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低糖質ファッジの世界市場 - 2023-2030


Global Low Sugar Fudge Market - 2023-2030

概要 低糖質ファッジの世界市場は、2022年に7億4,000万米ドルに達し、2030年には1億1,820万米ドルに達すると予測され、予測期間2023-2030年の年平均成長率は6.01%である。 世界的に、糖尿病と肥満の有病率の増... もっと見る

 

 

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2024年2月9日 US$4,350
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サマリー

概要
低糖質ファッジの世界市場は、2022年に7億4,000万米ドルに達し、2030年には1億1,820万米ドルに達すると予測され、予測期間2023-2030年の年平均成長率は6.01%である。
世界的に、糖尿病と肥満の有病率の増加により、消費者はカロリー摂取量を気にしている。砂糖の大量摂取に関連する悪影響に関する消費者の意識の高まりが、低糖製品のニーズを後押ししている。低糖・無糖製品の需要は間食産業、特に菓子分野でも伸びており、市場成長をプラスに促進している。
糖分やカロリーの低減といった消費者の特別な食事要件を満たすため、メーカーはより多くの消費者層を惹きつけるべく、市場に革新的な新製品を投入している。天然成分の使用やビーガン製品の発売など、消費者の需要を満たす新発売が市場範囲を拡大している。
北米は世界の低糖質ファッジ市場を支配している。米国疾病予防管理センターによると、約3,730万人の米国人が糖尿病に苦しんでおり、米国人口の約11.3%を占めている。同地域では、高糖分・高カロリー製品のヘルシーな代替品への需要が高く、低糖製品へのリーチが市場成長を牽引している。
ダイナミクス
低糖製品への需要の高まり
世界的に、健康志向の人々の間で、健康的なライフスタイルを維持するために減糖または低糖製品の需要が高まっている。砂糖を多く含む製品の消費は、その高カロリーにより肥満や糖尿病などの健康リスクの増加につながる。世界保健機関(WHO)の2022年の統計によると、世界全体で10億人以上が肥満に苦しんでおり、6億5,000万人が成人、3億4,000万人が青少年である。
肥満の深刻さは子供でも増しており、2022年のWHOの統計によると3900万人に上る。さらに、IDF糖尿病アトラス2021によると、世界で5億3,700万人の成人が糖尿病を患っている。同団体の報告によると、有病率は急速に増加しており、2030年には6億4300万人に達すると推定されている。肥満と糖尿病の世界的な有病率の増加に伴い、カロリー摂取を減らすための低糖または無糖製品のニーズが高まっており、市場の成長を牽引している。
世界の消費者における健康的で便利な間食習慣への需要の高まり
間食習慣は、世界中のあらゆる年齢層の関心事によって強く奨励されている。ファッジは、その味と食感からあらゆる年齢層の消費者に受け入れられている人気の菓子製品の1つとして使用されている。メーカー各社は、消費者の間で需要の高い革新的でトレンドのある製品を発売し、製品ポートフォリオに新製品を導入することに注力している。
新しい低糖質ファッジは、製品価値を高め、消費者に十分な栄養を提供するために、果物、ナッツ、その他の栄養成分を組み込んで発売されている。様々な風味の低糖質ファッジが入手可能であることは、幅広い選択肢で懸念を証明するのに役立っている。
低糖質ファッジの高コスト
製品のコストが高いことが、世界の低糖質ファッジ市場を抑制している。低糖質ファッジの製造に使用されるステビア、モンクフルーツなどの代替低カロリー甘味料は、従来の製品に使用される通常の砂糖に比べて高価であるため、製造コストが上昇する。原材料価格の変動は、生産者の製造コスト上昇につながり、最終的な価格コストに影響を与える。
セグメント分析
世界の低糖質ファッジ市場は、タイプ、甘味料、流通チャネル、エンドユーザー、地域によって区分される。
天然製品に対する高い需要
世界の低糖質ファッジ市場は、天然甘味料と人工甘味料に基づいてセグメント化される。天然甘味料セグメントは、オーガニックおよび天然食品に対する需要の増加により、世界の低糖質ファッジ市場で最大のシェアを占めている。自然食の習慣は世界的に増加しており、低糖質ファッジの生産にそのような甘味料を使用するようになっている。
ステビア、デーツ、メープルシロップ、エリスリトール、蜂蜜などの天然甘味料は、低糖質ファッジの製造に製菓業界で広く使用されている。例えば、Kilobeater社のチョコレート・ファッジは、甘味料の一つとしてデーツを使用している。ステビアとエリスリトールは、その利便性と使いやすさから、主に一般的に使用されている低カロリー甘味料である。人工的な化学物質を使用しない天然製品に対する消費者の嗜好の高まりが、同分野の裾野を広げている。
