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中東・アフリカの会話AI市場 2031年までの地域別予測 コンポーネント別(プラットフォーム、サービス)、タイプ別(チャットボット、インテリジェントバーチャルアシスタント)、展開タイプ別(オンプレミス、クラウド)、産業別(小売・Eコマース、医療・ライフサイエンス、旅行・ホスピタリティ、BFSI、IT・通信、メディア・エンターテイメント、その他)分析

中東・アフリカの会話AI市場 2031年までの地域別予測 コンポーネント別(プラットフォーム、サービス)、タイプ別(チャットボット、インテリジェントバーチャルアシスタント)、展開タイプ別(オンプレミス、クラウド)、産業別(小売・Eコマース、医療・ライフサイエンス、旅行・ホスピタリティ、BFSI、IT・通信、メディア・エンターテイメント、その他)分析


Middle East & Africa Conversational AI Market Forecast to 2031 Regional Analysis by Component (Platform and Service), Type (Chatbots and Intelligent Virtual Assistants), Deployment Type (On-Premise and Cloud), and Industry (Retail & E-commerce, Healthcare & Life Sciences, Travel & Hospitality, BFSI, IT & Telecom, Media & Entertainment, and Others)

中東・アフリカの会話型AI市場は、2023年に5億6,885万米ドルと評価され、2031年には23億5,861万米ドルに達すると予測されている。 ゲーム業界における会話型AIの採用拡大が中東・アフリカの会話型AI市場を強化... もっと見る

 

 

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サマリー

中東・アフリカの会話型AI市場は、2023年に5億6,885万米ドルと評価され、2031年には23億5,861万米ドルに達すると予測されている。

ゲーム業界における会話型AIの採用拡大が中東・アフリカの会話型AI市場を強化

デジタルゲームやインタラクティブエンターテインメント分野の企業は、AIを活用してプレイヤー体験を向上させる革新的な方法を模索している。開発者は会話型AIを活用することで、プレイヤーのエンゲージメントとゲーム体験全体を向上させることができる。ビデオゲームでは、ノン・プレイアブル・キャラクター(NPC)は、プレイヤーが定期的に交流し、関わるキャラクターです。これらのキャラクターは、ゲームを通してプレイヤーに同行したり、プレイヤーを導いたりします。ゲームにおける会話型AIとは、ビデオゲームにAI技術を取り入れることで、プレイヤーとNPCの間だけでなく、プレイヤー自身の間でも、より自然でダイナミックなインタラクションを可能にすることを指す。会話型AIは、ユーザーの入力を理解し反応することで、ゲーム内の対話システムが現実世界の会話、特にプレイヤーとノンプレイヤーキャラクター間の会話を模倣することを可能にする。

さらに、会話型AIによって、ゲーム開発者はNPCの体験を向上させることができます。チャットボット、音声認識、自然言語処理機能を含めることで、ゲームクリエイターはNPCがプレイヤーの質問、指示、会話を自然な形で理解し、反応する能力を高めることができます。例えば、会話AIは、多人数同時参加型オンライン・ロールプレイング・ゲーム(MMORPG)において、インタラクティブな商人やクエスト・ギバーとして機能するバーチャル・キャラクターの改善に利用できる。このような仮想キャラクターを使えば、プレイヤーは従来の対話ツリー以外の会話や軽妙なやりとりをすることもできる。他のプレイヤーと同じように、こうしたAI主導の存在と関わることができれば、ユーザーはより没入感のある社会的な体験をすることができ、ゲームの豊かさが増す。したがって、上記のすべての要因がゲーム業界における会話型AIの需要を促進し、予測期間中の会話型AI市場の成長を促進すると予想されます。

中東・アフリカの会話型AI市場概要

UAEは常にデジタルトランスフォーメーションと技術革新の最前線にいる。UAEの最重要目標は、世界トップクラスの医療インフラを活用して、医療ツーリズムと医療グレードの物流を完備した地域医療イノベーションハブとしての地位を確立することである。この目的に応えるため、UAE政府は2024年の連邦予算全体(640億6,000万AED)のうち、52億AED(総予算の8%)を医療と地域保護に充てている。さらに、ITAによると、さまざまな病院の新築・改築計画が進行中である。最新の医療技術を備えた近代的な施設に対するこのようなニーズは、拡大する医療ツーリズム産業が後押ししている。さらに、保健省は、心血管疾患、がん、糖尿病などの非感染性疾患の蔓延を予防・治療することを目的として、国内の病院を最先端技術で更新する取り組みを行っている。このように、医療業界におけるデジタル変革の高まりは、UAEにおける会話型AI市場の成長を後押ししている。

