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北米のフルーツフィリング市場の2030年までの予測 - 地域別分析 - 製品タイプ別(トロピカルフルーツ、メロン、ドロペ、ベリー、その他)、用途別(ビスケットとクッキー、パイとタルト、RTEスナック、アイスクリームとフローズンデザート、その他)


North America Fruit Fillings Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Product Type (Tropical Fruits, Melons, Drupes, Berries, and Others) and Application (Biscuits and Cookies, Pies and Tarts, RTE Snacks, Ice Cream and Frozen Desserts, and Others)

北米のフルーツフィリング市場は、2022年には9億3,240万米ドルと評価され、2030年には13億2,681万米ドルに達すると予測されている。 利便性への需要の高まりが北米フルーツフィリング市場を牽引 近年、世界... もっと見る

 

 

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The Insight Partners
ザ・インサイトパートナーズ
2024年7月4日 US$3,550
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サマリー

北米のフルーツフィリング市場は、2022年には9億3,240万米ドルと評価され、2030年には13億2,681万米ドルに達すると予測されている。

利便性への需要の高まりが北米フルーツフィリング市場を牽引

近年、世界の人々のライフスタイルは多忙な仕事のスケジュールのために進化しており、その結果、人々はビスケットやクッキー、ケーキやペストリー、その他のベーカリー製品などのコンビニエンス食品を好むようになっている。食品業界では、高品質のコンビニエンス・フードの消費が急増している。小規模世帯や共働き世帯の増加は、こうした食品の製造や人気に多大な影響を与えている。多忙な仕事のスケジュールのため、人々、特にミレニアル世代は、時間を効率的に使い、面倒なお菓子作りに時間を費やすのを避けたがる。また、調理技術の不足や過労のため、加工食品を採用するようになっている。したがって、ベーカリーや乳製品を含むコンビニエンス・フードは、消費者の間で大きな支持を集めている。顧客パターンの変化が、コンビニエンス・フード小売の拡大に寄与している。加えて、すぐに食べられる食品へのニーズの高まり、可処分所得の増加、新興国からの製品要求の高まりなどが、ビスケットやクッキー、ケーキやペストリー、クロワッサンなどのコンビニエンス・フードの需要を押し上げている。フルーツ・フィリングは、味を向上させ、様々な種類の食品を提供するために、ベーカリー製品にますます使用されるようになっている。フルーツ・フィリングは製品に風味、栄養価、魅力を加え、便利で栄養価の高い食品オプションに対する需要の高まりに応えている。このように、便利な食品への需要の増加は、北米のフルーツフィリング市場を牽引している。

北米のフルーツフィリング市場概要

同地域ではベーカリー製品やデザートの文化が定着していることが、フルーツ・フィリング需要の増加に大きく寄与している。パイ、ペストリー、クロワッサン、ビスケット、クッキーにおいて、フルーツ・フィリングはさらなる風味と食感を提供し、これらのお菓子の全体的な官能体験を向上させる。さらに、クリーン・ラベル製品の人気は、透明で自然な原材料の需要に拍車をかけている。本物の果実に由来するフルーツ・フィリングは、クリーン・ラベルのトレンドに合致しており、食品に含まれるシンプルで認識しやすい成分を求める消費者の期待に応えている。このため、北米のメーカー各社は、より透明で健全な食品を選びたいという需要に応えるため、フルーツ・フィリングを使用した製品の改良を進めている。加えて、より健康的な代替食品に対する需要の高まりも、同地域におけるフルーツ・フィリングの需要に寄与している。消費者は低糖質、天然成分、有機成分を含む製品にますますシフトしており、フルーツ・フィリングは自然で栄養価の高い選択肢として認識されている。Glanbia Plcが発表した調査によると、2022年には、米国のベーカリー製品の14%が低糖質を謳い、2018年の11%から増加した。フルーツフィリングやベーカリー製品メーカーは、低糖質製品の開発・発売に取り組んでいる。このように、低糖質ベーカリー製品に対する需要の急増が、北米におけるフルーツフィリング市場の成長に寄与している。

北米のフルーツフィリング市場の売上高と2030年までの予測(百万米ドル)

北米のフルーツフィリング市場細分化

北米のフルーツフィリング市場は、製品タイプ、用途、国に分類される。

製品タイプに基づき、北米のフルーツフィリング市場はトロピカルフルーツ、メロン、ブドウ、ベリー類、その他に分類される。ベリー類セグメントは2022年に最大の市場シェアを占めた。

用途別では、北米のフルーツフィリング市場はビスケット・クッキー、パイ・タルト、RTEスナック、アイスクリーム・冷菓、その他に分類される。2022年にはその他セグメントが最大の市場シェアを占めた。

国別では、北米のフルーツフィリング市場は米国、カナダ、メキシコに区分される。2022年の北米フルーツフィリング市場シェアは米国が独占した。

PT Hakiki Donarta、Barry Callebaut AG、Agrana Beteiligungs AG、Andros SNC、EMU AG、Puratos NV、Zentis Frunchwelt GmbH & Co KG、Dawn Food Products Inc、Toyota Tsusho Foods Corpは、北米フルーツフィリング市場で事業展開している大手企業である。

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目次

目次

1.はじめに
1.1 インサイト・パートナーズ調査レポートのガイダンス
1.2 市場セグメンテーション
2.エグゼクティブサマリー
2.1 主要インサイト
2.2 市場の魅力
3.調査方法
3.1 カバレッジ
3.2 二次調査
3.3 一次調査
4.北米のフルーツフィリング市場概況
4.1 概要
4.2 ポーターのファイブフォース分析
4.2.1 供給者の交渉力
4.2.2 バイヤーの交渉力
4.2.3 新規参入者の脅威
4.2.4 競争上のライバル
4.2.5 代替品の脅威
4.3 エコシステム分析
4.3.1 原材料サプライヤー
4.3.2 メーカー
4.3.3 ディストリビューター/サプライヤー
4.3.4 用途
5.北米フルーツフィリング市場 - 主な市場動向
5.1 フルーツフィリング市場 - 主な市場動向
5.2 市場の促進要因
5.2.1 コンビニエンスフードの需要増加
5.2.2 主要市場プレイヤーの戦略的取り組み
5.3 市場の抑制要因
5.3.1 果物の季節的な入手可能性と原材料価格の変動
5.4 市場機会
5.4.1 フルーツフレーバーへの嗜好の高まり
5.5 今後の動向
5.5.1 有機・低糖フルーツフィリングのトレンドの高まり
5.6 推進要因と阻害要因の影響
6.フルーツフィリング市場:北米市場分析
6.1 フルーツフィリング市場売上高(百万米ドル)、2020〜2030年
6.2 フルーツフィリング市場の予測分析
7.北米のフルーツフィリング市場分析-製品タイプ別
7.1 トロピカルフルーツ
7.1.1 概要
7.1.2 トロピカルフルーツフルーツフィリング市場:2030年までの収益予測(百万米ドル)
7.2 メロン
7.2.1 概要
7.2.2 メロン:フルーツフィリング市場:2030年までの収入と予測(百万米ドル)
7.3 ドラペス
7.3.1 概要
7.3.2 ドラペス:フルーツフィリング市場:2030年までの収入と予測(百万米ドル)
7.4 ベリー
7.4.1 概要
7.4.2 ベリー類:フルーツフィリング市場:2030年までの収入と予測(百万米ドル)
7.5 その他
7.5.1 概要
7.5.2 その他フルーツフィリング市場:2030年までの収入と予測(百万米ドル)
8.北米のフルーツフィリング市場分析:用途別
8.1 ビスケットとクッキー
8.1.1 概要
8.1.2 ビスケットとクッキーフルーツフィリング市場:2030年までの収益予測(百万米ドル)
8.2 パイとタルト
8.2.1 概要
8.2.2 パイとタルト:フルーツフィリング市場:2030年までの売上高と予測(百万米ドル)
8.3 RTEスナック
8.3.1 概要
8.3.2 RTEスナック:フルーツフィリング市場:2030年までの売上高と予測(百万米ドル)
8.4 アイスクリームとフローズン・デザート
8.4.1 概要
8.4.2 アイスクリームと冷菓:フルーツフィリング市場:2030年までの売上高と予測(百万米ドル)
8.5 その他
8.5.1 概要
8.5.2 その他フルーツフィリング市場:2030年までの売上高と予測(百万米ドル)
9.北米のフルーツフィリング市場:国別分析
9.1 北米市場の概要
9.1.1 北米のフルーツフィリング市場 - 国別売上高および予測分析
9.1.1.1 北米のフルーツフィリング市場 - 国別売上及び予測分析
9.1.1.2 米国フルーツフィリング市場 - 2030年までの収益及び予測(百万米ドル)
9.1.1.2.1 米国:フルーツフィリング市場の製品タイプ別内訳
9.1.1.2.2 米国:フルーツフィリング市場の用途別内訳
9.1.1.3 カナダ:フルーツフィリング市場の2030年までの収益予測(百万米ドル)
9.1.1.3.1 カナダフルーツフィリング市場の製品タイプ別内訳
9.1.1.3.2 カナダ:フルーツフィリング市場の用途別内訳
9.1.1.4 メキシコフルーツフィリング市場:2030年までの収益予測(百万米ドル)
9.1.1.4.1 メキシコフルーツフィリング市場の製品タイプ別内訳
9.1.1.4.2 メキシコ:フルーツフィリング市場の用途別内訳
10.産業展望
10.1 概要
10.2 合併と買収
10.3 パートナーシップ
11.企業プロフィール
11.1 ハキキ・ドナルタ
11.1.1 主要事実
11.1.2 事業内容
11.1.3 製品とサービス
11.1.4 財務概要
11.1.5 SWOT分析
11.1.6 主要開発
11.2 バリー・カレボーAG
11.2.1 主要事実
11.2.2 事業内容
11.2.3 製品とサービス
11.2.4 財務概要
11.2.5 SWOT分析
