職人技ベーカリー製品の世界市場規模調査&予測、タイプ別(パン&ロール、ケーキ&ペストリー、クッキー、トルティーヤ)、流通チャネル別(ハイパーマーケット&スーパーマーケット、百貨店、専門店、その他)、地域分析、2022-2029年Global Artisanal Bakery Product Market Size study & Forecast, by Type (Bread & Rolls, Cakes & Pastries, Cookies, Tortillas), By Distribution Channel (Hypermarkets & Supermarkets, Departmental Stores, Specialty Store, others) and Regional Analysis, 2022-2029 世界の職人技ベーカリー製品市場は、2021年に約51億3000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には4.8%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。職人によるベーカリー製品は、手作りで化学保存料を使... もっと見る
サマリー世界の職人技ベーカリー製品市場は、2021年に約51億3000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には4.8%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。職人によるベーカリー製品は、手作りで化学保存料を使用していないパン、ケーキ、ペストリー、クロワッサンで構成されています。これらの製品は、食物繊維、炭水化物、タンパク質、抗酸化物質の優れた供給源であり、伝統的な製法と天然素材で調理されているのも特徴です。利便性の高い食品への嗜好の高まりや、菜食主義者の間でグルテンフリーの焼き菓子への需要が高まっていることが、予測期間中のArtisanal Bakery Products市場の成長をもたらす主要因となっています。アーティザナルベーカリー製品市場の成長を加速させると予想される主な主要因は、グルテンフリーのベイクドフードに対する需要の増加です。Statistaによると、2022年のグルテンフリー食品市場は67億米ドルと推定され、世界では2032年に140億米ドルまで成長すると予測されています。また、市場関係者による様々な新製品の発売やその他の戦略的提携は、市場の成長を加速させるでしょう。例-2021年7月、クロナキルティ・グルテンフリーキッチンは、クロナキルティで職人による幅広いグルテンフリー製品を発売した。さらに、都市化の進展や職人技ベーカリー製品におけるソーシャルメディアプラットフォームの利用拡大が、市場に明るい展望をもたらすと予想されます。しかし、低価格製品に対する消費者の嗜好や、焼成済みまたは冷凍パンの需要の増加が、2022年から2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。 職人技ベーカリー製品の世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。ヨーロッパは、人工香料や保存料を使用していないパンへの需要の高まりにより、最大シェアで市場を支配しています。さらに、古代穀物などを用いて製造された製品への需要の高まりが、地域の成長に寄与しています。中東・アフリカは、消費者の健康に対する関心の高まり、都市化の進展、本格的・伝統的な食品の消費の増加により、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。 本レポートに含まれる主な市場関係者は以下の通りです: Aryzta AG (スイス) ハリー・ブロートGmbH(ドイツ) Safinco NV(ベルギー) フラワーズ・フーズ・インク(アメリカ) ウィルマー・インターナショナル・リミテッド(シンガポール(シンガポール) 山崎製パン株式会社(日本(日本) アソシエイテッド・ブリティッシュ・フーズ・ピーエルシー(英国) フィンズベリー・フード・グループPLC(英国) プレミアフーズPLC(英国) 株式会社富士ベーカリーグループ(日本Limited(日本) 市場の最近の動向 ⮚ 2022年3月、Izzio Artisan Bakeryは、新しいAt-Home 100%リサイクル可能なパッケージの焼き菓子を発売しました。植物性などの天然素材を使用し、焼いた後にパッケージと一緒に食べられるようにビーガン仕様になっている。 世界の職人ベーカリー製品市場レポートスコープ: ヒストリカルデータ2019-2020-2021 推計の基準年 2021年 予測期間 2022年〜2029年 レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド カバーするセグメント タイプ、流通チャネル、地域 地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域 カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間相当まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: タイプ別 パン&ロールケーキ ケーキ&ペストリー クッキー トルティーヤ 流通チャネル別 ハイパーマーケット・スーパーマーケット デパートメントストア 専門店 その他 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Artisanal Bakery Product Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Artisanal Bakery Product Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Artisanal Bakery Product Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Artisanal Bakery Product Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Artisanal Bakery Product Market Dynamics 3.1. Artisanal Bakery Product Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Growing preference for convenience food product 3.1.1.2. Increasing demand for gluten-free baked food 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Consumer preferences for low-priced products 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growing usage of social media platforms 3.1.3.2. Increasing urbanization Chapter 4. Global Artisanal Bakery Product Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Investment Adoption Model 4.5. Analyst Recommendation & Conclusion 4.6. Top investment opportunity 4.7. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Artisanal Bakery Product Market, by Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Artisanal Bakery Product Market by Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Artisanal Bakery Product Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Artisanal Bakery Product Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Bread & Rolls 6.4.2. Cakes & Pastries 6.4.3. Cookies 6.4.4. Tortillas Chapter 7. Global Artisanal Bakery Product Market, by Distribution Channel 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Artisanal Bakery Product Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Artisanal Bakery Product Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Artisanal Bakery Product Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Hypermarkets & Supermarkets 7.4.2. Departmental Stores 7.4.3. Specialty Store 7.4.4. Others Chapter 8. Global Artisanal Bakery Product Market, Regional Analysis 8.1. Artisanal Bakery Product Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Artisanal Bakery Product Market 8.2.1. U.S. Artisanal Bakery Product Market 8.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.1.3. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.2. Canada Artisanal Bakery Product Market 8.3. Europe Artisanal Bakery Product Market Snapshot 8.3.1. U.K. Artisanal Bakery Product Market 8.3.2. Germany Artisanal Bakery Product Market 8.3.3. France Artisanal Bakery Product Market 8.3.4. Spain Artisanal Bakery Product Market 8.3.5. Italy Artisanal Bakery Product Market 8.3.6. Rest of Europe Artisanal Bakery Product Market 8.4. Asia-Pacific Artisanal Bakery Product Market Snapshot 8.4.1. China Artisanal Bakery Product Market 8.4.2. India Artisanal Bakery Product Market 8.4.3. Japan Artisanal Bakery Product Market 8.4.4. Australia Artisanal Bakery Product Market 8.4.5. South Korea Artisanal Bakery Product Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Artisanal Bakery Product Market 8.5. Latin America Artisanal Bakery Product Market Snapshot 8.5.1. Brazil Artisanal Bakery Product Market 8.5.2. Mexico Artisanal Bakery Product Market 8.6. Rest of The World Artisanal Bakery Product Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Aryzta AG 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Harry Brot GmbH (Germany) 9.2.3. Safinco NV (Belgium) 9.2.4. Flowers Foods, Inc. (U.S.) 9.2.5. Wilmar International Ltd.(Singapore) 9.2.6. Yamazaki Baking Co., Ltd. (Japan) 9.2.7. Associated British Foods PLC (U.K.) 9.2.8. Finsbury Food Group PLC (U.K.) 9.2.9. Premier Foods plc (UK) 9.2.10. Fuji Baking Group Co. Limited (Japan) Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
