Lactose intolerance is a very common trait found across almost every part of the world and over 60% of the global population has some levels of milk allergies. Consumers with lactose intolerance are turning their focus toward lactose-free plant-based alternatives to incorporate the necessary calcium and vitamins in their diet, which is expected to create challenges for the market in the region.

North America Cheese Powder Market Report Highlights

• The cheddar cheese powder segment accounted for a revenue share of over 38.6% in 2024 owing to high production levels and product popularity

• The lower cost of cheddar powder as compared to its counterparts is expected to drive the segment growth over the forecast period

• The Covid-19 pandemic has boosted the consumption of snacks in North American countries in 202

• The success of key snacks like yogurts, protein bars, hummus, and others, owing to consumer preferences for clean labels and natural ingredients, is anticipated to drive the product demand in the snacks segment

• Manufacturers are focusing more on distributing products through online channels to provide flexibility to the end users, in terms of order quantity and delivery time

• Several manufacturers have vertically integrated business operations, which ensures the adequate supply of raw materials at lower costs



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation & Scope
1.2. Market Definition
1.3. Information Procurement
1.3.1. Purchased Database
1.3.2. GVR’s Internal Database
1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
1.3.4. Primary Research
1.4. Information Analysis
1.4.1. Data Analysis Models
1.5. Market Formulation & Data Visualization
1.6. Data Validation & Publishing
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Snapshot
2.2. Segment Snapshot
2.3. Competitive Landscape Snapshot
Chapter 3. North America Cheese Powder Market Variables, Trends & Scope
3.1. Market Lineage Outlook
3.1.1. Parent Market Outlook
3.1.2. Related Market Outlook
3.2. Industry Value Chain Analysis
3.2.1. Profit Margin Analysis (Industry-level)
3.3. Market Dynamics
3.3.1. Market Driver Analysis
3.3.2. Market Restraint Analysis
3.3.3. Market Opportunities
3.3.4. Market Challenges
3.4. Industry Analysis Tools
3.4.1. Porter’s Five Forces Analysis
3.5. Market Entry Strategies
Chapter 4. Consumer Behavior Analysis
4.1. Demographic Analysis
4.2. Consumer Trends and Preferences
4.3. Factors Affecting Buying Decision
4.4. Consumer Ingredient Adoption
4.5. Observations & Recommendations
Chapter 5. North America Cheese Powder Market: Product Estimates & Trend Analysis
5.1. North America Cheese Powder Market, by Product: Key Takeaways
5.2. Product Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
5.3. Market Estimates & Forecasts, by Product, 2018 - 2030 (Tons) (USD Million)
5.3.1. Cheddar
5.3.1.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (Tons) (USD Million)
5.3.2. Parmesan
5.3.2.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (Tons) (USD Million)
5.3.3. Dips/Dressings/Dry Mix/Sauces
5.3.3.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (Tons) (USD Million)
5.3.4. Blue Cheese
5.3.4.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (Tons) (USD Million)
5.3.5. Romano
5.3.5.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (Tons) (USD Million)
5.3.6. Swiss
5.3.6.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (Tons) (USD Million)
5.3.7. Others
5.3.7.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (Tons) (USD Million)
Chapter 6. Cheese Powder Market: Application Estimates & Trend Analysis
6.1. Definition & Scope
6.2. North America Cheese Powder Market: Application movement analysis, 2018 & 2025
