エナジーボールの市場(製品タイプ:自然:オーガニック、コンベンショナル、フレーバー:フレーバー:チョコレートベース、ナッツベース、フルーツベース、ブレンド、その他;販売チャネル:ハイパーマーケット/スーパーマーケット、コンビニエンスストア、専門店、オンラインショップ、その他)-ドイツの産業分析、サイズ、シェア、成長、トレンド、予測、2022-2032年Energy Balls Market (Product Type: Nature: Organic, Conventional; Flavor: Chocolate-Based, Nut-based, Fruit-based, Blends, and Others; Sales Channel: Hypermarket/Supermarket, Convenience Store, Specialty Stores, Online Retail, and Others) - German Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2022-2032 ドイツのエナジーボール市場 - レポートの範囲 TMRの調査レポート「ドイツのエネルギーボール市場」は、2022年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在... もっと見る
サマリードイツのエナジーボール市場 - レポートの範囲TMRの調査レポート「ドイツのエネルギーボール市場」は、2022年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会も調査しています。本レポートでは、2021年を基準年、2031年を予測年として、2017年から2031年までのエネルギーボール市場の収益を提供します。また、2022年から2031年までのエネルギーボール市場の複合年間成長率(CAGR %)を掲載しています。 本レポートは、広範な調査を経て作成されました。一次調査では、アナリストが主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施し、調査作業の大部分を行った。二次調査では、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書などを参照し、ドイツのエネルギーボール市場を把握した。 二次調査には、インターネットソース、政府機関、ウェブサイト、業界団体の統計データも含まれます。アナリストは、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチを組み合わせて、ドイツのエネルギーボール市場の様々な属性を調査しました。 本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、ドイツのエネルギーボール市場における競争ダイナミクスの変化にも光を当てています。これらは、既存の市場関係者だけでなく、ドイツのエネルギーボール市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールになります。 本レポートでは、エネルギーボール市場の競争環境について掘り下げています。ドイツのエネルギーボール市場で活動する主要企業が特定され、これらの各企業は様々な属性の観点からプロファイルされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートで紹介されているエネルギーボール市場のプレイヤーの属性です。 研究方法論 調査方法は、徹底的な一次調査と二次調査を組み合わせて、エネルギーボール市場を分析しています。 二次調査 二次調査として、企業文献、技術文書、特許データ、インターネット上の情報源、政府ウェブサイト、業界団体、機関などの統計データなどを調査しました。これは、正確なデータを入手し、業界関係者の洞察を得て、ビジネスチャンスを認識するために、最も信頼性が高く、効果的で成功した方法であることが証明されています。 参考にした二次研究資料には、これらに限定されるものではありません: 企業ウェブサイト、プレゼンテーション、アニュアルレポート、ホワイトペーパー、テクニカルペーパー、製品パンフレット 社内外の独自データベースや関連特許の紹介 各国政府資料、統計データベース、マーケットレポートなど 市場に参入している企業に特化したニュース記事、プレスリリース、ウェブキャストを配信しています。 具体的な二次資料 業界の情報源 ドイツ獣医師会 ゲルマン動物衛生連盟 ドイツ動物福祉委員会 会社情報 スタティスタ フーバーの ファクティバ ブルームバーグ M&A(合併・買収 トムソン M&A マーチャースタット 深遠 一次調査 調査期間中、幅広い業界関係者やオピニオンリーダーとの綿密なインタビューやディスカッションを実施しました。調査の大部分は一次調査であり、二次調査によって補完されています。 データと分析の検証のために、業界関係者やコメンテーターへの一次インタビューを実施しました。典型的なリサーチ・インタビューは、以下のような機能を果たしています: 市場規模、市場動向、成長トレンド、競争環境、展望などに関する生の情報を提供します。 二次調査結果の検証・強化に役立つ 分析チームの専門知識と市場理解の向上 地域ごとの市場、カテゴリー、セグメント、サブセグメントについて、電子メールでのやりとり、電話取材、対面取材を含むプライマリーリサーチを実施。 参加した参加者は、以下の通りです(ただし、これらに限定されません): 業界関係者の方マーケティング/プロダクトマネージャー、マーケットインテリジェンスマネージャー、リージョナルセールスマネージャー 購買・調達担当者、技術担当者、販売代理店 外部の専門家投資銀行、バリュエーション専門家、リサーチアナリストなど 各業界に特化したキーオピニオンリーダーたち 主な参加者は、これらに限定されるものではありません: バイエルAG エランコ・プロダクツ・カンパニー メルク・アンド・カンパニー、インコーポレイテッド セバ・サンテ・アニマーレ Virbac SA データの三角測量:二次資料・一次資料」から抽出された情報は、四半期ごとに更新される「TMR Knowledge Repository」とクロスチェックされます。 市場推定:市場規模の推定には、製品の特徴、最新技術、地理的存在、製品需要、販売データ(金額または数量)、過去の対前年成長率などの詳細な調査が含まれます。また、市場規模や予測を導き出すために、他のアプローチも活用した。ハードデータがない場合は、包括的なデータセットを作成するために、モデリング技法を用いました。厳密な方法論を採用し、入手可能なハードデータと以下のデータタイプを相互参照し、推定値を作成した: 人口統計データ:人口、インフレ率、その他 産業指標を掲載しています:生産データ、研究開発投資、技術段階、インフラ、部門成長、設備など 市場予測:様々なセグメントの市場予測は、市場の促進要因、阻害要因/課題、機会を考慮し、他のセグメント/サブセグメントに対するセグメント/サブセグメントの利点/欠点を考慮することによって導き出されます。ビジネス環境、過去の販売パターン、アンメットニーズ、競争力、国別消費データなども、市場予測を導き出すために考慮する重要な要素です。 