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アップサイクル食品の世界市場規模調査&予測、タイプ別(食品・飲料、パーソナルケア製品、家庭用品、ペットフード)、ソース別(食品廃棄物、農産物別、醸造所・蒸留所廃棄物)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域分析、2022-2029年


Global Upcycled food products Market Size study & Forecast, by Type (Food and beverages, Personal Care Products, Household Products, Pet Food), By Source (Food waste, Agricultural by Products, Brewery and Distillery Waste), By Distribution channel (Online, Offline), and Regional Analysis, 2022-2029

世界のアップサイクル食品市場は、2021年に約537億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には6.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。廃棄された食材からアップサイクルされた食品。これらの食材... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年5月5日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

世界のアップサイクル食品市場は、2021年に約537億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には6.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。廃棄された食材からアップサイクルされた食品。これらの食材は、不完全な農産物、食料品店やレストランからの余剰食品、または食品加工からの副産物である可能性があります。これらの食材は廃棄される代わりに、新しい革新的な食品に再利用され、食品廃棄物を減らし、持続可能な新しい食の選択肢を生み出す。アップサイクル食品の例としては、使用済みの醸造用穀物から作られたグラノーラバー、余った野菜から作られた野菜チップ、廃棄されたコーヒーチェリーから作られたコーヒー粉などがあります。アップサイクルは、廃棄物を埋立地から転換し、食品を作るための新たな資源の必要性を減らすことで、食品産業が環境に与える影響を軽減する方法である。市場の需要は主に、消費者が食品廃棄物が環境に与える悪影響について認識を深めていることなどの要因によってもたらされます。アップサイクルは、企業の社会的責任と相まって、食品廃棄物およびそれに関連する環境への影響を軽減するのに役立ちます。

また、アップサイクル食品の多くは、ホールフードや天然素材から作られており、従来の加工食品に比べて砂糖や塩分の含有量が少ないため、健康志向の消費者にアピールでき、市場成長の大きな原動力となっています。Global Wellness Instituteによると、世界のウェルネス分野は2019年に4.9兆米ドルと推定された後、COVID-19の流行の影響が広がった結果、2020年には4.4兆米ドルに減少しており、したがって、今度は、これらの要因が世界市場におけるアップサイクル食品の需要をエスカレートさせると考えられます。さらに、アップサイクルは、企業にとって創造的かつ革新的な製品提供の機会を提供し、市場で際立つユニークで異なる食品を生み出すだけでなく、発展途上国と先進国の両方で、食品廃棄物の収集、分離、アップサイクル技術の開発のための政府活動や支出の増加が、中小規模の食品廃棄物アップサイクル事業の成長をもたらし、今後数年間の市場成長にとって有利な機会を示している。しかし、従来の食品との競合が、2022-2029年の予測期間における市場成長を制限しています。

アップサイクル食品の世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、電子商取引とオンライン食料品ショッピングの発展により、消費者がより多くの種類の再利用食品にアクセスしやすくなったため、収益面で市場を支配しています。一方、欧州は予測期間中に最も高い成長率で成長すると予想されています。ドイツ、フランス、英国などのいくつかの国が大きな成長の可能性を示していることがその要因です。この地域は、持続可能性と食品廃棄物の削減に強く焦点を当てており、アップサイクル食品への需要を促進しているため、予測期間中の市場成長は急拡大しています。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
株式会社アボキチ
ブルーサークルフーズ
US Foods, Inc.
スペアフード株式会社
リグレーン
ブルーストライプス・アーバンカカオ
ロスト&ファウンド・ディスティラリー
リニューアル・ミル
アウトキャストフーズ
リーシュレス・ラボ

市場の最近の動向
 2022年6月、リサイクル食品分野のリーダーであるRenewal Millは、今年6月にWhole Foods Northern Californiaのローカルブランドとして、6つの新商品を全米の店舗に導入し、流通を拡大しました。Renewal Millはここ数年、豆乳やオートミルクを作る際に残る栄養豊富なパルプから生まれたグルテンフリーのアップサイクルドフラワーを商品化しており、2021年にはホールフーズのトップ10トレンドリストに選出されています。


世界のアップサイクル食品市場レポートスコープ:
過去データ2019-2020-2021
推計基準年 2021年
予測期間2022年〜2029年
レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド
レポート対象セグメント タイプ、ソース、流通チャネル、地域
地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域
カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間相当まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します:

タイプ別
食品・飲料
パーソナルケア製品
家庭用製品
ペットフード

ソース別
食品廃棄物
農産物の廃棄物
ビール工場および蒸留所廃棄物

流通チャネル別
オンライン
オフライン

地域別
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE
アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
ROLA
その他の地域(Rest of the World










