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北米クッキー市場の展望、2027年


North America Cookies Market Outlook, 2027

クッキーは手軽で便利な栄養・エネルギー源であり、賞味期限も長い。革新的なクッキー製品に対する需要は、米国、英国、フランスなどの先進国で一貫して高まっている。様々な健康やウェルネスへの関心から、技術... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2022年11月30日 US$2,750
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サマリー

クッキーは手軽で便利な栄養・エネルギー源であり、賞味期限も長い。革新的なクッキー製品に対する需要は、米国、英国、フランスなどの先進国で一貫して高まっている。様々な健康やウェルネスへの関心から、技術革新は世界中の市場ダイナミクスを変化させています。新しいフレーバー、安全な原材料、魅力的なパッケージなど、ベンダーが提供する製品の増加により、クッキーに対する消費者の関心は高まっている。人工的に見えたり、人工的な味がするものを拒絶する消費者が増えているため、企業は本物の成分を使用していることを宣伝する必要がある。消費者は、ユニークなフレーバーとコンビネーションを持つおいしい製品を望んでおり、クッキー・メーカーはそのコンセプトを理解し、完璧に実行しているようだ。大手メーカーは、長年親しまれてきた有名な主力商品の改良を試みており、その結果、市場の成長率が高まり、独創的なクッキーを提供している。

Bonafide Research社の調査レポート「北米クッキー市場の展望、2027年」によると、同市場は2021年から2027年にかけて28億6,000万米ドルの成長が見込まれている。消費者が製品に使用されている原材料をより意識するようになったため、作りたての手作りクッキーの需要が消費者の間で急増し、それが焼きたてのベーカリー製品へのシフトにも影響している。こうした新しい未加工製品の消費が増加している主な理由は、これらの製品に使用されている原材料の透明性に対する意識が高まっていることであり、これが地域全体の市場を押し上げている。また、戸締まり中に自宅で仕事をする人が増えていることも、クッキーやビスケットのような主食を買いだめして、デザートとして、ご褒美として、運動後の健康的なおやつとして、さまざまな場面でクッキーを取り入れるようになり、クッキー需要の拡大に影響を与えている要因のひとつである。

喫茶店やコーヒーショップの増加はクッキーの需要を煽り、クッキー市場成長の重要な原動力となっている。国連食糧農業機関によると、世界の紅茶産業は消費者の増加とともに急成長を遂げており、2021年現在、世界の紅茶生産量は650万トンとなっている。この地域における可処分所得の増加は、クッキー市場の拡大に拍車をかけている。また、特に米国とカナダの労働者階級の間でサンドイッチ・ビスケットの消費が増加していることが、この地域の市場をさらに押し上げるだろう。さらに、バタークリーム、チョコレート、ピーナッツバターなどのフレーバーが入手可能なことも、成長に寄与すると予想される。

米国市場が飽和寸前であるにもかかわらず、ベンダーは持続的なマーケティング・イニシアチブを通じて認知度を高め続けている。米国市場が成長を続けているのは、同市場に参入している多くのベンダーが数多くの製品を発売しているためである。ベンダーは、市場に新しい製品カテゴリーを導入するために投資している。例えば、オレオはベーコン・ビスケットという全く新しいカテゴリーを考案し、同様に、ベルヴィータはベーコン・ビスケットという全く新しい製品カテゴリーを発売して以来、人気を博している。こうしたイノベーションは、消費者の間でブランドの魅力を高める上で重要な役割を果たしている。このセグメントの成長は、若年層のオートミール・レーズン・バー・クッキーに対する需要の高まりや、主要企業による製品発売の増加といった要因によるものである。スニッカードゥードルのようなクッキーの人気の高まりは、クッキー市場を前進させている。