地理的浸透
消費者の健康志向の高まり
北米が世界の低糖質ファッジ市場を支配している。同地域では、不健康なライフスタイルが原因で様々な生活習慣病の患者が増加している。消費者の間で健康への関心が高まるにつれ、同地域では健康的な代替製品に対するニーズが高まっている。米国、カナダ、その他の地域の健康意識の高い人々は、この地域における生活習慣病の高い有病率に関する認識を高めている。
米国疾病予防管理センター(Centers for Disease Control and Prevention 2023)によると、米国では成人の41.9%、子供の19.7%以上が肥満に罹患している。高カロリー摂取に関連する健康問題の増加に伴い、消費者はファッジのような低糖菓子製品の健康的な代替品を選ぶようになっており、市場の成長を牽引している。
競争状況
市場の主な世界的プレーヤーには、Atmosphere Kombucha、Valley Fudge & Candy、Kilobeaters General Mills、Country Fresh Food & Confection、Yum Yum Tree Fudge、Reset Foods Pvt Ltd.、Fudge Etc.、Uranus Fudge Factory、Simply Good Foods USA, Inc.などがいる。
COVID-19の影響分析
COVID-19パンデミックの発生は、世界の低糖質ファッジ市場に中程度の影響を与えた。政府による厳しい封鎖規制は、資源の利用可能性の低下とサプライ・チェーン活動の分散により、市場への製品の生産と流通を妨げた。
消費者の健康意識の高まりは、健康を維持するための食生活の嗜好を変えた。NIH 2020によると、肥満と糖尿病はCOVID-19入院の2大危険因子である。同団体は、糖尿病や重度の肥満のある人はCOVID-19に感染しやすく、死亡リスクも高いと述べている。COVID-19による死亡リスクが高い高齢患者のうち、26.8%に糖尿病がある。
肥満や糖尿病の人は重症化するリスクが高いため、パンデミック発生時には食事に対する意識が高くなる。消費者は糖分摂取量を維持するため、低糖質製品を手に取るようになった。甘いものへの渇望を満たすために、間食の習慣としてファッジが主に使われている。ファッジのような低糖質スナックに対する高い需要は、市場成長にプラスの影響を与えた。
タイプ別
- チョコレートベース
- フルーツベース
- その他
甘味料別
- 天然甘味料
- 人工甘味料
流通チャネル別
- スーパーマーケット
- 専門店
- 電子商取引
- その他
エンドユーザー別
- 子供
- 大人
- シニア
地域別
- 北米
o 米国
o カナダ
o メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o ロシア
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
主な展開
- 2023年11月、Rainbow Candiesは、塩キャラメル、クロテッドクリーム、バニラ、ラム&レーズン、チョコレート、ハニカム、ジンジャー、ティフィン、ミンスパイなど様々なフレーバーのプレミアムクランブリーファッジの新シリーズを発売した。福袋、パウチ、ケータリング用桶入りの製品を提供することで、顧客の利便性を向上させている。
- 2022年3月、英国の職人ファッジ・メーカーであるファッジ・キッチンは、植物由来の選択肢を求める菓子への需要の高まりに対応するため、新しいヴィーガン・トフィー・ファッジを市場に投入した。この製品はトフィー、ヘーゼルナッツ、ラムレーズン、チョコレート&ブラックフォレストガトーなど様々なフレーバーがある。
- 2022年5月、ベター・フォーユー・フローズン・スイーツ・ブランドのグッドポップは、初の植物性でグルテンフリーのフローズン・デザート・スクエア、フローズン・ファッジ・バニラ・スクエアを発売した。この製品は100%植物性でグルテンフリーである。
レポートを購入する理由
- 低糖質ファッジの世界市場をタイプ、甘味料、流通チャネル、エンドユーザー、地域に基づき細分化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 低糖質ファッジ市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- 全主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
低糖質ファッジの世界市場レポートは、約70の表、65の図、185ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

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目次

1.方法論と範囲
1.1.調査方法
1.2.調査目的と調査範囲
2.定義と概要
3.エグゼクティブサマリー
3.1.タイプ別スニペット
3.2.甘味料別スニペット
3.3.流通チャネル別スニペット
3.4.エンドユーザー別スニペット
3.5.地域別スニペット
4.ダイナミクス
4.1.影響要因
4.1.1.推進要因
4.1.1.1.低糖質製品に対する需要の増加
4.1.1.2.世界の消費者における健康的で便利な間食習慣への需要の高まり
4.1.2.阻害要因
4.1.2.1.低糖質ファッジの高コスト
4.1.3.機会
4.1.4.影響分析
5.産業分析
5.1.ポーターのファイブフォース分析
5.2.サプライチェーン分析
5.3.価格分析
5.4.規制分析
6.COVID-19分析
6.1.COVID-19の分析
6.1.1.COVID以前のシナリオ
6.1.2.COVID中のシナリオ
6.1.3.COVID後のシナリオ
6.2.COVID中の価格ダイナミクス-19
6.3.需給スペクトラム
6.4.パンデミック時の市場に関する政府の取り組み
6.5.メーカーの戦略的取り組み
6.6.おわりに
7.タイプ別
7.1.はじめに
7.1.1.タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
7.1.2.市場魅力度指数(タイプ別
7.2.チョコレートベース
7.2.1.はじめに
7.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
7.3.フルーツベース
7.4.その他
8.甘味料別
8.1.はじめに
8.1.1.甘味料別の市場規模分析と前年比成長率分析(%)1.2.
8.1.2.市場魅力度指数(甘味料別
8.2.天然甘味料
8.2.1.はじめに
8.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
8.3.人工甘味料
9.流通チャネル別
9.1.はじめに
9.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、流通チャネル別
9.1.2.市場魅力度指数(流通チャネル別
9.2.スーパーマーケット&ハイパーマーケット
9.2.1.はじめに
9.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
9.3.専門店
9.4.eコマース
9.5.その他
10.エンドユーザー別
10.1.はじめに
10.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、エンドユーザー別
10.1.2.市場魅力度指数(エンドユーザー別
10.2.子供
10.2.1.はじめに
10.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
10.3.成人
10.4.シニア
11.地域別
11.1.はじめに
11.1.1.地域別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
11.1.2.市場魅力度指数、地域別
11.2.北米
11.2.1.はじめに
11.2.2.主な地域別ダイナミクス
11.2.3.タイプ別市場規模分析と前年比成長率分析(%) 2.4.
11.2.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 甘味料別
11.2.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
11.2.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
11.2.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
11.2.7.1.米国
11.2.7.2.カナダ
11.2.7.3.メキシコ
11.3.ヨーロッパ
11.3.1.はじめに
11.3.2.地域別の主な動き
11.3.3.タイプ別市場規模分析と前年比成長率分析(%) 3.4.
11.3.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 甘味料別
11.3.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
11.3.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
11.3.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
11.3.7.1.ドイツ
11.3.7.2.イギリス
11.3.7.3.フランス
11.3.7.4.イタリア
11.3.7.5.スペイン
11.3.7.6.その他のヨーロッパ
11.4.南米
11.4.1.はじめに
11.4.2.地域別主要市場
11.4.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), タイプ別
11.4.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、甘味料別
11.4.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
11.4.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
11.4.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
11.4.7.1.ブラジル
11.4.7.2.アルゼンチン
11.4.7.3.その他の南米地域
11.5.アジア太平洋
11.5.1.はじめに
11.5.2.主な地域別ダイナミクス
11.5.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), タイプ別
11.5.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 甘味料別
11.5.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
11.5.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%), エンドユーザー別
11.5.7.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
11.5.7.1.中国
11.5.7.2.インド
11.5.7.3.日本
11.5.7.4.オーストラリア
11.5.7.5.その他のアジア太平洋地域
11.6.中東・アフリカ
11.6.1.はじめに
11.6.2.地域別の主な動き
11.6.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%), タイプ別
11.6.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%), 甘味料別
11.6.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
11.6.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
12.競争環境
12.1.競争シナリオ
12.2.市場ポジショニング/シェア分析
12.3.M&A分析
13.企業プロフィール
13.1.大気コンブチャ
13.1.1.会社概要
13.1.2.製品ポートフォリオと説明
13.1.3.財務概要
13.1.4.主な展開
13.2.バレー・ファッジ&キャンディ
13.3.キロビーターズ
13.4.ゼネラル・ミルズ
13.5.カントリーフレッシュフード&コンフェクショ ン
13.6.ヤム・ヤム・ツリー・ファッジ
13.7.リセットフーズ
13.8.ファッジなど
13.9.ウラヌスファッジ工場
13.10.シンプリー・グッド・フーズUSA
リストは網羅的ではない
14.付録
14.1.会社概要とサービス
14.2.お問い合わせ