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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Upcycled food products Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Upcycled food products Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Upcycled food products Market, by Source, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.4. Upcycled food products Market, by Distribution channel, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Upcycled food products Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Upcycled food products Market Dynamics
3.1. Upcycled food products Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rising awareness towards Health & Wellness.
3.1.1.2. Corporate Social Responsibility.
3.1.1.3. Rising Environmental Concerns.
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Competition from traditional food goods.
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Government initiatives and expenditure.
3.1.3.2. Recent advancements towards innovation and creativity.
Chapter 4. Global Upcycled food products Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Upcycled food products Market, by Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Upcycled food products Market by Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Upcycled food products Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Upcycled food products Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Food and beverages
6.4.2. Personal Care Products
6.4.3. Household Products
6.4.4. Pet Food
Chapter 7. Global Upcycled food products Market, by Source
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Upcycled food products Market by Source, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Upcycled food products Market Estimates & Forecasts by Source 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Upcycled food products Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Food waste
7.4.2. Agricultural by Products
7.4.3. Brewery and Distillery Waste
Chapter 8. Global Upcycled food products Market, by Distribution channel
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Upcycled food products Market by Distribution channel, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Upcycled food products Market Estimates & Forecasts by Distribution channel 2019-2029 (USD Billion)
8.4. Upcycled food products Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Online
8.4.2. Offline
Chapter 9. Global Upcycled food products Market, Regional Analysis
9.1. Upcycled food products Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Upcycled food products Market
9.2.1. U.S. Upcycled food products Market
9.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.1.2. Source breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.1.3. Distribution channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.2. Canada Upcycled food products Market
9.3. Europe Upcycled food products Market Snapshot
9.3.1. U.K. Upcycled food products Market
9.3.2. Germany Upcycled food products Market
9.3.3. France Upcycled food products Market
9.3.4. Spain Upcycled food products Market
9.3.5. Italy Upcycled food products Market
9.3.6. Rest of Europe Upcycled food products Market
9.4. Asia-Pacific Upcycled food products Market Snapshot
9.4.1. China Upcycled food products Market
9.4.2. India Upcycled food products Market
9.4.3. Japan Upcycled food products Market
9.4.4. Australia Upcycled food products Market
9.4.5. South Korea Upcycled food products Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Upcycled food products Market
9.5. Latin America Upcycled food products Market Snapshot
9.5.1. Brazil Upcycled food products Market
9.5.2. Mexico Upcycled food products Market
9.5.3. Rest of Latin America Upcycled food products Market
9.6. Rest of The World Upcycled food products Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Abokichi Inc.
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. Blue Circle Foods
10.2.3. US Foods, Inc.
10.2.4. Spare Food Inc.
10.2.5. ReGrained
10.2.6. Blue Stripes Urban Cacao
10.2.7. Lost & Found Distillery
10.2.8. Renewal Mill
10.2.9. Outcast Foods
10.2.10. Leashless Lab.
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Upcycled food products Market is valued at approximately USD 53.7 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 6.2% over the forecast period 2022-2029. Upcycled food products from waste ingredients. These ingredients could be imperfect produce, surplus food from grocery stores or restaurants, or byproducts from food processing. Instead of being discarded, these ingredients are repurposed into new and innovative food products, reducing food waste and creating new sustainable food options. Examples of upcycled food products include granola bars made from spent brewing grains, vegetable chips made from surplus produce, and coffee flour made from discarded coffee cherries. Upcycling is a way to reduce the environmental impact of the food industry by diverting waste from landfills and reducing the need for new resources to create food. The market demand is primarily driven by the factors such as consumers are becoming increasingly aware of the negative impact of food waste on the environment. Upcycling helps to reduce food waste and its associated environmental impact, coupled with Corporate Social Responsibility.

In addition, many upcycled food products are made from whole foods, natural ingredients, and have lower sugar and salt content than traditional processed foods, which appeals to health-conscious consumers and is acting as a major driving factor for market growth. According to Global Wellness Institute, the global wellness sector was estimated at USD 4.9 trillion in 2019 before falling to USD 4.4 trillion in 2020 as a result of the widespread effects of the COVID-19 epidemic, thus, in turn, these factors are likely to escalate the demand for upcycled food products in the global market. Furthermore, Upcycling presents an opportunity for companies to be creative and innovative with their product offerings, creating unique and different food products that stand out in the market, as well as Increasing government activities and expenditures in both developing and developed countries for the development of food waste collection, separation, and upcycling technologies have resulted in a growth in small and medium-sized food waste upcycling businesses are presenting lucrative opportunities for market growth over the forthcoming years. However, competition from traditional food goods is restricting the market growth over the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Upcycled food products Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the development of e-commerce and online grocery shopping, which has facilitated consumers' access to a larger selection of repurposed food goods. Whereas, Europe is also expected to grow at the highest growth rate over the forecasting period. Factors such as several countries such as Germany, France, and the UK show significant growth potential. The region's strong focus on sustainability and food waste reduction is driving demand for upcycled food products are burgeoning the market growth in the forecasting years.