6.2.1. Snacks
6.2.1.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (Tons) (USD Million)
6.2.2. Bakery & Confectionery
6.2.2.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (Tons) (USD Million)
6.2.3. Dips/Dressings/Dry Mix/Sauces
6.2.3.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (Tons) (USD Million)
6.2.4. Flavors
6.2.4.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (Tons) (USD Million)
6.2.5. Ready to Eat
6.2.5.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (Tons) (USD Million)
6.2.6. Others
6.2.6.1. Market Estimates and Forecast, 2018 - 2030 (Tons) (USD Million)
Chapter 7. North America Cheese Powder Market: Country Estimates & Trend Analysis
7.1. Market Share Analysis 2018 & 2030
7.2. The U.S.
7.2.1. Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (Tons) (USD Million)
7.2.2. Market Estimates and Forecasts, by Product, 2018 - 2030 (Tons) (USD Million)
7.2.3. Market Estimates and Forecasts, by Application, 2018 - 2030 (Tons) (USD Million)
7.3. Canada
7.3.1. Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (Tons) (USD Million)
7.3.2. Market Estimates and Forecasts, by Product, 2018 - 2030 (Tons) (USD Million)
7.3.3. Market Estimates and Forecasts, by Application, 2018 - 2030 (Tons) (USD Million)
7.4. Mexico
7.4.1. Market Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (Tons) (USD Million)
7.4.2. Market Estimates and Forecasts, by Product, 2018 - 2030 (Tons) (USD Million)
7.4.3. Market Estimates and Forecasts, by Application, 2018 - 2030 (Tons) (USD Million)
Chapter 8. North America Cheese Powder Market: Competitive Analysis
8.1. Recent Developments & Impact Analysis, by Key Market Participants
8.2. Company Categorization
8.3. Participant’s Overview
8.4. Financial Performance
8.5. Ingredient Benchmarking
8.6. Company Heat Map Analysis
8.7. Strategy Mapping
8.8. Company Profiles
8.8.1. Kerry Group plc.
8.8.1.1. Company Overview
8.8.1.2. Financial Performance
8.8.1.3. Ingredient Portfolios
8.8.1.4. Strategic Initiatives
8.8.2. Cargill, Incorporated
8.8.2.1. Company Overview
8.8.2.2. Financial Performance
8.8.2.3. Ingredient Portfolios
8.8.2.4. Strategic Initiatives
8.8.3. Land O'Lakes, Inc.
8.8.3.1. Company Overview
8.8.3.2. Financial Performance
8.8.3.3. Ingredient Portfolios
8.8.3.4. Strategic Initiatives
8.8.4. dsm-firmenich
8.8.4.1. Company Overview
8.8.4.2. Financial Performance
8.8.4.3. Ingredient Portfolios
8.8.4.4. Strategic Initiatives
8.8.5. Fonterra Co-operative Group Limited
8.8.5.1. Company Overview
8.8.5.2. Financial Performance
8.8.5.3. Ingredient Portfolios
8.8.5.4. Strategic Initiatives
8.8.6. Tate & Lyle
8.8.6.1. Company Overview
8.8.6.2. Financial Performance
8.8.6.3. Ingredient Portfolios
8.8.6.4. Strategic Initiatives
8.8.7. The California Milk Advisory Board (Real California Cheese)
8.8.7.1. Company Overview
8.8.7.2. Financial Performance
8.8.7.3. Ingredient Portfolios
8.8.7.4. Strategic Initiatives
8.8.8. FrieslandCampina
8.8.8.1. Company Overview
8.8.8.2. Financial Performance
8.8.8.3. Ingredient Portfolios
8.8.8.4. Strategic Initiatives
8.8.9. CRÈMEITALIA
8.8.9.1. Company Overview
8.8.9.2. Financial Performance
8.8.9.3. Ingredient Portfolios
8.8.9.4. Strategic Initiatives
8.8.10. ADM
8.8.10.1. Company Overview
8.8.10.2. Financial Performance
8.8.10.3. Ingredient Portfolios
8.8.10.4. Strategic Initiatives

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Grand View Research社の加工食品・冷凍食品分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(cheese)の最新刊レポート


よくあるご質問


Grand View Research社はどのような調査会社ですか?


グランドビューリサーチ(Grand View Research)は通信技術、化学品、材料、ヘルスケア、エネルギーなど広範な市場を対象にした調査報告書を出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2025/03/28 10:27

152.11 円

164.53 円

199.66 円

ページTOPに戻る