 

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Summary

Overview
Global Low Sugar Fudge Market reached US$ 740 million in 2022 and is expected to reach US$ 1180.2 million by 2030, growing with a CAGR of 6.01% during the forecast period 2023-2030.
Globally, consumers are concerned about their calorie intake due to the increasing prevalence of diabetes and obesity. Increasing consumer awareness regarding the adverse effects related to high sugar consumption is driving the need for low-sugar products. Low-sugar and sugar-free product demand is also growing in the snacking industry, especially in the confectionery field, which positively increases the market growth.
To meet the special dietary requirements of consumers such as reduced sugar and calorie content, manufacturers are also introducing new and innovative products into the market to attract more consumer base. The new launches satisfying consumer demand such as the use of natural ingredients and vegan product launches are expanding the market scope.
North America dominated the global low-sugar fudge market. According to the Centers for Disease Control and Prevention, about 37.3 million Americans are suffering from diabetes, covering about 11.3 % of the United States population. The region has a high demand for healthy alternatives to high-sugar and high-calorie products and reaching for low-sugar products driving the market growth.
Dynamics
Increasing Demand for Low-Sugar Products
Globally, there is an increased demand for reduced sugar or low-sugar products among health-conscious people to maintain healthy lifestyles. Consuming sugar-rich products leads to increased health risks like obesity and diabetes due to their high-calorie content. According to the World Health Organization 2022 statistics, more than 1 billion people globally are suffering from obesity, where 650 million people are adults and 340 million are adolescents.
The severity of obesity is increasing in children too, accounting for up to 39 million according to 2022, WHO statistics. Further, according to IDF Diabetes Atlas 2021, 537 million adults are living with diabetes in the world. The organization reports that the prevalence is increasing rapidly and is estimated to reach 643 million by 2030. With the increasing prevalence of obesity and diabetes globally, there is a greater need for low-sugar or sugar-free products to decrease calorie intake, driving the market growth.
Increased Demand for Healthy and Convenient Snacking Habits Among Global Consumers
Snacking habits are highly encouraged by all age group concerns around the globe. Fudges are used as one of the popular confectionery products that are accepted by all age groups consumers due to their taste and texture. Manufacturers are focusing on introducing new products in their product portfolios with the launch of innovative and trending products that are highly in demand among consumers.
The new low-sugar fudges are being introduced with the incorporation of fruits, nuts and other nutritional ingredients to enhance the product value and provide adequate nutrition to the consumer. The availability of low-sugar fudges in various flavor options helps in proving concerns with a wide range of choices.
High Cost of Low Sugar Fudge
The high cost of the product restrains the global low-sugar fudge market. Alternative low-calorie sweeteners such as stevia, monk fruits, and others that are used in the production of low-sugar fudge are expensive compared to the normal sugar used in conventional products, increasing manufacturing costs. The fluctuations in the raw material prices can lead to higher production costs for the producer affecting the final price costs.
Segment Analysis
The global low-sugar fudge market is segmented based on type, sweeteners, distribution channel, end-user and region.
High Demand for Natural Products
The global low-sugar fudge market is segmented based on natural and artificial sweeteners. The natural sweeteners segment accounted for the largest share of the global low-sugar fudge market due to the increasing demand for organic and natural food products. The trend of natural food habits is increasing globally giving rise to the use of such sweeteners in the production of low-sugar fudges.
Natural sweeteners such as stevia, dates, maple syrup, erythritol and honey are widely used in the confectionery industry for the production of low-sugar fudges. For instance, Chocolate Fudge by Kilobeater uses dates as one of the sweetener sources. Stevia and erythritol are mostly commonly used low-calorie sweeteners due to their convenience and ease of use mode. The growing consumer preference towards natural products free from artificial chemicals is increasing segment scope.
Geographical Penetration
Increased Health Consciousness Among Consumers
North America dominated the global low-sugar fudge market. The region has increased cases of various lifestyle disorders due to unhealthy lifestyles. With increasing health concerns among consumers, there is a rising need for healthy alternative products in the region. Health-conscious people from U.S., Canada and other places in the region are increasing their awareness regarding the high prevalence of lifestyle disorders in the region.