中東・アフリカの会話型AI市場の収益と2031年までの予測(百万米ドル)

中東・アフリカの会話型AI市場のセグメンテーション

中東・アフリカの会話型AI市場は、コンポーネント、タイプ、展開タイプ、産業、国に分類されます。

コンポーネントに基づいて、中東&アフリカの会話型AI市場はプラットフォームとサービスに二分される。2023年の中東&アフリカの会話型AI市場シェアでは、プラットフォームセグメントが大きなシェアを占めている。

タイプ別では、中東&アフリカの会話型AI市場はチャットボットとインテリジェント仮想アシスタントに二分される。2023年の中東・アフリカの会話型AI市場では、チャットボットセグメントが大きなシェアを占めている。

展開タイプでは、中東&アフリカの会話型AI市場はオンプレミスとクラウドに二分される。2023年の中東・アフリカの会話型AI市場では、オンプレミスセグメントが大きなシェアを占めている。

産業別に見ると、中東&アフリカの会話AI市場は、小売&eコマース、ヘルスケア&ライフサイエンス、旅行&ホスピタリティ、BFSI、IT&テレコム、メディア&エンターテイメント、その他に区分される。2023年の中東&アフリカの会話型AI市場シェアでは、小売&eコマースセグメントが最大シェアを占めている。

国別では、中東&アフリカの会話型AI市場は、南アフリカ、サウジアラビア、UAE、中東&アフリカのその他に区分される。2023年の中東&アフリカ会話型AI市場シェアはUAEが独占。

Alphabet Inc、Amazon.com Inc、Cognigy GmbH、International Business Machines Corp、Microsoft Corp、Oracle Corp、SAP SEは、中東・アフリカの会話型AI市場で事業を展開している大手企業の一部である。

