チョコレート市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Chocolate Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のチョコレート市場は、2021年に1,519億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR2.6%を示し、2027年には1778億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を... もっと見る
サマリー世界のチョコレート市場は、2021年に1,519億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR2.6%を示し、2027年には1778億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。チョコレートは、テオブロマ・カカオの木の鞘から得られるカカオの種を焙煎して作られる食用製品です。カカオ豆を収穫し、発酵、乾燥、粉砕してペースト状にします。このペーストに高圧をかけて、チョコレート液とココアバターを分離する。この2つの原料をさまざまな割合で混ぜ合わせ、クーベルチュール、ダーク、ミルク、ホワイト、ベーキングチョコレート、ココアパウダーを製造する。チョコレートは、フェネチルアミン、カフェイン、テオブロミン、フラボノイドなどのアルカロイドを豊富に含み、主にケーキ、クッキー、プディング、ブラウニーなどのベーカリー製品や菓子類の製造に使用される。 食品・飲料業界の著しい成長は、市場の成長を促進する重要な要因の一つです。さらに、さまざまなフレーバーが加えられたり、ナッツやレーズンなどのフィリングが詰め込まれた、固形または分割されたバー/ブロックのバリエーションを含む成形チョコレートに対する消費者の好みの増加も、市場成長に弾みをつけています。さらに、ダークチョコレートの消費による健康上の利点に関する意識の高まりも、成長を促す要因として作用しています。適量のダークチョコレートを定期的に摂取することは、体内の血液循環を改善し、脳機能を高め、血圧を下げ、心臓疾患のリスクを最小限に抑えることが知られています。その他、チョコレート製品のプレミアム化、消費者の興味を引くような美しいパッケージの利用、オーガニック、ビーガン、砂糖やグルテンを含まないチョコレートの生産などが、市場をさらに牽引すると予測されています。 主要な市場細分化。 IMARC Groupでは、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測とともに、世界のチョコレート市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析を行っています。当レポートでは、製品タイプ、製品形態、用途、価格、流通に基づき、市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 ホワイトチョコレート ミルクチョコレート ダークチョコレート その他 製品形態別構成比 成型品 カウントライン その他 アプリケーション別構成比 食品 ベーカリー 砂糖菓子 デザート その他 飲料 その他 価格帯別構成比 エブリデーチョコレート プレミアムチョコレート 季節限定チョコレート 流通別内訳。 ダイレクトセールス(B2B) スーパーマーケット、ハイパーマーケット コンビニエンスストア オンラインストア その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合環境。 本レポートでは、市場の競争環境についても分析しており、主なプレイヤーとして、Arcor、Barry Callebaut、Chocoladefabriken Lindt & Sprüngli AG、Chocolaterie Guylian、Ferrero International、Mars Incorporated、Meiji Co.モンデリーズ・インターナショナル(クラフトフーズ)、ムーンストラック・チョコレート・カンパニー、ネスレS.A.、ハーシー・カンパニーなど。 本レポートで回答した主な質問 1.2021年の世界のチョコレート市場規模は? 2.2022年~2027年のチョコレートの世界市場の成長率はどのくらいと予想されますか? 3.チョコレートの世界市場を牽引する主要因は? 4.COVID-19がチョコレートの世界市場に与えた影響とは? 5.チョコレートの世界市場における製品タイプ別の内訳は? 6.チョコレートの世界市場における製品形態別の内訳は? 7.チョコレートの世界市場の用途別内訳は? 8.チョコレートの世界市場の価格別内訳は? 9.チョコレートの世界市場の流通に基づくブレークアップは? 10.チョコレートの世界市場における主要地域は? 11.チョコレートの世界市場における主要なプレイヤー/企業は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Chocolate Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 White Chocolate 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Milk Chocolate 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Dark Chocolate 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Product Form 7.1 Molded 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Countlines 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Others 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Food Products 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Major Types 8.1.2.1 Bakery Products 8.1.2.2 Sugar Confectionery 8.1.2.3 Desserts 8.1.2.4 Others 8.1.3 Market Forecast 8.2 Beverages 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Others 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Pricing 9.1 Everyday Chocolate 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Premium Chocolate 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Seasonal Chocolate 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Distribution 10.1 Direct Sales (B2B) 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Supermarkets and Hypermarkets 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 Convenience Stores 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 10.4 Online Stores 10.4.1 Market Trends 10.4.2 Market Forecast 10.5 Others 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Region 11.1 North America 11.1.1 United States 11.1.1.1 Market Trends 11.1.1.2 Market Forecast 11.1.2 Canada 11.1.2.1 Market Trends 11.1.2.2 Market Forecast 11.2 Asia Pacific 11.2.1 China 11.2.1.1 Market