11.2.6 主要開発
11.3 アグラナ・ベテリグングスAG
11.3.1 主要事実
11.3.2 事業内容
11.3.3 製品とサービス
11.3.4 財務概要
11.3.5 SWOT分析
11.3.6 主要開発
11.4 アンドロスSNC
11.4.1 主要事実
11.4.2 事業内容
11.4.3 製品とサービス
11.4.4 財務概要
11.4.5 SWOT分析
11.4.6 主要開発
11.5 EMU AG
11.5.1 主要事実
11.5.2 事業内容
11.5.3 製品とサービス
11.5.4 財務概要
11.5.5 SWOT分析
11.5.6 主要開発
11.6 ピュラトスNV
11.6.1 主要事実
11.6.2 事業内容
11.6.3 製品とサービス
11.6.4 財務概要
11.6.5 SWOT分析
11.6.6 主要開発
11.7 ゼンティス・フルヒトヴェルトGmbH & Co KG
11.7.1 主要事実
11.7.2 事業内容
11.7.3 製品およびサービス
11.7.4 財務概要
11.7.5 SWOT分析
11.7.6 主要な開発
11.8 ドーン・フード・プロダクツ社
11.8.1 主要事実
11.8.2 事業内容
11.8.3 製品およびサービス
11.8.4 財務概要
11.8.5 SWOT分析
11.8.6 主要な開発
11.9 豊田通商食品(株
11.9.1 主要事実
11.9.2 事業内容
11.9.3 商品とサービス
11.9.4 財務概要
11.9.5 SWOT分析
11.9.6 主要開発
12.付録
12.1 インサイト・パートナーズについて

 

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Summary

The North America fruit fillings market was valued at US$ 932.40 million in 2022 and is expected to reach US$ 1,326.81 million by 2030; it is estimated to record a CAGR of 4.5% from 2022 to 2030.

Increasing Demand for Convenience Fuels North America Fruit Fillings Market

In recent years, people's lifestyles worldwide have evolved due to hectic work schedules, resulting in people's preference on convenience food products such as biscuits and cookies, cakes and pastries, and other bakery products. The food industry is witnessing a surge in the consumption of high-quality convenience food. The growing number of smaller households and dual-income families tremendously impacts the manufacturing and popularity of these food items. Due to hectic work schedules, people, especially millennials, prefer to be efficient with their time and avoid spending it on tedious baking tasks. Also, they are adopting processed food due to a lack of culinary skills and excessive work hours. Hence, convenience food, including bakery and dairy products, is gaining huge traction among consumers. Changing customer patterns have contributed to the expansion of convenience food retail. In addition, the rising need for ready-to-eat food, growing disposable income, and increasing product requirements from emerging countries are a few factors boosting the demand for convenience food such as biscuits and cookies, cakes and pastries, croissants, etc. Fruit fillings are increasingly used in bakery products to enhance the taste and offer food with different varieties. Fruit fillings add flavor, nutritional value, and appeal to the products, meeting the rising demand for convenient as well as nutritional food options. Thus, the increasing demand for convenience food drives the North America fruit fillings market.