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目次

目次

1.はじめに
1.1 インサイト・パートナーズ調査レポートのガイダンス
1.2 市場セグメンテーション
2.エグゼクティブサマリー
2.1 主要インサイト
2.2 市場の魅力
3.調査方法
3.1 二次調査
3.2 一次調査
3.2.1 仮説の設定
3.2.2 マクロ経済要因分析
3.2.3 基礎数値の作成
3.2.4 データの三角測量
3.2.5 国レベルのデータ
4.中東・アフリカの会話AI市場展望
4.1 概要
4.2 エコシステム分析
4.2.1 バリューチェーンのベンダー一覧
5.中東・アフリカの会話AI市場:主要市場ダイナミクス
5.1 市場促進要因
5.1.1 成長する電子商取引分野
5.1.2 チャットボットソリューションの需要増加
5.2 市場の阻害要因
5.2.1 プライバシーに関する懸念の高まり
5.3 市場機会
5.3.1 医療分野における会話AI需要の高まり
5.3.2 ジェネレーティブAIの登場
5.4 市場動向
5.4.1 ゲーム業界における会話型AIの採用拡大
5.5 推進要因と阻害要因の影響
6.会話AI市場:中東・アフリカ分析
6.1 中東・アフリカの会話AI市場概観
6.2 会話型AI市場の収益(百万米ドル)、2021年~2031年
6.3 会話型AI市場の予測分析
7.中東・アフリカの会話AI市場分析 - コンポーネント別
7.1 プラットフォーム
7.1.1 概要
7.1.2 プラットフォーム会話AI市場:2031年までの売上高と予測(百万米ドル)
7.2 サービス
7.2.1 概要
7.2.2 サービス会話AI市場:2031年までの収益と予測(百万米ドル)
8.中東・アフリカの会話AI市場分析:タイプ別
8.1 チャットボット
8.1.1 概要
8.1.2 チャットボット会話型AI市場 - 2031年までの収益と予測(百万米ドル)
8.2 インテリジェントバーチャルアシスタント
8.2.1 概要
8.2.2 インテリジェントバーチャルアシスタント:会話型AI市場 - 2031年までの収益と予測(百万米ドル)
9.中東・アフリカの会話型AI市場分析:展開タイプ別
9.1 オンプレミス
9.1.1 概要
9.1.2 オンプレミス型:カンバセーショナルAI市場 - 2031年までの売上高と予測(百万米ドル)
9.2 クラウド
9.2.1 概要
9.2.2 クラウド会話AI市場:2031年までの収益と予測(百万米ドル)
10.中東・アフリカの会話AI市場分析:産業別
10.1 小売・Eコマース
10.1.1 概要
10.1.2 小売・Eコマース会話AI市場:2031年までの売上高と予測(百万米ドル)
10.2 ヘルスケア・ライフサイエンス
10.2.1 概要
10.2.2 医療・ライフサイエンス会話AI市場:2031年までの収益と予測(百万米ドル)
10.3 旅行・ホスピタリティ
10.3.1 概要
10.3.2 旅行・ホスピタリティ会話AI市場:2031年までの収益と予測(百万米ドル)
10.4 BFSI
10.4.1 概要
10.4.2 BFSI:会話AI市場 - 2031年までの収益と予測(百万米ドル)
10.5 IT・通信
10.5.1 概要
10.5.2 IT・通信会話AI市場:2031年までの収益と予測(百万米ドル)
10.6 メディアとエンターテインメント
10.6.1 概要
10.6.2 メディアとエンターテインメント会話AI市場:2031年までの収益と予測(百万米ドル)
10.7 その他
10.7.1 概要
10.7.2 その他会話AI市場:2031年までの収益と予測(百万米ドル)
11.中東・アフリカ:カンバセーショナルAI市場 - 国別分析
11.1 中東・アフリカ
11.1.1 中東・アフリカ会話AI市場の主要国別内訳(2023年、2031年)
11.1.1.1 中東・アフリカ:会話型AI市場:収益予測分析:国別
11.1.1.2 南アフリカ:会話AI市場 - 2031年までの収益予測(百万米ドル)
11.1.1.2.1 南アフリカ:会話AI市場の内訳(コンポーネント別
11.1.1.2.2 南アフリカ:会話AI市場のタイプ別内訳
11.1.1.2.3 南アフリカ:会話型AI市場のタイプ別内訳会話AI市場の内訳:展開タイプ別
11.1.1.2.4 南アフリカ:会話AI市場:産業別内訳
11.1.1.3 サウジアラビア会話AI市場:2031年までの収益予測(百万米ドル)
11.1.1.3.1 サウジアラビア:会話AI市場会話AI市場 コンポーネント別内訳
11.1.1.3.2 サウジアラビア:会話AI市場会話AI市場のタイプ別内訳
11.1.1.3.3 サウジアラビア:会話AI市場タイプ別内訳会話AI市場の内訳:導入タイプ別
11.1.1.3.4 サウジアラビア:会話AI市場:デプロイメントタイプ別会話AI市場:産業別内訳
11.1.1.4 アラブ首長国連邦会話AI市場:2031年までの収益予測(百万米ドル)
11.1.1.4.1 アラブ首長国連邦:会話AI市場会話AI市場のコンポーネント別内訳
11.1.1.4.2 アラブ首長国連邦:会話AI市場会話AI市場のタイプ別内訳
11.1.1.4.3 アラブ首長国連邦:会話AI市場:導入タイプ別市場規模推移
11.1.1.4.4 アラブ首長国連邦:会話AI市場:産業別内訳
11.1.1.5 その他の中東・アフリカ地域会話AI市場:2031年までの収益予測(百万米ドル)
11.1.1.5.1 中東・アフリカのその他地域会話AI市場の内訳(コンポーネント別
11.1.1.5.2 その他の中東・アフリカ地域:会話AI市場の内訳(コンポーネント別会話AI市場のタイプ別内訳
11.1.1.5.3 その他の中東・アフリカ地域:会話AI市場のタイプ別内訳会話AI市場の内訳(展開タイプ別
11.1.1.5.4 その他の中東・アフリカ地域:会話型AI市場のタイプ別内訳会話AI市場:産業別内訳
12.競争環境
12.1 主要プレイヤーによるヒートマップ分析
12.2 各社のポジショニングと集中度
13.産業展望
13.1 概要
13.2 市場イニシアティブ
13.3 製品開発
14.企業プロフィール
14.1 アマゾン・ドット・コム
14.1.1 主要事実
14.1.2 事業内容
14.1.3 製品とサービス
14.1.4 財務概要
14.1.5 SWOT分析
14.1.6 主要開発
14.2 インターナショナル・ビジネス・マシーンズ
14.2.1 主要事実
14.2.2 事業内容
14.2.3 製品とサービス
14.2.4 財務概要
14.2.5 SWOT分析
14.2.6 主要開発
14.3 アルファベット
14.3.1 主要事実
14.3.2 事業内容
14.3.3 製品とサービス
14.3.4 財務概要
14.3.5 SWOT分析
14.3.6 主要開発
14.4 オラクル
14.4.1 主要事実
14.4.2 事業内容
14.4.3 製品とサービス
14.4.4 財務概要
14.4.5 SWOT分析
14.4.6 主要開発
14.5 SAP SE
14.5.1 主要事実
14.5.2 事業内容
14.5.3 製品とサービス
14.5.4 財務概要
14.5.5 SWOT分析
14.5.6 主要開発
14.6 マイクロソフト
14.6.1 主要事実
14.6.2 事業内容
14.6.3 製品とサービス
14.6.4 財務概要
14.6.5 SWOT分析
14.6.6 主要開発
14.7 コグニジー社
14.7.1 主要事実
14.7.2 事業内容
14.7.3 製品とサービス
14.7.4 財務概要
14.7.5 SWOT分析
14.7.6 主要開発
15.付録
15.1 インサイト・パートナーズについて
15.2 単語索引

