食品添加物の世界市場:タイプ別(チョコレート、フルーツ&ナッツ、フレーバーシュガー&キャラメル、製菓、その他{ビスケット、クッキー、カラー、豆&植物性添加物})用途別(シリアル、スナック&バー、ベーカリーフォーム、乳製品&冷凍デザート、チョコレート&製菓フォーム、その他{飲料、スープ&サラダ})形態別(固形・半固形、ナッツ・ドライフルーツ、ウェハース、ゼリー)地域別、競合予測・機会、2027年Global Food Inclusions Market, By Type (Chocolate, Fruit & Nut, Flavored Sugar & Caramel, Confectionery, Others {biscuit, cookie, color, and bean & plant-based inclusions}) By Application (Cereal, Snacks & Bars, Bakery Forms, Dairy & Frozen Desserts, Chocolate & Confectionery Forms, Others {Beverages And Soups & Salads}) By Form (Solid & Semi-Solid {chips & flakes, nuts& dried fruits, wafers, jellies}, Liquid) By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2027 世界の食品封入剤市場は、予測期間である2023~2027年にかけて安定した成長を遂げると予想されています。市場の成長は、加工食品への需要の高まり、消費者の食品消費習慣の変化、新規市場プレイヤーの参入に起因... もっと見る
サマリー世界の食品封入剤市場は、予測期間である2023~2027年にかけて安定した成長を遂げると予想されています。市場の成長は、加工食品への需要の高まり、消費者の食品消費習慣の変化、新規市場プレイヤーの参入に起因していると考えられます。また、可処分所得の増加により、消費者は複数のバリエーションやフレーバー付き食品を購入することが可能になっています。また、米国、カナダ、ドイツなどの発展途上国におけるフレーバー食品の需要の急増は、予測期間中の市場需要にさらにプラスの影響を与えると予想されます。食品添加物は、食品の感覚的、審美的、および有機的な特性を強化するために使用されます。広く使用されている食品添加物には、ドライフルーツ、チョコレート、ナッツ、ハーブ、スパイスなどがあります。市場参加者は、チョコレート、キャラメル、フルーツフレーバー、セイボリーなど、さまざまなフレーバーの食品添加物を導入し、グローバルで本物のフレーバーを持つ食品に対する消費者の高まる需要に応えています。さらに、栄養価の高いスナックや外出先で食べられる食品への需要の増加が、市場の成長を後押しすると予想されます。しかし、栄養強化食品や栄養補助食品の出現は、世界の食品添加物市場の成長を制限する可能性があります。世界の食品添加物市場は、タイプ、アプリケーション、形態、競争環境、地域分布に基づいてセグメント化されています。地域別分析によると、アジア太平洋地域が予測期間である2023-2027年に最大の市場シェアを占めると予想されます。食品加工産業の活況と消費者の一人当たり所得の上昇が、市場需要を牽引すると予測されます。また、同地域における労働人口の増加やヘルシースナッキングの人気の高まりが、市場成長を促進すると予測されます。 世界の食品添加物市場で事業を展開している主な企業は、カーギル・コーポレーション、アーチャー・ダニエルズ・ミッドランド・カンパニー(ADM)、バリー・カレボー、センシエント・テクノロジー・コーポレーション、ピュラトス・グループ、Taura Natural Ingredients Ltd.、ジョージア・ナッツ・カンパニー、ニンバス・フーズ・インダストリーズ、TruFoodMfg、テイト&ライル・PLCなどである。 本調査の目的 - 2017年から2021年までの世界の食品添加物の市場規模の歴史的成長を分析すること。 - 2023年から2027年までの世界の食品用インクルージョンの市場規模および2027年までの成長率を推定・予測すること。 - 世界の食品用インクルージョン市場をタイプ、用途、形態、競争環境、地域分布に基づいて分類・予測する。 - 世界の食品添加物市場における支配的な地域またはセグメントを特定する。 - 世界の食品添加物市場の促進要因と課題を特定する。 - 世界の食品添加物市場における拡張、新製品発表、合併・買収などの競争的発展を検証する。 - 世界の食品添加物市場で事業展開している主要企業のプロファイルを特定し、分析する。 - 世界の食品添加物市場で市場参入企業が採用する主要な持続可能な戦略を特定すること。 TechSci Researchはこの調査のために一次調査と徹底的な二次調査の両方を実施しました。最初に、TechSci Researchは全国のメーカー、サプライヤー、流通業者のリストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定された企業に対して一次調査アンケートを実施した。インタビューしながら、回答者には競合他社についても質問しました。この手法により、TechSci Research は、二次調査の制限により特定できなかったメーカーを含めることができました。TechSci Research は、全国のメーカー、流通チャネル、すべての主要プレイヤーの存在を分析した。 TechSci Researchは、様々なエンドユーザーセグメントのデータを記録し、将来的な予測を行うボトムアップアプローチを用いて、世界の食品添加物市場の市場規模を算出した。TechSci Researchは、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切で全体的な市場規模を得るためにこれらの製品タイプやアプリケーションの履歴データの分析を通じて外部で検証した。企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書など、さまざまな二次資料もTechSci Researchによって調査されました。 