According to the Centers for Disease Control and Prevention 2023, obesity affects over 41.9 % of adults and 19.7 % of children in the United States. With the increased health issues related to high-calorie intake, consumers are choosing healthy alternatives of low-sugar confectionery products such as fudges driving the market growth.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Atmosphere Kombucha, Valley Fudge & Candy, Kilobeaters General Mills, Country Fresh Food & Confection, Yum Yum Tree Fudge, Reset Foods Pvt Ltd., Fudge Etc., Uranus Fudge Factory and Simply Good Foods USA, Inc.
COVID-19 Impact Analysis
The outbreak of the COVID-19 pandemic had a moderate impact on the global low-sugar fudge market. The strict lockdown regulations from the government interrupted the production and distribution of products into the market due to reduced resource availability and distributed supply chain activity.
The increased consumer health consciousness changed their diet preferences to maintain good health. According to NIH 2020, obesity and diabetes are two major risk factors for COVID‐19 hospitalization. The organization stated that people with diabetes mellitus and severe obesity are more likely to get infected and are at a higher risk of mortality from COVID-19. Among elderly patients who are at higher risk of death from COVID-19, 26.8% have diabetes mellitus.
People with obesity and diabetes are at higher risk for severe illness, causing them to be highly conscious about their dietary intake during the pandemic situation. Consumers started taking up low-sugar products to maintain their sugar intake. Fudges are mostly used in snacking habits to satisfy the sweet craving. The high demand for low-sugar snacks such as fudges positively impacted the market growth
By Type
• Chocolate-Based
• Fruit-Based
• Other
By Sweetener
• Natural Sweeteners
• Artificial Sweeteners
By Distribution Channel
• Supermarkets
• Specialty Stores
• E-Commerce
• Others
By End-User
• Children
• Adult
• Seniors
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Russia
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Key Developments
• In November 2023, Rainbow Candies launched a new range of premium crumbly fudge, The new products are laucnhed in various flavours such as salted Caramel, Clotted Cream, Vanilla, Rum & Raisin, Chocolate, Honeycomb, Ginger, Tiffin and Mince Pie. The availability of products in grab bags, pouches and catering tubs helps in improving customer convenience.
• In March 2022, Fudge Kitchen, a British artisan Fudge maker, launched a new Vegan Toffee Fudge into the market to support the increasing demand for plant-based options within confectionery. The product is available in various flavour, including toffee, hazelnut, rum & raisin and chocolate & black forest gateau.
• In May 2022, GoodPop, the better-for-you frozen treat brand launched Frozen Fudge n’ Vanilla Squares, the first plant-based and gluten-free frozen dessert square. The product is 100% plant-based and gluten-free.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global low sugar fudge market segmentation based on type, sweeteners, distribution channel, end-user and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of low sugar fudge market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as excel consisting of key products of all the major players.
The global low sugar fudge market report would provide approximately 70 tables, 65 figures and 185 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Sweeteners
3.3. Snippet by Distribution Channel
3.4. Snippet by End-User
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increasing Demand for Low-Sugar Products
4.1.1.2. Increased Demand for Healthy and Convenient Snacking Habits Among Global Consumers
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High Cost of Low Sugar Fudge
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Chocolate-Based
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Fruit-Based
7.4. Other
8. By Sweeteners
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sweeteners
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Sweeteners
8.2. Natural Sweeteners
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Artificial Sweeteners
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Supermarket & Hypermarket
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Specialty Stores
9.4. E-Commerce
9.5. Others
10. By End-User
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
10.2. Children
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Adult
10.4. Seniors
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sweeteners
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sweeteners
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. U.K.
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Spain
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sweeteners
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sweeteners
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Sweeteners
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Atmosphere Kombucha
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. Valley Fudge & Candy
13.3. Kilobeaters
13.4. General Mills
13.5. Country Fresh Food & Confection
13.6. Yum Yum Tree Fudge
13.7. Reset Foods Pvt Ltd.
13.8. Fudge Etc.
13.9. Uranus Fudge Factory
13.10. Simply Good Foods USA, Inc.
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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