 

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Summary

The Middle East & Africa conversational AI market was valued at US$ 568.85 million in 2023 and is expected to reach US$ 2,358.61 million by 2031; it is estimated to register a CAGR of 19.5% from 2023 to 2031.

Growing Adoption of Conversational AI in Gaming Industry Bolsters Middle East & Africa Conversational AI Market

Businesses in the digital gaming and interactive entertainment sectors seek innovative ways to use AI to improve player experience. Developers can improve player engagement and the overall gaming experience by utilizing conversational AI. In video games, non-playable characters (NPCs) are characters that players interact and engage with on a regular basis. These characters accompany or guide players throughout the game. Conversational AI in gaming refers to the incorporation of AI technology into video games to allow for more natural and dynamic interactions between players and NPCs, as well as among players themselves. Conversational AI enables dialogue systems in games to mimic real-world conversations, especially between players and non-player characters, by understanding and reacting to user input.

Furthermore, conversational AI allows game developers to enhance their NPC experience. By including chatbots, speech recognition, and natural language processing capabilities, game creators can enhance the ability of NPCs to comprehend and react to player questions, instructions, and conversations in a natural manner. For example, conversational AI could be used to improve virtual characters that function as interactive merchants or quest-givers in massively multiplayer online role-playing games (MMORPGs). With these virtual characters, players can engage in conversation or even lighthearted banter outside of the conventional dialogue tree. With the ability to engage with these AI-driven entities in the same way as other players, users can have a more immersive and socially engaging experience, adding to the game's richness. Thus, all the above factors are expected to propel the demand for conversational AI in the gaming industry, which will fuel the conversational AI market growth during the forecast period.

Middle East & Africa Conversational AI Market Overview

The UAE has always been at the forefront of digital transformation and technical innovation. The UAE's top objective is to leverage its world-class healthcare infrastructure to establish itself as a regional healthcare innovation hub, complete with medical tourism and medical-grade logistics. To cater to this objective, the government of UAE, out of the overall federal budget for 2024, which is AED 64.060 billion, allotted AED 5.2 billion, which is 8% of the total budget to healthcare and community protection. Furthermore, according to ITA, there are various new hospital construction and renovation initiatives underway. This need for modern facilities with the latest medical technologies is being driven by the expanding medical tourism industry. Moreover, the Ministry of Health is working on updating the country's hospitals with cutting-edge technologies aimed at preventing and treating the growing prevalence of noncommunicable diseases, including cardiovascular disease, cancer, and diabetes. Thus, such growing digital transformation in the healthcare industry fuels the growth of the conversational AI market in the UAE.