主な対象読者 - メーカー、エンドユーザー、その他の関係者 - 製品の流通業者および供給業者、その他の関係者 - 食品包接に関連する組織、フォーラム、アライアンス - 市場調査会社、コンサルティング会社 本調査は、メーカー、サプライヤー、エンドユーザーなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供し、さらに、投資の戦略立案や市場機会の活用を可能にするものである。 レポートの範囲 本レポートでは、食品添加物の世界市場を、以下に詳述した業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類しています。 - 食品添加物の世界市場、タイプ別 o チョコレート o フルーツ&ナッツ o フレーバーシュガー&キャラメル o コンフェクショナリー o その他 ビスケット クッキー カラー 豆・植物性インクルージョン - 食品添加物の世界市場、用途別 o シリアル o スナックとバー o ベーカリーフォーム o 乳製品、冷凍デザート o チョコレート&コンフェクショナリーフォーム o その他 飲料 スープ・サラダ - 食品添加物の世界市場:形態別 o 固形物、半固形物 チップス、フレーク ナッツ、ドライフルーツ ウエハース ゼリー o 液状 - 食品添加物の世界市場、地域別 o 北米 米国 カナダ メキシコ o ヨーロッパ ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン o アジア太平洋地域 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア o 中東・アフリカ 南アフリカ共和国 サウジアラビア UAE クウェート o 南米 ブラジル アルゼンチン コロンビア 競合他社の状況 企業プロファイル。世界の食品添加物市場に存在する主要企業の詳細な分析。 利用可能なカスタマイズ。 TechSci Researchでは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。本レポートでは、以下のカスタマイズが可能です。 企業情報 - 追加的な市場プレイヤーの詳細分析とプロファイリング(最大5社)。 目次1. Product Overview2. Research Methodology 3. Impact of COVID-19 on Global Food Inclusions Market 4. Voice of Customer 5. Executive Summary 6. Global Food Inclusions Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Type (Chocolate, Fruit & Nut, Flavored Sugar & Caramel, Confectionery, Others {Biscuit, Cookie, Color, and Bean- & Plant-based inclusions}) 6.2.2. By Application (Cereal, Snacks & Bars, Bakery Forms, Dairy & Frozen Desserts, Chocolate & Confectionery Forms, Others {Beverages And Soups & Salads}) 6.2.3. By Form (Solid & Semi-Solid {chips & flakes, nuts& dried fruits, wafers, jellies}, Liquid) 6.2.4. By Company (2021) 6.2.5. By Region 6.3. Product Market Map 7. Asia-Pacific Food Inclusions Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Type 7.2.2. By Application 7.2.3. By Form 7.2.4. By Country 7.3. Asia-Pacific: Country Analysis 7.3.1. China Food Inclusions Market Outlook 7.3.1.1. Market Size & Forecast 7.3.1.1.1. By Value 7.3.1.2. Market Share & Forecast 7.3.1.2.1. By Type 7.3.1.2.2. By Application 7.3.1.2.3. By Form 7.3.1.2.4. 7.3.2. India Food Inclusions Market Outlook 7.3.2.1. Market Size & Forecast 7.3.2.1.1. By Value 7.3.2.2. Market Share & Forecast 7.3.2.2.1. By Type 7.3.2.2.2. By Application 7.3.2.2.3. By Form 7.3.3. South Korea Food Inclusions Market Outlook 7.3.3.1. Market Size & Forecast 7.3.3.1.1. By Value 7.3.3.2. Market Share & Forecast 7.3.3.2.1. By Type 7.3.3.2.2. By Application 7.3.3.2.3. By Form 7.3.4. Japan Food Inclusions Market Outlook 7.3.4.1. Market Size & Forecast 7.3.4.1.1. By Value 7.3.4.2. Market Share & Forecast 7.3.4.2.1. By Type 7.3.4.2.2. By Application 7.3.4.2.3. By Form 7.3.5. Australia Food Inclusions Market Outlook 7.3.5.1. Market Size & Forecast 7.3.5.1.1. By Value 7.3.5.2. Market Share & Forecast 7.3.5.2.1. By Type 7.3.5.2.2. By Application 7.3.5.2.3. By Form 8. Europe Food Inclusions Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Type 