COVID-19のパンデミックは、需要の増加に対応するために、いくつかの民間のクッキー業界のプレーヤーが市場に参入するチャンスを作った。クッキーは素早く便利な栄養・エネルギー源であるため、米国のような先進国では革新的なクッキー製品に対する需要が常に高い。さらに、クッキー・メーカーは、顧客にオンライン・ショッピングを奨励することで売上を伸ばすことに注力している。消費者はクッキーの新しいバリエーションを探し続けているため、小売業者は消費者に関連性の高い商品を示すことで、現在の需要に合わせたプランを立てることができます。さらに、スーパーマーケットやハイパーマーケットは、ビスケット・カテゴリーにおいて豊富な選択肢を持っている。その結果、スーパーマーケットの棚では、さまざまなブランドのビスケットを差別化するために激しい競争が繰り広げられている。このため、ビスケット・メーカーは店頭で自社製品をプレミアム商品として位置付け直し、砂糖不使用、高繊維質、グルテン不使用、風味、包装、特定の年齢層の消費者をターゲットにするなど、特別な消費者ニーズに応える必要に迫られている。このようなビスケットの幅広い供給は、スーパーマーケットやハイパーマーケットのシェア拡大の結果である。

フェレロは1969年にTic Tac®ミントで北米市場に参入し、Ferrero Rocher、Kinder、Nutella、Tic Tac、Butterfinger、Crunchといった象徴的なブランドで喜びを提供し続けている。しかし、フェレロは最近、Keebler®、Famous Amos®、Mother's Cookiesなどの個性的なクッキーブランドを加え、ポートフォリオを拡大した。また、シカゴにイノベーション・センターとR&Dラボを新設し、イリノイ州ブルーミントンの工場を2度にわたって大幅に拡張するなど、北米における能力も拡大しています。また、フェレロにとって北米最大の施設であるオンタリオ州ブラントフォード工場でも、新規雇用の創出と増産に取り組んでいる。

そのほか、モンデリーズ・インターナショナル、キャンベル・スープ・カンパニー、グルポ・ビンボ、ゼネラル・ミルズは、クッキー市場の大手企業である。各社は製品ラインを増やし、国内でのプレゼンスを拡大している。各社は研究開発(R&D)とマーケティングへの投資を増やし、市場での地位を維持するために流通チャネルを拡大している。さらに、より多くの消費者に対応できるクッキーや革新的なフレーバーを導入するため、製品開発への投資を増やすことで競争戦略を採っている。さらに、これらのプレーヤーは、より多くの顧客を引き付けるために、オンラインマーケティングと製品(クッキー)のブランディングのためにソーシャルメディアプラットフォームとオンライン流通チャネルに焦点を当てています。Costco Wholesale Co. (Costco)やMcDonald's Corp.(McDonald's)といった主要ベンダーの存在と、バタークリーム、チョコレート、ピーナッツバターといったフレーバーの入手可能性は、予測期間中の北米におけるクッキー市場の成長を促進するだろう。

最近の動き
- 2022年1月、ガールスカウト・オブ・ザ・USAはオンデマンド・デリバリー・プラットフォームのDoorDashと提携し、デジタルとオフラインのチャネルを通じて製品を提供する。
- 2021年8月、Grupo Bimbo社は焼き菓子ブランドEntenmann'sを通じてObvi社と提携し、米国市場でスーパーコラーゲンプロテインパウダーチョコチップクッキーを製造した。この新製品は同社のオンライン・ポータルMyObvi.comを通じて発売され、価格は384グラム入りで44.99米ドル。
- 2021年1月、モンデリーズ・インターナショナルは米国のウェルビーイング・スナッキング企業であるHu社を買収し、ビスケット部門の製品ポートフォリオを拡大した。

COVID-19の影響
COVID-19パンデミックは、北米における初期段階のクッキー市場に悪影響を与えた。多数のロックダウンにより製造工場が閉鎖され、人手が失われた結果、クッキーの生産量が減少し、原材料の入手がより困難になった。輸送の制限や流通経路の閉鎖を受け、クッキー市場は売上と収益の大幅な減少に見舞われた。最初のパニック買い、その後の閉鎖の後、クッキーの需要増加と供給不足が重なり、小売チャネルはクッキー不足に直面した。しかし、COVID-19の症例数が減少するにつれて、市場は大きな成長機会に直面すると予想される。

