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北米ファッションデザインソフトウェア市場の2030年予測 - 地域別分析 - タイプ別(2Dソフトウェア、3Dソフトウェア)、エンドユーザー別(企業、個人、機関)


North America Fashion Design Software Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Type (2D Software and 3D Software) and End User (Enterprises, Individuals, and Institutions)

北米のファッションデザインソフトウェア市場は、2022年には2億3,323万米ドルとなり、2030年には4億2,804万米ドルに達すると予測されている。 オンデマンドカスタマイゼーション傾向の高まりが北米ファッショ... もっと見る

 

 

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2024年2月28日 US$3,550
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サマリー

北米のファッションデザインソフトウェア市場は、2022年には2億3,323万米ドルとなり、2030年には4億2,804万米ドルに達すると予測されている。

オンデマンドカスタマイゼーション傾向の高まりが北米ファッションデザインソフトウェア市場を後押し

ファッションに対する意識の高まりとともに、衣服の選択を通じて個性を表現したいという消費者の欲求が高まっている。人々はスタイルやパーソナル・ブランディングをより意識するようになり、自分の個性や好み、価値観を反映したユニークでパーソナライズされたアイテムを求めるようになった。ファッション・デザイン・ソフトウェアは、購入者がバーチャル・プラットフォーム上で製品を体験することを可能にする。さらに、様々な市場プレーヤーが顧客にカスタマイズサービスを提供している。プリント・オン・デマンド・パーソナライゼーション・デザイン・ソフトウェアは、特定のカット、デザイン、生地、色など、独自の要件や嗜好に合わせてカスタマイズされた衣類を探している消費者の注目を集める。例えば、2020年12月、アマゾン・ファッションは「メイド・フォー・ユー」というオーダーメイドの衣料品サービスを開始した。これは、8色の色、好みの袖、ネックライン、シャツの丈のコレクションを提供することで、Tシャツのカスタマイズを可能にするバーチャルツールである。また、オーダーメイドのアパレルとギアを専門とするアメリカのソフトウェアとフルフィルメント会社であるSquadLockerは、昇華されたユニフォームの新しい完全自社ラインであるSquadGearを発表した。2019年、リーバイスとのコラボレーションにより、YRは米国と欧州の小売店舗で最先端のプリントバーを開始した。さらに、ソーシャルメディアとインフルエンサー文化の台頭は、ユニークなファッションアイテムへの欲求を増幅させている。消費者は自分のスタイルの選択で目立ちたい、認められたいと思っており、カスタマイズはこの目標を達成するための理想的な解決策を提供する。オンデマンド・カスタマイゼーションは、顧客が特定のニーズに応じた衣服を手にすることを可能にすることで、個人が真に個性を表現する衣服を作ることを可能にする。また、持続可能で倫理的なファッションへの需要が高まる傾向もある。消費者の環境意識が高まるにつれ、廃棄物や搾取の原因となる大量生産のファストファッションアイテムに対する嫌悪感が高まっている。オンデマンド・カスタマイゼーションは、消費者がより長く愛用する可能性の高い、高品質でパーソナライズされた衣服への投資を促すことで、ファッションへのより持続可能なアプローチを促進する。Amazon Fashion、Louoj、インドのYour Design Storeなど、多くのマーケットプレーヤーがカスタマイズサービスの提供に成功している。著名なブランドがこうしたサービスを採用することで、コンセプトが実証され、より多くの顧客を惹きつけることになる。ファッション・デザイン・ソフトウェアとプリント・オン・デマンド・パーソナライゼーション・サービスは、消費者がデザイン・プロセスに積極的に参加することを可能にし、その結果、ユニークでカスタマイズされた衣料品への需要が急増した。このように、ファッション業界におけるオンデマンド・カスタマイゼーションのトレンドは、主に個性、ファッション意識、持続可能な選択を求める消費者の欲求によって、市場を牽引している。