目次1. Executive Summary1.1. Market Outlook 1.2. Demand Side Trends 1.3. Supply Side Trends 1.4. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 3. Key Market Trends 3.1. Key Trends Impacting the Market 3.2. Product Innovation / Development Trends 4. Key Success Factors 4.1. Product Adoption / Usage Analysis 4.2. Key Market Entry Strategies 5. Germany Energy Balls Market Demand Analysis 2017–2021 and Forecast, 2022–2032 5.1. Historical Market Volume (Tons) Analysis, 2017–2021 5.2. Current and Future Market Volume (Tons) Projections, 2022–2032 5.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis 6. Germany Energy Balls Market - Pricing Analysis 6.1. Pricing Analysis 6.2. Pricing Break-up 7. Germany Energy Balls Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2017–2021 and Forecast, 2022–2032 7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2017–2021 7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2022–2032 7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 8. Market Background 8.1. Macro-Economic Factors 8.1.1. Europe GDP Growth Outlook 8.1.2. Europe Industry Value Added 8.1.3. Europe Food Security Index Outlook 8.1.4. Europe Rank – Ease of Doing Business 8.1.5. Europe Rank – Trading Across Borders 8.2. Forecast Factors - Relevance & Impact 8.2.1. Top Companies Historical Growth 8.2.2. GDP Growth forecast 8.2.3. Manufacturing Industry forecast 8.2.4. Business Climate 8.3. Value Chain 8.3.1. Raw Material Suppliers 8.3.2. Product Manufacturers 8.3.3. Distribution Channels 8.4. COVID-19 Crisis – Impact Assessment 8.4.1. Current Statistics 8.4.2. Short-Mid-Long Term Outlook 8.4.3. Likely Rebound 8.5. Impact of COVID-19 on Food & Beverage Industry 8.6. Global Food & Beverage Industry Outlook 8.7. Sports Nutrition Market Overview 8.8. Market Dynamics 8.8.1. Drivers 8.8.2. Restraints 8.8.3. Opportunity Analysis 8.9. Supply Demand Analysis 8.10. Regulatory Framework 9. Germany Energy Balls Market Analysis 2017–2021 and Forecast 2022–2032, by Nature 9.1. Introduction / Key Findings 9.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Nature, 2017–2021 9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Nature, 2022–2032 9.3.1. Organic 9.3.2. Conventional 9.4. Market Attractiveness Analysis By Nature 10. Germany Energy Balls Market Analysis 2017–2021 and Forecast 2022–2032, by Flavor 10.1. Introduction / Key Findings 10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Flavor, 2017–2021 10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Flavor, 2022–2032 10.3.1. Chocolate-Based 10.3.2. Nut-based 10.3.3. Fruit-based 10.3.4. Blends 10.3.5. Others 10.4. Market Attractiveness Analysis By Flavor 11. Germany Energy Balls Market Analysis 2017–2021 and Forecast 2022–2032, by Sales Channel 11.1. Introduction / Key Findings 11.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Sales Channel, 2017–2021 11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Sales Channel, 2022–2032 11.3.1. Hypermarket/Supermarket 11.3.2. Convenience Store 11.3.3. Specialty Stores 11.3.4. Online Retail 11.3.5. Others 11.4. Market Attractiveness Analysis By Sales Channel 12. Market Structure Analysis 12.1. Market Analysis by Tier of Companies (Energy Balls) 12.2. Market Share Analysis of Top Players 12.3. Market Presence Analysis 13. Competition Analysis 13.1. Competition Dashboard 13.2. Competition Benchmarking 13.3. Competition Deep Dive 13.3.1. ATLET 13.3.1.1. Overview 13.3.1.2. Product Portfolio 13.3.