8.2.2. By Application 8.2.3. By Form 8.2.4. By Country 8.3. Europe: Country Analysis 8.3.1. France Food Inclusions Market Outlook 8.3.1.1. Market Size & Forecast 8.3.1.1.1. By Value 8.3.1.2. Market Share & Forecast 8.3.1.2.1. By Type 8.3.1.2.2. By Application 8.3.1.2.3. By Form 8.3.2. Germany Food Inclusions Market Outlook 8.3.2.1. Market Size & Forecast 8.3.2.1.1. By Value 8.3.2.2. Market Share & Forecast 8.3.2.2.1. By Type 8.3.2.2.2. By Application 8.3.2.2.3. By Form 8.3.3. United Kingdom Food Inclusions Market Outlook 8.3.3.1. Market Size & Forecast 8.3.3.1.1. By Value 8.3.3.2. Market Share & Forecast 8.3.3.2.1. By Type 8.3.3.2.2. By Application 8.3.3.2.3. By Form 8.3.4. Italy Food Inclusions Market Outlook 8.3.4.1. Market Size & Forecast 8.3.4.1.1. By Value 8.3.4.2. Market Share & Forecast 8.3.4.2.1. By Type 8.3.4.2.2. By Application 8.3.4.2.3. By Form 8.3.5. Spain Food Inclusions Market Outlook 8.3.5.1. Market Size & Forecast 8.3.5.1.1. By Value 8.3.5.2. Market Share & Forecast 8.3.5.2.1. By Type 8.3.5.2.2. By Application 8.3.5.2.3. By Form 9. North America Food Inclusions Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Type 9.2.2. By Application 9.2.3. By Form 9.2.4. By Country 9.3. North America: Country Analysis 9.3.1. United States Food Inclusions Market Outlook 9.3.1.1. Market Size & Forecast 9.3.1.1.1. By Value 9.3.1.2. Market Share & Forecast 9.3.1.2.1. By Type 9.3.1.2.2. By Application 9.3.1.2.3. By Form 9.3.2. Mexico Food Inclusions Market Outlook 9.3.2.1. Market Size & Forecast 9.3.2.1.1. By Value 9.3.2.2. Market Share & Forecast 9.3.2.2.1. By Type 9.3.2.2.2. By Application 9.3.2.2.3. By Form 9.3.3. Canada Food Inclusions Market Outlook 9.3.3.1. Market Size & Forecast 9.3.3.1.1. By Value 9.3.3.2. Market Share & Forecast 9.3.3.2.1. By Type 9.3.3.2.2. By Application 9.3.3.2.3. By Form 10. South America Food Inclusions Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Type 10.2.2. By Application 10.2.3. By Form 10.2.4. By Country 10.3. South America: Country Analysis 10.3.1. Brazil Food Inclusions Market Outlook 10.3.1.1. Market Size & Forecast 10.3.1.1.1. By Value 10.3.1.2. Market Share & Forecast 10.3.1.2.1. By Type 10.3.1.2.2. By Application 10.3.1.2.3. By Form 10.3.2. Argentina Food Inclusions Market Outlook 10.3.2.1. Market Size & Forecast 10.3.2.1.1. By Value 10.3.2.2. Market Share & Forecast 10.3.2.2.1. By Type 10.3.2.2.2. By Application 10.3.2.2.3. By Form 10.3.3. Colombia Food Inclusions Market Outlook 10.3.3.1. Market Size & Forecast 10.3.3.1.1. By Value 10.3.3.2. Market Share & Forecast 10.3.3.2.1. By Type 10.3.3.2.2. By Application 10.3.3.2.3. By Form 11. Middle East and Africa Food Inclusions Market Outlook 11.1. Market Size & Forecast 11.1.1. By Value 11.2. Market Share & Forecast 11.2.1. By Type 11.2.2. By Application 11.2.3. By