世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

エナジーボールの市場(製品タイプ:自然:オーガニック、コンベンショナル、フレーバー:フレーバー:チョコレートベース、ナッツベース、フルーツベース、ブレンド、その他;販売チャネル:ハイパーマーケット/スーパーマーケット、コンビニエンスストア、専門店、オンラインショップ、その他)-ドイツの産業分析、サイズ、シェア、成長、トレンド、予測、2022-2032年


Energy Balls Market (Product Type: Nature: Organic, Conventional; Flavor: Chocolate-Based, Nut-based, Fruit-based, Blends, and Others; Sales Channel: Hypermarket/Supermarket, Convenience Store, Specialty Stores, Online Retail, and Others) - German Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2022-2032

ドイツのエナジーボール市場 - レポートの範囲 TMRの調査レポート「ドイツのエネルギーボール市場」は、2022年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2022年12月21日 US$5,795
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
115 英語

 

サマリー

ドイツのエナジーボール市場 - レポートの範囲
TMRの調査レポート「ドイツのエネルギーボール市場」は、2022年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会も調査しています。本レポートでは、2021年を基準年、2031年を予測年として、2017年から2031年までのエネルギーボール市場の収益を提供します。また、2022年から2031年までのエネルギーボール市場の複合年間成長率(CAGR %)を掲載しています。

本レポートは、広範な調査を経て作成されました。一次調査では、アナリストが主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施し、調査作業の大部分を行った。二次調査では、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書などを参照し、ドイツのエネルギーボール市場を把握した。

二次調査には、インターネットソース、政府機関、ウェブサイト、業界団体の統計データも含まれます。アナリストは、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチを組み合わせて、ドイツのエネルギーボール市場の様々な属性を調査しました。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、ドイツのエネルギーボール市場における競争ダイナミクスの変化にも光を当てています。これらは、既存の市場関係者だけでなく、ドイツのエネルギーボール市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールになります。

本レポートでは、エネルギーボール市場の競争環境について掘り下げています。ドイツのエネルギーボール市場で活動する主要企業が特定され、これらの各企業は様々な属性の観点からプロファイルされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートで紹介されているエネルギーボール市場のプレイヤーの属性です。

研究方法論
調査方法は、徹底的な一次調査と二次調査を組み合わせて、エネルギーボール市場を分析しています。

二次調査

二次調査として、企業文献、技術文書、特許データ、インターネット上の情報源、政府ウェブサイト、業界団体、機関などの統計データなどを調査しました。これは、正確なデータを入手し、業界関係者の洞察を得て、ビジネスチャンスを認識するために、最も信頼性が高く、効果的で成功した方法であることが証明されています。

参考にした二次研究資料には、これらに限定されるものではありません:

企業ウェブサイト、プレゼンテーション、アニュアルレポート、ホワイトペーパー、テクニカルペーパー、製品パンフレット
社内外の独自データベースや関連特許の紹介
各国政府資料、統計データベース、マーケットレポートなど
市場に参入している企業に特化したニュース記事、プレスリリース、ウェブキャストを配信しています。

具体的な二次資料

業界の情報源
ドイツ獣医師会
ゲルマン動物衛生連盟
ドイツ動物福祉委員会
会社情報
スタティスタ
フーバーの
ファクティバ
ブルームバーグ
M&A(合併・買収
トムソン M&A
マーチャースタット
深遠

一次調査

調査期間中、幅広い業界関係者やオピニオンリーダーとの綿密なインタビューやディスカッションを実施しました。調査の大部分は一次調査であり、二次調査によって補完されています。

データと分析の検証のために、業界関係者やコメンテーターへの一次インタビューを実施しました。典型的なリサーチ・インタビューは、以下のような機能を果たしています:

市場規模、市場動向、成長トレンド、競争環境、展望などに関する生の情報を提供します。
二次調査結果の検証・強化に役立つ
分析チームの専門知識と市場理解の向上
地域ごとの市場、カテゴリー、セグメント、サブセグメントについて、電子メールでのやりとり、電話取材、対面取材を含むプライマリーリサーチを実施。

参加した参加者は、以下の通りです(ただし、これらに限定されません):

業界関係者の方マーケティング/プロダクトマネージャー、マーケットインテリジェンスマネージャー、リージョナルセールスマネージャー
購買・調達担当者、技術担当者、販売代理店
外部の専門家投資銀行、バリュエーション専門家、リサーチアナリストなど
各業界に特化したキーオピニオンリーダーたち
主な参加者は、これらに限定されるものではありません:

バイエルAG
エランコ・プロダクツ・カンパニー
メルク・アンド・カンパニー、インコーポレイテッド
セバ・サンテ・アニマーレ
Virbac SA

データの三角測量:二次資料・一次資料」から抽出された情報は、四半期ごとに更新される「TMR Knowledge Repository」とクロスチェックされます。

市場推定:市場規模の推定には、製品の特徴、最新技術、地理的存在、製品需要、販売データ(金額または数量)、過去の対前年成長率などの詳細な調査が含まれます。また、市場規模や予測を導き出すために、他のアプローチも活用した。ハードデータがない場合は、包括的なデータセットを作成するために、モデリング技法を用いました。厳密な方法論を採用し、入手可能なハードデータと以下のデータタイプを相互参照し、推定値を作成した:

人口統計データ:人口、インフレ率、その他
産業指標を掲載しています:生産データ、研究開発投資、技術段階、インフラ、部門成長、設備など

市場予測:様々なセグメントの市場予測は、市場の促進要因、阻害要因/課題、機会を考慮し、他のセグメント/サブセグメントに対するセグメント/サブセグメントの利点/欠点を考慮することによって導き出されます。ビジネス環境、過去の販売パターン、アンメットニーズ、競争力、国別消費データなども、市場予測を導き出すために考慮する重要な要素です。

ページTOPに戻る


目次

1. Executive Summary
1.1. Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Product Adoption / Usage Analysis
4.2. Key Market Entry Strategies
5. Germany Energy Balls Market Demand Analysis 2017–2021 and Forecast, 2022–2032
5.1. Historical Market Volume (Tons) Analysis, 2017–2021
5.2. Current and Future Market Volume (Tons) Projections, 2022–2032
5.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6. Germany Energy Balls Market - Pricing Analysis
6.1. Pricing Analysis
6.2. Pricing Break-up
7. Germany Energy Balls Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2017–2021 and Forecast, 2022–2032
7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2017–2021
7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2022–2032
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Market Background
8.1. Macro-Economic Factors
8.1.1. Europe GDP Growth Outlook
8.1.2. Europe Industry Value Added
8.1.3. Europe Food Security Index Outlook
8.1.4. Europe Rank – Ease of Doing Business
8.1.5. Europe Rank – Trading Across Borders
8.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
8.2.1. Top Companies Historical Growth
8.2.2. GDP Growth forecast
8.2.3. Manufacturing Industry forecast
8.2.4. Business Climate
8.3. Value Chain
8.3.1. Raw Material Suppliers
8.3.2. Product Manufacturers
8.3.3. Distribution Channels
8.4. COVID-19 Crisis – Impact Assessment
8.4.1. Current Statistics
8.4.2. Short-Mid-Long Term Outlook
8.4.3. Likely Rebound
8.5. Impact of COVID-19 on Food & Beverage Industry
8.6. Global Food & Beverage Industry Outlook
8.7. Sports Nutrition Market Overview
8.8. Market Dynamics
8.8.1. Drivers
8.8.2. Restraints
8.8.3. Opportunity Analysis
8.9. Supply Demand Analysis
8.10. Regulatory Framework
9. Germany Energy Balls Market Analysis 2017–2021 and Forecast 2022–2032, by Nature
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Nature, 2017–2021
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Nature, 2022–2032
9.3.1. Organic
9.3.2. Conventional
9.4. Market Attractiveness Analysis By Nature
10. Germany Energy Balls Market Analysis 2017–2021 and Forecast 2022–2032, by Flavor
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Flavor, 2017–2021
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Flavor, 2022–2032
10.3.1. Chocolate-Based
10.3.2. Nut-based
10.3.3. Fruit-based
10.3.4. Blends
10.3.5. Others
10.4. Market Attractiveness Analysis By Flavor
11. Germany Energy Balls Market Analysis 2017–2021 and Forecast 2022–2032, by Sales Channel
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Sales Channel, 2017–2021
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Sales Channel, 2022–2032
11.3.1. Hypermarket/Supermarket
11.3.2. Convenience Store
11.3.3. Specialty Stores
11.3.4. Online Retail
11.3.5. Others
11.4. Market Attractiveness Analysis By Sales Channel
12. Market Structure Analysis
12.1. Market Analysis by Tier of Companies (Energy Balls)
12.2. Market Share Analysis of Top Players
12.3. Market Presence Analysis
13. Competition Analysis
13.1. Competition Dashboard
13.2. Competition Benchmarking
13.3. Competition Deep Dive
13.3.1. ATLET
13.3.1.1. Overview
13.3.1.2. Product Portfolio
13.3.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
13.3.1.4. Sales Footprint
13.3.1.5. Strategy Overview
13.3.2. Bloom
13.3.2.1. Overview
13.3.2.2. Product Portfolio
13.3.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
13.3.2.4. Sales Footprint
13.3.2.5. Strategy Overview
13.3.3. Bounce Foods Ltd.
13.3.3.1. Overview
13.3.3.2. Product Portfolio
13.3.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
13.3.3.4. Sales Footprint
13.3.3.5. Strategy Overview
13.3.4. Boostball
13.3.4.1. Overview
13.3.4.2. Product Portfolio
13.3.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
13.3.4.4. Sales Footprint
13.3.4.5. Strategy Overview
13.3.5. Deliciously Ella Ltd
13.3.5.1. Overview
13.3.5.2. Product Portfolio
13.3.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
13.3.5.4. Sales Footprint
13.3.5.5. Strategy Overview
13.3.6. Fairnatural
13.3.6.1. Overview
13.3.6.2. Product Portfolio
13.3.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
13.3.6.4. Sales Footprint
13.3.6.5. Strategy Overview
13.3.7. Govinda
13.3.7.1. Overview
13.3.7.2. Product Portfolio
13.3.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
13.3.7.4. Sales Footprint
13.3.7.5. Strategy Overview
13.3.8. Just Wholefoods
13.3.8.1. Overview
13.3.8.2. Product Portfolio
13.3.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
13.3.8.4. Sales Footprint
13.3.8.5. Strategy Overview
13.3.9. Nuttree
13.3.9.1. Overview
13.3.9.2. Product Portfolio
13.3.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
13.3.9.4. Sales Footprint
13.3.9.5. Strategy Overview
13.3.10. OVERSTIM.s
13.3.10.1. Overview
13.3.10.2. Product Portfolio
13.3.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
13.3.10.4. Sales Footprint
13.3.10.5. Strategy Overview
13.3.11. Pro Fuel
13.3.11.1. Overview
13.3.11.2. Product Portfolio
13.3.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
13.3.11.4. Sales Footprint
13.3.11.5. Strategy Overview
13.3.12. The Protein Ball Co.
13.3.12.1. Overview
13.3.12.2. Product Portfolio
13.3.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
13.3.12.4. Sales Footprint
13.3.12.5. Strategy Overview
14. Assumptions and Acronyms Used
15. Research Methodology

ページTOPに戻る



図表リスト

List of Tables

Table 01: Germany Energy Balls Market Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Nature, 2017–2032

Table 02: Germany Energy Balls Market Volume (Tons) Analysis and Forecast By Nature, 2017–2032

Table 03: Germany Energy Balls Market Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Flavor, 2017–2032

Table 04: Germany Energy Balls Market Volume (Tons) Analysis and Forecast By Flavor, 2017–2032

Table 05: Germany Energy Balls Market Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Sales Channel, 2017-2032

Table 06: Germany Energy Balls Market Volume (Tons) Analysis and Forecast By Sales Channel, 2017-2032

 

ページTOPに戻る


 

Summary

German Energy Balls Market – Scope of Report
TMR’s report on the energy balls market in German studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2022 to 2031. The report provides revenue of the energy balls market for the period 2017–2031, considering 2021 as the base year and 2031 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of energy balls market from 2022 to 2031.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the energy balls market in German.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the energy balls market in German.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the energy balls market in German. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the energy balls market in German.

The report delves into the competitive landscape of the energy balls market. Key players operating in the energy balls market in German have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the energy balls market profiled in this report.

Research Methodology
The research methodology is a combination of exhaustive primary and secondary research to analyze the energy balls market.

Secondary Research

Secondary research included a search of company literature, technical writing, patent data, Internet sources, and statistical data from government websites, trade associations, and agencies. This has proven to be the most reliable, effective, and successful approach for obtaining precise data, capturing industry participants’ insights, and recognizing business opportunities.

