冷凍ピザの市場調査レポート情報:流通チャネル別(店舗型、無店舗型)、カテゴリー別(グルテンフリー)、クラストタイプ別(シン・パン・スタッフド・クラスト、その他)、サイズ別(レギュラー、ミディアム、ラージ)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、南米、中東・アフリカ)-2032年まで予測
Frozen Pizza Market Research Report Information By Distribution Channel (Store-Based, Non-Store Based), Category (Gluten Free), By Crust Type (Thin, Pan, Stuffed Crust, and Others), By Size (Regular, Medium, Large), By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, South America, and Middle East and Africa) - Forecast Till 2032
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サマリー 冷凍ピザの市場調査レポート情報:流通チャネル別(店舗型、無店舗型)、カテゴリー別(グルテンフリー)、クラストタイプ別(シン・パン・スタッフド・クラスト、その他)、サイズ別(レギュラー、ミディアム、ラージ)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋、南米、中東アフリカ)-2032年まで予測
市場概要
2023年の冷凍ピザ市場規模は232億3,350万米ドルと推定される。予測期間(2024-2032年)中、冷凍ピザ市場産業は7.13%の複合年間成長率(CAGR)を経験し、2024年の242億7,901万米ドルから421億1,988万米ドルに増加すると予測されている。冷凍ピザ市場の成功は、主に消費者の嗜好の変化によるものである。現代生活の速度が加速し続ける中、消費者は便利で風味豊かな食事の解決策を求めている。この需要に完璧に応えているのが冷凍ピザであり、味に妥協することなく、便利で迅速な代替手段を提供している。この分野のメーカーは、多種多様な味、クラスト・オプション、高級食材を提供することで、消費者の嗜好の進化に応えており、冷凍ピザの通路は、すべての人に何かを提供することを保証している。
冷蔵ピザ市場のダイナミクスは、グローバリゼーションと文化融合の影響を大きく受けている。食の嗜好がますますグローバル化するにつれて、消費者は世界中の多様な料理の影響を受けている。その結果、伝統的な味に加え、様々な料理からインスピレーションを得た独特のエキゾチックな具を取り入れた冷凍ピザへの需要が高まっている。メーカー各社は、地中海、アジア、南米風の食材を使ったピザなど、グローバルな消費者層の多文化的嗜好にアピールする革新的な製品を投入することで対応している。
市場セグメント別インサイト
流通チャネルによって、冷凍ピザ市場は店舗型と非店舗型に区分される。カテゴリー別では、グルテンフリーとレギュラーに区分される。
クラストの種類によって、冷凍ピザ市場はシン、パン、スタッフドクラスト、その他に区分される。寸法によって、市場はレギュラー、ミディアム、ラージに区分される。
地域別展望
同市場は、北米、欧州、アジア太平洋、南米、中東・アフリカなど地域別に区分されている。2022年には、北米セグメントが最大の市場シェアを占め、市場価値は77億8,750万米ドルであった。予測期間中の年平均成長率(CAGR)は5.4%と予測されている。
欧州の冷凍ピザ市場は現在急拡大しており、その特徴は便利な食品オプションの普及と消費者の嗜好の変化である。西欧では、プレミアムピザや職人技を駆使した冷凍ピザを求める傾向が顕著になっている。
アジア太平洋地域の冷凍ピザ市場は急拡大しており、消費者の嗜好やライフスタイルの変化に対応した複合的な要因によって牽引されている。都市化が加速し、多忙なライフスタイルが浸透するにつれて、便利で時間を節約できる食事オプションへの需要が高まっている。
南米の冷凍ピザ市場は、都市化の進展、消費者のライフスタイルの進化、便利で多様な食事の選択肢に対する需要の高まりによって、大幅な成長を遂げている。
冷凍ピザ市場は中東・アフリカ(MEA)地域で大幅な成長を遂げているが、これはグローバルな発想に基づく便利な料理オプションに対する需要の高まりと、消費者のライフスタイルの変容によってもたらされている。
主要プレーヤー
冷凍ピザ市場の主要企業には、Nestle SA(スイス)、Conagra Brands, Inc.(米国)、Hansen Foods LLC(米国)、General Mills Inc.(米国)、Daiya Foods(カナダ)、McCain Foods Limited(カナダ)、Oetker GmbH(ドイツ)、Freiberger Lebensmittel GmbH(ドイツ)、alermo Villa, Inc.(米国)、California Pizza Kitchen, Inc.(米国)、Italpizza(イタリア)などがある。