北米ファッションデザインソフトウェア市場概要

北米のファッション業界は、技術の進歩によって大きな影響を受けており、業界の大きな変革を示唆している。2020年10月20日、VNTANAとBrowzwearは、フリーランスデザイナーにとって画期的なマイルストーンとなる、画期的な3Dコラボレーションプラットフォームを導入するために手を組んだ。このプラットフォームは、デザイナーがBrowzwearのデザインを3Dで共有することを可能にし、eコマースやソーシャルメディアなどの多様なデジタルプラットフォームへの合理的なフィードバックと配信を促進します。VNTANAのプラットフォームの統合は、デザイナーの能力を高めるだけでなく、シームレスなコラボレーションと創造的な表現を促進するファッションデザインソフトウェアの役割を強調しています。2020年8月、コットン・インコーポレイテッドは3Dダウンロード可能なデジタルファブリックファイルを導入する「CottonWorks」プログラムを開始した。これらのファイルは、BrowzwearやCLOなどの人気デザインプログラムで利用可能です。デザイナーが革新的で独創的なコットンやコットンリッチ素材にアクセスできるようにすることで、このイニシアチブはデザインプロセスを再定義し、その結果、このような最先端の試みをサポートするファッションデザインソフトウェアソリューションの需要を後押ししている。さらに、技術主導のサステナビリティへのH&Mグループの進出は、北米のイノベーションへのコミットメントを証明するものである。H&Mグループは、3DベースのデザインとAIを搭載したパーソナルアバターを探求することで、無駄をなくし、アクセシビリティを高め、顧客体験を向上させることを目指している。この前向きなアプローチは、テクノロジーと持続可能な実践の統合を促進する上で、ファッションデザインソフトウェアの関連性が高まっていることを補強している。これらの進歩は、テクノロジー主導のソリューションがデザイン、製造、消費者との関わりを再構築している、北米の進化するファッションの状況を示している。3D技術やAIの採用、革新的なコラボレーションがファッションデザインソフトウェアの需要を押し上げ、この地域のファッション産業における効率性、創造性、持続可能性を推進するために必要なツールを提供している。このようなトレンドが市場を形成し続ける中、ファッションデザインソフトウェアの役割は、このような変革的イニシアチブをサポートし推進する上で極めて重要な役割を果たすことになる。

北米ファッションデザインソフトウェア市場の収益と2030年までの予測 (US$ Million)

北米ファッションデザインソフトウェア市場細分化

北米のファッションデザインソフトウェア市場は、タイプ、エンドユーザー、国によって区分される。

タイプ別では、北米のファッションデザインソフトウェア市場は2Dソフトウェアと3Dソフトウェアに二分される。2022年には3Dソフトウェアセグメントがより大きなシェアを占めている。2Dソフトウェアはさらにアパレル、ゲーム、メディアに細分化される。3Dソフトウェアはさらにアパレル、ゲーム、メディアに細分化される。

エンドユーザー別では、北米ファッションデザインソフトウェア市場は企業、個人、機関に区分される。2022年には企業セグメントが最大のシェアを占めている。

国別では、北米ファッションデザインソフトウェア市場は米国、カナダ、メキシコに区分される。2022年の北米ファッションデザインソフトウェア市場は米国が支配的であった。

Adobe Inc、Autometrix Inc、Browzwear Solutions Pte Ltd、CLO Virtual Fashion LLC、Harper Arrington Publishing LLC、Optitex Ltd、Strategies SA、TG3D Studio Inc、Tukatech Incは、北米ファッションデザインソフトウェア市場で事業を展開している大手企業である。