市場に存在する主要企業
Nestle SA、PepsiCo, Inc.、MARS、Mondelez International, Inc.、The Kraft Heinz Company(Berkshire Hathwayおよび3G Capital)、General Mills、Grupo Bimbo、Kellog Co.、The Ferrero Group、Danone S.A.、Campbell Soup Co.、Barilla G. e R. Fratelli S.p.A.、Tiffany(IFFCO)、Lotus Bakeries、Bahlsen GmbH and Co.KG(バールセン・ファミリー)、United Biscuits (UK) Limited Co.(プラディス・グローバル)、UNIBIC Foods India Pvt. Ltd.(ユニビック・フーズ・インディア)、Arcor U.S.A. Inc.

本レポートで考慮されている
- 地域世界
- 歴史的な年2016
- 基準年2021
- 推定年2022
- 予測年2027

本レポートでカバーされている側面
- クッキーの世界市場、その価値とセグメント別予測
- 地域別クッキー市場分析
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- トッププロファイル企業
- 戦略的提言

レポート対象地域
- 北米(米国、カナダ、メキシコ)
- ヨーロッパ(ドイツ、イギリス、フランス、スペイン、イタリア、ロシア)
- アジア太平洋 (中国, 日本, インド, オーストラリア, 韓国)
- 南米(ブラジル、アルゼンチン、コロンビア)
- 中東・アフリカ (UAE, サウジアラビア, 南アフリカ)

製品タイプ別
- バークッキー
- サンドイッチクッキー
- 成型クッキー
- プレスクッキー
- ロールクッキー
- その他クッキー(ドロップクッキー、ノーベイククッキー、冷蔵庫クッキー、アイスボックスクッキーなど)

包装タイプ別
- フレキシブル包装
- 硬包装
- その他の包装

流通チャネル別
- ハイパーマーケット・スーパーマーケット
- 専門店・小売店
- オンライン小売業者
- その他

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず、市場を理解し、市場に存在する企業をリストアップするために、二次調査が使用されました。二次調査は、プレスリリース、企業の年次報告書、政府が作成した報告書やデータベースの分析など、第三者による情報源で構成されている。二次ソースからデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーと電話インタビューを行い、市場のディーラーやディストリビューターと取引を行いました。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

対象読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、クッキー業界関連団体・組織、政府機関、その他のステークホルダーが、市場中心の戦略を立てる際に役立ちます。マーケティング、プレゼンテーションに加え、業界についての競争知識を高めることもできます。