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目次 目次
1 エグゼクティブ・サマリー 15
1.1 市場魅力度分析 17
1.1.1 冷凍ピザの世界市場、流通チャネル別 17
1.1.2 冷凍ピザの世界市場:カテゴリー別 18
1.1.3 冷凍ピザの世界市場:クラストタイプ別 19
1.1.4 冷凍ピザの世界市場:サイズ別 20
1.1.5 冷凍ピザの世界市場:地域別 21
2 市場紹介 22
2.1 定義 22
2.2 調査範囲 22
2.3 調査目的 22
2.4 市場構造 23
3 調査方法 24
3.1 データマイニング 24
3.2 二次調査 25
3.3 一次調査 25
3.3.1 一次インタビューと情報収集プロセス 26
3.3.2 一次回答者の内訳 26
3.4 市場規模推定のための調査手法 28
3.4.1 ボトムアップアプローチ 29
3.4.2 トップダウンアプローチ 29
3.5 データの検証 30
3.6 前提条件と限界 30
4 市場ダイナミクス 31
4.1 はじめに 31
4.2 ドライバ
4.2.1 グローバル化と文化の融合 33
4.2.2 成長する革新的製品 33
4.2.3 利便性と時間の節約 34
4.3 抑制 35
4.3.1 品質と鮮度の認識 35
4.4 チャンス 36
4.4.1 プレミアム商品と特殊商品の提供 36
4.4.2 eコマースと消費者直販 36
4.5 課題 37
4.5.1 サプライチェーンの混乱 37
5 市場要因分析 38
5.1 バリューチェーン分析 38
5.1.1 原材料調達 39
5.1.2 加工 39
5.1.3 包装 39
5.2 サプライチェーン分析 40
5.2.1 クラストタイプのサプライヤー 40
5.2.2 メーカー 41
5.2.3 流通チャネル 41
5.3 ポーターの5力モデル 42
5.3.1 サプライヤーの交渉力 42
5.3.2 買い手の交渉力 43
5.3.3 新規参入者の脅威 43
5.3.4 代替品の脅威 43
5.3.5 ライバルの激しさ 44
5.4 コロナウイルス発生が世界市場に与える影響 44
5.4.1 生産への影響 44
5.4.2 サプライチェーンへの影響 44
5.4.3 価格設定への影響 45
5.4.4 応用分野への影響 45
6 冷凍ピザの世界市場:流通チャネル別 46
6.1 はじめに 46
6.2 店舗型 47
6.2.1 スーパーマーケット&ハイパーマーケット 47
6.2.2 コンビニエンスストア 48
6.2.3 その他 48
6.3 無店舗型 49
7 冷凍ピザの世界市場、カテゴリー別 50
7.1 はじめに
7.2 グルテンフリー 51
7.3 レギュラー 51
8 冷凍ピザの世界市場:クラストタイプ別 52
8.1 紹介 52
8.2 薄い 53
8.3 パン 54
8.4 スタッフド・クラスト 54
8.5 その他 55
9 冷凍ピザの世界市場、サイズ別 56
9.1 はじめに 56
9.2 レギュラー 58
9.3 ミディアム 58
9.4 ラージ 59
10 冷凍ピザの世界市場:地域別 60
10.1 はじめに
10.2 北米 62
10.2.1 米国 65
10.2.2 カナダ 67
10.2.3 メキシコ 69
10.3 ヨーロッパ 72
10.3.1 ドイツ 75
10.3.2 ベネルクス 77
10.3.3 ノルディックス 80
10.3.4 フランス 82
10.3.5 イギリス 84
10.3.6 スペイン 86
10.3.7 イタリア 88
10.3.8 その他のヨーロッパ 91
10.4 アジア太平洋地域 93
10.4.1 中国 96
10.4.2 日本 99
10.4.3 インド 101
10.4.4 オーストラリア・ニュージーランド 104
10.4.5 韓国 106
10.4.6 その他のアジア太平洋地域 109
10.5 南米 112
10.5.1 ブラジル 115
10.5.2 アルゼンチン 117
10.5.3 その他の南米 119
10.6 MEA 122
10.6.1 GCC諸国 125
10.6.2 トルコ 127
10.6.3 北アフリカ 130
10.6.4 南アフリカ 132
11 競争環境 134
11.1 競争の概要 134
11.2 競合のベンチマーク 135
11.3 開発シェア分析 136
11.4 主要開発と成長戦略 136
11.4.1 Megerの買収と提携 136
12 会社プロファイル 137
12.1 ネッスル社 137
12.1.1 会社概要 137
12.1.2 財務概要 138
12.1.3 提供製品 138
12.1.4 主要開発品目 139
12.1.5 swot分析 139
12.1.6 主要戦略 140
12.2 コナグラ・ブランド社 141
12.2.1 会社概要 141
12.2.2 財務概要 142
12.2.3 提供製品 142
12.2.4 swot分析 143