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目次

目次
1.はじめに
1.1 インサイト・パートナーズ調査レポートのガイダンス
1.2 市場セグメンテーション
2.エグゼクティブサマリー
2.1 主要インサイト
2.2 市場の魅力
3.調査方法
3.1 カバレッジ
3.2 二次調査
3.3 一次調査
4.北米ファッションデザインソフトウェア市場展望
4.1 概要
4.2 北米PEST分析
4.3 エコシステム分析
4.3.1 バリューチェーンのベンダー一覧
5.北米ファッションデザインソフトウェア市場-主要産業動向
5.1 北米ファッションデザインソフトウェア市場-主要産業動向
5.2 市場の促進要因
5.2.1 オンデマンドカスタマイゼーションのトレンドの高まり
5.2.2 3Dデザインツールの採用増加
5.2.3 ファッション業界におけるより迅速で効率的なデザインプロセスへのニーズの高まり
5.3 市場の阻害要因
5.3.1 違法コピーの脅威の増加
5.3.2 ソフトウェア導入の高コスト
5.4 市場機会
5.4.1 AI、VR、ARの登場
5.4.2 持続可能性への注目の高まり
5.5 今後の動向
5.5.1 ゲーム業界におけるファッションの台頭
5.6 推進要因と阻害要因の影響
6.ファッションデザインソフトウェア市場-北米市場分析
6.1 北米ファッションデザインソフトウェア市場収益(US$ Million), 2022 - 2030
6.2 北米のファッションデザインソフトウェア市場の予測と分析
7.北米ファッションデザインソフトウェア市場分析-タイプ
7.1 2D ソフトウェア
7.1.1 概要
7.1.2 2Dソフトウェア市場、収益と2030年までの予測(US$ Million)
7.1.3 アパレル
7.1.3.1 概要
7.1.3.2 アパレル市場、収益と2030年までの予測(US$ Million)
7.1.3.3 紳士服
7.1.3.3.1 男性用衣料品市場、2030年までの収入と予測(百万米ドル)
7.1.3.4 女性用衣料品
7.1.3.4.1 女性用衣料品の市場、収益と2030年までの予測(百万米ドル)
7.1.3.5 アクセサリーおよびその他
7.1.3.5.1 アクセサリーその他の市場、収益と2030年までの予測(US$ Million)
7.1.4 ゲーム
7.1.4.1 概要
7.1.4.2 ゲーム市場、収益と2030年までの予測(US$ Million)
7.1.5 メディア
7.1.5.1 概要
7.1.5.2 メディア市場、収益と2030年までの予測(US$ Million)
7.2 3Dソフトウェア
7.2.1 概要
7.2.2 3Dソフトウェア市場、収益と2030年までの予測(US$ Million)
7.2.3 アパレル
7.2.3.1 概要
7.2.3.2 アパレル市場、収益と2030年までの予測(US$ Million)
7.2.3.3 紳士服
7.2.3.3.1 紳士服市場、2030年までの収入と予測(US$ Million)
7.2.3.4 女性用衣料品
7.2.3.4.1 女性用衣料品市場、2030年までの収入と予測(百万米ドル)
7.2.3.5 アクセサリーおよびその他
7.2.3.5.1 アクセサリーその他の市場、収益と2030年までの予測(US$ Million)
7.2.4 ゲーム
7.2.4.1 概要
7.2.4.2 ゲーム市場、収益と2030年までの予測(US$ Million)
7.2.5 メディア
7.2.5.1 概要
7.2.5.2 メディア市場、収益と2030年までの予測(US$ Million)
8.北米ファッションデザインソフトウェア市場分析-エンドユーザー
8.1 企業
8.1.1 概要
8.1.2 企業市場の収益と2030年までの予測(US$ Million)
8.2 個人
8.2.1 概要
8.2.2 個人市場の売上高と2030年までの予測(百万米ドル)
8.3 機関
8.3.1 概要
8.3.2 機関投資家市場の売上高と2030年までの予測(百万米ドル)
9.北米ファッションデザインソフトウェア市場 - 国別分析
9.1.1 北米北米ファッションデザインソフトウェア市場収入と予測・分析-国別
9.1.1.1 北米北米ファッションデザインソフトウェア市場収入と予測・分析-国別
9.1.1.2 2030年までの米国ファッションデザインソフトウェア市場収入と予測 (US$ Mn)
9.1.1.2.1 米国のファッションデザインソフトウェア市場のタイプ別内訳
9.1.1.2.2 米国のファッションデザインソフトウェア市場のエンドユーザー別内訳
9.1.1.3 カナダのファッションデザインソフトウェア市場の収益と2030年までの予測 (US$ Mn)
9.1.1.3.1 カナダのファッションデザインソフトウェア市場のタイプ別内訳
9.1.1.3.2 カナダのファッションデザインソフトウェア市場のエンドユーザー別内訳
9.1.1.4 メキシコのファッションデザインソフトウェア市場の収益と2030年までの予測 (US$ Mn)
9.1.1.4.1 メキシコのファッションデザインソフトウェア市場のタイプ別内訳
9.1.1.4.2 メキシコのファッションデザインソフトウェア市場のエンドユーザー別内訳
10.競争状況
10.1 主要企業別ヒートマップ分析
10.2 企業のポジショニングと集中度
11.産業展望
11.1 概要
11.2 市場イニシアティブ
11.3 新製品開発
11.4 合併と買収
12.企業プロフィール
12.1 アドビ
12.1.1 主要事実
12.1.2 事業内容
12.1.3 製品とサービス
12.1.4 財務概要
12.1.5 SWOT分析
12.1.6 主要な開発
12.2 オートメトリクス社
12.2.1 主要事実
12.2.2 事業内容
12.2.3 製品とサービス
12.2.4 財務概要
12.2.5 SWOT分析
12.2.6 主要開発
12.3 ブラウズウェア・ソリューションズ社
12.3.1 主要事実
12.3.2 事業内容
12.3.3 製品とサービス
12.3.4 財務概要
12.3.5 SWOT分析
12.3.6 主要開発
12.4 CLO Virtual Fashion LLC
12.4.1 主要事実
12.4.2 事業内容
12.4.3 製品及びサービス
12.4.4 財務概要
12.4.5 SWOT分析
12.4.6 主要開発
12.5 ハーパー・アリントン・パブリッシングLLC
12.5.1 主要事実
12.5.2 事業内容
12.5.3 製品とサービス
12.5.4 財務概要
12.5.5 SWOT分析
12.5.6 主要な開発
12.6 オプテックス
12.6.1 主要事実
12.6.2 事業内容
12.6.3 製品とサービス
12.6.4 財務概要
12.6.5 SWOT分析
12.6.6 主要開発
12.7 戦略SA
12.7.1 主要事実
12.7.2 事業内容
12.7.3 製品およびサービス
12.7.4 財務概要
12.7.5 SWOT分析
12.7.6 主要開発
12.8 TG3D Studio Inc.
12.8.1 主要事実
12.8.2 事業内容
12.8.3 製品とサービス
12.8.4 財務概要
12.8.5 SWOT分析
12.8.6 主要開発
12.9 ツカテック
12.9.1 主要事実
12.9.2 事業内容
12.9.3 製品とサービス
12.9.4 財務概要
12.9.5 SWOT分析
12.9.6 主要開発
13.付録
13.1 インサイト・パートナーズについて
13.2 単語索引

