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有機フルーツ・ナッツ農業の世界市場 - 2023-2030


Global Organic Fruit And Nut Farming Market - 2023-2030

概要 世界の有機果物・ナッツ農業市場は、2022年に342億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中に年平均成長率13.1%で成長し、2030年には915億米ドルに達すると予測されている。 世界の有機果実・ナッツ栽培市... もっと見る

 

 

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2023年11月1日 US$4,350
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サマリー

概要
世界の有機果物・ナッツ農業市場は、2022年に342億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中に年平均成長率13.1%で成長し、2030年には915億米ドルに達すると予測されている。
世界の有機果実・ナッツ栽培市場は、合成農薬や除草剤、遺伝子組み換え作物を使用せずに、さまざまな果実やナッツを栽培する有機農法によって大きな成長を遂げている。これは、土壌の健全性と作物の品質を高めるのに役立つ。したがって、このような要因は、世界の有機果物やナッツ農業市場を促進するのに役立ちます。
さらに、多くの製造企業は、より多くの消費者層を惹きつけるために、革新的で高品質な製品を発売することに注力している。例えば、2023年8月、Followfood Organicsは、有機アプリコット、有機デメテル、有機イチジク、有機サルタナ、有機ピスタチオ、有機ヘーゼルナッツ、追跡コードとデメテル認証付きのレーズン、ブランチド・アーモンド、ヘーゼルナッツのデメテル・ナッツ・フルーツ・ミックスなど7種類の有機ナッツと有機ドライフルーツを食料品取引で発売した。したがって、こうした製品は市場規模の拡大に役立つ。
有機ナッツ・セグメントは市場シェアの半分以上を占めている。同様に、アジア太平洋地域は有機果物・ナッツ農業市場を支配し、1/3以上の最大市場シェアを獲得している。インドには1,017万ヘクタールの有機農地があり、有機農業の最大の生産・消費国であることに変わりはない。
ダイナミクス
有機製品に対する需要の増加
例えば、インド政府商工省の報告によると、インドは果物、ドライフルーツ、穀物などあらゆる種類の食品を含むオーガニック認証製品を約290万MT(2022-23年)生産している。したがって、このような高い生産率は、有機果物・ナッツ農業の採用を増加させるのに役立つ。
さらに、有機製品に対する需要が増加しているため、多くの農家が有機農法を採用している。有機肥料を使用することで、化学肥料を使用しない有機製品を生産することができ、土壌の健全性と作物の品質を高めるのに役立つからである。したがって、このような要因が市場成長の増加に役立っている。
革新的な有機食品における果物やナッツの使用量の増加
栄養価の高い革新的な食品への需要が、世界の有機果物・ナッツ農業市場の拡大に大きく貢献している。消費者は、化学残留物を含まず、天然の栄養素を持つ有機製品に強く惹かれている。したがって、そのような要因は、有機果物やナッツ農業の採用を増加させるのに役立ちます。
さらに、より多くの消費者を惹きつけるために、多くの製造企業が革新的な品質の製品を生産している。例えば、Nourish Organic Foods Pvt. Ltd社は、有機アーモンド、有機樹脂、有機玄米などを含む有機バニラナッツバーを製造している。したがって、こうした製品は市場規模の拡大に役立つ。
政府の厳しい規制。
政府の規制は、世界の有機果物・ナッツ農業市場の成長に大きな影響を与える可能性がある。有機認証の取得と維持のプロセスは複雑で時間とコストがかかる。小規模の地元有機農家は他の選択肢を選ぶかもしれず、これは小規模の消費者ベースの市場を制限する原因となりうる。
さらに、インド政府はオーガニック製品について、例えば2011年食品安全基準(食品規格および食品添加物)規則で上限を定めている。オーガニック製品では、殺虫剤の最大規制値は、規定された最大規制値の5%または定量レベル(LoQ)のいずれか高い方とされている。したがって、こうした規制は市場の成長を妨げる可能性がある。
セグメント分析
世界の有機果物・ナッツ農業市場は、製品、農業タイプ、流通チャネル、包装、地域によって区分される。
有機製品に対する需要の増加
世界の有機果実・ナッツ栽培市場では、ナッツ部門が最大シェアを占めている。消費者は、化学物質を含まず、タンパク質、食物繊維、ミネラルなどを多く含む有機ナッツを高く支持している。有機ミックスナッツは健康的なスナックとして非常に好まれている。需要が増加しているため、有機果物・ナッツ農業市場の採用拡大に役立つ可能性がある。
さらに、多くの製造企業は、より多くの消費者基盤を誘致するために、高品質の革新的な製品を生産している、例えば、Daivik会社はホールカシューナッツボールド-W240カウントを生成します。彼らは汎用性があり、食品の広い範囲で濃厚な味のエンハンサーとして使用され、彼らはエネルギーレベルを高めるのに役立ちます生のナッツを消費することができます。したがって、そのような製品は、市場の成長を高めるのに役立ちます。
地理的浸透
高い有機農地と政府計画
アジア太平洋地域は、世界の有機果実・ナッツ農業市場において圧倒的な強さを誇っており、その重要性は2020年以降の時代において高まるばかりである。この地域では有機製品に対する需要が高いため、多くの農家が政府の支援を受けて有機農法を導入しており、これがこの地域の市場成長を後押ししている。
さらに、この地域では有機農地の存在感が高い。例えば、2023年のインド政府商工省の報告書によると、インドには合計1,017万ヘクタールの有機農地があり、世界の有機農地面積では第6位、生産者総数では第1位となっている。したがって、このような広大な有機農地は、この地域における有機果実・ナッツ農業の採用を増やすのに役立つ。
さらに、この地域の政府は、農家が有機果物・ナッツ農業を採用するのを助けるために、いくつかのイニシアチブを取った。例えば、インド政府はParamparagat Krishi Vikas Yojana(PKVY)を開始し、この制度はPGS認証によるクラスター・ベースの有機農業を推進している。この制度では、クラスターの形成、研修、認証、マーケティングが支援されている。1ヘクタールあたり5万ルピー(3年間)の支援が提供され、そのうち62%、つまり3万1,000ルピーが有機投入資材の購入奨励金として農家に支給される。
競争力のある土地
市場の主な世界的プレーヤーには、MevaBite、I Say Organic、Nourish Organic Foods Pvt.Ltd.、Daivik、Organic Amrit™ LLP、Sri Saraswathi Organics Pvt Ltd.、Jaffe Bros.社、Himalayan Bio Organic Foods Limited、Hemvini Biotech Pvt.Ltd.、Bulgarian Nuts Ltd.などがある。
COVID-19影響分析
パンデミックはサプライチェーンに混乱をもたらし、多くの製造会社が政府の封鎖規制により操業停止となり、市場での製品の供給が減少した。
2019年後半のCOVID-19パンデミックの発生は、世界の有機果物・ナッツ農業市場を含む世界中の産業に前例のない課題をもたらした。各国が戸締まり、サプライチェーンの混乱、経済活動の減少に取り組む中、有機果実・ナッツ農業の重要な消費者である建設部門は大きな影響を受けた。
2020年初頭にパンデミックが発生したことで、広範な施錠と規制が行われ、世界中の建設活動に影響が出た。インフラや不動産など、有機果実・ナッツ農法を消費する主要産業が停止し、有機果実・ナッツ農法の需要低迷につながった。その結果、多くの有機果実・ナッツ栽培工場が、需要の減少に合わせて生産を停止または縮小した。
COVID-19パンデミックは世界のサプライ・チェーンを大きく混乱させ、有機果実・ナッツ農法製造工場への原料輸送に影響を与えた。移動制限や国境閉鎖により出荷が遅れ、生産に遅れが生じた。さらに、サプライ・チェーン・ネットワークの混乱により、原料不足に直面した国もあった。
パンデミックの発生に伴い、多くの有機果実・ナッツ農法製造工場は、労働者が病気になったり、戸締まり制限のために出勤できなくなったりして、労働力不足に直面した。ウイルスの蔓延を抑えるため、オーガニック・フルーツやナッツの生産工場は厳しい安全対策を実施し、一度に現場で働ける労働者の数を減らした。しかし、こうした対策は、パンデミックの間、労働者の健康を守り、必要不可欠な業務を維持するために不可欠であった。
製品別
- 有機ブドウ
- 柑橘類
- 柑橘類以外の果物
- ナッツ
- その他
農業タイプ別
- 純粋有機農業
- 総合有機農業
流通チャネル別
- 電子商取引
- ハイパーマーケット/スーパーマーケット
- コンビニエンスストア
- その他
パッケージ別
- パウチ
- ガラス瓶
- その他
地域別
- 北米
o 米国
o カナダ
メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o ロシア
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
主な展開
- 2023年6月、Smart Organicはドイツの食品新興企業Naughty Nuts Gmbhを買収した。この買収により、市場での製品供給が拡大する可能性がある。
レポートを購入する理由
- 製品、農業タイプ、流通チャネル、包装、地域に基づく世界の有機果物・ナッツ農業市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 有機果物・ナッツ農法市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- 主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
世界の有機果物・ナッツ農業市場レポートは、約69の表、69の図、181ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product
3.2. Snippet by Farming Type
3.3. Snippet by Distribution Channel
3.4. Snippet by Packaging
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increase in usage of fruits and nuts in Innovative Organic Food Products
4.1.1.2. Increase in Demand for Organic Products
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Government Strict Regulations.
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand -Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product
7.2. Organic Groves*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Citrus Groves
7.4. Non-Citrus Fruits
7.5. Nuts
7.6. Others
8. By Farming Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Farming Type
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Farming Type
8.2. Pure Organic Farming*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Integrated Organic Framing
