プレミアムチョコレート市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Premium Chocolate Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のプレミアムチョコレート市場は、2021年に279億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR8.8%を示し、2027年までに465億3千万米ドルに達すると予測しています。COVID-... もっと見る
サマリー世界のプレミアムチョコレート市場は、2021年に279億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR8.8%を示し、2027年までに465億3千万米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。プレミアムチョコレートは、高品質の高級食材と優れた職人技で作られています。ミント、ハチミツ、ビール、エスプレッソ、ブルーベリー、ラズベリー、ザクロ、ピーナッツバターなどのエキゾチックな風味があり、ダーク、ミルク、ホワイトなど、さまざまなバリエーションで広く提供されています。高価格、高級感のあるパッケージ、豊かな味わいや質感から、通常の商品と容易に差別化することができます。最近では、顧客の好みに合わせてカスタマイズできる、美的感覚に優れたパッケージを提供する企業も出てきています。個人向けチョコレートに対する消費者の志向の高まりは、世界中でプレミアムチョコレートの需要を促進しています。 プレミアムチョコレートの市場動向。 チョコレートの健康効果に対する個人の認識が高まっていることと、一人当たりの所得水準が上昇していることが、世界におけるプレミアムチョコレートの需要を促進する重要な要因の一つとなっています。チョコレートは、ストレスの緩和、記憶力の向上、不安の抑制、集中力の強化、脳の血行促進などの効果があります。さらに、チョコレートはキャンディー、焼き菓子、栄養バー、飲料の主要原料として利用されています。このことは、多忙なライフスタイルや食生活の変化に伴うパッケージ食品の消費量の増加と相まって、市場の成長に寄与しています。これとは別に、個人の健康意識の高まりが、オーガニック、ビーガン、シュガーフリー、グルテンフリーの製品への需要を喚起しています。さらに、市場をリードする企業は、クリスマス、ディワリ、新年などの特別な機会に、高品質のナッツ、穀物、シリアルを配合した限定プレミアム・チョコレートをeコマース・チャネルで提供しています。これは、オンライン小売の認知度向上と、送料無料や魅力的な割引の利用といった関連メリットと相まって、今後数年間で市場プレイヤーに有利な機会を提供すると予想されます。 主な市場細分化 IMARCグループは、世界のプレミアムチョコレート市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、パッケージタイプ、流通チャネルに基づき、市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 ダークチョコレート ミルクチョコレート ホワイトチョコレート その他 包装形態別内訳 標準包装 ギフト包装 流通チャネル別内訳。 スーパーマーケット、ハイパーマーケット コンビニエンスストア 専門店 オンラインストア その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合状況。 業界の競争環境についても、Cargill Incorporated、Cemoi、Chocoladefabriken Lindt & Sprüngli AG、Ferrero International S.A、Lake Champlain Chocolates、Mars Incorporated、Mondelez International Inc、Nestlé S.A、Neuhaus、Pierre Marcolini Group、The Hershey CompanyおよびYildiz Holdingなどの主要企業のプロファイルと一緒に調査されています。本レポートで回答した主な質問 プレミアムチョコレートの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19はプレミアムチョコレートの世界市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域市場は? 製品タイプに基づく市場の内訳は? パッケージタイプに基づく市場のブレークアップは? 流通チャネル別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? プレミアムチョコレートの世界市場の構造および主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Premium Chocolate Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Dark Chocolate 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Milk Chocolate 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 White Chocolate 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Packaging Type 7.1 Standard Packaging 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Gift Packaging 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Convenience Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Specialty Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Online Stores 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Cargill Incorporated 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 SWOT Analysis 14.3.2 Cémoi 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Chocoladefabriken Lindt & Sprüngli AG 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.4 Ferrero International S.A. 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Lake Champlain Chocolates 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Mars Incorporated 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 SWOT Analysis 14.3.7 Mondelez International Inc. 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Nestlé S.A. 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Neuhaus 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 Pierre Marcolini Group 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.11 The Hershey Company 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis 14.3.12 Yildiz Holding 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio
SummaryThe global premium chocolate market reached a value of US$ 27.9 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 46.53 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 8.8% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Premium Chocolate Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Dark Chocolate 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Milk Chocolate 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 White Chocolate 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Packaging Type 7.1 Standard Packaging 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Gift Packaging 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Convenience Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Specialty Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Online Stores 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Cargill Incorporated 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 SWOT Analysis 14.3.2 Cémoi 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Chocoladefabriken Lindt & Sprüngli AG 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.4 Ferrero International S.A. 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Lake Champlain Chocolates 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Mars Incorporated 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 SWOT Analysis 14.3.7 Mondelez International Inc. 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Nestlé S.A. 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Neuhaus 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 Pierre Marcolini Group 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.11 The Hershey Company 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis 14.3.12 Yildiz Holding 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(加工食品)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社の加工食品分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |