世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ピザクラスト市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Pizza Crust Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のピザクラスト市場は、2021年に99億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には136億米ドルに達し、2022年から2027年の間に5.2%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
アイマークサービス
2022年6月13日 US$2,499
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
144 英語

 

サマリー

世界のピザクラスト市場は、2021年に99億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には136億米ドルに達し、2022年から2027年の間に5.2%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。

ピザクラストは、イーストした平たいパン生地からなる半焼きの円形の土台を指し、主にチーズ、野菜、肉、ハーブなどのトッピングが添えられます。クラストには、シンクラスト、ディープディッシュ、ハンドトス、パンクラストなどがあり、調理済みや冷凍ピザなどの形態で販売されています。ピザクラストは、洗練された食感、風味、長期保存を提供するとともに、消費者は大規模なベーキングプロセスを省くことができます。

彼らの多忙なスケジュールに関連する作業消費者の間で加工され、すぐに食べられる食品の人気の高まりは、ピザクラストの需要を増大させた。また、世界的な急速な都市化により、先進国市場と新興国市場の両方で国際的なピザフランチャイズが浸透しつつあり、ピザクラストの消費を促進しています。さらに、特に新興国における社会経済状況の変化は、ピザのような西洋料理への消費者の傾倒を高め、それによってピザクラストの需要を促進しています。また、高い可処分所得に支えられた生活水準の向上が消費者の購買意欲を刺激し、食品への支出増につながっています。さらに、ファーストフードの大量消費による生活習慣病の蔓延とともに、消費者の健康への関心が高まっていることが、グルテンフリーや乳製品を含まないピザクラストの導入につながりました。さらに、様々なメーカーが米粉やカリフラワーなどの野菜を使用したピザクラストを発売しており、付加価値製品の需要を高めている。これに加えて、ピザクラストのドアステップデリバリーや迅速な配達を提供する様々なeコマースプラットフォームの出現も、市場の成長を促進させています。

主要な市場細分化。
IMARC Groupは、世界のピザクラスト市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、市場をタイプ、サイズ、オーガニック/コンベンショナル、流通チャネルなどに基づいて分類しています。

タイプ別ブレークアップ

パーベイクドクラスト
薪で焼くクラスト
セルフライジングクラスト
特注クラスト
その他

サイズ別構成比

厚いピザクラスト
薄いピザクラスト

オーガニック・コンベンショナル別内訳。

オーガニック
コンベンショナル

流通チャネル別内訳。

B to B
スーパーマーケット、ハイパーマーケット
コンビニエンスストア
ベーカリー
オンライン
その他

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア・パシフィック
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
中近東・アフリカ
トルコ
サウジアラビア
イラン
アラブ首長国連邦
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他

競合状況。
業界の競争環境についても調査しており、主要なプレイヤーとしてBaker's Quality Pizza Crusts, Inc, Alive & Kickin' Pizza Crust, Tomanetti Food Products LLC, Rizzuto Foods, Monte Pizza Crust B.V., B&G Foods Inc, Hansen Foods LLC等が挙げられます。

本レポートで回答した主な質問
世界のピザクラスト市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
主要な地域市場は?
COVID-19は世界のピザクラスト市場にどのような影響を与えたか?
市場のタイプ別内訳は?
市場の規模別内訳は?
オーガニック/コンベンショナルに基づく市場のブレークアップは?
流通チャネル別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
市場の主要な推進要因と課題は何か?
世界のピザクラスト市場の構造および主要プレイヤーは?
市場における競争の度合いとは?

ページTOPに戻る


目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Pizza Crust Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Par-Baked Crusts
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Wood-Fired Crusts
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Self-Rising Crusts
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Custom Crusts
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Others
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Size
7.1 Thick Pizza Crusts
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Thin Pizza Crusts
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Organic/Conventional
8.1 Organic
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Conventional
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Distribution Channel
9.1 Business to Business
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Supermarkets and Hypermarkets
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Convenience Stores
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Bakeries
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Online
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
9.6 Others
9.6.1 Market Trends
9.6.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Others
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Middle East and Africa
10.4.1 Turkey
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Saudi Arabia
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Iran
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.4.4 United Arab Emirates
10.4.4.1 Market Trends
10.4.4.2 Market Forecast
10.4.5 Others
10.4.5.1 Market Trends
10.4.5.2 Market Forecast
10.5 Latin America
10.5.1 Brazil
10.5.1.1 Market Trends
10.5.1.2 Market Forecast
10.5.2 Mexico
10.5.2.1 Market Trends
10.5.2.2 Market Forecast
10.5.3 Others
10.5.3.1 Market Trends
10.5.3.2 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Baker’s Quality Pizza Crusts, Inc
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.2 Alive & Kickin' Pizza Crust
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.3 Tomanetti Food Products LLC
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.4 Rizzuto Foods
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.5 Monte Pizza Crust B.V.
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.6 B&G Foods Inc.
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.7 Hansen Foods LLC
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global pizza crust market reached a value of US$ 9.9 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 13.6 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 5.2% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