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 13.3.1.4. Sales Footprint 13.3.1.5. Strategy Overview 13.3.2. Bloom 13.3.2.1. Overview 13.3.2.2. Product Portfolio 13.3.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 13.3.2.4. Sales Footprint 13.3.2.5. Strategy Overview 13.3.3. Bounce Foods Ltd. 13.3.3.1. Overview 13.3.3.2. Product Portfolio 13.3.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 13.3.3.4. Sales Footprint 13.3.3.5. Strategy Overview 13.3.4. Boostball 13.3.4.1. Overview 13.3.4.2. Product Portfolio 13.3.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 13.3.4.4. Sales Footprint 13.3.4.5. Strategy Overview 13.3.5. Deliciously Ella Ltd 13.3.5.1. Overview 13.3.5.2. Product Portfolio 13.3.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 13.3.5.4. Sales Footprint 13.3.5.5. Strategy Overview 13.3.6. Fairnatural 13.3.6.1. Overview 13.3.6.2. Product Portfolio 13.3.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 13.3.6.4. Sales Footprint 13.3.6.5. Strategy Overview 13.3.7. Govinda 13.3.7.1. Overview 13.3.7.2. Product Portfolio 13.3.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 13.3.7.4. Sales Footprint 13.3.7.5. Strategy Overview 13.3.8. Just Wholefoods 13.3.8.1. Overview 13.3.8.2. Product Portfolio 13.3.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 13.3.8.4. Sales Footprint 13.3.8.5. Strategy Overview 13.3.9. Nuttree 13.3.9.1. Overview 13.3.9.2. Product Portfolio 13.3.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 13.3.9.4. Sales Footprint 13.3.9.5. Strategy Overview 13.3.10. OVERSTIM.s 13.3.10.1. Overview 13.3.10.2. Product Portfolio 13.3.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 13.3.10.4. Sales Footprint 13.3.10.5. Strategy Overview 13.3.11. Pro Fuel 13.3.11.1. Overview 13.3.11.2. Product Portfolio 13.3.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 13.3.11.4. Sales Footprint 13.3.11.5. Strategy Overview 13.3.12. The Protein Ball Co. 13.3.12.1. Overview 13.3.12.2. Product Portfolio 13.3.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 13.3.12.4. Sales Footprint 13.3.12.5. Strategy Overview 14. Assumptions and Acronyms Used 15. Research Methodology 図表リストList of TablesTable 01: Germany Energy Balls Market Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Nature, 2017–2032 Table 02: Germany Energy Balls Market Volume (Tons) Analysis and Forecast By Nature, 2017–2032 Table 03: Germany Energy Balls Market Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Flavor, 2017–2032 Table 04: Germany Energy Balls Market Volume (Tons) Analysis and Forecast By Flavor, 2017–2032 Table 05: Germany Energy Balls Market Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Sales Channel, 2017-2032 Table 06: Germany Energy Balls Market Volume (Tons) Analysis and Forecast By Sales Channel, 2017-2032
