低脂肪ヨーグルト市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Low-Fat Yogurt Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の低脂肪ヨーグルト市場は、2021年に178億1千万米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR10.70%を示し、2027年までに335億6000万米ドルの市場に達すると予想しています。... もっと見る
サマリー世界の低脂肪ヨーグルト市場は、2021年に178億1千万米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR10.70%を示し、2027年までに335億6000万米ドルの市場に達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。低脂肪ヨーグルトは、低脂肪乳またはスキムミルクを発酵させることで調製されます。低カロリーで、カルシウム、カリウム、プロバイオティクスが豊富に含まれており、骨や歯の健康維持、筋肉や神経の適切な働きを助けます。また、体内の電解質バランスを整え、消化や呼吸機能を改善し、病気に対する抵抗力を高める働きもあります。現在、低カロリー食品の人気が高まっており、これが世界的な低脂肪ヨーグルトの需要の起爆剤となっています。 低脂肪ヨーグルトの市場動向。 現在、世界的に栄養価の高い機能性発酵乳製品の消費が大幅に増加しています。これは、個人の健康意識の高まりと相まって、市場の成長を推進する重要な要因の1つとなっています。さらに、食事脂肪の過剰摂取は、肥満や心血管疾患(CVD)などの疾患を引き起こす可能性があります。このため、低脂肪ヨーグルトは、乳糖不耐症の人々、特に幼児や高齢者にとって理想的な食事製品であると考えられています。さらに、低脂肪ヨーグルトの特性を改善するために、乳清タンパク質の含有、適切なスターター株の利用、全固形分の増加、増粘剤など、さまざまな方法が用いられている。また、現在、多くの国の食事ガイドラインでは、肥満に関連する懸念から、低脂肪・低糖の乳製品が推奨されています。主要な市場参加者は、独自のフレーバーを導入するために研究開発(R&D)活動に資金を投じています。また、ブランド認知度を高め、年間収益を増加させるために販促キャンペーンに投資しています。これとは別に、低脂肪ヨーグルトは、デザートやその他の料理でマヨネーズ、クリーム、サワークリームの代用品として使用することができます。このことは、急成長する食品・飲料(F&B)産業と相まって、市場の成長を強化しています。 主要な市場細分化。 IMARC Groupでは、世界の低脂肪ヨーグルト市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、市場をタイプ、性質、流通チャネルに基づいて分類しています。 タイプ別の内訳 フレーバー チェリー ストロベリー マンゴー その他 フレーバーなし ブレイクアップ・バイ・ネイチャー オーガニック コンベンショナル 流通チャネル別構成比。 スーパーマーケット、ハイパーマーケット コンビニエンスストア 専門店 オンラインストア その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競争力のある風景。 業界の競争環境は、Chobani LLC、CP-Meiji Company Ltd.、Danone S.A.、Fage International S.A., General Mills Inc.、Juhayna Food Industries, Lausanne Dairies, Muller UK & Ireland Group, Nestlé S.A., Parmalat S.p.A. (Lactalis American Group Inc) and Tillamookという主要企業のプロファイルと共に検討されています。 本レポートで回答した主な質問 低脂肪ヨーグルトの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界の低脂肪ヨーグルト市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域市場は? タイプ別の市場構成は? 性質に基づく市場のブレークアップは? 流通チャネルに基づく市場のブレークアップは? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界の低脂肪ヨーグルトの市場構造と主要プレイヤーは? 業界における競争の程度は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Low-Fat Yogurt Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Flavored 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Key Segments 6.1.2.1 Cherry 6.1.2.2 Strawberry 6.1.2.3 Mango 6.1.2.4 Others 6.1.3 Market Forecast 6.2 Unflavored 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Nature 7.1 Organic 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Conventional 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Convenience Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Specialty Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Online Stores 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Chobani LLC 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 CP-Meiji Company Ltd. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Danone S.A. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 Fage International S.A. 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 General Mills Inc. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 Juhayna Food Industries 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 Lausanne Dairies 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 Muller UK & Ireland Group 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 Nestlé S.A. 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.9.4 SWOT Analysis 14.3.10 Parmalat S.p.A. (Lactalis American Group Inc) 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.11 Tillamook 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio
SummaryThe global low-fat yogurt market reached a value of US$ 17.81 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 33.56 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 10.70% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Low-Fat Yogurt Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Flavored 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Key Segments 6.1.2.1 Cherry 6.1.2.2 Strawberry 6.1.2.3 Mango 6.1.2.4 Others 6.1.3 Market Forecast 6.2 Unflavored 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Nature 7.1 Organic 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Conventional 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Convenience Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Specialty Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Online Stores 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Chobani LLC 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 CP-Meiji Company Ltd. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Danone S.A. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 Fage International S.A. 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 General Mills Inc. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 Juhayna Food Industries 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 Lausanne Dairies 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 Muller UK & Ireland Group 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 Nestlé S.A. 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.9.4 SWOT Analysis 14.3.10 Parmalat S.p.A. (Lactalis American Group Inc) 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.11 Tillamook 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |