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欧州ファッションデザインソフトウェア市場の2030年予測-地域別分析-タイプ別(2Dソフトウェア、3Dソフトウェア)、エンドユーザー別(企業、個人、機関)


Europe Fashion Design Software Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Type (2D Software and 3D Software) and End User (Enterprises, Individuals, and Institutions)

ヨーロッパのファッションデザインソフトウェア市場は、2022年には2億7,277万米ドルとなり、2030年には4億6,201万米ドルに達すると予測されている。 AI、VR、ARの登場が欧州ファッションデザインソフトウェア... もっと見る

 

 

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ザ・インサイトパートナーズ
2024年2月28日 US$3,550
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サマリー

ヨーロッパのファッションデザインソフトウェア市場は、2022年には2億7,277万米ドルとなり、2030年には4億6,201万米ドルに達すると予測されている。

AI、VR、ARの登場が欧州ファッションデザインソフトウェア市場を活性化

AI、AR、VRなどの先端技術は、ファッション業界を物理的空間からデジタル空間へと変革しつつある。このデジタル変革は、ファッション業界とテクノロジー業界のコラボレーションに様々な機会を生み出している。例えば、2021年6月、ファッションや映画・ゲーム業界向けに真に迫った3D衣服シミュレーション技術を開発するCLO Virtual Fashionは、ファッションクリエイターのグローバルコミュニティCLO-SET Connectを立ち上げた。CLO-SET Connectは、オープンマーケットプレイス、ポートフォリオ管理ツール、ネットワークソリューションを通じて、デジタルアセットを強化するプラットフォームです。様々なベンダーやクリエイターがこのプラットフォームを通じてつながっており、ファッションデザインソフトウェア市場に有望な成長機会を提供すると期待されている。

さらに、様々な市場プレーヤーは、顧客体験を向上させるために、ARやVR技術などの先進技術を自社のショッピングプラットフォームに統合している。例えば、アマゾンは2022年6月、顧客が携帯電話を通じて購入前に靴をイメージできるようにする新しい靴のバーチャル試着機能を開始した。このAR技術は、顧客の所有感を深め、購買体験を向上させるのに役立っている。さらに、様々な新興企業がデジタル・ツイン、VR、AIなどの最先端技術を提供している。例えば、2020年6月に設立されたフランスのスタートアップ企業Veesual AIは、ファッション業界やEコマース業界向けにバーチャル試着体験を提供している。AIの助けを借りて、同社は衣服と顧客の画像を組み合わせ、写実的な結果をもたらす。2019年、イタリアの高級企業グッチは、"エース・スニーカー・コレクション "をバーチャルかつ遠隔で試着できる拡張現実対応のiOSアプリを開発した。グッチとマルチメディアメッセージングサービス「スナップチャット」も協力して、アプリを通じてバーチャル試着体験を提供した。拡張現実(AR)を使ってソーシャルメディア・ネットワークとコラボして売上を伸ばしたのは、高級衣料品メーカーとしてはグッチが初めてだった。さらに、ティンバーランドとレモン&オレンジは提携し、ポーランドのショッピングセンター、モコトゥフ・ギャラリーにバーチャル試着室を導入した最初の企業のひとつとなった。2022年1月、H&Mは初のヴァーチャル・アパレル・ラインをデビューさせ、コンペティションでは、注目のスタイルに独創的でクリエイティブな名前をつけるよう求められた。バーバリーは、ARに熱心なファッション業界のトッププレイヤーの一人である。いくつかのウェブ・プラットフォームにARを導入しており、現在も世界的なキャンペーンでARを試している。また、2019年にはアディダスがスマートフォンアプリを使ったフットウェアの試着を開始し、ユーザーはランニングシューズのセレクションや最も有名なブランドのいくつかをデジタルで試着できるようになった。このように、AI、AR、VRの出現により、デジタルファッション産業は成長しており、今後数年間、ファッションデザインソフトウェア市場の成長に有利な機会を提供する可能性が高い。

欧州ファッションデザインソフトウェア市場概要

欧州は、ファッション業界をより環境に優しいものにするために先導的な役割を果たしている。欧州連合の厳しい規制は、長寿命、責任ある使用、廃棄物の削減に重点を置いている。こうした変化により、ファッションブランドはより高品質で持続可能な手法を採用するようになっている。SwatchOnの3Dファブリック・ライブラリーのような最先端技術は、デザイン・プロセスを再定義している。企業が新たな規制を遵守し、環境に優しい製品を作ろうと努力する中で、ファッション・デザイン・ソフトウェアの役割は、より環境に優しく革新的な実践をサポートする上でますます重要になっている。ヨーロッパのさまざまな国々が、この変革的な状況の中で目覚ましい成長を遂げている。イタリア、フランス、イギリスといった国々は、ファッション・デザイン・ソフトウェア活用の新たな拠点となっており、ファッション部門における創造性、効率性、エコロジーへの責任を推進する最先端のツールを取り入れている。このようなヨーロッパ諸国全体の勢いは、より持続可能で技術的に進んだ未来に向けて世界のファッション業界を形作る原動力としてのこの地域の地位をさらに強固なものにしている。

欧州ファッションデザインソフトウェア市場の収益と2030年までの予測 (US$ Million)

欧州ファッションデザインソフトウェア市場セグメント

欧州のファッションデザインソフトウェア市場は、タイプ、エンドユーザー、国によって区分される。

タイプ別では、欧州のファッションデザインソフトウェア市場は2Dソフトウェアと3Dソフトウェアに二分される。2022年には3Dソフトウェアセグメントがより大きなシェアを占めている。2Dソフトウェアはさらにアパレル、ゲーム、メディアに細分化される。3Dソフトウェアはさらにアパレル、ゲーム、メディアに細分化される。

エンドユーザー別では、欧州ファッションデザインソフトウェア市場は企業、個人、機関に区分される。2022年には企業セグメントが最大のシェアを占めている。

国別では、欧州ファッションデザインソフトウェア市場はドイツ、フランス、イタリア、英国、ロシア、その他欧州に区分される。英国は2022年の欧州ファッションデザインソフトウェア市場を支配した。

Adobe Inc、Autometrix Inc、Browzwear Solutions Pte Ltd、CLO Virtual Fashion LLC、Lectra SA、Optitex Ltd、Strategies SA、Tukatech Incは、欧州ファッションデザインソフトウェア市場で事業を展開している主要企業の一部である。

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目次

目次
1.はじめに
1.1 インサイト・パートナーズ調査レポートのガイダンス
1.2 市場セグメンテーション
2.エグゼクティブサマリー
2.1 主要インサイト
2.2 市場の魅力
3.調査方法
3.1 カバレッジ
3.2 二次調査
3.3 一次調査
4.欧州ファッションデザインソフトウェア市場展望
4.1 概要
4.2 欧州PEST分析
4.3 エコシステム分析
4.3.1 バリューチェーンのベンダー一覧
5.ヨーロッパのファッションデザインソフトウェア市場-主要産業動向
5.1 ヨーロッパのファッションデザインソフトウェア市場-主要産業動向
5.2 市場の促進要因
5.2.1 オンデマンドカスタマイゼーションのトレンドの高まり
5.2.2 3Dデザインツールの採用増加
5.2.3 ファッション業界におけるより迅速で効率的なデザインプロセスへのニーズの高まり
5.3 市場の阻害要因
5.3.1 違法コピーの脅威の増加
5.3.2 ソフトウェア導入の高コスト
5.4 市場機会
5.4.1 AI、VR、ARの登場
5.4.2 持続可能性への注目の高まり
5.5 今後の動向
5.5.1 ゲーム業界におけるファッションの台頭
5.6 推進要因と阻害要因の影響
6.ファッションデザインソフトウェア市場-ヨーロッパ市場分析
6.1 ヨーロッパのファッションデザインソフトウェア市場収益(US$ Million), 2022 - 2030
6.2 欧州ファッションデザインソフトウェア市場予測・分析
7.ヨーロッパファッションデザインソフトウェア市場分析-タイプ
7.1 2D ソフトウェア
7.1.1 概要
7.1.2 2Dソフトウェア市場、収益と2030年までの予測 (US$ Million)
7.1.3 アパレル
7.1.3.1 概要
7.1.3.2 アパレル市場、収益と2030年までの予測(US$ Million)
7.1.3.3 紳士服
7.1.3.3.1 男性用衣料品市場、2030年までの収入と予測(百万米ドル)
7.1.3.4 女性用衣料品
7.1.3.4.1 女性用衣料品の市場、収益と2030年までの予測(百万米ドル)
7.1.3.5 アクセサリーおよびその他
7.1.3.5.1 アクセサリーその他の市場、収益と2030年までの予測(US$ Million)
7.1.4 ゲーム
7.1.4.1 概要
7.1.4.2 ゲーム市場、収益と2030年までの予測(US$ Million)
7.1.5 メディア
7.1.5.1 概要
7.1.5.2 メディア市場、収益と2030年までの予測(US$ Million)
7.2 3Dソフトウェア
7.2.1 概要
7.2.2 3Dソフトウェア市場、収益と2030年までの予測(US$ Million)
7.2.3 アパレル
7.2.3.1 概要
7.2.3.2 アパレル市場、収益と2030年までの予測(US$ Million)
7.2.3.3 紳士服
7.2.3.3.1 紳士服市場、2030年までの収入と予測(US$ Million)
7.2.3.4 女性用衣料品
7.2.3.4.1 女性用衣料品市場、2030年までの収入と予測(百万米ドル)
7.2.3.5 アクセサリーおよびその他
7.2.3.5.1 アクセサリーその他の市場、収益と2030年までの予測(US$ Million)
7.2.4 ゲーム
7.2.4.1 概要
7.2.4.2 ゲーム市場、収益と2030年までの予測(US$ Million)
7.2.5 メディア
7.2.5.1 概要
7.2.5.2 メディア市場、収益と2030年までの予測(US$ Million)
8.欧州ファッションデザインソフトウェア市場分析:エンドユーザー
8.1 企業
8.1.1 概要
8.1.2 企業市場の収益と2030年までの予測(US$ Million)
8.2 個人
8.2.1 概要
8.2.2 個人市場の売上高と2030年までの予測(百万米ドル)
8.3 機関
8.3.1 概要
8.3.2 機関投資家市場の売上高と2030年までの予測(百万米ドル)
9.欧州ファッションデザインソフトウェア市場-国別分析
9.1 概要
9.1.1 欧州ファッションデザインソフトウェア市場 - 国別売上高と予測・分析
9.1.1.1 欧州ファッションデザインソフトウェア市場収入と予測・分析-国別
9.1.1.2 ドイツのファッションデザインソフトウェア市場の2030年までの収益と予測 (US$ Mn)
9.1.1.2.1 ドイツのファッションデザインソフトウェア市場のタイプ別内訳
9.1.1.2.2 ドイツのファッションデザインソフトウェア市場のエンドユーザー別内訳
9.1.1.3 フランスのファッションデザインソフトウェア市場の収益と2030年までの予測 (US$ Mn)
9.1.1.3.1 フランスのファッションデザインソフトウェア市場のタイプ別内訳
9.1.1.3.2 フランスのファッションデザインソフトウェア市場のエンドユーザー別内訳
9.1.1.4 イタリアのファッションデザインソフトウェア市場の収益と2030年までの予測 (US$ Mn)
9.1.1.4.1 イタリア欧州ファッションデザインソフトウェア市場タイプ別内訳
9.1.1.4.2 イタリアのファッションデザインソフトウェア市場のエンドユーザー別内訳
9.1.1.5 イギリスのファッションデザインソフトウェア市場の収益と2030年までの予測 (US$ Mn)
9.1.1.5.1 イギリスのファッションデザインソフトウェア市場のタイプ別内訳
9.1.1.5.2 イギリスのファッションデザインソフトウェア市場のエンドユーザー別内訳
9.1.1.6 ロシアのファッションデザインソフトウェア市場の収益と2030年までの予測 (US$ Mn)
9.1.1.6.1 ロシアのファッションデザインソフトウェア市場のタイプ別内訳
9.1.1.6.2 ロシアのファッションデザインソフトウェア市場のエンドユーザー別内訳
9.1.1.7 その他のヨーロッパのファッションデザインソフトウェア市場の収益と2030年までの予測 (US$ Mn)
9.1.1.7.1 その他のヨーロッパのファッションデザインソフトウェア市場のタイプ別内訳
9.1.1.7.2 残りのヨーロッパのファッションデザインソフトウェア市場のエンドユーザー別内訳
10.競争状況
10.1 主要企業別ヒートマップ分析
10.2 企業のポジショニングと集中度
11.産業展望
11.1 概要
11.2 市場イニシアティブ
11.3 新製品開発
11.4 合併と買収
12.企業プロフィール
12.1 アドビ
12.1.1 主要事実
12.1.2 事業内容
12.1.3 製品とサービス
12.1.4 財務概要
12.1.5 SWOT分析
12.1.6 主要な開発
12.2 オートメトリクス社
12.2.1 主要事実
12.2.2 事業内容
12.2.3 製品とサービス
12.2.4 財務概要
12.2.5 SWOT分析
12.2.6 主要開発
12.3 ブラウズウェア・ソリューションズ社
12.3.1 主要事実
12.3.2 事業内容
12.3.3 製品とサービス
12.3.4 財務概要
12.3.5 SWOT分析
12.3.6 主要開発
12.4 CLO Virtual Fashion LLC
12.4.1 主要事実
12.4.2 事業内容
12.4.3 製品及びサービス
12.4.4 財務概要
12.4.5 SWOT分析
12.4.6 主要開発
12.5 レクトラ SA
12.5.1 主要データ
12.5.2 事業内容
12.5.3 製品とサービス
12.5.4 財務概要
12.5.5 SWOT分析
12.5.6 主要な開発
12.6 オプテックス
12.6.1 主要事実
12.6.2 事業内容
12.6.3 製品とサービス
12.6.4 財務概要
12.6.5 SWOT分析
12.6.6 主要開発
12.7 戦略SA
12.7.1 主要事実
12.7.2 事業内容
12.7.3 製品およびサービス
12.7.4 財務概要
12.7.5 SWOT分析
12.7.6 主要開発
12.8 ツカテック
12.8.1 主要事実
12.8.2 事業内容
12.8.3 製品とサービス
12.8.4 財務概要
12.8.5 SWOT分析
12.8.6 主要開発
13.付録
13.1 インサイト・パートナーズについて
13.2 単語索引

