世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ギリシャヨーグルトの市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Greek Yogurt Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のグリークヨーグルト市場は、2021年に77億5千万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には129億6000万米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR8.75%を示すと予測しています。COVID-19... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
アイマークサービス
2022年2月12日 US$2,499
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
108 英語

 

サマリー

世界のグリークヨーグルト市場は、2021年に77億5千万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には129億6000万米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR8.75%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。

ギリシャヨーグルトは、ヨーグルトチーズやサックヨーグルトとも呼ばれ、凝乳を漉し、余分な水分を含んだ乳清と分離して調製されます。この濾過工程により、通常の凝乳と比較して、より濃厚でクリーミーなヨーグルトができます。ギリシャヨーグルトは、高タンパク、カルシウム、ビタミンBの含有量、プロバイオティクス特性、低炭水化物など、さまざまな栄養上の利点があります。また、ブルーベリー、バニラ、ハチミツ、チョコレートなど、さまざまなフレーバーやトッピングがあります。また、様々なソースを作ったり、チーズや肉のマリネにしたりと、消費者に高い支持を得ています。

ギリシャヨーグルトの世界市場を牽引する重要な要因の1つは、消費者の健康意識の高まりと、健康的で栄養価の高い食品への食生活の嗜好の変化です。無脂肪製品や体重管理製品の消費が増加しているため、ギリシャヨーグルトは消費者の間で絶大な人気を得ています。米国、メキシコ、カナダなどの国々では、ギリシャヨーグルトは食事の準備に広く使用されており、果物と混ぜて甘いスナックとしても消費されています。また、サワークリーム、スムージー、クリームチーズ、バターの代替品としても使用され、食品・飲料業界における用途が広がっています。さらに、天然素材や有機素材を使用したギリシャヨーグルトの登場も、市場の成長を後押ししています。消費者は、グルテンフリー、化学物質フリー、自然な方法で生産された食品をますます好むようになっています。さらに、都市化の進展、中間層の人口増加、オンライン販売の堅調な伸びなどの要因も、市場の成長を促しています。

主な市場細分化。
IMARC Groupは、世界のギリシャヨーグルト市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析と、2022年から2027年までの世界レベルおよび地域レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、フレーバー、流通チャネルに基づき市場を分類しています。

製品タイプ別内訳。

通常のギリシャヨーグルト
無脂肪ギリシャヨーグルト

フレーバー別の内訳。

フレーバー
無香料

流通チャネル別構成比。

ハイパーマーケット・スーパーマーケット
専門店
コンビニエンスストア
独立系小売店
オンライン
その他

地域別構成比

北米
ヨーロッパ
アジア太平洋地域
中近東・アフリカ
ラテンアメリカ

競合の状況。

また、主要企業として、Chobani LLC、Stonyfield Farm, Inc、Fage International S.A.、General Mills, Inc、Dannon、Alpina Foods、Auburn Dairy、Delta Food(Vivartia)、EasiYo、Ehrmann、Emi Group、Glenisk、Kalypso Farms Dairy、Kri Kri、Mevgal、Muller UK & Ireland、Olympusなどが挙げられる市場の競争環境について分析した報告書である。本レポートで回答した主な質問

世界のギリシャヨーグルト市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
世界のギリシャヨーグルト産業における主要な地域市場はどこか?
COVID-19は世界のギリシャヨーグルト市場にどのような影響を与えたか?
製品タイプに基づく市場の内訳は?
フレーバーに基づく市場のブレークアップは?
流通チャネルに基づく市場の内訳は?
世界のギリシャヨーグルト産業のバリューチェーンにおける様々な段階とは?
世界のギリシャヨーグルト産業における主要な推進要因と課題は何か?
世界のギリシャヨーグルト産業の構造と主要プレイヤーは?
世界のギリシャヨーグルト産業における競争の度合いとは?
世界のギリシャヨーグルト業界の利益率は?

ページTOPに戻る


目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Greek Yogurt Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Breakup by Product Type
5.5 Market Breakup by Flavor
5.6 Market Breakup by Distribution Channel
5.7 Market Breakup by Region
5.8 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Regular Greek Yogurt
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Non-Fat Greek Yogurt
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Flavor
7.1 Flavored
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Unflavored
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Hypermarkets and Supermarkets
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Specialty Stores
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Convenience Stores
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Independent Retailers
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Online
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
8.6 Others
8.6.1 Market Trends
8.6.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Europe
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Asia Pacific
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Middle East and Africa
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Latin America
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Chobani LLC
14.3.2 Stonyfield Farm, Inc
14.3.3 Fage International S.A.
14.3.4 General Mills, Inc.
14.3.5 Dannon
14.3.6 Alpina Foods
14.3.7 Auburn Dairy
14.3.8 Delta Food (Vivartia)
14.3.9 EasiYo
14.3.10 Ehrmann
14.3.11 Emmi Group
14.3.12 Glenisk
14.3.13 Kalypso Farms DairyDas
14.3.14 Kri Kri
14.3.15 Mevgal
14.3.16 Muller UK & Ireland
14.3.17 Olympus