12.2.5 主要戦略 143
12.3 ハンセンフーズ 144
12.3.1 会社概要 144
12.3.2 提供製品 144
12.3.3 swot分析 145
12.3.4 主要戦略 145
12.4 ゼネラルミルズ社 146
12.4.1 会社概要 146
12.4.2 財務概要 147
12.4.3 提供製品 147
12.4.4 主要な開発 148
12.4.5 swot 分析 148
12.4.6 主要戦略 149
12.5 ダイエー食品 150
12.5.1 会社概要 150
12.5.2 提供製品 150
12.5.3 swot分析 151
12.5.4 主要戦略 151
12.6 マッケイン・フーズ・リミテッド 152
12.6.1 会社概要 152
12.6.2 提供製品 152
12.6.3 swot分析 153
12.6.4 主要戦略 153
12.7 DR.OETKER GmbH 154
12.7.1 会社概要 154
12.7.2 提供製品 154
12.7.3 swot分析 155
12.7.4 主要戦略 155
12.8 フライベルガー・レーベンスミッテル社 156
12.8.1 会社概要 156
12.8.2 提供製品 156
12.8.3 swot分析 157
12.8.4 主要戦略 157
12.9 パルメロ・ヴィラ社 158
12.9.1 会社概要 158
12.9.2 提供製品 158
12.9.3 主要開発商品 159
12.9.4 swot分析 159
12.9.5 主要戦略 160
12.10 カリフォルニア・ピザ・キッチン 161
12.10.1 会社概要 161
12.10.2 提供製品 161
12.10.3 主要開発商品 161
12.10.4 swot分析 162
12.10.5 主要戦略 162
12.11 イタルピッツァ 163
12.11.1 会社概要 163
12.11.2 提供商品 163
12.11.3 主要開発商品 163
12.11.4 swot分析 164
12.11.5 主要戦略 164
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Summary Frozen Pizza Market Research Report Information by Distribution Channel (Store-Based, Non-Store Based), Category (Gluten Free), By Crust Type (Thin, Pan, Stuffed Crust, and Others), By Size (Regular, Medium, Large), By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, South America, and Middle East and Africa) - Forecast Till 2032
Market Overview In 2023, the frozen pizza market was estimated to be worth USD 23,233.50 million. During the forecast period (2024-2032), the Frozen Pizza market industry is anticipated to experience a compound annual growth rate (CAGR) of 7.13%, increasing from USD 24,279.01 million in 2024 to USD 42,119.88 million. The frozen pizza market's success is primarily due to the changing character of consumer preferences. As the velocity of modern life continues to accelerate, consumers are seeking meal solutions that are both convenient and flavorful. This demand is perfectly met by frozen pizza, which provides a convenient and rapid alternative that does not compromise on flavor. Manufacturers in this sector have responded to the evolving preferences of consumers by offering a wide variety of flavors, crust options, and premium ingredients, thereby guaranteeing that the frozen pizza aisle will have something to offer everyone.