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目次

Table of Content
1. Executive Summary
2. Market Dynamics
2.1. Market Drivers
2.2. Challenges
2.3. Opportunity
2.4. Restraints
2.5. Market Trends
2.6. Covid-19 Effect
2.7. Supply chain Analysis
2.8. Policy & Regulatory Framework
2.9. Industry Experts Views
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Market Structure
4.1. Market Considerate
4.2. Assumptions
4.3. Limitations
4.4. Abbreviations
4.5. Sources
4.6. Definitions
5. Economic /Demographic Snapshot
6. Competitive Landscape
6.1. Competitive Dashboard
6.2. Business Strategies Adopted by Key Players
6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2021
6.4. Key Players Market Positioning Matrix
6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players
6.6. Porter's Five Forces
7. Global Cookies Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Size and Forecast, By Geography
7.3. Market Size and Forecast, By Product
7.4. Market Size and Forecast, By Packing
7.5. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
8. North America Cookies Market Outlook
8.1. Market Size By Value
8.2. Market Share By Country
8.3. Market Size and Forecast By Product
8.4. Market Size and Forecast By Packing
8.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.6. US Cookies Market Outlook
8.6.1. Market Size By Value
8.6.2. Market Size and Forecast By Product
8.6.3. Market Size and Forecast By Packing
8.6.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.7. Canada Cookies Market Outlook
8.7.1. Market Size By Value
8.7.2. Market Size and Forecast By Product
8.7.3. Market Size and Forecast By Packing
8.7.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.8. Mexico Cookies Market Outlook
8.8.1. Market Size By Value
8.8.2. Market Size and Forecast By Product
8.8.3. Market Size and Forecast By Packing
8.8.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
9. Company Profile
9.1. Nestle SA
9.1.1. Company Snapshot
9.1.2. Company Overview
9.1.3. Financial Highlights
9.1.4. Geographic Insights
9.1.5. Business Segment & Performance
9.1.6. Product Portfolio
9.1.7. Key Executives
9.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2. PepsiCo, Inc.
9.3. MARS
9.4. Mondelez International, Inc.
9.5. The Kraft Heinz Company (Berkshire Hathway and 3G Capital)
9.6. General Mills
9.7. Grupo Bimbo
9.8. Kellog Co.
9.9. The Ferrero Group
9.10. Danone S.A.
9.11. Campbell Soup Co.
9.12. Barilla G. e R. Fratelli S.p.A
9.13. Tiffany (IFFCO)
9.14. Lotus Bakeries
9.15. Bahlsen GmbH and Co. KG (The Bahlsen family)
9.16. United Biscuits (UK) Limited Co. (Pladis global)
9.17. UNIBIC Foods India Pvt. Ltd.
9.18. Arcor U.S.A. Inc.
10. Strategic Recommendations
11. Annexure
11.1. FAQ`s
11.2. Notes
11.3. Related Reports
12. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Global Cookies Market Size (USD Billion) By Region, 2021 & 2027
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2027
Figure 3: Market attractiveness Index, By Product Type 2027
Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2021
Figure 5: Market Share insights of key players, 2021
Figure 6: Porter's Five Forces of Global Cookies Market
Figure 7: Global Cookies Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 8: Global Cookies Market Share By Region (2021)
Figure 9: North America Cookies Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 10: North America Cookies Market Share By Country (2021)
Figure 11: US Cookies Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 12: Canada Cookies Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 13: Mexico Cookies Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)

List of Table

Table 1: Global Cookies Market Snapshot, By Segmentation (2021 & 2027) (in USD Billion)
Table 2: Influencing Factors for Global Cookies Market, 2021
Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 6: Global Cookies Market Size and Forecast, By Geography 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 7: Global Cookies Market Size and Forecast, By Product 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 8: Global Cookies Market Size and Forecast, By Packing 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 9: Global Cookies Market Size and Forecast, By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 10: North America Cookies Market Size and Forecast By Product 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 11: North America Cookies Market Size and Forecast By Packing 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 12: North America Cookies Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 13: US Cookies Market Size and Forecast By Product (2016, 2021 & 2027F)
Table 14: US Cookies Market Size and Forecast By Packing (2016, 2021 & 2027F)
Table 15: US Cookies Market Size and Forecast By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)
Table 16: Canada Cookies Market Size and Forecast By Product (2016, 2021 & 2027F)
Table 17: Canada Cookies Market Size and Forecast By Packing (2016, 2021 & 2027F)
Table 18: Canada Cookies Market Size and Forecast By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)
Table 19: Mexico Cookies Market Size and Forecast By Product (2016, 2021 & 2027F)
Table 20: Mexico Cookies Market Size and Forecast By Packing (2016, 2021 & 2027F)
Table 21: Mexico Cookies Market Size and Forecast By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)

 

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Summary

Cookies are a quick and convenient source of nourishment and energy and have a longer shelf life. The demand for innovative cookie products is consistently rising in developed countries like the United States, the United Kingdom, France, etc. Due to various health and wellness concerns, innovations are transforming market dynamics worldwide. Consumer interest in cookies has grown due to increased product offerings from vendors, including new flavours, safe ingredients, and attractive packaging. Customers are increasingly rejecting items that appear or taste artificial, so businesses should advertise their use of genuine components. Consumer’s desire delectable products with unique flavours and combinations, and cookie makers seem to have understood the concept and executed it flawlessly. Leading manufacturers attempt to improve their long-standing, well-known core items, resulting in higher market growth and creative cookie offerings.