Trends 11.2.1.2 Market Forecast 11.2.2 Japan 11.2.2.1 Market Trends 11.2.2.2 Market Forecast 11.2.3 India 11.2.3.1 Market Trends 11.2.3.2 Market Forecast 11.2.4 South Korea 11.2.4.1 Market Trends 11.2.4.2 Market Forecast 11.2.5 Australia 11.2.5.1 Market Trends 11.2.5.2 Market Forecast 11.2.6 Indonesia 11.2.6.1 Market Trends 11.2.6.2 Market Forecast 11.2.7 Others 11.2.7.1 Market Trends 11.2.7.2 Market Forecast 11.3 Europe 11.3.1 Germany 11.3.1.1 Market Trends 11.3.1.2 Market Forecast 11.3.2 France 11.3.2.1 Market Trends 11.3.2.2 Market Forecast 11.3.3 United Kingdom 11.3.3.1 Market Trends 11.3.3.2 Market Forecast 11.3.4 Italy 11.3.4.1 Market Trends 11.3.4.2 Market Forecast 11.3.5 Spain 11.3.5.1 Market Trends 11.3.5.2 Market Forecast 11.3.6 Russia 11.3.6.1 Market Trends 11.3.6.2 Market Forecast 11.3.7 Others 11.3.7.1 Market Trends 11.3.7.2 Market Forecast 11.4 Latin America 11.4.1 Brazil 11.4.1.1 Market Trends 11.4.1.2 Market Forecast 11.4.2 Mexico 11.4.2.1 Market Trends 11.4.2.2 Market Forecast 11.4.3 Others 11.4.3.1 Market Trends 11.4.3.2 Market Forecast 11.5 Middle East and Africa 11.5.1 Market Trends 11.5.2 Market Breakup by Country 11.5.3 Market Forecast 12 SWOT Analysis 12.1 Overview 12.2 Strengths 12.3 Weaknesses 12.4 Opportunities 12.5 Threats 13 Value Chain Analysis 14 Porters Five Forces Analysis 14.1 Overview 14.2 Bargaining Power of Buyers 14.3 Bargaining Power of Suppliers 14.4 Degree of Competition 14.5 Threat of New Entrants 14.6 Threat of Substitutes 15 Price Indicators 16 Competitive Landscape 16.1 Market Structure 16.2 Key Players 16.3 Profiles of Key Players 16.3.1 Arcor 16.3.1.1 Company Overview 16.3.1.2 Product Portfolio 16.3.2 Barry Callebaut 16.3.2.1 Company Overview 16.3.2.2 Product Portfolio 16.3.3 Chocoladefabriken Lindt & Sprüngli AG 16.3.3.1 Company Overview 16.3.3.2 Product Portfolio 16.3.3.3 Financials 16.3.4 Chocolaterie Guylian 16.3.4.1 Company Overview 16.3.4.2 Product Portfolio 16.3.4.3 Financials 16.3.5 Ferrero International 16.3.5.1 Company Overview 16.3.5.2 Product Portfolio 16.3.5.3 Financials 16.3.6 Mars Incorporated 16.3.6.1 Company Overview 16.3.6.2 Product Portfolio 16.3.6.3 SWOT Analysis 16.3.7 Meiji Co. Ltd. 16.3.7.1 Company Overview 16.3.7.2 Product Portfolio 16.3.7.3 Financials 16.3.7.4 SWOT Analysis 16.3.8 Mondelez International Inc. (Kraft Foods) 16.3.8.1 Company Overview 16.3.8.2 Product Portfolio 16.3.8.3 Financials 16.3.8.4 SWOT Analysis 16.3.9 Moonstruck Chocolate Company 16.3.9.1 Company Overview 16.3.9.2 Product Portfolio 16.3.10 Nestlé S.A. 16.3.10.1 Company Overview 16.3.10.2 Product Portfolio 16.3.10.3 Financials 16.3.10.4 SWOT Analysis 16.3.11 The Hershey Company 16.3.11.1 Company Overview 16.3.11.2 Product Portfolio 16.3.11.3 Financials 16.3.11.4 SWOT Analysis
SummaryThe global chocolate market reached a value of US$ 151.9 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 177.8 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 2.6% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Chocolate Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 White Chocolate 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Milk Chocolate 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Dark Chocolate 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Product Form 7.1 Molded 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Countlines 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Others 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Food Products 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Major Types 8.1.2.1 Bakery Products 8.1.2.2 Sugar Confectionery 8.1.2.3 Desserts 8.1.2.4 Others 8.1.3 Market Forecast 8.2 Beverages 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Others 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Pricing 9.1 Everyday Chocolate 