Form 11.2.4. By Country 11.3. MEA: Country Analysis 11.3.1. South Africa Food Inclusions Market Outlook 11.3.1.1. Market Size & Forecast 11.3.1.1.1. By Value 11.3.1.2. Market Share & Forecast 11.3.1.2.1. By Type 11.3.1.2.2. By Application 11.3.1.2.3. By Form 11.3.2. Saudi Arabia Food Inclusions Market Outlook 11.3.2.1. Market Size & Forecast 11.3.2.1.1. By Value 11.3.2.2. Market Share & Forecast 11.3.2.2.1. By Type 11.3.2.2.2. By Application 11.3.2.2.3. By Form 11.3.3. UAE Food Inclusions Market Outlook 11.3.3.1. Market Size & Forecast 11.3.3.1.1. By Value 11.3.3.2. Market Share & Forecast 11.3.3.2.1. By Type 11.3.3.2.2. By Application 11.3.3.2.3. By Form 12. Market Dynamics 12.1. Drivers 12.2. Challenges 13. Market Trends & Developments 14. Competitive Landscape 14.1. Cargill Corporations 14.2. Archer-Daniels-Midland Company (ADM) 14.3. Barry Callebaut 14.4. Sensient Technologies Corporation 14.5. Puratos Group 14.6. Taura Natural Ingredients Ltd. 14.7. Georgia Nut Company Inc. 14.8. Nimbus Foods Industries Ltd. 14.9. TruFoodMfg 14.10. Tate & Lyle PLC 15. Strategic Recommendations
SummaryThe global food inclusion market is expected to witness a steady growth during the forecast period, 2023-2027. The market growth can be attributed to the growing demand for processed food, shift in the food consumption habits of the consumers, and the entry of new market players. Besides, increasing disposable income is enabling the consumer to purchase multiple variants and flavored food products. Also, a surge in demand for flavored food products in developing countries like the United States, Canada, and Germany is further expected to influence the market demand in the forecast period positively. Food inclusions are used to enhance the sensory, aesthetic, and organoleptic properties of food products. Some of the widely used food inclusions are dry fruits, chocolates, nuts, herbs, spices, etc. Market players are introducing food inclusions in different flavors such as chocolate, caramel, fruit flavors, and savory to meet the growing demands of consumers for foods with global and authentic flavors. Moreover, increasing demand for nutritious snacks, on-the-go foods is anticipated to boost the market growth. However, emergence of fortified food products and dietary supplements is likely to restrict the growth of the global food inclusions market. Table of Contents1. Product Overview2. Research Methodology 3. Impact of COVID-19 on Global Food Inclusions Market 4. Voice of Customer 5. Executive Summary 6. Global Food Inclusions Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Type (Chocolate, Fruit & Nut, Flavored Sugar & Caramel, Confectionery, Others {Biscuit, Cookie, Color, and Bean- & Plant-based inclusions}) 6.2.2. By Application (Cereal, Snacks & Bars, Bakery Forms, Dairy & Frozen