The dynamics of the refrigerated pizza market have been significantly influenced by globalization and cultural fusion. Consumers are exposed to a diverse array of culinary influences from around the globe as food preferences become increasingly globalized. As a result, there has been a growing demand for frozen pizzas that incorporate distinctive and exotic garnishes that are inspired by a variety of cuisines, in addition to traditional flavors. Manufacturers have responded by introducing innovative products that appeal to the multicultural tastes of a global consumer base, such as pizzas with Mediterranean, Asian, or South American-inspired ingredients.
Market segment Insights
Depending on the distribution channel, the Frozen Pizza Market segmentation is divided into Store-Based and Non-Store-Based. Based on category, the market segmentation comprises Gluten-Free and Regular. According to the sort of crust, the Frozen Pizza Market segmentation comprises Thin, Pan, Stuffed Crust, and Others. Based on dimension, the market segmentation comprises Regular, Medium, and Large.
Regional Perspectives
The market is segmented by region by the study, including North America, Europe, Asia Pacific, South America, and the Middle East and Africa. In 2022, the North America segment held the largest market share, with a market value of USD 7,787.5 Million. It is anticipated to experience a compound annual growth rate (CAGR) of 5.4% during the forecast period. The European frozen pizza market is currently experiencing rapid expansion, which is characterized by a pervasive adoption of convenient food options and a shift in consumer preferences. A discernible trend toward premium and artisanal frozen pizzas has emerged in Western Europe. The frozen pizza market in the Asia Pacific region is undergoing rapid expansion, which is being driven by a combination of factors that are in accordance with the changing preferences and lifestyles of consumers. The demand for convenient and time-saving meal options is increasing as urbanization accelerates and busy lifestyles become more prevalent. The frozen pizza market in South America is undergoing substantial growth, which is being driven by the increasing urbanization, evolving lifestyles of consumers, and a growing demand for convenient and diverse eating options. The frozen pizza market is experiencing substantial growth in the Middle East and Africa (MEA) region, which is being driven by the increasing demand for globally inspired, convenient culinary options and the transformative changes in consumer lifestyles.
Major Players Key companies in the frozen pizza market include Nestle SA (Switzerland), Conagra Brands, Inc. (US), Hansen Foods LLC (US), General Mills Inc (US), Daiya Foods (Canada), McCain Foods Limited (Canada), Oetker GmbH (Germany), Freiberger Lebensmittel GmbH (Germany), alermo Villa, Inc. (US), California Pizza Kitchen, Inc. (US), and Italpizza (Italy).
