果汁の市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Fruit Juice Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のフルーツジュース市場は、2021年に1,410億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR4.31%を示し、2027年には1820億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確... もっと見る
サマリー世界のフルーツジュース市場は、2021年に1,410億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR4.31%を示し、2027年には1820億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。果汁とは、果物を機械的に搾ったり、浸したりして得られる非発酵飲料を指します。例えば、アボカドジュースは体内の自然なエネルギーを高め、スイカジュースは体の水分を保ち代謝を向上させ、パパイヤジュースは健康的な消化を助け、レモンジュースはウイルス感染と戦い、パイナップルジュースはコレステロール値を下げるなど、様々な種類のフルーツジュースは様々な健康効果をもたらします。このように、フルーツジュースは爽やかな味わいと保存期間の長さにより、世界中で最も広く消費されている飲料の1つとなっています。果汁の世界市場動向。 コーラやフレーバーソーダなどの清涼飲料水は、高い糖分、人工着色料、リン酸、人工甘味料、カフェインなどを含み、人体に悪影響を及ぼす可能性があるため、世界的に消費量が減少しています。そのため、多くの消費者が炭酸飲料から天然果汁飲料にシフトしています。 ライフスタイルの変化や消費者の食習慣の変化により、手頃な価格で健康的かつ手軽な栄養源であるパッケージ入りフルーツジュースの摂取が増加し、市場の成長を促進しています。 消費者層を拡大するために、メーカーはさまざまなフレーバーを導入し、保存料や砂糖を使わないフルーツジュースを製造しています。さらに、食品・飲料業界の成長も、世界のフルーツジュースの需要を押し上げています。 以前は、インフラや貯蔵施設の不足を理由に、新興国での製品販売をためらうプレイヤーも少なくありませんでした。しかし、組織化された小売店の増加に伴い、複数の企業が新興国市場への投資に前向きになっており、フルーツジュース業界の成長を後押しするものと期待されています。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、世界のフルーツジュース市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界と地域レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、フレーバー、流通チャネルに基づき市場を分類しています。 製品タイプ別内訳果汁100%ジュース ネクター ジュース・ドリンク 濃縮液 粉末ジュース その他 世界のフルーツジュース市場は、タイプ別に100%果汁、ネクター、ジュース飲料、濃縮果汁、粉末ジュース、その他に分類されます。現在、市場シェアの大半を占めるのはジュース飲料で、最も人気のある製品タイプとなっています。ジュース飲料にはビタミンやフレーバー、抗酸化物質が含まれているため、消費者に好まれています。 フレーバー別構成比。 オレンジ アップル マンゴー ミックスフルーツ その他 フレーバーにより、市場はオレンジ、アップル、マンゴー、ミックスフルーツ、その他に分類されます。中でもオレンジ果汁は、ビタミンA、ビタミンC、カルシウム、鉄分などが豊富に含まれていることから、市場シェアの大半を占めています。 流通チャネル別構成比。 スーパーマーケットおよびハイパーマーケット コンビニエンスストア 食品専門店 オンラインショップ その他 流通経路別に見ると、スーパーマーケットとハイパーマーケットは、ブランド、種類、フレーバーによって異なる多種多様なフルーツジュースを簡単に入手できることから、最大のセグメントを占めています。スーパーマーケットとハイパーマーケットに続いて、コンビニエンスストア、専門食品店、オンライン小売、その他が続きます。 地域別インサイトヨーロッパ 北アメリカ アジア太平洋地域 ラテンアメリカ 中近東・アフリカ 地域別では、ヨーロッパが世界のフルーツジュース市場の中心的な地位を占めています。この地域の消費者のテンポの速い現代的なライフスタイルと高い所得水準が、外出先で飲むことのできるフルーツジュースの需要増加につながっています。ヨーロッパに続いて、北米、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカの順となっています。 競争環境: 市場は大小さまざまなメーカーが存在し、価格と品質の面で互いに競争しているため、非常に断片的な性質を持っています。主なプレーヤーは以下の通りです。 ザ コカ・コーラ カンパニー ペプシコ社 中国匯源果汁集団有限公司 WILD Flavors, Inc. 本レポートは、世界のフルーツジュース産業について、その本質的な側面をすべて網羅した深い洞察を提供するものです。市場のマクロ的な概観から、産業実績のミクロ的な詳細、最近の動向、主要な市場ドライバーと課題、SWOT分析、ポーターの5力分析、バリューチェーン分析など多岐にわたります。また、フルーツジュースの製造工場を立ち上げるための包括的な分析も行っています。加工・製造要件、プロジェクトコスト、プロジェクト資金、プロジェクト経済性、期待される投資収益率、利益率などを分析しています。本レポートは、起業家、投資家、研究者、コンサルタント、ビジネス戦略家、および何らかの形でフルーツジュース産業に関わる、または参入を計画しているすべての人々にとって必読の書です。本レポートで回答した主な質問 1.COVID-19が世界のフルーツジュース市場に与える影響とは? 2.2021年の世界の果汁市場規模は? 3.予測期間(2022-2027年)のフルーツジュース市場の展望はどうなるのか? 4.フルーツジュースの世界市場のドライバーは何か? 5.フルーツジュースの世界市場の主なトレンドは? 6.世界のフルーツジュース市場のタイプ別内訳は? 7.果汁のフレーバー別世界市場構成は? 8.フルーツジュースの世界市場の流通チャネル別構成は? 9.