 

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Summary

The Europe fashion design software market was valued at US$ 272.77 million in 2022 and is expected to reach US$ 462.01 million by 2030; it is estimated to grow at a CAGR of 6.8% from 2022 to 2030.

Advent of AI, VR, and AR Fuels the Europe Fashion Design Software Market

Advanced technologies such as AI, AR, and VR are transforming the fashion industry from physical to digital spaces. This digital transformation is creating various opportunities for collaboration between the fashion and technology industries. For instance, in June 2021, CLO Virtual Fashion, which develops true-to-life, 3D garments simulation technology for fashion and film/gaming industries, launched CLO-SET Connect—a global community of fashion creators. It is a platform that empowers digital assets through an open marketplace, portfolio management tools, and networking solutions. Various vendors and creators are connecting through this platform, which is anticipated to offer promising growth opportunities for the fashion design software market.

Furthermore, various market players are integrating advanced technology, such as AR and VR technologies, with their shopping platforms in order to enhance the customer experience. For instance, in June 2022, Amazon launched a new Virtual Try-On for Shoes feature that helps customers visualize a pair of shoes before purchasing through their mobile phones. This AR technology aids in deepening the sense of ownership of the customer, which enhances the customer buying experience. Furthermore, various start-ups are offering cutting-edge technology, such as digital twins, VR, and AI. For instance, Veesual AI, a French start-up that was established in June 2020, offers virtual try-on experiences for the fashion and e-commerce industries. With the help of AI, the company combines images of clothing and customers with photorealistic results. In 2019, the high-end Italian company Gucci developed an augmented reality-enabled iOS app that lets users try on its "Ace sneakers collection virtually and remotely." Gucci and the multimedia messaging service "Snapchat" also worked together to provide a virtual trying-on experience via the app. It was the first high-end clothing company to use augmented reality (AR) to increase sales by collaborating with a social media network. Additionally, Timberland and Lemon & Orange partnered to be among the first companies to introduce virtual fitting rooms to Poland's Mokotów Gallery, a shopping center. In January 2022, H&M debuted its first virtual apparel line through a competition in which contestants were asked to create inventive and creative names for the featured styles. Burberry is one of the top players in the fashion industry that is enthusiastic about AR. It has included AR in several web platforms and is still experimenting with it in its global campaigns. Also, in 2019 Adidas launched a footwear try-on via their smartphone app, allowing users to digitally try on a selection of running shoes and some of their most recognizable brands. Thus, with the advent of AI, AR, and VR, the digital fashion industry is growing, which is likely to offer lucrative opportunities for the fashion design software market growth in the coming years.

