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米国エナジードリンク市場規模・シェア・動向分析レポート:製品別(アルコール、ノンアルコール)、タイプ別(オーガニック)、エンドユース別、流通チャネル別、パッケージ別、形態別、セグメント別予測、2024年~2030年


U.S. Energy Drinks Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Alcoholic, Non-alcoholic), By Type (Organic), By End-use, By Distribution Channel, By Packaging, By Form, And Segment Forecasts, 2024 - 2030

米国のエナジードリンク市場の成長と動向 Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、米国のエナジードリンク市場規模は2030年までに378億3,000万米ドルに達し、予測期間中の年平均成長率は7.1%で推移... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Grand View Research
グランドビューリサーチ
2024年8月5日 US$3,450
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80 英語

 

サマリー

米国のエナジードリンク市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、米国のエナジードリンク市場規模は2030年までに378億3,000万米ドルに達し、予測期間中の年平均成長率は7.1%で推移すると予測されている。天然飲料やオーガニック飲料の健康効果に関する消費者の意識の高まりが市場を牽引している。エネルギー飲料の消費は、特に若者にとってステータスシンボルになっている。このような消費者行動タイプは、市場全体の需要をさらに押し上げると予想される。これらのエネルギー飲料にアルコールを混ぜて飲むことは、都市部ではかなりポピュラーである。

エネルギー飲料は、社交的な集まり、パーティー、祝賀会に欠かせないものとなっている。代替品の入手可能性は、業界の成長にとって大きな脅威となると予想される。エナジードリンクは、空気入り飲料、麦芽入り健康飲料、パック入りジュースとの厳しい競争に直面している。

タウリンはもう一つの主要成分で、心血管系の機能と骨格筋の発達に不可欠である。エナジードリンク・メーカーは、これらの飲料が筋肉疲労を軽減し、精神的プロセスを緩和し、心臓の健康を保護すると主張している。しかし、これらの主張を裏付ける科学的なコンセンサスはまだ得られていない。健康に対する意識の高まりが、エナジードリンク需要拡大の主な要因である。

最近の傾向では、ほとんどのメーカーが魅力的な広告を通じて製品の認知度を高めている。これらのメーカーは、主要なスポーツイベントのスポンサーとなっている。レッドブルは、主要なサッカー・イベントやF1カーレースでマーケティング・キャンペーンを行っている。エクストリーム・スポーツ・イベントを通じて若者をターゲットにしている。著名なスポーツ・パーソナリティは、ブランドを宣伝するために支持されている。このような世界的な需要拡大のためのプッシュ戦略は、エナジードリンク市場で非常に人気がある。

2016年は、非オーガニック部門が収益貢献の主役であった。初期市場浸透率が高く、ターゲット市場に特化していないため、これらの製品は市場を助長すると予測される。同時に、人々は製品の選択に関する認識が不足しており、これらはたまたま同種の製品よりも安価である。しかし、有機物質をベースにした製品が市場に浸透する傾向も見られる。

この傾向はエナジードリンク市場にも浸透している。人々は消費習慣における有機化合物の重要性に気づいているため、このセグメントは米国での成長を助け、最終的には予測期間中に有機エナジードリンク市場の成長を飛躍的に高めると予想される。可処分所得の増加と若年層のライフスタイルの変化は、予測期間中にオン・トレード流通チャネルの市場成長を促進すると予想される。

利便性の高い飲料に対する需要の増加と、ワーカホリック文化、スポーツ活動の活発化、所得の増加など、この地域におけるライフスタイルの変化が市場成長の要因となっている。米国ではスポーツの人気が高まっており、ブランドを宣伝し、顧客の間に認知度と忠誠心を生み出す大きな可能性を秘めている。

米国経済は大規模な発展を遂げている。このため、個人のパフォーマンスを向上させ、より良い結果を出すのに役立つエナジードリンクに対する需要は非常に大きく、予測期間における米国のエナジードリンク市場の成長にプラスの影響を与えている。

