お茶の市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Tea Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の紅茶市場は、2021年に220億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.6%を示し、2027年までに303億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置... もっと見る
サマリー世界の紅茶市場は、2021年に220億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.6%を示し、2027年までに303億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。中国発祥のお茶は、現在世界で最も広く飲まれている飲料の一つです。一般的には、茶樹の硬化した葉に熱湯または沸騰したお湯を注いで調理されます。お茶の栽培には、ケニア、中国、インド、スリランカなどの発展途上国に特有の土壌と気候条件が必要です。紅茶は抗酸化物質が豊富で、心臓発作や脳卒中のリスク低減、体重減少、骨の健康維持、免疫力向上、消化促進など、多くの健康効果があります。現在では、ルースティー、ティーバッグ、ボトル入りや缶入りアイスティー、粉末アイスティー、粉末ミルクティーなど、さまざまな形態でお茶製品が製造・販売されています。 世界の紅茶市場のドライバー 消費者の可処分所得の増加により、お茶の製造業者はプレミアムで健康志向の製品を導入することが可能になりました。糖尿病、美容、肥満、心臓の健康など、一般的な健康状態をターゲットに、有機茶の製法にいくつかの健康成分を加えるようになりました。したがって、有機茶の消費に向けたシフト茶市場の成長にプラスの影響を持っている、新たなトレンドとして機能します。 お茶の成長を促進するもう1つの大きな要因は、消費者に強く受け入れられていることです。現在、お茶は水に次いで世界で最も消費されている飲料の一つです。アジアやヨーロッパでは非常に高い普及率を示しており、日常的にお茶を消費しています。 お茶は安価な飲料であり、あらゆる社会経済的消費者層で消費されています。インドや中国などの様々な発展途上市場でお茶の人気を支えている主な要因は、大多数の低所得者層である大衆にとって、お茶が手ごろな価格であるという事実です。 ここ数年、紅茶の家庭外市場は拡大し、世界各地でさまざまなティーラウンジがオープンしている。これらのラウンジでは、さまざまな産地の手摘みの茶葉を入手できるなど、消費者にさまざまなメリットを提供している。このような場所は、消費者が会話に興じることができるたまり場を提供し、お茶の需要拡大に寄与している。 主な市場細分化 IMARC Groupは、世界の紅茶市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界と国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、パッケージ、流通チャネル、用途に基づいて市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 緑茶 紅茶 ウーロン茶 その他 紅茶市場は、紅茶、緑茶、ウーロン茶、その他を含む製品タイプ別に分類されています。このうち、紅茶は抗アレルギー、抗ウィルス、抗けいれんなどの効果があり、最も人気のあるお茶の種類です。 パッケージ別の内訳。 プラスチック容器 ルースティー 紙製ボード アルミ缶 ティーバッグ その他 パッケージングによって、市場は板紙、プラスチック容器、ルースティー、アルミ缶、ティーバッグ、その他に分類されます。現在、板紙が最も大きな割合を占めています。 流通チャネル別内訳 スーパーマーケット/ハイパーマーケット 専門店 コンビニエンスストア オンライン その他 消費者が希望するお茶を入手する手段としては、スーパーマーケットやハイパーマーケット、専門店、コンビニエンスストア、オンラインストアなどがある。スーパーマーケット/ハイパーマーケットは、消費者に様々なブランドと選択肢を提供するため、市場において明確な優位性を示しています。 アプリケーション別内訳。 家庭用 商業 用途によって、市場は住宅用と商業用に分類されます。現在、紅茶の大半は家庭用で消費されています。 地域別インサイト 中国 インド ケニア スリランカ トルコ ベトナム その他 地理的に見ると、中国が世界のお茶市場で主要な地位を占め、市場シェアの大部分を占めています。これは、お茶が中国文化の重要な一部であり、カジュアルな場でもフォーマルな場でも飲まれることが理由と考えられます。中国に続いて、インド、ケニア、スリランカ、トルコ、ベトナム、その他が続いています。 競争環境: 市場は大小さまざまなメーカーが存在し、品質と価格で競争しています。主な競合他社は以下の通りである。 Tata Consumer Products Limited(タタ コンシューマー プロダクツ リミテッド ユニリーバ アソシエイテッド・ブリティッシュ・フーズ・ピーエルシー テアテア バリーズティー 本レポートは、世界の紅茶市場について、その本質的な側面をすべて網羅した深い洞察を提供します。市場のマクロ的な概観から、産業実績のミクロ的な詳細、最近の動向、主要な市場ドライバーと課題、SWOT分析、ポーターの5力分析、バリューチェーン分析など多岐にわたります。また、紅茶の製造工場を立ち上げるための包括的な分析も行っています。加工・製造要件、プロジェクトコスト、プロジェクト資金、プロジェクト経済性、期待される投資収益率、利益率などを分析しています。本レポートは、起業家、投資家、研究者、コンサルタント、ビジネス戦略家、そして何らかの形で茶業界と関わりを持つ、または進出を計画している全ての方にとって必読の書です。本レポートで回答した主な質問 1.2021年の世界のお茶の市場規模は? 2.予測期間(2022-2027年)における世界の紅茶市場の展望はどうなるのか? 3.世界の紅茶市場のドライバーは? 4.世界の紅茶市場の主要トレンドは? 5.COVID-19が世界のお茶市場に与える影響とは? 6.世界のお茶市場の製品タイプ別内訳は? 7.世界のお茶のパッケージ別市場構成は? 8.お茶の世界市場の流通チャネル別ブレークアップとは? 9.世界のお茶の用途別市場構成は? 10.茶の世界市場における主要地域は? 11.主要なお茶のメーカーはどこか? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Tea Industry 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.2.1 Production Volume Trends 5.2.2 Consumption Volume Trends 5.2.3 Consumption Value Trends 5.3 Price Analysis 5.3.1 Key Price Indicators 5.3.2 Price Structure 5.3.3 Price Trends 5.4 Impact of COVID-19 5.5 Market Breakup by Product Type 5.6 Market Breakup by Packaging 5.7 Market Breakup by Distribution Channel 5.8 Market Breakup by Application 5.9 Market Breakup by Region 5.10 Market Forecast 5.11 SWOT Analysis 5.11.1 Overview 5.11.2 Strengths 5.11.3 Weaknesses 5.11.4 Opportunities 5.11.5 Threats 5.12 Value Chain Analysis 5.12.1 Raw Material Procurement 5.12.2 Manufacturer 5.12.3 Marketing and Distribution 5.12.4 Retailer 5.12.5 Exporter 5.12.6 End-User 5.13 Porter’s Five Forces Analysis 5.13.1 Overview 5.13.2 Bargaining Power of Buyers 5.13.3 Bargaining Power of Suppliers 5.13.4 Degree of Competition 5.13.5 Threat of New Entrants 5.13.6 Threat of Substitutes 5.14 Key Success and Risk Factors for Tea Manufacturers 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Green Tea 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Black Tea 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Oolong Tea 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Packaging 7.1 Plastic Containers 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Loose Tea 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Paper Boards 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Aluminium Tin 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Tea Bags 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Others 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets/Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Specialty Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Convenience Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Online 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Application 9.1 Residential 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Commercial 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 China 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 India 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 Kenya 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 10.4 Sri Lanka 10.4.1 Market Trends 10.4.2 Market Forecast 10.5 Turkey 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Forecast 10.6 Vietnam 10.6.1 Market Trends 10.6.2 Market Forecast 10.7 Others 10.7.1 Market Trends 10.7.2 Market Forecast 11 Competitive Landscape 11.1 Market Structure 11.2 Key Players 12 Tea Processing 12.1 Product Overview 12.2 Detailed Process Flow 12.3 Various Types of Unit Operations Involved 12.4 Mass Balance and Raw Material Requirements 13 Project Details, Requirements and Costs Involved 13.1 Land Requirements and Expenditures 13.2 Construction Requirements and Expenditures 13.3 Plant Layout 13.4 Plant Machinery 13.5 Machinery Pictures 13.6 Raw Material Requirements and Expenditures 13.7 Raw Material and Final Product Pictures 13.8 Packaging Requirements and Expenditures 13.9 Transportation Requirements and Expenditures 13.10 Utility Requirements and Expenditures 13.11 Manpower Requirements and Expenditures 13.12 Other Capital Investments 14 Loans and Financial Assistance 15 Project Economics 15.1 Capital Cost of the Project 15.2 Techno-Economic Parameters 15.3 Product Pricing and Margins Across Various Levels of the Supply Chain 15.4 Taxation and Depreciation 15.5 Income Projections 15.6 Expenditure Projections 15.7 Financial Analysis 15.8 Profit Analysis 16 Key Player Profiles 16.1 Tata Consumer Products Limited 16.2 Unilever 16.3 Associated British Foods Plc. 16.4 Taetea 16.5 Barry's Tea
SummaryThe global tea market reached a value of US$ 22 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 30.3 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 5.6% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Tea Industry 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.2.1 Production Volume Trends 5.2.2 Consumption Volume Trends 5.2.3 Consumption Value Trends 5.3 Price Analysis 5.3.1 Key Price Indicators 5.3.2 Price Structure 5.3.3 Price Trends 5.4 Impact of COVID-19 5.5 Market Breakup by Product Type 5.6 Market Breakup by Packaging 5.7 Market Breakup by Distribution Channel 5.8 Market Breakup by Application 5.9 Market Breakup by Region 5.10 Market Forecast 5.11 SWOT Analysis 5.11.1 Overview 5.11.2 Strengths 5.11.3 Weaknesses 5.11.4 Opportunities 5.11.5 Threats 5.12 Value Chain Analysis 5.12.1 Raw Material Procurement 5.12.2 Manufacturer 5.12.3 Marketing and Distribution 5.12.4 Retailer 5.12.5 Exporter 5.12.6 End-User 5.13 Porter’s Five Forces Analysis 5.13.1 Overview 5.13.2 Bargaining Power of Buyers 5.13.3 Bargaining Power of Suppliers 5.13.4 Degree of Competition 5.13.5 Threat of New Entrants 5.13.6 Threat of Substitutes 5.14 Key Success and Risk Factors for Tea Manufacturers 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Green Tea 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Black Tea 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Oolong Tea 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Packaging 7.1 Plastic Containers 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Loose Tea 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Paper Boards 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Aluminium Tin 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Tea Bags 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Others 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets/Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Specialty Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Convenience Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Online 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Application 9.1 Residential 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Commercial 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 China 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 India 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 Kenya 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 10.4 Sri Lanka 10.4.1 Market Trends 10.4.2 Market Forecast 10.5 Turkey 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Forecast 10.6 Vietnam 10.6.1 Market Trends 10.6.2 Market Forecast 10.7 Others 10.7.1 Market Trends 10.7.2 Market Forecast 11 Competitive Landscape 11.1 Market Structure 11.2 Key Players 12 Tea Processing 12.1 Product Overview 12.2 Detailed Process Flow 12.3 Various Types of Unit Operations Involved 12.4 Mass Balance and Raw Material Requirements 13 Project Details, Requirements and Costs Involved 13.1 Land Requirements and Expenditures 13.2 Construction Requirements and Expenditures 13.3 Plant Layout 13.4 Plant Machinery 13.5 Machinery Pictures 13.6 Raw Material Requirements and Expenditures 13.7 Raw Material and Final Product Pictures 13.8 Packaging Requirements and Expenditures 13.9 Transportation Requirements and Expenditures 13.10 Utility Requirements and Expenditures 13.11 Manpower Requirements and Expenditures 13.12 Other Capital Investments 14 Loans and Financial Assistance 15 Project Economics 15.1 Capital Cost of the Project 15.2 Techno-Economic Parameters 15.3 Product Pricing and Margins Across Various Levels of the Supply Chain 15.4 Taxation and Depreciation 15.5 Income Projections 15.6 Expenditure Projections 15.7 Financial Analysis 15.8 Profit Analysis 16 Key Player Profiles 16.1 Tata Consumer Products Limited 16.2 Unilever 16.3 Associated British Foods Plc. 16.4 Taetea 16.5 Barry's Tea
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