フルーツジュースの世界市場における主要地域は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Fruit Juice Industry 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.2.1 Volume Trends 5.2.2 Value Trends 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Price Analysis 5.4.1 Key Price Indicators 5.4.2 Price Structure 5.4.3 Margin Analysis 5.5 Market Breakup by Region 5.6 Market Breakup by Product Type 5.7 Market Breakup by Flavor 5.8 Market Breakup by Distribution Channel 5.9 Market Forecast 5.10 SWOT Analysis 5.10.1 Overview 5.10.2 Strengths 5.10.3 Weaknesses 5.10.4 Opportunities 5.10.5 Threats 5.11 Value Chain Analysis 5.11.1 Input Suppliers 5.11.2 Farmers 5.11.3 Collectors 5.11.4 Processors 5.11.5 Distributors 5.11.6 Exporters 5.11.7 Retailers 5.11.8 End-Consumers 5.12 Porter’s Five Forces Analysis 5.12.1 Overview 5.12.2 Bargaining Power of Buyers 5.12.3 Bargaining Power of Suppliers 5.12.4 Degree of Competition 5.12.5 Threat of New Entrants 5.12.6 Threat of Substitutes 5.13 Key Success and Risk Factors for Fruit Juice Manufacturers 6 Performance of Key Regions 6.1 Europe 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 North America 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Asia Pacific 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Latin America 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Middle East and Africa 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market by Product Type 7.1 100% Fruit Juice 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Nectars 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Juice Drinks 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Concentrates 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Powdered Juice 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Others 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 8 Market by Flavor 8.1 Orange 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Apple 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Mango 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Mixed Fruit 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market by Distribution Channel 9.1 Supermarkets and Hypermarkets 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Convenience Stores 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Specialty Food Stores 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Online Retail 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Others 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Competitive Landscape 10.1 Market Structure 10.2 Market Breakup by Key Players 11 Fruit Juice (Orange Juice) Manufacturing Process 11.1 Product Overview 11.2 Detailed Process Flow 11.3 Various Types of Unit Operations Involved 11.4 Mass Balance and Raw Material Requirements 12 Project Details, Requirements and Costs Involved 12.1 Land Requirements and Expenditures 12.2 Construction Requirements and Expenditures 12.3 Plant Machinery 12.4 Machinery Pictures 12.5 Raw Material Requirements and Expenditures 12.6 Raw Material and Final Product Pictures 12.7 Packaging Requirements and Expenditures 12.8 Transportation Requirements and Expenditures 12.9 Utility Requirements and Expenditures 12.10 Manpower Requirements and Expenditures 12.11 Other Capital Investments 13 Loans and Financial Assistance 14 Project Economics 14.1 Capital Cost of the Project 14.2 Techno-Economic Parameters 14.3 Product Pricing and Margins Across Various Levels of the Supply Chain 14.4 Taxation and Depreciation 14.5 Income Projections 14.6 Expenditure Projections 14.7 Financial Analysis 14.8 Profit Analysis 15 Key Player Profiles 15.1 The Coca-Cola Company 15.2 Pepsico, Inc. 15.3 China Huiyuan Juice Group Limited 15.4 WILD Flavors, Inc.