 

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Summary

The North America fashion design software market was valued at US$ 233.23 million in 2022 and is expected to reach US$ 428.04 million by 2030; it is estimated to grow at a CAGR of 7.9% from 2022 to 2030.

Growing Trend of On-Demand Customization Fuels the North America Fashion Design Software Market

There is a rise in fashion awareness as well as a growing desire of consumers to express their individuality through clothing choices. As people become more conscious of style and personal branding, they seek unique and personalized items that reflect their personalities, preferences, and values. The fashion design software allows buyers to experience the product on a virtual platform; it can be designed according to their needs and preferences. Further, various market players offer customization services to their clients. Print-On-Demand Personalization Design software captures the attention of consumers looking for clothing customized to their unique requirements and tastes, whether it is a particular cut, design, fabric, or colour. For instance, in December 2020, Amazon Fashion launched "Made for You," a custom clothing service. It is a virtual tool that enables the customization of T-shirts by providing a collection of eight colours, preferred sleeves, necklines, and shirt lengths. Also, SquadLocker, an American software and fulfillment company specializing in bespoke apparel and gear, has introduced SquadGear, a new and fully owned line of sublimated uniforms. In 2019, In collaboration with Levi's, YR launched a cutting-edge print bar in US and European retail locations. Furthermore, the rise of social media and influencer culture has amplified the desire for unique fashion pieces. Consumers want to stand out and be recognized for their style choices, and customization offers an ideal solution for achieving this goal. By allowing customers to have clothing according to their specific needs, on-demand customization enables individuals to create garments that truly represent their individuality. Also, there is a trend of increasing demand for sustainable and ethical fashion. As consumers become more environmentally conscious, there is a growing aversion to mass-produced, fast-fashion items that contribute to waste and exploitation. On-demand customization promotes a more sustainable approach to fashion by encouraging consumers to invest in high-quality, personalized garments that they are more likely to keep for a more extended period. Many market players such as Amazon Fashion, Louoj, and Your Design Store of India are successfully offering customization services. When prominent brands adopt these services, it validates the concept and attracts more customers. Fashion design software and print-on-demand personalization services have enabled consumers to actively participate in the design process, resulting in a surge in demand for unique and customized clothing items. Thus, the trend of on-demand customization in the fashion industry is primarily driven by consumers' desire for individuality, fashion awareness, and sustainable choices, which is driving the market.