North America Fruit Fillings Market Overview

The well-established culture of bakery products and desserts in the region significantly contributes to the increased demand for fruit fillings. In pies, pastries, croissants, biscuits, and cookies, fruit fillings offer additional flavor and texture, enhancing the overall sensory experience of these treats. Further, the popularity of clean-label products has fueled the demand for transparent and natural ingredients. Fruit fillings, being derived from real fruit, align with the clean-label trends, meeting the consumer expectations for simple and recognizable components in their food. This has promoted manufacturers in North America to reformulate their products with fruit fillings, catering to the demand for more transparent and wholesome food choices. In addition, the surging demand for healthier alternatives has contributed to the demand for fruit fillings in the region. Consumers are increasingly shifting toward products with low sugar, natural ingredients, and organic components; fruit fillings are perceived as a natural and nutritious option. According to the study published by Glanbia Plc, in 2022, 14% of US bakery launches made a low sugar claim, up from 11% in 2018. Fruit fillings and bakery product manufacturers are engaged in the development and launch of products with low sugar. Thus, the surge in demand for low-sugar bakery products has contributed to the growth of the fruit fillings market in North America.

North America Fruit Fillings Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

North America Fruit Fillings Market Segmentation

The North America fruit fillings market is categorized into product type, application, and country.

Based on product type, the North America fruit fillings market is categorized into tropical fruits, melons, drupes, berries, and others. The berries segment held the largest market share in 2022.

In terms of application, the North America fruit fillings market is categorized into biscuits and cookies, pies and tarts, RTE snacks, ice cream and frozen desserts, and others. The others segment held the largest market share in 2022.

By country, the North America fruit fillings market is segmented into the US, Canada, and Mexico. The US dominated the North America fruit fillings market share in 2022.

PT Hakiki Donarta, Barry Callebaut AG, Agrana Beteiligungs AG, Andros SNC, EMU AG, Puratos NV, Zentis Frunchwelt GmbH & Co KG, Dawn Food Products Inc, and Toyota Tsusho Foods Corp are some of the leading companies operating in the North America fruit fillings market.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS

1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. North America Fruit Fillings Market Landscape
4.1 Overview
4.2 Porter's Five Forces Analysis
4.2.1 Bargaining Power of Suppliers
4.2.2 Bargaining Power of Buyers
4.2.3 Threat of New Entrants
4.2.4 Competitive Rivalry
4.2.5 Threat of Substitutes
4.3 Ecosystem Analysis
4.3.1 Raw Material Suppliers
4.3.2 Manufacturers
4.3.3 Distributors/Suppliers
4.3.4 Application
5. North America Fruit Fillings Market - Key Market Dynamics
5.1 Fruit Fillings Market - Key Market Dynamics
5.2 Market Drivers
5.2.1 Increasing Demand for Convenience Food
5.2.2 Strategic Initiatives by Key Market Players
5.3 Market Restraint
5.3.1 Seasonal Availability of Fruits and Fluctuations in Raw Material Prices
5.4 Market Opportunities
5.4.1 Growing Preference for Fruit Flavors
5.5 Future Trends
5.5.1 Rising Trends for Organic and Low-Sugar Fruit Fillings
5.6 Impact of Drivers and Restraints:
6. Fruit Fillings Market - North America Market Analysis
6.1 Fruit Fillings Market Revenue (US$ Million), 2020-2030
6.2 Fruit Fillings Market Forecast Analysis
7. North America Fruit Fillings Market Analysis - by Product Type
7.1 Tropical Fruits
7.1.1 Overview
7.1.2 Tropical Fruits: Fruit Fillings Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2 Melons
7.2.1 Overview
7.2.2 Melons: Fruit Fillings Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.3 Drupes
7.3.1 Overview
7.3.2 Drupes: Fruit Fillings Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.4 Berries
7.4.1 Overview
7.4.2 Berries: Fruit Fillings Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.5 Others
7.5.1 Overview
7.5.2 Others: Fruit Fillings Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8. North America Fruit Fillings Market Analysis - by Application
8.1 Biscuits and Cookies
8.1.1 Overview
8.1.2 Biscuits and Cookies: Fruit Fillings Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.2 Pies and Tarts
8.2.1 Overview
8.2.2 Pies and Tarts: Fruit Fillings Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.3 RTE Snacks
8.3.1 Overview
8.3.2 RTE Snacks: Fruit Fillings Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.4 Ice Cream and Frozen Desserts
8.4.1 Overview
8.4.2 Ice Cream and Frozen Desserts: Fruit Fillings Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.5 Others
8.5.1 Overview
8.5.2 Others: Fruit Fillings Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9. North America Fruit Fillings Market - Country Analysis
9.1 North America Market Overview
9.1.1 North America: Fruit Fillings Market - Revenue and Forecast Analysis - by Country
9.1.1.1 North America: Fruit Fillings Market - Revenue and Forecast Analysis - by Country
9.1.1.2 United States: Fruit Fillings Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.1.1.2.1 United States: Fruit Fillings Market Breakdown, by Product Type
9.1.1.2.2 United States: Fruit Fillings Market Breakdown, by Application
9.1.1.3 Canada: Fruit Fillings Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.1.1.3.1 Canada: Fruit Fillings Market Breakdown, by Product Type
9.1.1.3.2 Canada: Fruit Fillings Market Breakdown, by Application
9.1.1.4 Mexico: Fruit Fillings Market - Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.1.1.4.1 Mexico: Fruit Fillings Market Breakdown, by Product Type
9.1.1.4.2 Mexico: Fruit Fillings Market Breakdown, by Application
10. Industry Landscape
10.1 Overview
10.2 Merger and Acquisition
10.3 Partnerships
11. Company Profiles
11.1 PT Hakiki Donarta
11.1.1 Key Facts
11.1.2 Business Description
11.1.3 Products and Services
11.1.4 Financial Overview
11.1.5 SWOT Analysis
11.1.6 Key Developments
11.2 Barry Callebaut AG
11.2.1 Key Facts
11.2.2 Business Description
11.2.3 Products and Services
11.2.4 Financial Overview
11.2.5 SWOT Analysis
11.2.6 Key Developments
11.3 Agrana Beteiligungs AG
11.3.1 Key Facts
11.3.2 Business Description
11.3.3 Products and Services
11.3.4 Financial Overview
11.3.5 SWOT Analysis
11.3.6 Key Developments
11.4 Andros SNC
11.4.1 Key Facts
11.4.2 Business Description
11.4.3 Products and Services
11.4.4 Financial Overview
11.4.5 SWOT Analysis
11.4.6 Key Developments
11.5 EMU AG
11.5.1 Key Facts
11.5.2 Business Description
11.5.3 Products and Services
11.5.4 Financial Overview
11.5.5 SWOT Analysis
11.5.6 Key Developments
11.6 Puratos NV
11.6.1 Key Facts
11.6.2 Business Description
11.6.3 Products and Services
11.6.4 Financial Overview
11.6.5 SWOT Analysis
11.6.6 Key Developments
11.7 Zentis Fruchtwelt GmbH & Co KG
11.7.1 Key Facts
11.7.2 Business Description
11.7.3 Products and Services
11.7.4 Financial Overview
11.7.5 SWOT Analysis
11.7.6 Key Developments
11.8 Dawn Food Products Inc
11.8.1 Key Facts
11.8.2 Business Description
11.8.3 Products and Services
11.8.4 Financial Overview
11.8.5 SWOT Analysis
11.8.6 Key Developments
11.9 TOYOTA TSUSHO FOODS Corp
11.9.1 Key Facts
11.9.2 Business Description
11.9.3 Products and Services
11.9.4 Financial Overview
11.9.5 SWOT Analysis
11.9.6 Key Developments
12. Appendix
12.1 About The Insight Partners

 

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