Europe Fashion Design Software Market Overview

Europe is leading the way in making the fashion industry more environmentally friendly. The European Union's stringent regulations emphasize longevity, responsible usage, and reduced waste. These changes are prompting fashion brands to adopt higher quality and sustainable practices. Cutting-edge technologies such as SwatchOn's 3D fabric library are redefining design processes. As companies strive to adhere to new regulations and create eco-friendly products, the role of fashion design software becomes increasingly critical in supporting greener and more innovative practices. Various European countries are experiencing remarkable growth within this transformative landscape. Countries such as Italy, France, and the UK are emerging hubs for fashion design software utilization, embracing cutting-edge tools to drive creativity, efficiency, and ecological responsibility in the fashion sector. This collective momentum across European countries further reinforces the region's status as a driving force in shaping the global fashion industry toward a more sustainable and technologically advanced future.

Europe Fashion Design Software Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

Europe Fashion Design Software Market Segmentation

The Europe fashion design software market is segmented based on type, end user, and country.

Based on type, the Europe fashion design software market is bifurcated into 2D software and 3D software. The 3D software segment held a larger share in 2022. The 2D software is further subsegmented into apparel, gaming, and media. The 3D software is further subsegmented into apparel, gaming, and media.

By end user, the Europe fashion design software market is segmented into enterprises, individuals, and institutions. The enterprises segment held the largest share in 2022.

Based on country, the Europe fashion design software market is segmented into Germany, France, Italy, the UK, Russia, and the Rest of Europe. The UK dominated the Europe fashion design software market in 2022.