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Premium Chocolate 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Seasonal Chocolate 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Distribution 10.1 Direct Sales (B2B) 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Supermarkets and Hypermarkets 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 Convenience Stores 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 10.4 Online Stores 10.4.1 Market Trends 10.4.2 Market Forecast 10.5 Others 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Region 11.1 North America 11.1.1 United States 11.1.1.1 Market Trends 11.1.1.2 Market Forecast 11.1.2 Canada 11.1.2.1 Market Trends 11.1.2.2 Market Forecast 11.2 Asia Pacific 11.2.1 China 11.2.1.1 Market Trends 11.2.1.2 Market Forecast 11.2.2 Japan 11.2.2.1 Market Trends 11.2.2.2 Market Forecast 11.2.3 India 11.2.3.1 Market Trends 11.2.3.2 Market Forecast 11.2.4 South Korea 11.2.4.1 Market Trends 11.2.4.2 Market Forecast 11.2.5 Australia 11.2.5.1 Market Trends 11.2.5.2 Market Forecast 11.2.6 Indonesia 11.2.6.1 Market Trends 11.2.6.2 Market Forecast 11.2.7 Others 11.2.7.1 Market Trends 11.2.7.2 Market Forecast 11.3 Europe 11.3.1 Germany 11.3.1.1 Market Trends 11.3.1.2 Market Forecast 11.3.2 France 11.3.2.1 Market Trends 11.3.2.2 Market Forecast 11.3.3 United Kingdom 11.3.3.1 Market Trends 11.3.3.2 Market Forecast 11.3.4 Italy 11.3.4.1 Market Trends 11.3.4.2 Market Forecast 11.3.5 Spain 11.3.5.1 Market Trends 11.3.5.2 Market Forecast 11.3.6 Russia 11.3.6.1 Market Trends 11.3.6.2 Market Forecast 11.3.7 Others 11.3.7.1 Market Trends 11.3.7.2 Market Forecast 11.4 Latin America 11.4.1 Brazil 11.4.1.1 Market Trends 11.4.1.2 Market Forecast 11.4.2 Mexico 11.4.2.1 Market Trends 11.4.2.2 Market Forecast 11.4.3 Others 11.4.3.1 Market Trends 11.4.3.2 Market Forecast 11.5 Middle East and Africa 11.5.1 Market Trends 11.5.2 Market Breakup by Country 11.5.3 Market Forecast 12 SWOT Analysis 12.1 Overview 12.2 Strengths 12.3 Weaknesses 12.4 Opportunities 12.5 Threats 13 Value Chain Analysis 14 Porters Five Forces Analysis 14.1 Overview 14.2 Bargaining Power of Buyers 14.3 Bargaining Power of Suppliers 14.4 Degree of Competition 14.5 Threat of New Entrants 14.6 Threat of Substitutes 15 Price Indicators 16 Competitive Landscape 16.1 Market Structure 16.2 Key Players 16.3 Profiles of Key Players 16.3.1 Arcor 16.3.1.1 Company Overview 16.3.1.2 Product Portfolio 16.3.2 Barry Callebaut 16.3.2.1 Company Overview 16.3.2.2 Product Portfolio 16.3.3 Chocoladefabriken Lindt & Sprüngli AG 16.3.3.1 Company Overview 16.3.3.2 Product Portfolio 16.3.3.3 Financials 16.3.4 Chocolaterie Guylian 16.3.4.1 Company Overview 16.3.4.2 Product Portfolio 16.3.4.3 Financials 16.3.5 Ferrero International 16.3.5.1 Company Overview 16.3.5.2 Product Portfolio 16.3.5.3 Financials 16.3.6 Mars Incorporated 16.3.6.1 Company Overview 16.3.6.2 Product Portfolio 16.3.6.3 SWOT Analysis 16.3.7 Meiji Co. Ltd. 16.3.7.1 Company Overview 16.3.7.2 Product Portfolio 16.3.7.3 Financials 16.3.7.4 SWOT Analysis 16.3.8 Mondelez International Inc. (Kraft Foods) 16.3.8.1 Company Overview 16.3.8.2 Product Portfolio 16.3.8.3 Financials 16.3.8.4 SWOT Analysis 16.3.9 Moonstruck Chocolate Company 16.3.9.1 Company Overview 16.3.9.2 Product Portfolio 16.3.10 Nestlé S.A. 16.3.10.1 Company Overview 16.3.10.2 Product Portfolio 16.3.10.3 Financials 16.3.10.4 SWOT Analysis 16.3.11 The Hershey Company 16.3.11.1 Company Overview 16.3.11.2 Product Portfolio 16.3.11.3 Financials 16.3.11.4 SWOT Analysis
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(加工食品)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社の加工食品分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(chocolate)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/12/23 10:26 157.72 円 164.94 円 201.11 円 |