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. E-Commerce*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Hypermarkets/Supermarkets
9.4. Convenience Stores
9.5. Others
10. By Packaging
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Packaging
10.2. Pouches*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Glass Bottles
10.4. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Farming Type
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Farming Type
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Russia
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Farming Type
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Farming Type
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Farming Type
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
12. Competitive Land scape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. MevaBite*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. I Say Organic
13.3. Nourish Organic Foods Pvt. Ltd.
13.4. Daivik
13.5. Organic Amrit LLP
13.6. Sri Saraswathi Organics Pvt Ltd.
13.7. Jaffe Bros., Inc.
13.8. Himalayan Bio Organic Foods Limited
13.9. Hemvini Biotech Pvt. Ltd
13.10. Bulgarian Nuts Ltd.
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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Summary

Overview
Global Organic Fruit And Nut Farming Market reached US$ 34.2 billion in 2022 and is expected to reach US$ 91.5 billion by 2030, growing with a CAGR of 13.1 % during the forecast period 2023-2030.
The global organic fruit and nut farming market has witnessed significant growth, as these organic farming practices cultivate a wide range of fruits and nuts without the use of synthetic pesticides, herbicides, and genetically modified organisms. This helps in increasing the soil health and quality of crops. Hence, such factors can help in driving the global organic fruits and nuts farming market.
Furthermore, many manufacturing companies are focusing on launching innovative high-quality products in order to attract larger consumer bases. For instance, in August 2023, Followfood Organics launched seven organic nuts and organic dried fruits such as Organic Apricots, OrganDemeters, Organic Figs, Organic Sultanas, Organic Pistachios, Organic Hazelnuts, as well as the Demeter nut fruit mix of raisins, blanched almonds, and hazelnuts with tracking code and Demeter certification in the grocery trade. Hence, such products can help in increasing the market size.
The organic nuts segment accounts for over half of the market share. Similarly, the Asia-Pacific dominates the Organic Fruit And Nut Farming market, capturing the largest market share of over 1/3rd. India remains the largest producer and consumer of organic farming as it contains 10.17 million hectares of organic farm land.