SummaryGerman Energy Balls Market – Scope of Report Table of Contents1. Executive Summary1.1. Market Outlook 1.2. Demand Side Trends 1.3. Supply Side Trends 1.4. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 3. Key Market Trends 3.1. Key Trends Impacting the Market 3.2. Product Innovation / Development Trends 4. Key Success Factors 4.1. Product Adoption / Usage Analysis 4.2. Key Market Entry Strategies 5. Germany Energy Balls Market Demand Analysis 2017–2021 and Forecast, 2022–2032 5.1. Historical Market Volume (Tons) Analysis, 2017–2021 5.2. Current and Future Market Volume (Tons) Projections, 2022–2032 5.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis 6. Germany Energy Balls Market - Pricing Analysis 6.1. Pricing Analysis 6.2. Pricing Break-up 7. Germany Energy Balls Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2017–2021 and Forecast, 2022–2032 7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2017–2021 7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2022–2032 7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 8. Market Background 8.1. Macro-Economic Factors 8.1.1. Europe GDP Growth Outlook 8.1.2. Europe Industry Value Added 8.1.3. Europe Food Security Index Outlook 8.1.4. Europe Rank – Ease of Doing Business 8.1.5. Europe Rank – Trading Across Borders 8.2. Forecast Factors - Relevance & Impact 8.2.1. Top Companies Historical Growth 8.2.2. GDP Growth forecast 8.2.3. Manufacturing Industry forecast 8.2.4. Business Climate 8.3. Value Chain 8.3.1. Raw Material Suppliers 8.3.2. Product Manufacturers 8.3.3. Distribution Channels 8.4. COVID-19 Crisis – Impact Assessment 8.4.1. Current Statistics 8.4.2. Short-Mid-Long Term Outlook 8.4.3. Likely Rebound 8.5. Impact of COVID-19 on Food & Beverage Industry 8.6. Global Food & Beverage Industry Outlook 8.7. Sports Nutrition Market Overview 8.8. Market Dynamics 8.8.1. Drivers 8.8.2. Restraints 8.8.3. Opportunity Analysis 8.9. Supply Demand Analysis 8.10. Regulatory Framework 9. Germany Energy Balls Market Analysis 2017–2021 and Forecast 2022–2032, by Nature 9.1. Introduction / Key Findings 9.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Nature, 2017–2021 9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Nature, 2022–2032 9.3.1. Organic 9.3.2. Conventional 9.4. Market Attractiveness Analysis By Nature 10. Germany Energy Balls Market Analysis 2017–2021 and Forecast 2022–2032, by Flavor 10.1. Introduction / Key Findings 10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Flavor, 2017–2021 10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Flavor, 2022–2032 10.3.1. Chocolate-Based 10.3.2. Nut-based 10.3.3. Fruit-based 10.3.4. Blends 10.3.5. Others 10.4. Market Attractiveness Analysis By Flavor 11. Germany Energy Balls Market Analysis 2017–2021 and Forecast 2022–2032, by Sales Channel 11.1. Introduction / Key Findings 11.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Sales Channel, 2017–2021 11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Sales Channel, 2022–2032 11.3.1. Hypermarket/Supermarket 11.3.2. Convenience Store 11.3.3. Specialty Stores 11.3.4. Online Retail 11.3.5. Others 11.4. Market Attractiveness Analysis By Sales Channel 12. Market Structure Analysis 12.1. Market Analysis by Tier of Companies (Energy Balls) 12.2. Market Share Analysis of Top Players 12.3. Market Presence Analysis 13. Competition Analysis 13.1. Competition Dashboard 13.2. Competition Benchmarking 13.3. Competition Deep Dive 13.3.1. ATLET 13.3.1.1. Overview 13.3.1.2. Product Portfolio 13.3.