A pizza crust refers to a half-baked circular base that is made up of yeasted flatbread dough and is mostly served with toppings of cheese, vegetables, meats, herbs, etc. The crust can be made into thin crust, deep dish, hand-tossed, or pan crust and are available in pre-cooked or frozen pizza forms. Pizza crusts save consumers from the extensive baking process along with offering refined texture, flavor, and prolonged shelf life.

The growing popularity of processed and ready-to-eat food products among the working consumers pertaining to their hectic busy schedules has augmented the demand for pizza crusts. Additionally, rapid urbanization across the globe has led to the increasing penetration of international pizza franchises across both developed and emerging markets, thereby stimulating the consumption of pizza crusts. Furthermore, the changing socio-economic conditions, particularly in emerging economies have led to the rising consumer inclination towards western cuisines, such as pizzas, thereby propelling the demand for pizza crusts. Along with this, the rising consumer living standards supported by their high disposable income levels are fueling their purchasing power, thereby leading to increased expenditures on food products. In addition to this, the rising consumer health concerns along with the high prevalence of lifestyle diseases due to the high consumption of fast-food have led to the introduction of gluten-free and dairy-free pizza crusts. Furthermore, various manufacturers are also launching pizza crusts made up of rice flour or vegetables, such as cauliflower, etc., thereby augmenting the demand of value added products. In addition to this, the emergence of various e-commerce platforms providing doorstep and rapid delivery of pizza crusts are also catalyzing the growth of the market.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global pizza crust market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on type, size, organic/conventional and distribution channel.

Breakup by Type:

Par-Baked Crusts
Wood-Fired Crusts
Self-Rising Crusts
Custom Crusts
Others

Breakup by Size:

Thick Pizza Crusts
Thin Pizza Crusts

Breakup by Organic/Conventional:

Organic
Conventional

Breakup by Distribution Channel:

Business to Business
Supermarkets and Hypermarkets
Convenience Stores
Bakeries
Online
Others

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Middle East and Africa
Turkey
Saudi Arabia
Iran
United Arab Emirates
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined with some of the key players being Baker’s Quality Pizza Crusts, Inc, Alive & Kickin' Pizza Crust, Tomanetti Food Products LLC, Rizzuto Foods, Monte Pizza Crust B.V., B&G Foods Inc., Hansen Foods LLC, etc.

Key Questions Answered in This Report:
How has the global pizza crust market performed so far and how will it perform in the coming years?
What are the key regional markets?
What has been the impact of COVID-19 on the global pizza crust market?
What is the breakup of the market based on the type?
What is the breakup of the market based on the size?
What is the breakup of the market based on the organic/conventional?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the market?
What is the structure of the global pizza crust market and who are the key players?
What is the degree of competition in the market?



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Pizza Crust Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Type
6.1 Par-Baked Crusts
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Wood-Fired Crusts
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Self-Rising Crusts
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Custom Crusts
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Others
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Size
7.1 Thick Pizza Crusts
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Thin Pizza Crusts
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Organic/Conventional
8.1 Organic
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Conventional
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Distribution Channel
9.1 Business to Business
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Supermarkets and Hypermarkets
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Convenience Stores
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Bakeries
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Online
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
9.6 Others
9.6.1 Market Trends
9.6.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Others
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Middle East and Africa
10.4.1 Turkey
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Saudi Arabia
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Iran
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.4.4 United Arab Emirates
10.4.4.1 Market Trends
10.4.4.2 Market Forecast
10.4.5 Others
10.4.5.1 Market Trends
10.4.5.2 Market Forecast
10.5 Latin America
10.5.1 Brazil
10.5.1.1 Market Trends
10.5.1.2 Market Forecast
10.5.2 Mexico
10.5.2.1 Market Trends
10.5.2.2 Market Forecast
10.5.3 Others
10.5.3.1 Market Trends
10.5.3.2 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Baker’s Quality Pizza Crusts, Inc
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.2 Alive & Kickin' Pizza Crust
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.3 Tomanetti Food Products LLC
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.4 Rizzuto Foods
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.5 Monte Pizza Crust B.V.
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.6 B&G Foods Inc.
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.7 Hansen Foods LLC
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD(pizza)の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?


インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/23 10:26

157.72 円

164.94 円

201.11 円

ページTOPに戻る