Major market players included in this report are:
Abokichi Inc,
Blue Circle Foods
US Foods, Inc.
Spare Food Inc.
ReGrained
Blue Stripes Urban Cacao
Lost & Found Distillery
Renewal Mill
Outcast Foods
Leashless Lab.

Recent Developments in the Market:
 In June 2022, Renewal Mill, a leader in the recycled food sector, expanded its distribution as a local brand at Whole Foods Northern California this June by introducing six new products at stores across the country. Renewal Mill has spent the last few years commercialising their gluten-free upcycled flours, derived from the nutrient-rich pulps left over when soymilk and oat milk are made, which were named to the Whole Foods Top 10 Trend list in 2021.


Global Upcycled food products Market Report Scope:
Historical Data 2019-2020-2021
Base Year for Estimation 2021
Forecast period 2022-2029
Report Coverage Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered Type, Source, Distribution channel, Region
Regional Scope North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Type:
Food and beverages
Personal Care Products
Household Products
Pet Food

By Source:
Food waste
Agricultural by Products
Brewery and Distillery Waste

By Distribution channel:
Online
Offline

By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
ROLA
Rest of the World










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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Upcycled food products Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Upcycled food products Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Upcycled food products Market, by Source, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.4. Upcycled food products Market, by Distribution channel, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Upcycled food products Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Upcycled food products Market Dynamics
3.1. Upcycled food products Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rising awareness towards Health & Wellness.
3.1.1.2. Corporate Social Responsibility.
3.1.1.3. Rising Environmental Concerns.
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Competition from traditional food goods.
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Government initiatives and expenditure.
3.1.3.2. Recent advancements towards innovation and creativity.
Chapter 4. Global Upcycled food products Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Upcycled food products Market, by Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Upcycled food products Market by Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Upcycled food products Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Upcycled food products Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Food and beverages
6.4.2. Personal Care Products
6.4.3. Household Products
6.4.4. Pet Food
Chapter 7. Global Upcycled food products Market, by Source
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Upcycled food products Market by Source, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Upcycled food products Market Estimates & Forecasts by Source 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Upcycled food products Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Food waste
7.4.2. Agricultural by Products
7.4.3. Brewery and Distillery Waste
Chapter 8. Global Upcycled food products Market, by Distribution channel
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Upcycled food products Market by Distribution channel, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Upcycled food products Market Estimates & Forecasts by Distribution channel 2019-2029 (USD Billion)
8.4. Upcycled food products Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Online
8.4.2. Offline
Chapter 9. Global Upcycled food products Market, Regional Analysis
9.1. Upcycled food products Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Upcycled food products Market
9.2.1. U.S. Upcycled food products Market
9.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.1.2. Source breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.1.3. Distribution channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.2. Canada Upcycled food products Market
9.3. Europe Upcycled food products Market Snapshot
9.3.1. U.K. Upcycled food products Market
9.3.2. Germany Upcycled food products Market
9.3.3. France Upcycled food products Market
9.3.4. Spain Upcycled food products Market
9.3.5. Italy Upcycled food products Market
9.3.6. Rest of Europe Upcycled food products Market
9.4. Asia-Pacific Upcycled food products Market Snapshot
9.4.1. China Upcycled food products Market
9.4.2. India Upcycled food products Market
9.4.3. Japan Upcycled food products Market
9.4.4. Australia Upcycled food products Market
9.4.5. South Korea Upcycled food products Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Upcycled food products Market
9.5. Latin America Upcycled food products Market Snapshot
9.5.1. Brazil Upcycled food products Market
9.5.2. Mexico Upcycled food products Market
9.5.3. Rest of Latin America Upcycled food products Market
9.6. Rest of The World Upcycled food products Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Abokichi Inc.
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. Blue Circle Foods
10.2.3. US Foods, Inc.
10.2.4. Spare Food Inc.
10.2.5. ReGrained
10.2.6. Blue Stripes Urban Cacao
10.2.7. Lost & Found Distillery
10.2.8. Renewal Mill
10.2.9. Outcast Foods
10.2.10. Leashless Lab.
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

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