Desserts, Chocolate & Confectionery Forms, Others {Beverages And Soups & Salads}) 6.2.3. By Form (Solid & Semi-Solid {chips & flakes, nuts& dried fruits, wafers, jellies}, Liquid) 6.2.4. By Company (2021) 6.2.5. By Region 6.3. Product Market Map 7. Asia-Pacific Food Inclusions Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Type 7.2.2. By Application 7.2.3. By Form 7.2.4. By Country 7.3. Asia-Pacific: Country Analysis 7.3.1. China Food Inclusions Market Outlook 7.3.1.1. Market Size & Forecast 7.3.1.1.1. By Value 7.3.1.2. Market Share & Forecast 7.3.1.2.1. By Type 7.3.1.2.2. By Application 7.3.1.2.3. By Form 7.3.1.2.4. 7.3.2. India Food Inclusions Market Outlook 7.3.2.1. Market Size & Forecast 7.3.2.1.1. By Value 7.3.2.2. Market Share & Forecast 7.3.2.2.1. By Type 7.3.2.2.2. By Application 7.3.2.2.3. By Form 7.3.3. South Korea Food Inclusions Market Outlook 7.3.3.1. Market Size & Forecast 7.3.3.1.1. By Value 7.3.3.2. Market Share & Forecast 7.3.3.2.1. By Type 7.3.3.2.2. By Application 7.3.3.2.3. By Form 7.3.4. Japan Food Inclusions Market Outlook 7.3.4.1. Market Size & Forecast 7.3.4.1.1. By Value 7.3.4.2. Market Share & Forecast 7.3.4.2.1. By Type 7.3.4.2.2. By Application 7.3.4.2.3. By Form 7.3.5. Australia Food Inclusions Market Outlook 7.3.5.1. Market Size & Forecast 7.3.5.1.1. By Value 7.3.5.2. Market Share & Forecast 7.3.5.2.1. By Type 7.3.5.2.2. By Application 7.3.5.2.3. By Form 8. Europe Food Inclusions Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Type 8.2.2. By Application 8.2.3. By Form 8.2.4. By Country 8.3. Europe: Country Analysis 8.3.1. France Food Inclusions Market Outlook 8.3.1.1. Market Size & Forecast 8.3.1.1.1. By Value 8.3.1.2. Market Share & Forecast 8.3.1.2.1. By Type 8.3.1.2.2. By Application 8.3.1.2.3. By Form 8.3.2. Germany Food Inclusions Market Outlook 8.3.2.1. Market Size & Forecast 8.3.2.1.1. By Value 8.3.2.2. Market Share & Forecast 8.3.2.2.1. By Type 8.3.2.2.2. By Application 8.3.2.2.3. By Form 8.3.3. United Kingdom Food Inclusions Market Outlook 8.3.3.1. Market Size & Forecast 8.3.3.1.1. By Value 8.3.3.2. Market Share & Forecast 8.3.3.2.1. By Type 8.3.3.2.2. By Application 8.3.3.2.3. By Form 8.3.4. Italy Food Inclusions Market Outlook 8.3.4.1. Market Size & Forecast 8.3.4.1.1. By Value 8.3.4.2. Market Share & Forecast 8.3.4.2.1. By Type 8.3.4.2.2. By Application 8.3.4.2.3. By Form 8.3.5. Spain Food Inclusions Market Outlook 8.3.5.1. Market Size & Forecast 8.3.5.1.1. By Value 8.3.5.2. Market Share & Forecast 8.3.5.2.1. By Type 8.3.5.2.2. By Application 8.3.5.2.3. By Form 9. North America Food Inclusions Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Type 9.2.2. By Application 9.2.3. By Form 9.2.4. By Country 9.3. North America: Country Analysis 9.3.1. United States Food Inclusions Market Outlook 9.3.1.1. Market Size & Forecast 9.3.1.1.1. By