ピザクラスト市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Pizza Crust Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のピザクラスト市場は、2021年に99億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には136億米ドルに達し、2022年から2027年の間に5.2%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭... もっと見る
サマリー世界のピザクラスト市場は、2021年に99億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には136億米ドルに達し、2022年から2027年の間に5.2%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。ピザクラストは、イーストした平たいパン生地からなる半焼きの円形の土台を指し、主にチーズ、野菜、肉、ハーブなどのトッピングが添えられます。クラストには、シンクラスト、ディープディッシュ、ハンドトス、パンクラストなどがあり、調理済みや冷凍ピザなどの形態で販売されています。ピザクラストは、洗練された食感、風味、長期保存を提供するとともに、消費者は大規模なベーキングプロセスを省くことができます。 彼らの多忙なスケジュールに関連する作業消費者の間で加工され、すぐに食べられる食品の人気の高まりは、ピザクラストの需要を増大させた。また、世界的な急速な都市化により、先進国市場と新興国市場の両方で国際的なピザフランチャイズが浸透しつつあり、ピザクラストの消費を促進しています。さらに、特に新興国における社会経済状況の変化は、ピザのような西洋料理への消費者の傾倒を高め、それによってピザクラストの需要を促進しています。また、高い可処分所得に支えられた生活水準の向上が消費者の購買意欲を刺激し、食品への支出増につながっています。さらに、ファーストフードの大量消費による生活習慣病の蔓延とともに、消費者の健康への関心が高まっていることが、グルテンフリーや乳製品を含まないピザクラストの導入につながりました。さらに、様々なメーカーが米粉やカリフラワーなどの野菜を使用したピザクラストを発売しており、付加価値製品の需要を高めている。これに加えて、ピザクラストのドアステップデリバリーや迅速な配達を提供する様々なeコマースプラットフォームの出現も、市場の成長を促進させています。 主要な市場細分化。 IMARC Groupは、世界のピザクラスト市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、市場をタイプ、サイズ、オーガニック/コンベンショナル、流通チャネルなどに基づいて分類しています。 タイプ別ブレークアップ パーベイクドクラスト 薪で焼くクラスト セルフライジングクラスト 特注クラスト その他 サイズ別構成比 厚いピザクラスト 薄いピザクラスト オーガニック・コンベンショナル別内訳。 オーガニック コンベンショナル 流通チャネル別内訳。 B to B スーパーマーケット、ハイパーマーケット コンビニエンスストア ベーカリー オンライン その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中近東・アフリカ トルコ サウジアラビア イラン アラブ首長国連邦 その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 競合状況。 業界の競争環境についても調査しており、主要なプレイヤーとしてBaker's Quality Pizza Crusts, Inc, Alive & Kickin' Pizza Crust, Tomanetti Food Products LLC, Rizzuto Foods, Monte Pizza Crust B.V., B&G Foods Inc, Hansen Foods LLC等が挙げられます。 本レポートで回答した主な質問 世界のピザクラスト市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? 主要な地域市場は? COVID-19は世界のピザクラスト市場にどのような影響を与えたか? 市場のタイプ別内訳は? 市場の規模別内訳は? オーガニック/コンベンショナルに基づく市場のブレークアップは? 流通チャネル別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 市場の主要な推進要因と課題は何か? 世界のピザクラスト市場の構造および主要プレイヤーは? 市場における競争の度合いとは? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Pizza Crust Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Par-Baked Crusts 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Wood-Fired Crusts 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Self-Rising Crusts 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Custom Crusts 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Others 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Size 7.1 Thick Pizza Crusts 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Thin Pizza Crusts 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Organic/Conventional 8.1 Organic 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Conventional 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Distribution Channel 9.1 Business to Business 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Supermarkets and Hypermarkets 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Convenience Stores 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Bakeries 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Online 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 9.6 Others 9.6.1 Market Trends 9.6.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Others 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Middle East and Africa 10.4.1 Turkey 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Saudi Arabia 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Iran 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.4.4 United Arab Emirates 10.4.4.1 Market Trends 10.4.4.2 Market Forecast 10.4.5 Others 10.4.5.1 Market Trends 10.4.5.2 Market Forecast 10.5 Latin America 10.5.1 Brazil 10.5.1.1 Market Trends 10.5.1.2 Market Forecast 10.5.2 Mexico 10.5.2.1 Market Trends 10.5.2.2 Market Forecast 10.5.3 Others 10.5.3.1 Market Trends 10.5.3.2 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Baker’s Quality Pizza Crusts, Inc 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 Alive & Kickin' Pizza Crust 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Tomanetti Food Products LLC 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 Rizzuto Foods 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Monte Pizza Crust B.V. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 B&G Foods Inc. 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 Hansen Foods LLC 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio
SummaryThe global pizza crust market reached a value of US$ 9.9 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 13.6 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 5.2% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Pizza Crust Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Par-Baked Crusts 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Wood-Fired Crusts 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Self-Rising Crusts 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Custom Crusts 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Others 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Size 7.1 Thick Pizza Crusts 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Thin Pizza Crusts 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Organic/Conventional 8.1 Organic 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Conventional 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Distribution Channel 9.1 Business to Business 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Supermarkets and Hypermarkets 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Convenience Stores 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Bakeries 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Online 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 9.6 Others 9.6.1 Market Trends 9.6.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Others 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Middle East and Africa 10.4.1 Turkey 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Saudi Arabia 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Iran 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.4.4 United Arab Emirates 10.4.4.1 Market Trends 10.4.4.2 Market Forecast 10.4.5 Others 10.4.5.1 Market Trends 10.4.5.2 Market Forecast 10.5 Latin America 10.5.1 Brazil 10.5.1.1 Market Trends 10.5.1.2 Market Forecast 10.5.2 Mexico 10.5.2.1 Market Trends 10.5.2.2 Market Forecast 10.5.3 Others 10.5.3.1 Market Trends 10.5.3.2 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Baker’s Quality Pizza Crusts, Inc 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 Alive & Kickin' Pizza Crust 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Tomanetti Food Products LLC 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 Rizzuto Foods 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Monte Pizza Crust B.V. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 B&G Foods Inc. 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 Hansen Foods LLC 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(その他)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited. 社の最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/07 10:27 155.63 円 167.26 円 203.27 円 |