SummaryGlobal Artisanal Bakery Product Market is valued at approximately USD 5.13 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.8% over the forecast period 2022-2029. Artisanal bakery products comprise bread, cakes, pastries, and croissants that are handmade and free of chemical preservatives. These products are a good source of dietary fiber, carbohydrates, protein, and antioxidants and are also prepared with traditional methods and natural ingredients. The growing preference for convenience food products and increasing demand for gluten-free baked food among vegan consumers are the key factors responsible for the Artisanal Bakery Products Market growth over the forecast period. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Artisanal Bakery Product Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Artisanal Bakery Product Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Artisanal Bakery Product Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Artisanal Bakery Product Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Artisanal Bakery Product Market Dynamics 3.1. Artisanal Bakery Product Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Growing preference for convenience food product 3.1.1.2. Increasing demand for gluten-free baked food 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Consumer preferences for low-priced products 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growing usage of social media platforms 3.1.3.2. Increasing urbanization Chapter 4. Global Artisanal Bakery Product Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Investment Adoption Model 4.5. Analyst Recommendation & Conclusion 4.6. Top investment opportunity 4.7. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Artisanal Bakery Product Market, by Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Artisanal Bakery Product Market by Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Artisanal Bakery Product Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Artisanal Bakery Product Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Bread & Rolls 6.4.2. Cakes & Pastries 6.4.3. Cookies 6.4.4. Tortillas Chapter 7. Global Artisanal Bakery Product Market, by Distribution Channel 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Artisanal Bakery Product Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Artisanal Bakery Product Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Artisanal Bakery Product Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Hypermarkets & Supermarkets 7.4.2. Departmental Stores 7.4.3. Specialty Store 7.4.4. Others Chapter 8. Global Artisanal Bakery Product Market, Regional Analysis 8.1. Artisanal Bakery Product Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Artisanal Bakery Product Market 8.2.1. U.S. Artisanal Bakery Product Market 8.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.1.3. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 8.2.2. Canada Artisanal Bakery Product Market 8.3. Europe Artisanal Bakery Product Market Snapshot 8.3.1. U.K. Artisanal Bakery Product Market 8.3.2. Germany Artisanal Bakery Product Market 8.3.3. France Artisanal Bakery Product Market 8.3.4. Spain Artisanal Bakery Product Market 8.3.5. Italy Artisanal Bakery Product Market 8.3.6. Rest of Europe Artisanal Bakery Product Market 8.4. Asia-Pacific Artisanal Bakery Product Market Snapshot 8.4.1. China Artisanal Bakery Product Market 8.4.2. India Artisanal Bakery Product Market 8.4.3. Japan Artisanal Bakery Product Market 8.4.4. Australia Artisanal Bakery Product Market 8.4.5. South Korea Artisanal Bakery Product Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Artisanal Bakery Product Market 8.5. Latin America Artisanal Bakery Product Market Snapshot 8.5.1. Brazil Artisanal Bakery Product Market 8.5.2. Mexico Artisanal Bakery Product Market 8.6. Rest of The World Artisanal Bakery Product Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Aryzta AG 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Harry Brot GmbH (Germany) 9.2.3. Safinco NV (Belgium) 9.2.4. Flowers Foods, Inc. (U.S.) 9.2.5. Wilmar International Ltd.(Singapore) 9.2.6. Yamazaki Baking Co., Ltd. (Japan) 9.2.7. Associated British Foods PLC (U.K.) 9.2.8. Finsbury Food Group PLC (U.K.) 9.2.9. Premier Foods plc (UK) 9.2.10. Fuji Baking Group Co. Limited (Japan) Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(通信回線)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP 社の最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(channel)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/01 10:26 153.05 円 167.01 円 200.08 円 |