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global greek yogurt market reached a value of US$ 7.75 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 12.96 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 8.75% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Greek yogurt, also known as yogurt cheese or sack yogurt is prepared through straining of curd and separating it from the excess watery whey. The straining process makes the yogurt thicker and creamier as compared to the regular curd. Greek yogurt has various nutritional benefits such as high protein, calcium, and vitamin-B content, probiotic properties, low carbohydrates, etc. They also come in a variety of flavors and toppings such as blueberry, vanilla, honey, chocolate, etc. It is also highly preferred by consumers for making various sauces and for marinating cheese and meat.

One of the key factors driving the global Greek yogurt market is the increase in health consciousness among consumers and change in dietary preference towards healthy and nutrient-rich food products. Owing to the increasing consumption of fat-free and weight management products, Greek yogurt has gained immense popularity among consumers. In countries such as the US, Mexico, Canada, etc., Greek yogurt is used extensively for meal preparation and is also consumed as a sweet snack mixed with fruits. It is also used as a substitute product for sour cream, smoothies, cream cheese and butter that has increased its application in the food and beverage industry. Additionally, the introduction of Greek yogurt produced with natural and organic ingredients has also catalyzed the growth of the market. Consumers are increasingly preferring food sources that are gluten-free, chemical-free and produced with natural methods. Moreover, factors such as growing urbanization, a rise in the middle-class population, strong growth in online sales, etc. are also catalyzing the growth of the market.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global greek yogurt market, along with forecasts at the global and regional level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on product type, flavor and distribution channel.

Breakup by Product Type:

Regular Greek Yogurt
Non-Fat Greek Yogurt

Breakup by Flavor:

Flavored
Unflavored

Breakup by Distribution Channel:

Hypermarkets and Supermarkets
Specialty Stores
Convenience Stores
Independent Retailers
Online
Others

Breakup by Region:

North America
Europe
Asia Pacific
Middle East and Africa
Latin America

Competitive Landscape:

The report has also analyzed the competitive landscape of the market with some of the key players being Chobani LLC, Stonyfield Farm, Inc, Fage International S.A., General Mills, Inc., Dannon, Alpina Foods, Auburn Dairy, Delta Food (Vivartia), EasiYo, Ehrmann, Emmi Group, Glenisk, Kalypso Farms Dairy, Kri Kri, Mevgal, Muller UK & Ireland, Olympus, etc. Key Questions Answered in This Report:

How has the global greek yogurt market performed so far and how will it perform in the coming years?
What are the key regional markets in the global greek yogurt industry?
What has been the impact of COVID-19 on the global greek yogurt market?
What is the breakup of the market based on the product type?
What is the breakup of the market based on the flavor?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What are the various stages in the value chain of the global greek yogurt industry?
What are the key driving factors and challenges in the global greek yogurt industry?
What is the structure of the global greek yogurt industry and who are the key players?
What is the degree of competition in the global greek yogurt industry?
What are the profit margins in the global greek yogurt industry?



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Greek Yogurt Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Breakup by Product Type
5.5 Market Breakup by Flavor
5.6 Market Breakup by Distribution Channel
5.7 Market Breakup by Region
5.8 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Regular Greek Yogurt
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Non-Fat Greek Yogurt
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Flavor
7.1 Flavored
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Unflavored
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Hypermarkets and Supermarkets
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Specialty Stores
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Convenience Stores
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Independent Retailers
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Online
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
8.6 Others
8.6.1 Market Trends
8.6.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Europe
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Asia Pacific
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Middle East and Africa
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Latin America
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Chobani LLC
14.3.2 Stonyfield Farm, Inc
14.3.3 Fage International S.A.
14.3.4 General Mills, Inc.
14.3.5 Dannon
14.3.6 Alpina Foods
14.3.7 Auburn Dairy
14.3.8 Delta Food (Vivartia)
14.3.9 EasiYo
14.3.10 Ehrmann
14.3.11 Emmi Group
14.3.12 Glenisk
14.3.13 Kalypso Farms DairyDas
14.3.14 Kri Kri
14.3.15 Mevgal
14.3.16 Muller UK & Ireland
14.3.17 Olympus

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?


インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る