Dynamics
Increase in Demand for Organic Products
The demand for organic products is increasing, For instance, according to the Ministry of Commerce and Industry, the government of India reports, that India produced around 2.9 Million MT (2022-23) of certified organic products which includes all varieties of food products such as fruits, dry fruits, cereals and others. Hence, such high production rates can help in increasing the adoption of organic fruits and nuts farming.
Furthermore, as the demand for organic products is increasing, many farmers are highly adopting organic farming practices, as it helps in producing chemical-free organic products by using organic manure, which helps in enhancing the soil health and quality of crops. Hence, such factors help in increasing the market growth.
Increase in usage of fruits and nuts in Innovative Organic Food Products
The demand for innovative nutritious food products is significantly helping in increasing the global organic fruits and nuts farming market. Consumers are highly attracted to organic products as they are free of chemical residues and have natural nutrients. Hence, such factors can help in increasing the adoption of organic fruits and nuts farming.
Furthermore, many manufacturing companies are producing innovative quality products in order to attract larger consumer bases. For instance, Nourish Organic Foods Pvt. Ltd company produces organic vanilla nut bar which contains organic almonds, organic resins, organic brown rice, and others. Hence, such products can help in increasing the market size.
Government Strict Regulations.
Government regulations can significantly affect the growth of the global organic fruits and nuts farming market. The process of obtaining and maintaining organic certification can be complex, time-consuming, and costly. Small-scale and local organic farmers may opt for other alternatives which could cause limiting the market for smaller consumer bases.
Furthermore, the government of India provided maximum limits for organic products, For instance, Food Safety and Standards (Food Product Standards and Food Additives) Regulations, 2011. In organic products the insecticides for which the maximum limits shall be 5% of the maximum limits prescribed or Level of Quantification (LoQ) whichever is higher. Hence, such regulations could hamper the market growth.
Segment Analysis
The global organic fruit and nut farming market is segmented based on product, farming type, distribution channel, packaging, and region.
Increase in Demand for organic products
The nuts segment holds the maximum share in the global organic fruits and nuts farming market. Consumers are highly adopting organic nuts as they are free of chemicals, and are high in protein, dietary fibers, minerals, and others. Organic mixed nuts are highly preferred as healthy snack options. As the demand is increasing it can help in increasing the adoption of organic fruits and nuts farming market.
Furthermore, many manufacturing companies are producing high-quality innovative products in order to attract larger consumer bases, For instance, Daivik company produces Whole cashew nuts bold-W240 counts. They are versatile and used as a flavor enhancer, thicker in a wide range of foods, They can be consumed raw nuts which helps to boost the energy levels. Hence, such products can help in increasing the market growth.
Geographical Penetration
High Organic Farm Lands and Government Schemes
Asia-Pacific has been a dominant force in the global organic fruit and nut farming market and its significance has only grown in the post-2020 era. As the demand for organic products is high in this region, many farmers are adopting organic farming practices by the government help which helps increase the market growth in this region.
Furthermore, the presence of organic farming land is high in this region. For instance, according to the Ministry of Commerce and Industry, Government of India report of 2023, India has a total of 10.17 million hectares of organic farming lands, and India ranks 6th in terms of the World's Organic Agricultural land and 1st in terms of total number of producers. Hence, such vast organic farming lands can help in increasing the adoption of organic fruits and nuts farming in this region.
Additionally, the government in this region also took some initiatives in order to help the farmers to adopt organic fruits and nuts farming. For instance, the government of India has initiated the Paramparagat Krishi Vikas Yojana (PKVY), this scheme promotes cluster-based organic farming with PGS certification. Cluster formation, training, certification, and marketing are supported under the scheme. The assistance of Rs.50,000 per ha /3 years is provided out of which 62% i.e., Rs. 31,000 is given as an incentive to a farmer towards organic inputs.