SummaryThe global fruit juice market reached a value of US$ 141 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 182 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 4.31% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Fruit Juice Industry 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.2.1 Volume Trends 5.2.2 Value Trends 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Price Analysis 5.4.1 Key Price Indicators 5.4.2 Price Structure 5.4.3 Margin Analysis 5.5 Market Breakup by Region 5.6 Market Breakup by Product Type 5.7 Market Breakup by Flavor 5.8 Market Breakup by Distribution Channel 5.9 Market Forecast 5.10 SWOT Analysis 5.10.1 Overview 5.10.2 Strengths 5.10.3 Weaknesses 5.10.4 Opportunities 5.10.5 Threats 5.11 Value Chain Analysis 5.11.1 Input Suppliers 5.11.2 Farmers 5.11.3 Collectors 5.11.4 Processors 5.11.5 Distributors 5.11.6 Exporters 5.11.7 Retailers 5.11.8 End-Consumers 5.12 Porter’s Five Forces Analysis 5.12.1 Overview 5.12.2 Bargaining Power of Buyers 5.12.3 Bargaining Power of Suppliers 5.12.4 Degree of Competition 5.12.5 Threat of New Entrants 5.12.6 Threat of Substitutes 5.13 Key Success and Risk Factors for Fruit Juice Manufacturers 6 Performance of Key Regions 6.1 Europe 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 North America 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Asia Pacific 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Latin America 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Middle East and Africa 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market by Product Type 7.1 100% Fruit Juice 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Nectars 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Juice Drinks 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Concentrates 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Powdered Juice 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Others 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 8 Market by Flavor 8.1 Orange 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Apple 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Mango 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Mixed Fruit 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market by Distribution Channel 9.1 Supermarkets and Hypermarkets 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Convenience Stores 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Specialty Food Stores 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Online Retail 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Others 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Competitive Landscape 10.1 Market Structure 10.2 Market Breakup by Key Players 11 Fruit Juice (Orange Juice) Manufacturing Process 11.1 Product Overview 11.2 Detailed Process Flow 11.3 Various Types of Unit Operations Involved 11.4 Mass Balance and Raw Material Requirements 12 Project Details, Requirements and Costs Involved 12.1 Land Requirements and Expenditures 12.2 Construction Requirements and Expenditures 12.3 Plant Machinery 12.4 Machinery Pictures 12.5 Raw Material Requirements and Expenditures 12.6 Raw Material and Final Product Pictures 12.7 Packaging Requirements and Expenditures 12.8 Transportation Requirements and Expenditures 12.9 Utility Requirements and Expenditures 12.10 Manpower Requirements and Expenditures 12.11 Other Capital Investments 13 Loans and Financial Assistance 14 Project Economics 14.1 Capital Cost of the Project 14.2 Techno-Economic Parameters 14.3 Product Pricing and Margins Across Various Levels of the Supply Chain 14.4 Taxation and Depreciation 14.5 Income Projections 14.6 Expenditure Projections 14.7 Financial Analysis 14.8 Profit Analysis 15 Key Player Profiles 15.1 The Coca-Cola Company 15.2 Pepsico, Inc. 15.3 China Huiyuan Juice Group Limited 15.4 WILD Flavors, Inc.
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(農産食品)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社の農産食品分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(fruit)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/12/18 10:27 154.74 円 162.88 円 199.42 円 |