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Table of Contents TABLE OF CONTENTS 1 EXECUTIVE SUMMARY 15 1.1 MARKET ATTRACTIVENESS ANALYSIS 17 1.1.1 GLOBAL FROZEN PIZZA MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL 17 1.1.2 GLOBAL FROZEN PIZZA MARKET, BY CATEGORY 18 1.1.3 GLOBAL FROZEN PIZZA MARKET, BY CRUST TYPE 19 1.1.4 GLOBAL FROZEN PIZZA MARKET, BY SIZE 20 1.1.5 GLOBAL FROZEN PIZZA MARKET, BY REGION 21 2 MARKET INTRODUCTION 22 2.1 DEFINITION 22 2.2 SCOPE OF THE STUDY 22 2.3 RESEARCH OBJECTIVE 22 2.4 MARKET STRUCTURE 23 3 RESEARCH METHODOLOGY 24 3.1 DATA MINING 24 3.2 SECONDARY RESEARCH 25 3.3 PRIMARY RESEARCH 25 3.3.1 PRIMARY INTERVIEWS AND INFORMATION GATHERING PROCESS 26 3.3.2 BREAKDOWN OF PRIMARY RESPONDENTS 26 3.4 RESEARCH METHODOLOGY FOR MARKET SIZE ESTIMATION 28 3.4.1 BOTTOM-UP APPROACH 29 3.4.2 TOP-DOWN APPROACH 29 3.5 DATA VALIDATION 30 3.6 ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 30 4 MARKET DYNAMICS 31 4.1 INTRODUCTION 31 4.2 DRIVERS 33 4.2.1 GLOBALIZATION AND CULTURAL FUSION 33 4.2.2 GROWING INNOVATIVE PRODUCTS 33 4.2.3 CONVENIENCE AND TIME-SAVING 34 4.3 RESTRAINT 35 4.3.1 PERCEIVED QUALITY AND FRESHNESS 35 4.4 OPPORTUNITIES 36 4.4.1 PREMIUM AND SPECIALTY OFFERINGS 36 4.4.2 E-COMMERCE AND DIRECT-TO-CONSUMER SALES 36 4.5 CHALLENGES 37 4.5.1 SUPPLY CHAIN DISRUPTIONS 37 5 MARKET FACTOR ANALYSIS 38 5.1 VALUE CHAIN ANALYSIS 38 5.1.1 RAW MATERIAL PROCUREMENT 39 5.1.2 PROCESSING 39 5.1.3 PACKAGING 39 5.2 SUPPLY CHAIN ANALYSIS 40 5.2.1 CRUST TYPE SUPPLIER 40 5.2.2 MANUFACTURER 41 5.2.3 DISTRIBUTION CHANNEL 41 5.3 PORTER’S FIVE FORCES MODEL 42 5.3.1 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS 42 5.3.2 BARGAINING POWER OF BUYERS 43 5.3.3 THREAT OF NEW ENTRANTS 43 5.3.4 THREAT OF SUBSTITUTES 43 5.3.5 INTENSITY OF RIVALRY 44 5.4 IMPACT OF CORONAVIRUS OUTBREAK ON GLOBAL MARKET 44 5.4.1 IMPACT ON PRODUCTION 44 5.4.2 IMPACT ON SUPPLY CHAIN 44 5.4.3 IMPACT ON PRICING 45 5.4.4 IMPACT ON APPLICATION AREAS 45 6 GLOBAL FROZEN PIZZA MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL 46 6.1 INTRODUCTION 46 6.2 STORE-BASED 47 6.2.1 SUPERMARKETS & HYPERMARKETS 47 6.2.2 CONVENIENCE STORES 48 6.2.3 OTHERS 48 6.3 NON-STORE BASED 49 7 GLOBAL FROZEN PIZZA MARKET, BY CATEGORY 50 7.1 INTRODUCTION 50 7.2 GLUTEN FREE 51 7.3 REGULAR 51 8 GLOBAL FROZEN PIZZA MARKET, BY CRUST TYPE 52 8.1 INTRODUCTION 52 8.2 THIN 53 8.3 PAN 54 8.4 STUFFED CRUST 54 8.5 OTHERS 55 9 GLOBAL FROZEN PIZZA MARKET, BY SIZE 56 9.1 INTRODUCTION 56 9.2 REGULAR 58 9.3 MEDIUM 58 9.4 LARGE 59 10 GLOBAL FROZEN PIZZA MARKET, BY REGION 60 10.1 INTRODUCTION 60 10.2 NORTH AMERICA 62 10.2.1 US 65 10.2.2 