米国のエナジードリンク市場レポートハイライト

- 予測期間中、ノンアルコール・エナジードリンクが63.1%の圧倒的なシェアで市場をリード。

- 売上高では、オーガニックエナジードリンクがCAGR 9.2%で成長すると予測。

- 収益面では、成人が2023年に51.0%以上のシェアで市場を支配した。

- オン・トレード流通チャネルはCAGR 5.2%で成長すると予測される。

- オフトレードの流通チャネルは2023年に84.4%と最大のシェアを確保した。

- この業界の特徴は、製品の認定、生産能力の拡大、資本拡大、市場シェア向上のための大幅な投資決定である。著名な企業としては、Red Bull GmbH、Monster Energy、Rockstarなどがある。

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目次

目次

第1章.方法論とスコープ
1.1.市場セグメンテーションとスコープ
1.2.市場の定義
1.3.調査方法
1.3.1.情報収集
1.3.2.情報またはデータの分析
1.3.3.市場形成とデータの可視化
1.3.4.データの検証・公開
1.4.調査範囲と前提条件
1.4.1.データソース一覧
第2章.エグゼクティブ・サマリー
2.1.市場の展望
2.2.セグメントの展望
2.3.競合他社の洞察
第3章.米国のエナジードリンク市場の変数、トレンド、スコープ
3.1.市場紹介/ライン展望
3.2.市場規模および成長見通し(百万米ドル)
3.3.市場ダイナミクス
3.3.1.市場促進要因分析
3.3.2.市場阻害要因分析
3.4.米国のエナジードリンク市場分析ツール
3.4.1.ポーター分析
3.4.1.1.サプライヤーの交渉力
3.4.1.2.買い手の交渉力
3.4.1.3.代替の脅威
3.4.1.4.新規参入による脅威
3.4.1.5.競争上のライバル
3.4.2.PESTEL分析
3.4.2.1.政治情勢
3.4.2.2.経済・社会情勢
3.4.2.3.技術的ランドスケープ
3.4.2.4.環境的ランドスケープ
3.4.2.5.法的景観
第4章.米国のエナジードリンク市場製品の推定と動向分析
4.1.セグメントダッシュボード
4.2.米国のエナジードリンク市場製品分析、2023年および2030年(百万米ドル)
4.3.アルコール飲料
4.3.1.アルコール性市場の収益予測および予測、2018年~2030年(USD Million)
4.4.ノンアルコール
4.4.1.ノンアルコール市場の売上高推計と予測、2018~2030年(USD Million)
第5章.米国のエナジードリンク市場タイプ別推定と動向分析
5.1.セグメントダッシュボード
5.2.米国のエナジードリンク市場タイプ別動向分析、2023年および2030年(百万米ドル)
5.3.非オーガニック
5.3.1.非オーガニック市場の売上高推計と予測、2018年~2030年(USD Million)
5.4.オーガニック
5.4.1.オーガニック市場の売上高推計と予測、2018~2030年(USD Million)
第6章.米国のエナジードリンク市場最終用途の推定と動向分析
6.1.セグメントダッシュボード
6.2.米国のエナジードリンク市場最終用途の動向分析、2023年および2030年(百万米ドル)
6.3.ティーンエイジャーと子供
6.3.1.ティーンエージャー・キッズ市場の売上高推計と予測、2018年~2030年(USD Million)
6.4.成人
6.4.1.成人市場の収益予測および予測、2018年~2030年(USD Million)
6.5.老人人口
6.5.1.老年人口市場の売上高推計と予測、2018年~2030年(USD Million)
第7章.米国のエナジードリンク市場流通チャネルの推定と動向分析
7.1.セグメントダッシュボード
7.2.米国のエナジードリンク市場流通チャネルの分析、2023年および2030年(百万米ドル)
7.3.オン・トレード
7.3.1.オントレード市場の売上高推計と予測、2018年~2030年(USD Million)
7.4.オフトレード
7.4.1.オフトレード市場の収益予測および予測、2018年~2030年(USD Million)
第8章.米国のエナジードリンク市場パッケージングの推定と動向分析
8.1.セグメントダッシュボード
8.2.米国のエナジードリンク市場包装の動き分析、2023年および2030年(百万米ドル)
8.3.ボトル
8.3.1.ボトル市場の売上高推計と予測、2018年~2030年(USD Million)
8.4.缶
8.4.1.缶市場の収益予測および予測、2018~2030年(百万米ドル)
8.5.その他
8.5.1.その他市場の売上高推定と予測、2018~2030年(USD Million)
第9章.米国のエナジードリンク市場形態別推定と動向分析
9.1.セグメントダッシュボード
9.2.米国のエナジードリンク市場形態別動向分析、2023年および2030年(百万米ドル)
9.3.エナジードリンク
9.3.1.エナジードリンク市場の売上高推計と予測、2018年~2030年(USD Million)
9.4.エナジーショット