According to the report, "North America Cookies Market Outlook, 2027," published by Bonafide Research, the market is anticipated to add USD 2.86 Billion from 2021 to 2027. The demand for freshly hand-made cookies has surged among consumers as they are more aware of the ingredients used in the products, which also influences the shift toward fresh bakery products. The main reason for the rise in consumption of these new and unprocessed products is the increasing awareness of the transparency of the ingredients used in these products, which is boosting the market across the region. Also, the increased number of people working from home during the lockdown is one factor impacting the growing demand for cookies as people stock up on staple goods such as cookies and biscuits as they incorporate cookies into different parts of the day, such as dessert, as a reward, as a healthy treat after the workout, and for various occasions.

The increased number of tea and coffee shops fuels the demand for cookies and is a key driver for the growth of the cookie market. According to the Food and Agriculture Organization of the United Nations, the global tea industry has seen rapid growth with a growing number of consumers, and as of 2021, global tea production stood at 6.5 million metric tonnes. Rising disposable incomes in the region fuel the expansion of the cookie market. Also, rising consumption of sandwich biscuits, especially among the working-class population in the U.S. and Canada, will drive the regional market further. Moreover, the availability of flavours such as buttercream, chocolate, and peanut butter is expected to contribute to the growth.

Even though the US market is on the verge of saturation, vendors continue to increase visibility through sustained marketing initiatives. Its continued growth is due to the numerous product offerings launched by the many vendors in the market. Vendors are investing in introducing new product categories into the market. For instance, Oreo came up with a completely new category of bacon biscuits, and similarly, Belvita launched an entirely new product category of bacon biscuits that have since gained popularity. Such innovations are playing an instrumental role in elevating their brand appeal among consumers. The growth in this segment is owing to factors such as the growing demand for oatmeal raisin bar cookies among the young population and an increase in product launches by key players. The rising popularity of cookies such as snickerdoodles is propelling the cookies market forward.

The COVID-19 pandemic created chances for several private cookie industry players to enter the market to meet the increased demand. Because cookies are a quick and convenient source of nourishment and energy, demand for innovative cookie products is consistently high in a developed country like the United States. Furthermore, cookie manufacturers focus on increasing sales by encouraging customers to shop online. Consumers are continuing to look for newer variations of cookie items, which allow retailers to tailor a plan to meet their current demands by showing products that are more relevant to them. Further, supermarkets and hypermarkets have an abundance of choices in the biscuit category. As a result, there is fierce competition to differentiate various brands of biscuits on the supermarket shelf. This pushes manufacturers of biscuits to reposition their products as premium items in-store, catering to special consumer needs such as sugar-free, high fiber, gluten-free, flavour, packaging, or targeting specific age groups of consumers. Such a wide supply of biscuits has resulted from the increasing share of supermarkets and hypermarkets.

Ferrero entered the North American market in 1969 with Tic Tac® mints and continues to bring joy with iconic brands like Ferrero Rocher, Kinder, Nutella, Tic Tac, Butterfinger, and Crunch. However, Ferrero recently expanded its portfolio with the addition of Keebler®, Famous Amos®, Mother’s Cookies, and other distinctive cookie brands. The company is also expanding its capabilities in North America, with a new Innovation Center and R&D Lab in Chicago and two major expansions to our Bloomington, Illinois, plant. Ferrero is also creating new jobs and increasing production at its Brantford, Ontario, plant, Ferrero’s largest facility in North America.

In addition to that, Mondelez International, The Campbell Soup Company, Groupo Bimbo, and General Mills are some of the leading players in the cookie market. The companies are increasing their product lines and expanding their presence in the country. Companies are increasing their investments in research and development (R&D) and marketing and are expanding their distribution channels to maintain their position in the market. Furthermore, they are adopting competitive strategies by investing more in product development to introduce cookies and innovative flavours that could cater to a larger audience. Additionally, these players focus on social media platforms and online distribution channels for their online marketing and branding of their products (cookies) to attract more customers. The presence of key vendors such as Costco Wholesale Co. (Costco) and McDonald's Corp. (McDonald's) and the availability of flavours such as buttercream, chocolate, and peanut butter will facilitate the cookies market's growth in North America over the forecast period.