North America Fashion Design Software Market Overview

North America's fashion landscape has been profoundly influenced by technological advancements, signaling a significant transformation in the industry. On October 20, 2020, VNTANA and Browzwear joined forces to introduce a groundbreaking 3D Collaboration Platform, a remarkable milestone for freelance designers. This platform empowers designers to share their Browzwear designs in 3D, facilitating streamlined feedback and distribution across diverse digital platforms such as eCommerce and social media. The integration of VNTANA's platform not only enhances designers' capabilities but also emphasizes the role of fashion design software in facilitating seamless collaboration and creative expression. In August 2020, Cotton Incorporated launched the "CottonWorks" program to introduce 3D downloadable digital fabric files. These files are available for popular design programs such as Browzwear and CLO. By providing designers access to innovative and inventive cotton and cotton-rich fabrics, this initiative is redefining the design process, thereby boosting the demand for fashion design software solutions that support such cutting-edge endeavors. Moreover, H&M Group's venture into tech-driven sustainability is proof of North America's commitment to innovation. By exploring 3D-based design and AI-powered personal avatars, H&M Group aims to eliminate waste, enhance accessibility, and elevate the customer experience. This forward-looking approach reinforces the increasing relevance of fashion design software in facilitating the integration of technology and sustainable practices. These advancements show North America's evolving fashion landscape, where technology-driven solutions are reshaping design, manufacturing, and consumer engagement. The adoption of 3D technology and AI and innovative collaborations are propelling the demand for fashion design software, providing the necessary tools to drive efficiency, creativity, and sustainability in the region's fashion industry. As these trends continue to shape the market, the role of fashion design software is set to play a pivotal role in supporting and advancing these transformative initiatives.

North America Fashion Design Software Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

North America Fashion Design Software Market Segmentation

The North America fashion design software market is segmented based on type, end user, and country.

Based on type, the North America fashion design software market is bifurcated into 2D software and 3D software. The 3D software segment held a larger share in 2022. The 2D software is further subsegmented into apparel, gaming, and media. The 3D software is further subsegmented into apparel, gaming, and media.

By end user, the North America fashion design software market is segmented into enterprises, individuals, and institutions. The enterprises segment held the largest share in 2022.

Based on country, the North America fashion design software market is segmented into the US, Canada, and Mexico. The US dominated the North America fashion design software market in 2022.