Competitive Land scape
The major global players in the market include MevaBite, I Say Organic, Nourish Organic Foods Pvt. Ltd., Daivik, Organic Amrit™ LLP, Sri Saraswathi Organics Pvt Ltd., Jaffe Bros., Inc., Himalayan Bio Organic Foods Limited, Hemvini Biotech Pvt. Ltd and Bulgarian Nuts Ltd.
COVID-19 Impact Analysis
The pandemic has brought a disruption in the supply chain, many manufacturing companies have shut down due to government lockdown restrictions which reduced the availability of products in the markets, which affects the adoption rate, hence it the Covid-19 has shown a negative impact on global organic fruits and nuts farming market.
The outbreak of the COVID-19 pandemic in late 2019 created unprecedented challenges for industries worldwide, including the global organic fruit and nut farming market. As countries grappled with lockdowns, supply chain disruptions, and reduced economic activity, the construction sector, which is a significant consumer of organic fruit and nut farming, was significantly impacted.
The onset of the pandemic in early 2020 led to widespread lockdowns and restrictions, impacting construction activities worldwide. Major organic fruit and nut farming-consuming industries, such as infrastructure and real estate, came to a standstill, leading to a slump in demand for organic fruit and nut farming. As a result, many organic fruit and nut farming plants either suspended or reduced production to align with the reduced demand.
The COVID-19 pandemic severely disrupted global supply chains, impacting the transportation of raw materials to organic fruit and nut farming manufacturing plants. Movement restrictions and border closures delayed shipments and caused production delays. Additionally, some countries faced shortages of raw materials due to disruptions in their supply chain networks.
With the outbreak of the pandemic, many organic fruit and nut farming manufacturing units faced labor shortages as workers fell sick or were unable to travel to work due to lockdown restrictions. To curb the spread of the virus, organic fruit and nut farming plants implemented stringent safety measures, reducing the number of workers allowed on-site at a time. However, these measures were vital to safeguard the health of the workforce and maintain essential operations during the pandemic.
By Product
• Organic Groves
• Citrus Groves
• Non-Citrus Fruits
• Nuts
• Others
By Farming Type
• Pure Organic Farming
• Integrated Organic Farming
By Distribution Channel
• E-Commerce
• Hypermarkets/Supermarkets
• Convenience stores
• Others
By Packaging
• Pouches
• Glass Bottles
• Others
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Russia
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Key Developments
• In June 2023, Smart Organic acquired the German food startup Naughty Nuts Gmbh. This acquisition can expand the availability of products in the market.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global organic fruit and nut farming market segmentation based on product, farming type, distribution channel, packaging and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of organic fruit and nut farming market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The global organic fruit and nut farming market report would provide approximately 69 tables, 69 figures and 181 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product
3.2. Snippet by Farming Type
3.3. Snippet by Distribution Channel
3.4. Snippet by Packaging
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increase in usage of fruits and nuts in Innovative Organic Food Products
4.1.1.2. Increase in Demand for Organic Products
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Government Strict Regulations.
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand -Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product
7.2. Organic Groves*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Citrus Groves
7.4. Non-Citrus Fruits
7.5. Nuts
7.6. Others
8. By Farming Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Farming Type
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Farming Type
8.2. Pure Organic Farming*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Integrated Organic Framing
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. E-Commerce*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Hypermarkets/Supermarkets
9.4. Convenience Stores
9.5. Others
10. By Packaging
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Packaging
10.2. Pouches*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Glass Bottles
10.4. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Farming Type
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Farming Type
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Russia
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Farming Type
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Farming Type
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Farming Type
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
12. Competitive Land scape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. MevaBite*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. I Say Organic
13.3. Nourish Organic Foods Pvt. Ltd.
13.4. Daivik
13.5. Organic Amrit LLP
13.6. Sri Saraswathi Organics Pvt Ltd.
13.7. Jaffe Bros., Inc.
13.8. Himalayan Bio Organic Foods Limited
13.9. Hemvini Biotech Pvt. Ltd
13.10. Bulgarian Nuts Ltd.
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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