9.4.1.エナジーショットの売上高推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
第10章 競争環境競争環境
10.1.主要市場参入企業の最新動向と影響分析
10.2.企業の分類
10.3.企業ヒートマップ分析
10.4.企業プロフィール
10.4.1.レッドブル
10.4.1.1.参加企業の概要
10.4.1.2.財務パフォーマンス
10.4.1.3.製品ベンチマーク
10.4.1.4.最近の動向/戦略的イニシアティブ
10.4.2.大正製薬大正製薬株式会社
10.4.2.1.参加企業の概要
10.4.2.2.業績
10.4.2.3.製品ベンチマーク
10.4.2.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
10.4.3.ペプシ
10.4.3.1.参加企業の概要
10.4.3.2.業績
10.4.3.3.製品ベンチマーク
10.4.3.4.最近の動向/戦略的イニシアティブ
10.4.4.モンスターエナジー
10.4.4.1.参加企業の概要
10.4.4.2.業績
10.4.4.3.製品ベンチマーク
10.4.4.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
10.4.5.ルコゼード
10.4.5.1.参入企業の概要
10.4.5.2.業績
10.4.5.3.製品ベンチマーク
10.4.5.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
10.4.6.コカ・コーラ社
10.4.6.1.参加企業の概要
10.4.6.2.業績
10.4.6.3.製品ベンチマーク
10.4.6.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
10.4.7.アムウェイ
10.4.7.1.参加企業の概要
10.4.7.2.財務実績
10.4.7.3.製品ベンチマーク
10.4.7.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
10.4.8.アリゾナ・ビバレッジズUSA
10.4.8.1.参加企業の概要
10.4.8.2.業績
10.4.8.3.製品ベンチマーク
10.4.8.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
10.4.9.リビング・エッセンシャルズ
10.4.9.1.参加者の概要
10.4.9.2.財務実績
10.4.9.3.製品ベンチマーク
10.4.9.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
10.4.10.ザイエンス・エナジー
10.4.10.1.参加企業の概要
10.4.10.2.財務実績
10.4.10.3.製品ベンチマーク
10.4.10.4.最近の動向/戦略的イニシアティブ

 

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Summary

U.S. Energy Drinks Market Growth & Trends

The U.S. energy drinks market size is expected to reach USD 37.83 billion by 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc., progressing at a CAGR of 7.1% during the forecast period. Growing consumer awareness regarding health benefits of natural and organic drinks has been driving the market. Energy beverage consumption has turned into a status symbol, especially for youth. Such consumer behavior type is expected to drive further the overall market demand. Consumption of alcohol mixed with these energy beverages is quite popular in urban areas.

Energy drinks have formed an integral part of social gatherings, parties, and celebrations. Substitute’s availability is anticipated to provide a significant threat to industry growth. Energy drinks face stiff competition from aerated beverages, malted health drinks, and packaged juice.