Adobe Inc, Autometrix Inc, Browzwear Solutions Pte Ltd, CLO Virtual Fashion LLC, Lectra SA, Optitex Ltd, Strategies SA, and Tukatech Inc are some of the leading companies operating in the Europe fashion design software market.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. Europe Fashion Design Software Market Landscape
4.1 Overview
4.2 Europe PEST Analysis
4.3 Ecosystem Analysis
4.3.1 List of Vendors in the Value Chain
5. Europe Fashion Design Software Market - Key Industry Dynamics
5.1 Europe Fashion Design Software Market - Key Industry Dynamics
5.2 Market Drivers
5.2.1 Growing Trend of On-Demand Customization
5.2.2 Increasing Adoption Of 3D Design Tools
5.2.3 Increasing Need for Faster and More Efficient Design Processes in The Fashion Industry
5.3 Market Restraints
5.3.1 Rise in Piracy Threats
5.3.2 High Cost of Software Implementation
5.4 Market Opportunities
5.4.1 Advent of AI, VR, and AR
5.4.2 Increasing Focus on Sustainability
5.5 Future Trends
5.5.1 Rise of Fashion in the Gaming Industry
5.6 Impact of Drivers and Restraints:
6. Fashion Design Software Market - Europe Market Analysis
6.1 Europe Fashion Design Software Market Revenue (US$ Million), 2022 - 2030
6.2 Europe Fashion Design Software Market Forecast and Analysis
7. Europe Fashion Design Software Market Analysis - Type
7.1 2D Software
7.1.1 Overview
7.1.2 2D Software Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.1.3 Apparel
7.1.3.1 Overview
7.1.3.2 Apparel Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.1.3.3 Men's Clothing
7.1.3.3.1 Men's Clothing Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.1.3.4 Women's Clothing
7.1.3.4.1 Women's Clothing Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.1.3.5 Accessories and Others
7.1.3.5.1 Accessories and Others Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.1.4 Gaming
7.1.4.1 Overview
7.1.4.2 Gaming Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.1.5 Media
7.1.5.1 Overview
7.1.5.2 Media Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2 3D Software
7.2.1 Overview
7.2.2 3D Software Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2.3 Apparel
7.2.3.1 Overview
7.2.3.2 Apparel Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2.3.3 Men's Clothing
7.2.3.3.1 Men's Clothing Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2.3.4 Women's Clothing
7.2.3.4.1 Women's Clothing Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2.3.5 Accessories and Others
7.2.3.5.1 Accessories and Others Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2.4 Gaming
7.2.4.1 Overview
7.2.4.2 Gaming Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2.5 Media
7.2.5.1 Overview
7.2.5.2 Media Market, Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8. Europe Fashion Design Software Market Analysis - End User
8.1 Enterprises
8.1.1 Overview
8.1.2 Enterprises Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.2 Individuals
8.2.1 Overview
8.2.2 Individuals Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.3 Institutions
8.3.1 Overview
8.3.2 Institutions Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
9. Europe Fashion Design Software Market - Country Analysis
9.1 Overview
9.1.1 Europe Fashion Design Software Market Revenue and Forecasts and Analysis - By Country
9.1.1.1 Europe Fashion Design Software Market Revenue and Forecasts and Analysis - By Country
9.1.1.2 Germany Fashion Design Software Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
9.1.1.2.1 Germany Fashion Design Software Market Breakdown by Type
9.1.1.2.2 Germany Fashion Design Software Market Breakdown by End User
9.1.1.3 France Fashion Design Software Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
9.1.1.3.1 France Fashion Design Software Market Breakdown by Type
9.1.1.3.2 France Fashion Design Software Market Breakdown by End User
9.1.1.4 Italy Fashion Design Software Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
9.1.1.4.1 Italy Europe Fashion Design Software Market Breakdown by Type
9.1.1.4.2 Italy Fashion Design Software Market Breakdown by End User
9.1.1.5 UK Fashion Design Software Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
9.1.1.5.1 UK Fashion Design Software Market Breakdown by Type
9.1.1.5.2 UK Fashion Design Software Market Breakdown by End User
9.1.1.6 Russia Fashion Design Software Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
9.1.1.6.1 Russia Fashion Design Software Market Breakdown by Type
9.1.1.6.2 Russia Fashion Design Software Market Breakdown by End User
9.1.1.7 Rest of Europe Fashion Design Software Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
9.1.1.7.1 Rest of Europe Fashion Design Software Market Breakdown by Type
9.1.1.7.2 Rest of Europe Fashion Design Software Market Breakdown by End User
10. Competitive Landscape
10.1 Heat Map Analysis By Key Players
10.2 Company Positioning & Concentration
11. Industry Landscape
11.1 Overview
11.2 Market Initiative
11.3 New Product Development
11.4 Merger and Acquisition
12. Company Profiles
12.1 Adobe Inc
12.1.1 Key Facts
12.1.2 Business Description
12.1.3 Products and Services
12.1.4 Financial Overview
12.1.5 SWOT Analysis
12.1.6 Key Developments
12.2 Autometrix Inc
12.2.1 Key Facts
12.2.2 Business Description
12.2.3 Products and Services
12.2.4 Financial Overview
12.2.5 SWOT Analysis
12.2.6 Key Developments
12.3 Browzwear Solutions Pte Ltd
12.3.1 Key Facts
12.3.2 Business Description
12.3.3 Products and Services
12.3.4 Financial Overview
12.3.5 SWOT Analysis
12.3.6 Key Developments
12.4 CLO Virtual Fashion LLC
12.4.1 Key Facts
12.4.2 Business Description
12.4.3 Products and Services
12.4.4 Financial Overview
12.4.5 SWOT Analysis
12.4.6 Key Developments
12.5 Lectra SA
12.5.1 Key Facts
12.5.2 Business Description
12.5.3 Products and Services
12.5.4 Financial Overview
12.5.5 SWOT Analysis
12.5.6 Key Developments
12.6 Optitex Ltd
12.6.1 Key Facts
12.6.2 Business Description
12.6.3 Products and Services
12.6.4 Financial Overview
12.6.5 SWOT Analysis
12.6.6 Key Developments
12.7 Strategies SA
12.7.1 Key Facts
12.7.2 Business Description
12.7.3 Products and Services
12.7.4 Financial Overview
12.7.5 SWOT Analysis
12.7.6 Key Developments
12.8 Tukatech Inc
12.8.1 Key Facts
12.8.2 Business Description
12.8.3 Products and Services
12.8.4 Financial Overview
12.8.5 SWOT Analysis
12.8.6 Key Developments
13. Appendix
13.1 About The Insight Partners
13.2 Word Index

 

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2024/11/22 10:26

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