Secondary research sources that we referred to include, but are not limited to:

Company websites, presentations, annual reports, white papers, technical papers, product brochures
Internal and external proprietary databases and relevant patents
National government documents, statistical databases, and market reports
News articles, press releases, and webcasts specific to companies operating in the market

Specific Secondary Sources:

Industry Sources:
Veterinary Council of German
Germann Federation of Animal Health
Animal Welfare Board of German
Company Information
Statista
Hoover’s
Factiva
Bloomberg
Mergers & Acquisitions
Thomson Mergers & Acquisitions
MergerStat
Profound

Primary Research

During the course of the research, we conducted in-depth interviews and discussions with a wide range of key industry participants and opinion leaders. Primary research represents the bulk of research efforts, supplemented by extensive secondary research.

We conducted primary interviews with industry participants and commentators to validate data and analysis. A typical research interview fulfills the following functions:

Provides first-hand information on market size, market trends, growth trends, competitive landscape, outlook, etc.
Helps in validating and strengthening secondary research findings
Develops the analysis team’s expertise and market understanding
Primary research involves e-mail interactions, telephonic interviews, as well as face-to-face interviews for each market, category, segment, and sub-segment across geographies

Participants who took part in the process include, but are not limited to:

Industry participants: Marketing/product managers, market intelligence managers, and regional sales managers
Purchasing/sourcing managers, technical personnel, distributors
Outside experts: Investment bankers, valuation experts, and research analysts
Key opinion leaders specializing in the market with respect to different industry verticals
Primary participants included, but are not limited to:

Bayer AG
Elanco Products Company
Merck & Co., Inc.
Ceva Sante Animale
Virbac SA

Data Triangulation: Information culled from “Secondary & Primary Sources” is cross-checked with “TMR Knowledge Repository”, which is updated every quarter

Market Estimation: Market size estimations involved an in-depth study of product features, technology updates, geographic presence, product demand, sales data (value or volume), historical year-on-year growth, and others. Other approaches were also utilized to derive market size and forecasts. Where no hard data was available, we used modeling techniques in order to produce comprehensive datasets. A rigorous methodology has been adopted, wherein the available hard data are cross-referenced with the following data types to produce estimates:

Demographic Data: Population, inflation rates, and others
Industry Indicators: Production data, R&D investment, technology stage, and infrastructure, sector growth, and facilities