Taurine is another major component, which is essential for cardiovascular function and skeletal muscle development. Energy drinks manufacturers claim that these beverages reduce muscle fatigue, ease the mental process and protect heart health. However, a scientific consensus is yet to be achieved to support these statements. Increasing awareness of health consciousness is the key driver for the growth in energy drinks demand.

Recent trends show that most of the manufacturers create product awareness through attractive advertising. These manufacturers sponsor major sports events. Red Bull undertakes marketing campaigns in major football events and Formula 1 car racing. They have been targeting the youth through extreme sports event. Distinguished sports personalities are endorsed to promote the brand. This kind of push strategy for increasing the global demand is very popular in energy drink market.

The non-organic segment was the leading revenue contributor in 2016. Due to high initial market penetration and no specific focus on the target market, these products are projected to aid the market. At the same time, people lack awareness about the choice of products and these happen to be cheaper than their counterparts. However, there has been a trend of organic substances based products that have penetrated the market.

This trend has also penetrated the energy drinks market. Since people are realizing the importance of organic compounds in their consumption habits, this segment is expected to aid its growth in the U.S., eventually will increase the growth of organic energy drinks market exponentially over the forecast period. Increasing disposable income and changing lifestyle of young population are expected to trigger market growth of on-trade distribution channel over the forecast period.

Increasing demand for convenience beverage and changing lifestyle in the region like workaholic culture, rising sports activities and increasing income are attributed to the market growth. The growing urban class has been the most attracting factor for the market growth in the U.S. The rising popularity of sports in the country has a huge potential for promoting their brand and create a sense of recognition and loyalty among the customer.

The U.S. economy is undergoing a large-scale development. Due to this there is huge demand for these energies enhancing drinks since they improve the performance of the individuals and help them to deliver better results and impact positively to the growth of U.S. energy drinks market over the forecast period.

U.S. Energy Drinks Market Report Highlights

• Non-alcoholic energy drinks have led the market with a dominant share of 63.1% during the forecast period.

• In terms of revenue, organic energy drinks are projected to witness growth at 9.2% CAGR.

• In terms of revenue, the adults dominated the market with over 51.0% share in 2023.

• The on-trade distribution channel is projected to witness growth at a CAGR of 5.2%.

• The off-trade distribution channel secured the largest share with 84.4%% in 2023.

• The industry is characterized by accreditation of the product, capacity expansion, capital expansion, and substantial investment decisions to improve market share. Some of the prominent companies are Red Bull GmbH, Monster Energy, and Rockstar.