Recent Developments:
• In January 2022, Girl Scouts of the USA organization collaborated with DoorDash, an on-demand delivery platform, to offer its product through digital and offline channels.
• In August 2021, Grupo Bimbo, through its baked goods brand Entenmann's, joined with Obvi to produce the Super Collagen Protein Powder Chocolate Chip Cookie in the United States market. The new product was launched through the company's online portal at MyObvi.com, priced at USD 44.99 for 384 grams pack.
• In January 2021, Mondelez International Inc acquired Hu, a well-being snacking company in the United States, and increased its product portfolio in the biscuits segment.

Covid-19 Impacts:
The COVID-19 pandemic adversely affected the cookies market on its initial phase in North America. Numerous lockdowns resulted in the closure of manufacturing plants and a loss of manpower, resulting in a reduction in cookie production and a greater difficulty in obtaining raw materials. In response to transportation restrictions and the closure of distribution channels, the cookies market suffered a significant decline in sales and revenue. Following the initial panic buy and later the shutdown, retail channels faced a shortage of cookies due to a combination of increased demand for cookies and insufficient supply. However, as the number of COVID-19 cases decline, the market is anticipated to face significant growth opportunities.

Major Companies present in the market:
Nestle SA, PepsiCo, Inc., MARS, Mondelez International, Inc., The Kraft Heinz Company (Berkshire Hathway and 3G Capital), General Mills , Grupo Bimbo, Kellog Co., The Ferrero Group, Danone S.A., Campbell Soup Co., Barilla G. e R. Fratelli S.p.A, Tiffany (IFFCO), Lotus Bakeries, Bahlsen GmbH and Co. KG (The Bahlsen family), United Biscuits (UK) Limited Co. (Pladis global), UNIBIC Foods India Pvt. Ltd., Arcor U.S.A. Inc.

Considered in this report
• Geography: Global
• Historic year: 2016
• Base year: 2021
• Estimated year: 2022
• Forecast year: 2027

Aspects covered in this report
• Global Cookies market with its value and forecast along with its segments
• Region-wise cookies market analysis
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

Regions covered in the report
• North America (United States, Canada, Mexico)
• Europe (Germany, United Kingdom, France, Spain , Italy, Russia)
• Asia-Pacific (China, Japan, India, Australia, South Korea)
• South America (Brazil, Argentina, Colombia)
• Middle-East & Africa (UAE, Saudi Arabia, South Africa)

By Product Type
• Bar Cookies
• Sandwich Cookies
• Molded Cookies
• Pressed Cookies
• Rolled Cookies
• Others Cookies (Drop Cookies, No-bake Cookies, Refrigerator Cookies, Ice Box Cookies, etc.)

By Packaging Type
• Flexible Packing
• Rigid Packing
• Other Packing

By Distribution Channel
• Hypermarkets/Supermarkets
• Specialty Stores & Retailers
• Online Retailers
• Others

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and listing out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third party sources such as press releases, annual report of companies, analyzing the government generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducted trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers in regional aspects, tier aspects, age group, and gender. Once we have primary data with us we have started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to Cookies industry, government bodies and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.





