アップサイクル食品の世界市場規模調査&予測、タイプ別(食品・飲料、パーソナルケア製品、家庭用品、ペットフード)、ソース別(食品廃棄物、農産物別、醸造所・蒸留所廃棄物)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域分析、2022-2029年Global Upcycled food products Market Size study & Forecast, by Type (Food and beverages, Personal Care Products, Household Products, Pet Food), By Source (Food waste, Agricultural by Products, Brewery and Distillery Waste), By Distribution channel (Online, Offline), and Regional Analysis, 2022-2029 世界のアップサイクル食品市場は、2021年に約537億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には6.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。廃棄された食材からアップサイクルされた食品。これらの食材... もっと見る
サマリー世界のアップサイクル食品市場は、2021年に約537億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には6.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。廃棄された食材からアップサイクルされた食品。これらの食材は、不完全な農産物、食料品店やレストランからの余剰食品、または食品加工からの副産物である可能性があります。これらの食材は廃棄される代わりに、新しい革新的な食品に再利用され、食品廃棄物を減らし、持続可能な新しい食の選択肢を生み出す。アップサイクル食品の例としては、使用済みの醸造用穀物から作られたグラノーラバー、余った野菜から作られた野菜チップ、廃棄されたコーヒーチェリーから作られたコーヒー粉などがあります。アップサイクルは、廃棄物を埋立地から転換し、食品を作るための新たな資源の必要性を減らすことで、食品産業が環境に与える影響を軽減する方法である。市場の需要は主に、消費者が食品廃棄物が環境に与える悪影響について認識を深めていることなどの要因によってもたらされます。アップサイクルは、企業の社会的責任と相まって、食品廃棄物およびそれに関連する環境への影響を軽減するのに役立ちます。また、アップサイクル食品の多くは、ホールフードや天然素材から作られており、従来の加工食品に比べて砂糖や塩分の含有量が少ないため、健康志向の消費者にアピールでき、市場成長の大きな原動力となっています。Global Wellness Instituteによると、世界のウェルネス分野は2019年に4.9兆米ドルと推定された後、COVID-19の流行の影響が広がった結果、2020年には4.4兆米ドルに減少しており、したがって、今度は、これらの要因が世界市場におけるアップサイクル食品の需要をエスカレートさせると考えられます。さらに、アップサイクルは、企業にとって創造的かつ革新的な製品提供の機会を提供し、市場で際立つユニークで異なる食品を生み出すだけでなく、発展途上国と先進国の両方で、食品廃棄物の収集、分離、アップサイクル技術の開発のための政府活動や支出の増加が、中小規模の食品廃棄物アップサイクル事業の成長をもたらし、今後数年間の市場成長にとって有利な機会を示している。しかし、従来の食品との競合が、2022-2029年の予測期間における市場成長を制限しています。 アップサイクル食品の世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、電子商取引とオンライン食料品ショッピングの発展により、消費者がより多くの種類の再利用食品にアクセスしやすくなったため、収益面で市場を支配しています。一方、欧州は予測期間中に最も高い成長率で成長すると予想されています。ドイツ、フランス、英国などのいくつかの国が大きな成長の可能性を示していることがその要因です。この地域は、持続可能性と食品廃棄物の削減に強く焦点を当てており、アップサイクル食品への需要を促進しているため、予測期間中の市場成長は急拡大しています。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: 株式会社アボキチ ブルーサークルフーズ US Foods, Inc. スペアフード株式会社 リグレーン ブルーストライプス・アーバンカカオ ロスト&ファウンド・ディスティラリー リニューアル・ミル アウトキャストフーズ リーシュレス・ラボ 市場の最近の動向 2022年6月、リサイクル食品分野のリーダーであるRenewal Millは、今年6月にWhole Foods Northern Californiaのローカルブランドとして、6つの新商品を全米の店舗に導入し、流通を拡大しました。Renewal Millはここ数年、豆乳やオートミルクを作る際に残る栄養豊富なパルプから生まれたグルテンフリーのアップサイクルドフラワーを商品化しており、2021年にはホールフーズのトップ10トレンドリストに選出されています。 世界のアップサイクル食品市場レポートスコープ: 過去データ2019-2020-2021 推計基準年 2021年 予測期間2022年〜2029年 レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド レポート対象セグメント タイプ、ソース、流通チャネル、地域 地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域 カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間相当まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: タイプ別 食品・飲料 パーソナルケア製品 家庭用製品 ペットフード ソース別 食品廃棄物 農産物の廃棄物 ビール工場および蒸留所廃棄物 流通チャネル別 オンライン オフライン 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ ROLA その他の地域(Rest of the World 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Upcycled food products Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Upcycled food products Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Upcycled food products Market, by Source, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.4. Upcycled food products Market, by Distribution channel, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Upcycled food products Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Upcycled food products Market Dynamics 3.1. Upcycled food products Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rising awareness towards Health & Wellness. 3.1.1.2. Corporate Social Responsibility. 3.1.1.3. Rising Environmental Concerns. 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Competition from traditional food goods. 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Government initiatives and expenditure. 3.1.3.2. Recent advancements towards innovation and creativity. Chapter 4. Global Upcycled food products Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Upcycled food products Market, by Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Upcycled food products Market by Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Upcycled food products Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Upcycled food products Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Food and beverages 6.4.2. Personal Care Products 6.4.3. Household Products 6.4.4. Pet Food Chapter 7. Global Upcycled food products Market, by Source 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Upcycled food products Market by Source, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Upcycled food products Market Estimates & Forecasts by Source 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Upcycled food products Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Food waste 7.4.2. Agricultural by Products 7.4.3. Brewery and Distillery Waste Chapter 8. Global Upcycled food products Market, by Distribution channel 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Upcycled food products Market by Distribution channel, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Upcycled food products Market Estimates & Forecasts by Distribution channel 2019-2029 (USD Billion) 8.4. Upcycled food products Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Online 8.4.2. Offline Chapter 9. Global Upcycled food products Market, Regional Analysis 9.1. Upcycled food products Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Upcycled food products Market 9.2.1. U.S. Upcycled food products Market 9.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.2. Source breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.3. Distribution channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.2. Canada Upcycled food products Market 9.3. Europe Upcycled food products Market Snapshot 9.3.1. U.K. Upcycled food products Market 9.3.2. Germany Upcycled food products Market 9.3.3. France Upcycled food products Market 9.3.4. Spain Upcycled food products Market 9.3.5. Italy Upcycled food products Market 9.3.6. Rest of Europe Upcycled food products Market 9.4. Asia-Pacific Upcycled food products Market Snapshot 9.4.1. China Upcycled food products Market 9.4.2. India Upcycled food products Market 9.4.3. Japan Upcycled food products Market 9.4.4. Australia Upcycled food products Market 9.4.5. South Korea Upcycled food products Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Upcycled food products Market 9.5. Latin America Upcycled food products Market Snapshot 9.5.1. Brazil Upcycled food products Market 9.5.2. Mexico Upcycled food products Market 9.5.3. Rest of Latin America Upcycled food products Market 9.6. Rest of The World Upcycled food products Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. Abokichi Inc. 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Blue Circle Foods 10.2.3. US Foods, Inc. 10.2.4. Spare Food Inc. 10.2.5. ReGrained 10.2.6. Blue Stripes Urban Cacao 10.2.7. Lost & Found Distillery 10.2.8. Renewal Mill 10.2.9. Outcast Foods 10.2.10. Leashless Lab. Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
SummaryGlobal Upcycled food products Market is valued at approximately USD 53.7 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 6.2% over the forecast period 2022-2029. Upcycled food products from waste ingredients. These ingredients could be imperfect produce, surplus food from grocery stores or restaurants, or byproducts from food processing. Instead of being discarded, these ingredients are repurposed into new and innovative food products, reducing food waste and creating new sustainable food options. Examples of upcycled food products include granola bars made from spent brewing grains, vegetable chips made from surplus produce, and coffee flour made from discarded coffee cherries. Upcycling is a way to reduce the environmental impact of the food industry by diverting waste from landfills and reducing the need for new resources to create food. The market demand is primarily driven by the factors such as consumers are becoming increasingly aware of the negative impact of food waste on the environment. Upcycling helps to reduce food waste and its associated environmental impact, coupled with Corporate Social Responsibility. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Upcycled food products Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Upcycled food products Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Upcycled food products Market, by Source, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.4. Upcycled food products Market, by Distribution channel, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Upcycled food products Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Upcycled food products Market Dynamics 3.1. Upcycled food products Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rising awareness towards Health & Wellness. 3.1.1.2. Corporate Social Responsibility. 3.1.1.3. Rising Environmental Concerns. 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Competition from traditional food goods. 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Government initiatives and expenditure. 3.1.3.2. Recent advancements towards innovation and creativity. Chapter 4. Global Upcycled food products Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Upcycled food products Market, by Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Upcycled food products Market by Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Upcycled food products Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Upcycled food products Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Food and beverages 6.4.2. Personal Care Products 6.4.3. Household Products 6.4.4. Pet Food Chapter 7. Global Upcycled food products Market, by Source 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Upcycled food products Market by Source, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Upcycled food products Market Estimates & Forecasts by Source 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Upcycled food products Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Food waste 7.4.2. Agricultural by Products 7.4.3. Brewery and Distillery Waste Chapter 8. Global Upcycled food products Market, by Distribution channel 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Upcycled food products Market by Distribution channel, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Upcycled food products Market Estimates & Forecasts by Distribution channel 2019-2029 (USD Billion) 8.4. Upcycled food products Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Online 8.4.2. Offline Chapter 9. Global Upcycled food products Market, Regional Analysis 9.1. Upcycled food products Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Upcycled food products Market 9.2.1. U.S. Upcycled food products Market 9.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.2. Source breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.3. Distribution channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.2. Canada Upcycled food products Market 9.3. Europe Upcycled food products Market Snapshot 9.3.1. U.K. Upcycled food products Market 9.3.2. Germany Upcycled food products Market 9.3.3. France Upcycled food products Market 9.3.4. Spain Upcycled food products Market 9.3.5. Italy Upcycled food products Market 9.3.6. Rest of Europe Upcycled food products Market 9.4. Asia-Pacific Upcycled food products Market Snapshot 9.4.1. China Upcycled food products Market 9.4.2. India Upcycled food products Market 9.4.3. Japan Upcycled food products Market 9.4.4. Australia Upcycled food products Market 9.4.5. South Korea Upcycled food products Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Upcycled food products Market 9.5. Latin America Upcycled food products Market Snapshot 9.5.1. Brazil Upcycled food products Market 9.5.2. Mexico Upcycled food products Market 9.5.3. Rest of Latin America Upcycled food products Market 9.6. Rest of The World Upcycled food products Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. Abokichi Inc. 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Blue Circle Foods 10.2.3. US Foods, Inc. 10.2.4. Spare Food Inc. 10.2.5. ReGrained 10.2.6. Blue Stripes Urban Cacao 10.2.7. Lost & Found Distillery 10.2.8. Renewal Mill 10.2.9. Outcast Foods 10.2.10. Leashless Lab. Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社の食品・飲料分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(food)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|