Market Forecasting: Market forecasts for various segments are derived by taking into account drivers, restraints/challenges, opportunities prevailing in the market, and considering advantages/disadvantages of segments/sub-segments over other segments/sub-segments. Business environment, historical sales pattern, unmet needs, competitive intensity, and country-wise consumption data are the other pivotal factors considered to derive market forecasts.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Product Adoption / Usage Analysis
4.2. Key Market Entry Strategies
5. Germany Energy Balls Market Demand Analysis 2017–2021 and Forecast, 2022–2032
5.1. Historical Market Volume (Tons) Analysis, 2017–2021
5.2. Current and Future Market Volume (Tons) Projections, 2022–2032
5.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6. Germany Energy Balls Market - Pricing Analysis
6.1. Pricing Analysis
6.2. Pricing Break-up
7. Germany Energy Balls Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2017–2021 and Forecast, 2022–2032
7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2017–2021
7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2022–2032
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Market Background
8.1. Macro-Economic Factors
8.1.1. Europe GDP Growth Outlook
8.1.2. Europe Industry Value Added
8.1.3. Europe Food Security Index Outlook
8.1.4. Europe Rank – Ease of Doing Business
8.1.5. Europe Rank – Trading Across Borders
8.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
8.2.1. Top Companies Historical Growth
8.2.2. GDP Growth forecast
8.2.3. Manufacturing Industry forecast
8.2.4. Business Climate
8.3. Value Chain
8.3.1. Raw Material Suppliers
8.3.2. Product Manufacturers
8.3.3. Distribution Channels
8.4. COVID-19 Crisis – Impact Assessment
8.4.1. Current Statistics
8.4.2. Short-Mid-Long Term Outlook
8.4.3. Likely Rebound
8.5. Impact of COVID-19 on Food & Beverage Industry
8.6. Global Food & Beverage Industry Outlook
8.7. Sports Nutrition Market Overview
8.8. Market Dynamics
8.8.1. Drivers
8.8.2. Restraints
8.8.3. Opportunity Analysis
8.9. Supply Demand Analysis
8.10. Regulatory Framework
9. Germany Energy Balls Market Analysis 2017–2021 and Forecast 2022–2032, by Nature
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Nature, 2017–2021
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Nature, 2022–2032
9.3.1. Organic
9.3.2. Conventional
9.4. Market Attractiveness Analysis By Nature
10. Germany Energy Balls Market Analysis 2017–2021 and Forecast 2022–2032, by Flavor
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Flavor, 2017–2021
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Flavor, 2022–2032
10.3.1. Chocolate-Based
10.3.2. Nut-based
10.3.3. Fruit-based
10.3.4. Blends
10.3.5. Others
10.4. Market Attractiveness Analysis By Flavor
11. Germany Energy Balls Market Analysis 2017–2021 and Forecast 2022–2032, by Sales Channel
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Sales Channel, 2017–2021
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Sales Channel, 2022–2032
11.3.1. Hypermarket/Supermarket
11.3.2. Convenience Store
11.3.3. Specialty Stores
11.3.4. Online Retail
11.3.5. Others
11.4. Market Attractiveness Analysis By Sales Channel
12. Market Structure Analysis
12.1. Market Analysis by Tier of Companies (Energy Balls)
12.2. Market Share Analysis of Top Players
12.3. Market Presence Analysis
13. Competition Analysis
13.1. Competition Dashboard
13.2. Competition Benchmarking
13.3. Competition Deep Dive
13.3.1. ATLET
13.3.1.1. Overview
13.3.1.2. Product Portfolio
13.3.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
13.3.1.4. Sales Footprint
13.3.1.5. Strategy Overview
13.3.2. Bloom
13.3.2.1. Overview
13.3.2.2. Product Portfolio
13.3.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
13.3.2.4. Sales Footprint
13.3.2.5. Strategy Overview
13.3.3. Bounce Foods Ltd.
13.3.3.1. Overview
13.3.3.2. Product Portfolio
13.3.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
13.3.3.4. Sales Footprint
13.3.3.5. Strategy Overview
13.3.4. Boostball
13.3.4.1. Overview
13.3.4.2. Product Portfolio
13.3.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
13.3.4.4. Sales Footprint
13.3.4.5. Strategy Overview
13.3.5. Deliciously Ella Ltd
13.3.5.1. Overview
13.3.5.2. Product Portfolio
13.3.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
13.3.5.4. Sales Footprint
13.3.5.5. Strategy Overview
13.3.6. Fairnatural
13.3.6.1. Overview
13.3.6.2. Product Portfolio
13.3.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
13.3.6.4. Sales Footprint
13.3.6.5. Strategy Overview
13.3.7. Govinda
13.3.7.1. Overview
13.3.7.2. Product Portfolio
13.3.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
13.3.7.4. Sales Footprint
13.3.7.5. Strategy Overview
13.3.8. Just Wholefoods
13.3.8.1. Overview
13.3.8.2. Product Portfolio
13.3.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
13.3.8.4. Sales Footprint
13.3.8.5. Strategy Overview
13.3.9. Nuttree
13.3.9.1. Overview
13.3.9.2. Product Portfolio
13.3.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
13.3.9.4. Sales Footprint
13.3.9.5. Strategy Overview
13.3.10. OVERSTIM.s
13.3.10.1. Overview
13.3.10.2. Product Portfolio
13.3.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
13.3.10.4. Sales Footprint
13.3.10.5. Strategy Overview
13.3.11. Pro Fuel
13.3.11.1. Overview
13.3.11.2. Product Portfolio
13.3.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
13.3.11.4. Sales Footprint
13.3.11.5. Strategy Overview
13.3.12. The Protein Ball Co.
13.3.12.1. Overview
13.3.12.2. Product Portfolio
13.3.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
13.3.12.4. Sales Footprint
13.3.12.5. Strategy Overview
14. Assumptions and Acronyms Used
15. Research Methodology

ページTOPに戻る



List of Tables/Graphs

List of Tables

Table 01: Germany Energy Balls Market Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Nature, 2017–2032

Table 02: Germany Energy Balls Market Volume (Tons) Analysis and Forecast By Nature, 2017–2032

Table 03: Germany Energy Balls Market Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Flavor, 2017–2032

Table 04: Germany Energy Balls Market Volume (Tons) Analysis and Forecast By Flavor, 2017–2032

Table 05: Germany Energy Balls Market Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Sales Channel, 2017-2032

Table 06: Germany Energy Balls Market Volume (Tons) Analysis and Forecast By Sales Channel, 2017-2032

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(太陽光)の最新刊レポート

Transparency Market Research 社の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(energy)の最新刊レポート


よくあるご質問


Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?


トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/01 10:26

153.05 円

167.01 円

200.08 円

ページTOPに戻る