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Table of Contents

Table of Content
1. Executive Summary
2. Market Dynamics
2.1. Market Drivers
2.2. Challenges
2.3. Opportunity
2.4. Restraints
2.5. Market Trends
2.6. Covid-19 Effect
2.7. Supply chain Analysis
2.8. Policy & Regulatory Framework
2.9. Industry Experts Views
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Market Structure
4.1. Market Considerate
4.2. Assumptions
4.3. Limitations
4.4. Abbreviations
4.5. Sources
4.6. Definitions
5. Economic /Demographic Snapshot
6. Competitive Landscape
6.1. Competitive Dashboard
6.2. Business Strategies Adopted by Key Players
6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2021
6.4. Key Players Market Positioning Matrix
6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players
6.6. Porter's Five Forces
7. Global Cookies Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Size and Forecast, By Geography
7.3. Market Size and Forecast, By Product
7.4. Market Size and Forecast, By Packing
7.5. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
8. North America Cookies Market Outlook
8.1. Market Size By Value
8.2. Market Share By Country
8.3. Market Size and Forecast By Product
8.4. Market Size and Forecast By Packing
8.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.6. US Cookies Market Outlook
8.6.1. Market Size By Value
8.6.2. Market Size and Forecast By Product
8.6.3. Market Size and Forecast By Packing
8.6.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.7. Canada Cookies Market Outlook
8.7.1. Market Size By Value
8.7.2. Market Size and Forecast By Product
8.7.3. Market Size and Forecast By Packing
8.7.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.8. Mexico Cookies Market Outlook
8.8.1. Market Size By Value
8.8.2. Market Size and Forecast By Product
8.8.3. Market Size and Forecast By Packing
8.8.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
9. Company Profile
9.1. Nestle SA
9.1.1. Company Snapshot
9.1.2. Company Overview
9.1.3. Financial Highlights
9.1.4. Geographic Insights
9.1.5. Business Segment & Performance
9.1.6. Product Portfolio
9.1.7. Key Executives
9.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2. PepsiCo, Inc.
9.3. MARS
9.4. Mondelez International, Inc.
9.5. The Kraft Heinz Company (Berkshire Hathway and 3G Capital)
9.6. General Mills
9.7. Grupo Bimbo
9.8. Kellog Co.
9.9. The Ferrero Group
9.10. Danone S.A.
9.11. Campbell Soup Co.
9.12. Barilla G. e R. Fratelli S.p.A
9.13. Tiffany (IFFCO)
9.14. Lotus Bakeries
9.15. Bahlsen GmbH and Co. KG (The Bahlsen family)
9.16. United Biscuits (UK) Limited Co. (Pladis global)
9.17. UNIBIC Foods India Pvt. Ltd.
9.18. Arcor U.S.A. Inc.
10. Strategic Recommendations
11. Annexure
11.1. FAQ`s
11.2. Notes
11.3. Related Reports
12. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Global Cookies Market Size (USD Billion) By Region, 2021 & 2027
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2027
Figure 3: Market attractiveness Index, By Product Type 2027
Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2021
Figure 5: Market Share insights of key players, 2021
Figure 6: Porter's Five Forces of Global Cookies Market
Figure 7: Global Cookies Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 8: Global Cookies Market Share By Region (2021)
Figure 9: North America Cookies Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 10: North America Cookies Market Share By Country (2021)
Figure 11: US Cookies Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 12: Canada Cookies Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 13: Mexico Cookies Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)

List of Table

Table 1: Global Cookies Market Snapshot, By Segmentation (2021 & 2027) (in USD Billion)
Table 2: Influencing Factors for Global Cookies Market, 2021
Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 6: Global Cookies Market Size and Forecast, By Geography 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 7: Global Cookies Market Size and Forecast, By Product 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 8: Global Cookies Market Size and Forecast, By Packing 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 9: Global Cookies Market Size and Forecast, By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 10: North America Cookies Market Size and Forecast By Product 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 11: North America Cookies Market Size and Forecast By Packing 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 12: North America Cookies Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 13: US Cookies Market Size and Forecast By Product (2016, 2021 & 2027F)
Table 14: US Cookies Market Size and Forecast By Packing (2016, 2021 & 2027F)
Table 15: US Cookies Market Size and Forecast By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)
Table 16: Canada Cookies Market Size and Forecast By Product (2016, 2021 & 2027F)
Table 17: Canada Cookies Market Size and Forecast By Packing (2016, 2021 & 2027F)
Table 18: Canada Cookies Market Size and Forecast By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)
Table 19: Mexico Cookies Market Size and Forecast By Product (2016, 2021 & 2027F)
Table 20: Mexico Cookies Market Size and Forecast By Packing (2016, 2021 & 2027F)
Table 21: Mexico Cookies Market Size and Forecast By Distribution Channel (2016, 2021 & 2027F)

 

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