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Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation and Scope
1.2. Market Definitions
1.3. Research Methodology
1.3.1. Information Procurement
1.3.2. Information or Data Analysis
1.3.3. Market Formulation & Data Visualization
1.3.4. Data Validation & Publishing
1.4. Research Scope and Assumptions
1.4.1. List of Data Sources
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Outlook
2.2. Segment Outlook
2.3. Competitive Insights
Chapter 3. U.S. Energy Drinks Market Variables, Trends, & Scope
3.1. Market Introduction/Lineage Outlook
3.2. Market Size and Growth Prospects (USD Million)
3.3. Market Dynamics
3.3.1. Market Drivers Analysis
3.3.2. Market Restraints Analysis
3.4. U.S. Energy Drinks Market Analysis Tools
3.4.1. Porter’s Analysis
3.4.1.1. Bargaining power of the suppliers
3.4.1.2. Bargaining power of the buyers
3.4.1.3. Threats of substitution
3.4.1.4. Threats from new entrants
3.4.1.5. Competitive rivalry
3.4.2. PESTEL Analysis
3.4.2.1. Political landscape
3.4.2.2. Economic and Social landscape
3.4.2.3. Technological landscape
3.4.2.4. Environmental landscape
3.4.2.5. Legal landscape
Chapter 4. U.S. Energy Drinks Market: Product Estimates & Trend Analysis
4.1. Segment Dashboard
4.2. U.S. Energy Drinks Market: Product Analysis, 2023 & 2030 (USD Million)
4.3. Alcoholic
4.3.1. Alcoholic Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.4. Non-Alcoholic
4.4.1. Non-Alcoholic Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 5. U.S. Energy Drinks Market: Type Estimates & Trend Analysis
5.1. Segment Dashboard
5.2. U.S. Energy Drinks Market: Type Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Million)
5.3. Non-Organic
5.3.1. Non-Organic Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
5.4. Organic
5.4.1. Organic Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 6. U.S. Energy Drinks Market: End Use Estimates & Trend Analysis
6.1. Segment Dashboard
6.2. U.S. Energy Drinks Market: End Use Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Million)
6.3. Teenagers & Kids
6.3.1. Teenagers & Kids Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.4. Adults
6.4.1. Adults Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.5. Geriatric Population
6.5.1. Geriatric Population Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 7. U.S. Energy Drinks Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis
7.1. Segment Dashboard
7.2. U.S. Energy Drinks Market: Distribution Channel Analysis, 2023 & 2030 (USD Million)
7.3. On-Trade
7.3.1. On-Trade Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
7.4. Off-Trade
7.4.1. Off-Trade Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 8. U.S. Energy Drinks Market: Packaging Estimates & Trend Analysis
8.1. Segment Dashboard
8.2. U.S. Energy Drinks Market: Packaging Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Million)
8.3. Bottles
8.3.1. Bottles Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
8.4. Can
8.4.1. Cans Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
8.5. Others
8.5.1. Others Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 9. U.S. Energy Drinks Market: Form Estimates & Trend Analysis
9.1. Segment Dashboard
9.2. U.S. Energy Drinks Market: Form Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Million)
9.3. Energy Drinks
9.3.1. Energy Drinks Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
9.4. Energy Shots
9.4.1. Energy Shots Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 10. Competitive Landscape
10.1. Recent Developments & Impact Analysis by Key Market Participants
10.2. Company Categorization
10.3. Company Heat Map Analysis
10.4. Company Profiles
10.4.1. Red Bull
10.4.1.1. Participant’s Overview
10.4.1.2. Financial Performance
10.4.1.3. Product Benchmarking
10.4.1.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
10.4.2. Taisho Pharmaceutical Co. Ltd.
10.4.2.1. Participant’s Overview
10.4.2.2. Financial Performance
10.4.2.3. Product Benchmarking
10.4.2.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
10.4.3. Pepsi Co. Inc.
10.4.3.1. Participant’s Overview
10.4.3.2. Financial Performance
10.4.3.3. Product Benchmarking
10.4.3.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
10.4.4. Monster Energy
10.4.4.1. Participant’s Overview
10.4.4.2. Financial Performance
10.4.4.3. Product Benchmarking
10.4.4.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
10.4.5. Lucozade
10.4.5.1. Participant’s Overview
10.4.5.2. Financial Performance
10.4.5.3. Product Benchmarking
10.4.5.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
10.4.6. The Coca-Cola Company
10.4.6.1. Participant’s Overview
10.4.6.2. Financial Performance
10.4.6.3. Product Benchmarking
10.4.6.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
10.4.7. Amway
10.4.7.1. Participant’s Overview
10.4.7.2. Financial Performance
10.4.7.3. Product Benchmarking
10.4.7.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
10.4.8. AriZona Beverages USA
10.4.8.1. Participant’s Overview
10.4.8.2. Financial Performance
10.4.8.3. Product Benchmarking
10.4.8.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
10.4.9. Living Essentials LLC
10.4.9.1. Participant’s Overview
10.4.9.2. Financial Performance
10.4.9.3. Product Benchmarking
10.4.9.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
10.4.10. Xyience Energy
10.4.10.1. Participant’s Overview
10.4.10.2. Financial Performance
10.4.10.3. Product Benchmarking
10.4.10.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives

 

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