Middle East & Africa Conversational AI Market Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)

Middle East & Africa Conversational AI Market Segmentation

The Middle East & Africa conversational AI market is categorized into component, type, deployment type, industry, and country.

Based on component, the Middle East & Africa conversational AI market is bifurcated into platform and service. The platform segment held a larger share of the Middle East & Africa conversational AI market share in 2023.

By type, the Middle East & Africa conversational AI market is bifurcated into chatbots and intelligent virtual assistants. The chatbots segment held a larger share of Middle East & Africa conversational AI market in 2023.

In terms of deployment type, the Middle East & Africa conversational AI market is bifurcated into on-premise and cloud. The on-premise segment held a larger share of Middle East & Africa conversational AI market in 2023.

Based on industry, the Middle East & Africa conversational AI market is segmented into retail & e-commerce, healthcare & life sciences, travel & hospitality, BFSI, IT & telecom, media & entertainment, and others. The retail & e-commerce segment held the largest share of the Middle East & Africa conversational AI market share in 2023.

By country, the Middle East & Africa conversational AI market is segmented into South Africa, Saudi Arabia, the UAE, and the Rest of Middle East & Africa. The UAE dominated the Middle East & Africa conversational AI market share in 2023.

Alphabet Inc, Amazon.com Inc., Cognigy GmbH, International Business Machines Corp, Microsoft Corp, Oracle Corp, and SAP SE are some of the leading companies operating in the Middle East & Africa conversational AI market.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS

1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Secondary Research
3.2 Primary Research
3.2.1 Hypothesis formulation:
3.2.2 Macro-economic factor analysis:
3.2.3 Developing base number:
3.2.4 Data Triangulation:
3.2.5 Country level data:
4. Middle East & Africa Conversational AI market Landscape
4.1 Overview
4.2 Ecosystem Analysis
4.2.1 List of Vendors in Value Chain
5. Middle East & Africa Conversational AI market – Key Market Dynamics
5.1 Market Drivers
5.1.1 Growing E-Commerce Sector
5.1.2 Increasing Demand for Chatbot Solutions
5.2 Market Restraints
5.2.1 Rising Privacy Concerns
5.3 Market Opportunities
5.3.1 Rising Demand for Conversational AI in Healthcare Sector
5.3.2 Emergence of Generative AI
5.4 Market Trends
5.4.1 Growing Adoption of Conversational AI in Gaming Industry
5.5 Impact of Drivers and Restraints:
6. Conversational AI market – Middle East & Africa Analysis
6.1 Middle East & Africa Conversational AI Market Overview
6.2 Conversational AI market Revenue (US$ Million), 2021–2031
6.3 Conversational AI market Forecast Analysis
7. Middle East & Africa Conversational AI market Analysis – by Component
7.1 Platform
7.1.1 Overview
7.1.2 Platform: Conversational AI market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
7.2 Service
7.2.1 Overview
7.2.2 Service: Conversational AI market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
8. Middle East & Africa Conversational AI market Analysis – by Type
8.1 Chatbots
8.1.1 Overview
8.1.2 Chatbots: Conversational AI market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
8.2 Intelligent Virtual Assistants
8.2.1 Overview
8.2.2 Intelligent Virtual Assistants: Conversational AI market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
9. Middle East & Africa Conversational AI market Analysis – by Deployment Type
9.1 On-Premise
9.1.1 Overview
9.1.2 On-Premise: Conversational AI market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
9.2 Cloud
9.2.1 Overview
9.2.2 Cloud: Conversational AI market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
10. Middle East & Africa Conversational AI market Analysis – by Industry
10.1 Retail and E-commerce
10.1.1 Overview
10.1.2 Retail and E-commerce: Conversational AI market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
10.2 Healthcare and Life Sciences
10.2.1 Overview
10.2.2 Healthcare and Life Sciences: Conversational AI market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
10.3 Travel and Hospitality
10.3.1 Overview
10.3.2 Travel and Hospitality: Conversational AI market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
10.4 BFSI
10.4.1 Overview
10.4.2 BFSI: Conversational AI market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
10.5 IT and Telecom
10.5.1 Overview
10.5.2 IT and Telecom: Conversational AI market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
10.6 Media and Entertainment
10.6.1 Overview
10.6.2 Media and Entertainment: Conversational AI market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
10.7 Others
10.7.1 Overview
10.7.2 Others: Conversational AI market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
11. Middle East & Africa Conversational AI market – Country Analysis
11.1 Middle East & Africa
11.1.1 Middle East & Africa: Conversational AI market Breakdown, by Key Countries, 2023 and 2031 (%)
11.1.1.1 Middle East & Africa: Conversational AI market – Revenue and Forecast Analysis – by Country
11.1.1.2 South Africa: Conversational AI market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
11.1.1.2.1 South Africa: Conversational AI market Breakdown, by Component
11.1.1.2.2 South Africa: Conversational AI market Breakdown, by Type
11.1.1.2.3 South Africa: Conversational AI market Breakdown, by Deployment Type
11.1.1.2.4 South Africa: Conversational AI market Breakdown, by Industry
11.1.1.3 Saudi Arabia: Conversational AI market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
11.1.1.3.1 Saudi Arabia: Conversational AI market Breakdown, by Component
11.1.1.3.2 Saudi Arabia: Conversational AI market Breakdown, by Type
11.1.1.3.3 Saudi Arabia: Conversational AI market Breakdown, by Deployment Type
11.1.1.3.4 Saudi Arabia: Conversational AI market Breakdown, by Industry
11.1.1.4 United Arab Emirates: Conversational AI market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
11.1.1.4.1 United Arab Emirates: Conversational AI market Breakdown, by Component
11.1.1.4.2 United Arab Emirates: Conversational AI market Breakdown, by Type
11.1.1.4.3 United Arab Emirates: Conversational AI market Breakdown, by Deployment Type
11.1.1.4.4 United Arab Emirates: Conversational AI market Breakdown, by Industry
11.1.1.5 Rest of Middle East & Africa: Conversational AI market – Revenue and Forecast to 2031 (US$ Million)
11.1.1.5.1 Rest of Middle East & Africa: Conversational AI market Breakdown, by Component
11.1.1.5.2 Rest of Middle East & Africa: Conversational AI market Breakdown, by Type
11.1.1.5.3 Rest of Middle East & Africa: Conversational AI market Breakdown, by Deployment Type
11.1.1.5.4 Rest of Middle East & Africa: Conversational AI market Breakdown, by Industry
12. Competitive Landscape
12.1 Heat Map Analysis by Key Players
12.2 Company Positioning & Concentration
13. Industry Landscape
13.1 Overview
13.2 Market Initiative
13.3 Product Development
14. Company Profiles
14.1 Amazon.com Inc
14.1.1 Key Facts
14.1.2 Business Description
14.1.3 Products and Services
14.1.4 Financial Overview
14.1.5 SWOT Analysis
14.1.6 Key Developments
14.2 International Business Machines Corp
14.2.1 Key Facts
14.2.2 Business Description
14.2.3 Products and Services
14.2.4 Financial Overview
14.2.5 SWOT Analysis
14.2.6 Key Developments
14.3 Alphabet Inc
14.3.1 Key Facts
14.3.2 Business Description
14.3.3 Products and Services
14.3.4 Financial Overview
14.3.5 SWOT Analysis
14.3.6 Key Developments
14.4 Oracle Corp
14.4.1 Key Facts
14.4.2 Business Description
14.4.3 Products and Services
14.4.4 Financial Overview
14.4.5 SWOT Analysis
14.4.6 Key Developments
14.5 SAP SE
14.5.1 Key Facts
14.5.2 Business Description
14.5.3 Products and Services
14.5.4 Financial Overview
14.5.5 SWOT Analysis
14.5.6 Key Developments
14.6 Microsoft Corp
14.6.1 Key Facts
14.6.2 Business Description
14.6.3 Products and Services
14.6.4 Financial Overview
14.6.5 SWOT Analysis
14.6.6 Key Developments
14.7 Cognigy GmbH
14.7.1 Key Facts
14.7.2 Business Description
14.7.3 Products and Services
14.7.4 Financial Overview
14.7.5 SWOT Analysis
14.7.6 Key Developments
15. Appendix
15.1 About The Insight Partners
15.2 Word Index

 

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2025/03/11 10:26

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