Adobe Inc, Autometrix Inc, Browzwear Solutions Pte Ltd, CLO Virtual Fashion LLC, Harper Arrington Publishing LLC, Optitex Ltd, Strategies SA, TG3D Studio Inc, and Tukatech Inc are some of the leading companies operating in the North America fashion design software market.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. North America Fashion Design Software Market Landscape
4.1 Overview
4.2 North America PEST Analysis
4.3 Ecosystem Analysis
4.3.1 List of Vendors in the Value Chain
5. North America Fashion Design Software Market - Key Industry Dynamics
5.1 North America Fashion Design Software Market - Key Industry Dynamics
5.2 Market Drivers
5.2.1 Growing Trend of On-Demand Customization
5.2.2 Increasing Adoption Of 3D Design Tools
5.2.3 Increasing Need for Faster and More Efficient Design Processes in The Fashion Industry
5.3 Market Restraints
5.3.1 Rise in Piracy Threats
5.3.2 High Cost of Software Implementation
5.4 Market Opportunities
5.4.1 Advent of AI, VR, and AR
5.4.2 Increasing Focus on Sustainability
5.5 Future Trends
5.5.1 Rise of Fashion in the Gaming Industry
5.6 Impact of Drivers and Restraints:
6. Fashion Design Software Market - North America Market Analysis
6.1 North America Fashion Design Software Market Revenue (US$ Million), 2022 - 2030
6.2 North America Fashion Design Software Market Forecast and Analysis
7. North America Fashion Design Software Market Analysis - Type
7.1 2D Software
7.1.1 Overview
7.1.2 2D Software Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.1.3 Apparel
7.1.3.1 Overview
7.1.3.2 Apparel Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.1.3.3 Men's Clothing
7.1.3.3.1 Men's Clothing Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.1.3.4 Women's Clothing
7.1.3.4.1 Women's Clothing Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.1.3.5 Accessories and Others
7.1.3.5.1 Accessories and Others Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.1.4 Gaming
7.1.4.1 Overview
7.1.4.2 Gaming Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.1.5 Media
7.1.5.1 Overview
7.1.5.2 Media Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2 3D Software
7.2.1 Overview
7.2.2 3D Software Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2.3 Apparel
7.2.3.1 Overview
7.2.3.2 Apparel Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2.3.3 Men's Clothing
7.2.3.3.1 Men's Clothing Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2.3.4 Women's Clothing
7.2.3.4.1 Women's Clothing Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2.3.5 Accessories and Others
7.2.3.5.1 Accessories and Others Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2.4 Gaming
7.2.4.1 Overview
7.2.4.2 Gaming Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2.5 Media
7.2.5.1 Overview
7.2.5.2 Media Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8. North America Fashion Design Software Market Analysis - End User
8.1 Enterprises
8.1.1 Overview
8.1.2 Enterprises Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.2 Individuals
8.2.1 Overview
8.2.2 Individuals Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.3 Institutions
8.3.1 Overview
8.3.2 Institutions Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
9. North America Fashion Design Software Market - Country Analysis
9.1.1 North America North America Fashion Design Software Market Revenue and Forecasts and Analysis - By Country
9.1.1.1 North America North America Fashion Design Software Market Revenue and Forecasts and Analysis - By Country
9.1.1.2 US Fashion Design Software Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
9.1.1.2.1 US Fashion Design Software Market Breakdown by Type
9.1.1.2.2 US Fashion Design Software Market Breakdown by End User
9.1.1.3 Canada Fashion Design Software Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
9.1.1.3.1 Canada Fashion Design Software Market Breakdown by Type
9.1.1.3.2 Canada Fashion Design Software Market Breakdown by End User
9.1.1.4 Mexico Fashion Design Software Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
9.1.1.4.1 Mexico Fashion Design Software Market Breakdown by Type
9.1.1.4.2 Mexico Fashion Design Software Market Breakdown by End User
10. Competitive Landscape
10.1 Heat Map Analysis By Key Players
10.2 Company Positioning & Concentration
11. Industry Landscape
11.1 Overview
11.2 Market Initiative
11.3 New Product Development
11.4 Merger and Acquisition
12. Company Profiles
12.1 Adobe Inc
12.1.1 Key Facts
12.1.2 Business Description
12.1.3 Products and Services
12.1.4 Financial Overview
12.1.5 SWOT Analysis
12.1.6 Key Developments
12.2 Autometrix Inc
12.2.1 Key Facts
12.2.2 Business Description
12.2.3 Products and Services
12.2.4 Financial Overview
12.2.5 SWOT Analysis
12.2.6 Key Developments
12.3 Browzwear Solutions Pte Ltd
12.3.1 Key Facts
12.3.2 Business Description
12.3.3 Products and Services
12.3.4 Financial Overview
12.3.5 SWOT Analysis
12.3.6 Key Developments
12.4 CLO Virtual Fashion LLC
12.4.1 Key Facts
12.4.2 Business Description
12.4.3 Products and Services
12.4.4 Financial Overview
12.4.5 SWOT Analysis
12.4.6 Key Developments
12.5 Harper Arrington Publishing LLC
12.5.1 Key Facts
12.5.2 Business Description
12.5.3 Products and Services
12.5.4 Financial Overview
12.5.5 SWOT Analysis
12.5.6 Key Developments
12.6 Optitex Ltd
12.6.1 Key Facts
12.6.2 Business Description
12.6.3 Products and Services
12.6.4 Financial Overview
12.6.5 SWOT Analysis
12.6.6 Key Developments
12.7 Strategies SA
12.7.1 Key Facts
12.7.2 Business Description
12.7.3 Products and Services
12.7.4 Financial Overview
12.7.5 SWOT Analysis
12.7.6 Key Developments
12.8 TG3D Studio Inc
12.8.1 Key Facts
12.8.2 Business Description
12.8.3 Products and Services
12.8.4 Financial Overview
12.8.5 SWOT Analysis
12.8.6 Key Developments
12.9 Tukatech Inc
12.9.1 Key Facts
12.9.2 Business Description
12.9.3 Products and Services
12.9.4 Financial Overview
12.9.5 SWOT Analysis
12.9.6 Key Developments
13. Appendix
13.1 About The Insight Partners
13.2 Word Index

 

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5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/12/27 10:26

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