Value 9.3.1.2. Market Share & Forecast 9.3.1.2.1. By Type 9.3.1.2.2. By Application 9.3.1.2.3. By Form 9.3.2. Mexico Food Inclusions Market Outlook 9.3.2.1. Market Size & Forecast 9.3.2.1.1. By Value 9.3.2.2. Market Share & Forecast 9.3.2.2.1. By Type 9.3.2.2.2. By Application 9.3.2.2.3. By Form 9.3.3. Canada Food Inclusions Market Outlook 9.3.3.1. Market Size & Forecast 9.3.3.1.1. By Value 9.3.3.2. Market Share & Forecast 9.3.3.2.1. By Type 9.3.3.2.2. By Application 9.3.3.2.3. By Form 10. South America Food Inclusions Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Type 10.2.2. By Application 10.2.3. By Form 10.2.4. By Country 10.3. South America: Country Analysis 10.3.1. Brazil Food Inclusions Market Outlook 10.3.1.1. Market Size & Forecast 10.3.1.1.1. By Value 10.3.1.2. Market Share & Forecast 10.3.1.2.1. By Type 10.3.1.2.2. By Application 10.3.1.2.3. By Form 10.3.2. Argentina Food Inclusions Market Outlook 10.3.2.1. Market Size & Forecast 10.3.2.1.1. By Value 10.3.2.2. Market Share & Forecast 10.3.2.2.1. By Type 10.3.2.2.2. By Application 10.3.2.2.3. By Form 10.3.3. Colombia Food Inclusions Market Outlook 10.3.3.1. Market Size & Forecast 10.3.3.1.1. By Value 10.3.3.2. Market Share & Forecast 10.3.3.2.1. By Type 10.3.3.2.2. By Application 10.3.3.2.3. By Form 11. Middle East and Africa Food Inclusions Market Outlook 11.1. Market Size & Forecast 11.1.1. By Value 11.2. Market Share & Forecast 11.2.1. By Type 11.2.2. By Application 11.2.3. By Form 11.2.4. By Country 11.3. MEA: Country Analysis 11.3.1. South Africa Food Inclusions Market Outlook 11.3.1.1. Market Size & Forecast 11.3.1.1.1. By Value 11.3.1.2. Market Share & Forecast 11.3.1.2.1. By Type 11.3.1.2.2. By Application 11.3.1.2.3. By Form 11.3.2. Saudi Arabia Food Inclusions Market Outlook 11.3.2.1. Market Size & Forecast 11.3.2.1.1. By Value 11.3.2.2. Market Share & Forecast 11.3.2.2.1. By Type 11.3.2.2.2. By Application 11.3.2.2.3. By Form 11.3.3. UAE Food Inclusions Market Outlook 11.3.3.1. Market Size & Forecast 11.3.3.1.1. By Value 11.3.3.2. Market Share & Forecast 11.3.3.2.1. By Type 11.3.3.2.2. By Application 11.3.3.2.3. By Form 12. Market Dynamics 12.1. Drivers 12.2. Challenges 13. Market Trends & Developments 14. Competitive Landscape 14.1. Cargill Corporations 14.2. Archer-Daniels-Midland Company (ADM) 14.3. Barry Callebaut 14.4. Sensient Technologies Corporation 14.5. Puratos Group 14.6. Taura Natural Ingredients Ltd. 14.7. Georgia Nut Company Inc. 14.8. Nimbus Foods Industries Ltd. 14.9. TruFoodMfg 14.10. Tate & Lyle PLC 15. Strategic Recommendations
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(加工食品)の最新刊レポート
TechSci Research社の加工食品分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(food)の最新刊レポート
よくあるご質問TechSci Research社はどのような調査会社ですか?テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|