CANADA 67 10.2.3 MEXICO 69 10.3 EUROPE 72 10.3.1 GERMANY 75 10.3.2 BENELUX 77 10.3.3 NORDICS 80 10.3.4 FRANCE 82 10.3.5 UNITED KINGDOM 84 10.3.6 SPAIN 86 10.3.7 ITALY 88 10.3.8 REST OF EUROPE 91 10.4 ASIA PACIFIC 93 10.4.1 CHINA 96 10.4.2 JAPAN 99 10.4.3 INDIA 101 10.4.4 AUSTRALIA AND NEWZEALAND 104 10.4.5 SOUTH KOREA 106 10.4.6 REST OF ASIA PACIFIC 109 10.5 SOUTH AMERICA 112 10.5.1 BRAZIL 115 10.5.2 ARGENTINA 117 10.5.3 REST OF SOUTH AMERICA 119 10.6 MEA 122 10.6.1 GCC COUNTRIES 125 10.6.2 TURKEY 127 10.6.3 NORTHERN AFRICA 130 10.6.4 SOUTHERN AFRICA 132 11 COMPETITIVE LANDSCAPE 134 11.1 COMPETITIVE OVERVIEW 134 11.2 COMPETITIVE BENCHMARKING 135 11.3 DEVELOPMENT SHARE ANALYSIS 136 11.4 KEY DEVELOPMENTS & GROWTH STRATEGIES 136 11.4.1 MEGER ACQUISITION AND COLLABORATION 136 12 COMPANY PROFILES 137 12.1 NESTLE SA 137 12.1.1 COMPANY OVERVIEW 137 12.1.2 FINANCIAL OVERVIEW 138 12.1.3 PRODUCTS OFFERED 138 12.1.4 KEY DEVELOPMENTS 139 12.1.5 SWOT ANALYSIS 139 12.1.6 KEY STRATEGY 140 12.2 CONAGRA BRANDS, INC. 141 12.2.1 COMPANY OVERVIEW 141 12.2.2 FINANCIAL OVERVIEW 142 12.2.3 PRODUCTS OFFERED 142 12.2.4 SWOT ANALYSIS 143 12.2.5 KEY STRATEGY 143 12.3 HANSEN FOODS LLC 144 12.3.1 COMPANY OVERVIEW 144 12.3.2 PRODUCTS OFFERED 144 12.3.3 SWOT ANALYSIS 145 12.3.4 KEY STRATEGY 145 12.4 GENERAL MILLS INC. 146 12.4.1 COMPANY OVERVIEW 146 12.4.2 FINANCIAL OVERVIEW 147 12.4.3 PRODUCTS OFFERED 147 12.4.4 KEY DEVELOPMENTS 148 12.4.5 SWOT ANALYSIS 148 12.4.6 KEY STRATEGY 149 12.5 DAIYA FOODS 150 12.5.1 COMPANY OVERVIEW 150 12.5.2 PRODUCTS OFFERED 150 12.5.3 SWOT ANALYSIS 151 12.5.4 KEY STRATEGY 151 12.6 MCCAIN FOODS LIMITED 152 12.6.1 COMPANY OVERVIEW 152 12.6.2 PRODUCTS OFFERED 152 12.6.3 SWOT ANALYSIS 153 12.6.4 KEY STRATEGY 153 12.7 DR. OETKER GMBH 154 12.7.1 COMPANY OVERVIEW 154 12.7.2 PRODUCTS OFFERED 154 12.7.3 SWOT ANALYSIS 155 12.7.4 KEY STRATEGY 155 12.8 FREIBERGER LEBENSMITTEL GMBH 156 12.8.1 COMPANY OVERVIEW 156 12.8.2 PRODUCTS OFFERED 156 12.8.3 SWOT ANALYSIS 157 12.8.4 KEY STRATEGY 157 12.9 PALMERO VILLA, INC. 158 12.9.1 COMPANY OVERVIEW 158 12.9.2 PRODUCTS OFFERED 158 12.9.3 KEY DEVELOPMENTS 159 12.9.4 SWOT ANALYSIS 159 12.9.5 KEY STRATEGY 160 12.10 CALIFORNIA PIZZA KITCHEN, INC. 161 12.10.1 COMPANY OVERVIEW 161 12.10.2 PRODUCTS OFFERED 161 12.10.3 KEY DEVELOPMENTS 161 12.10.4 SWOT ANALYSIS 162 12.10.5 KEY STRATEGY 162 12.11 ITALPIZZA 163 12.11.1 COMPANY OVERVIEW 163 12.11.2 PRODUCTS OFFERED 163 12.11.3 KEY DEVELOPMENTS 163 12.11.4 SWOT ANALYSIS 164 12.11.5 KEY STRATEGY 164
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米国ワイン市場調査レポート:タイプ別(アルコール、ノンアルコール)、製品タイプ別(赤ワイン、白ワイン、ロゼワイン、スパークリングワイン、その他)、消費者グループ別(Z世代、X世代、ミレニアル世代、ベビーブーマー)、エンドユーザー別(家庭用、業務用)、価格帯別(エコノミー、プレミアム)、流通チャネル別(オフプレミス、オンプレミス)、2032年までの予測
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