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 13.3.1.4. Sales Footprint 13.3.1.5. Strategy Overview 13.3.2. Bloom 13.3.2.1. Overview 13.3.2.2. Product Portfolio 13.3.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 13.3.2.4. Sales Footprint 13.3.2.5. Strategy Overview 13.3.3. Bounce Foods Ltd. 13.3.3.1. Overview 13.3.3.2. Product Portfolio 13.3.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 13.3.3.4. Sales Footprint 13.3.3.5. Strategy Overview 13.3.4. Boostball 13.3.4.1. Overview 13.3.4.2. Product Portfolio 13.3.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 13.3.4.4. Sales Footprint 13.3.4.5. Strategy Overview 13.3.5. Deliciously Ella Ltd 13.3.5.1. Overview 13.3.5.2. Product Portfolio 13.3.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 13.3.5.4. Sales Footprint 13.3.5.5. Strategy Overview 13.3.6. Fairnatural 13.3.6.1. Overview 13.3.6.2. Product Portfolio 13.3.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 13.3.6.4. Sales Footprint 13.3.6.5. Strategy Overview 13.3.7. Govinda 13.3.7.1. Overview 13.3.7.2. Product Portfolio 13.3.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 13.3.7.4. Sales Footprint 13.3.7.5. Strategy Overview 13.3.8. Just Wholefoods 13.3.8.1. Overview 13.3.8.2. Product Portfolio 13.3.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 13.3.8.4. Sales Footprint 13.3.8.5. Strategy Overview 13.3.9. Nuttree 13.3.9.1. Overview 13.3.9.2. Product Portfolio 13.3.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 13.3.9.4. Sales Footprint 13.3.9.5. Strategy Overview 13.3.10. OVERSTIM.s 13.3.10.1. Overview 13.3.10.2. Product Portfolio 13.3.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 13.3.10.4. Sales Footprint 13.3.10.5. Strategy Overview 13.3.11. Pro Fuel 13.3.11.1. Overview 13.3.11.2. Product Portfolio 13.3.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 13.3.11.4. Sales Footprint 13.3.11.5. Strategy Overview 13.3.12. The Protein Ball Co. 13.3.12.1. Overview 13.3.12.2. Product Portfolio 13.3.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region) 13.3.12.4. Sales Footprint 13.3.12.5. Strategy Overview 14. Assumptions and Acronyms Used 15. Research Methodology List of Tables/GraphsList of TablesTable 01: Germany Energy Balls Market Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Nature, 2017–2032 Table 02: Germany Energy Balls Market Volume (Tons) Analysis and Forecast By Nature, 2017–2032 Table 03: Germany Energy Balls Market Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Flavor, 2017–2032 Table 04: Germany Energy Balls Market Volume (Tons) Analysis and Forecast By Flavor, 2017–2032 Table 05: Germany Energy Balls Market Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Sales Channel, 2017-2032 Table 06: Germany Energy Balls Market Volume (Tons) Analysis and Forecast By Sales Channel, 2017-2032
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(太陽光)の最新刊レポート
Transparency Market Research 社の最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(energy)の最新刊レポート
よくあるご質問Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/01 10:26 153.05 円 167.01 円 200.08 円 |