緑茶の市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Green Tea Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の緑茶市場は、2021年に140億4,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR7.36%を示し、2027年までに213億7000万米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確... もっと見る
サマリー世界の緑茶市場は、2021年に140億4,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR7.36%を示し、2027年までに213億7000万米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。緑茶は、カメリアシネンシスの酸化していない葉から作られる、淡い緑色の飲料で、わずかに苦い味がします。中国やインドでは、消化促進、体温調節、心臓や精神の健康増進、出血抑制、傷の治癒などの目的で、伝統的に薬として用いられてきた。消費者のライフスタイルの変化、慢性疾患の増加、緑茶の健康効果に関する意識の高まりにより、緑茶は世界中で好まれる飲料の1つになってきています。さらに、緑茶は飲料、栄養補助食品、デンタルケア用品、化粧品などの製造に原材料として広く使用されています。 世界の緑茶市場のドライバ。 緑茶にはカフェインやポリフェノールなどの生理活性物質が含まれており、脂肪細胞の分解を助け、循環器系に排出させることで体重を減少させます。体重管理製品にお金をかける消費者の傾向が強まっているため、緑茶の需要は世界中で急増しています。緑茶はまた、コレステロールとトリグリセリドのレベルを減少させ、心臓発作の可能性を低下させるのに役立ちます。さらに、緑茶を定期的に摂取することで、虫歯予防や唾液の酸性度を下げ、歯垢の発生を抑え、口腔内細菌が歯のエナメル質を溶かす酸を生成するのを防ぐことができます。緑茶の需要を促進するその他の主な要因としては、健康意識の高まり、付加価値の向上、オンライン小売の堅調な伸びなどが挙げられます。 主な市場細分化 IMARC Groupは、世界の緑茶市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析と、2022年から2027年までの世界および地域別の予測を提供しています。当レポートでは、市場をタイプ、フレーバー、流通チャネルに基づき分類しています。 タイプ別内訳 グリーンティーバッグ 緑茶インスタントミックス アイスグリーンティー ルーズリーフ カプセル その他 フレーバー別構成比 レモン アロエベラ シナモン バニラ ワイルドベリー ジャスミン バジル その他 販売チャネル別構成比 スーパーマーケットおよびハイパーマーケット 専門店 コンビニエンスストア オンラインストア その他 地域別インサイト アジア太平洋地域 北アメリカ ヨーロッパ 中東・アフリカ ラテンアメリカ 地域別では、アジア太平洋地域が緑茶の最大市場であり、世界シェアの大半を占めています。 競合の状況 世界の緑茶市場は、数多くの大小のメーカーで構成されています。市場で活動する主要なプレーヤーは以下の通りです。 アモーレパシフィック株式会社 アリゾナ・ビバレッジ・カンパニー アソシエイテッド・ブリティッシュ・フーズLLC ザ・コカ・コーラ・カンパニー タタ・グローバル・ビバレージズ ユニリーバ ケープナチュラルティープロダクツ セレスティアル・シーズニングス フィンレイズ・ビバレッジズ社(Finlays Beverages Ltd. フロンティアナチュラルプロダクツ協同組合 ハンブルデンハーブス 韓方茶 オネストティー社 伊藤園 キリンビバレッジ(株) メトロポリタン ティー カンパニー ノーザンティーマーチャント社 ヌミ・オーガニック・ティー Oishi Group Plc. オレゴン・チャイ社 Yogi Tea このレポートで回答された主な質問。 緑茶の世界市場はこれまでどのように推移し、今後どのように推移するのか? COVID-19は世界の緑茶業界にどのような影響を与えたか? 世界の緑茶産業における主要な地域市場はどこか? 世界の緑茶市場のタイプ別内訳は? 世界の緑茶市場のフレーバー別構成は? 緑茶の世界市場の流通チャネル別構成は? 緑茶の世界市場のバリューチェーンにおける各ステージとは? 緑茶の世界市場における主要な推進要因と課題は何か? 緑茶の世界市場の構造と主要プレイヤーは? 緑茶の世界市場における競争はどの程度か? 緑茶はどのように製造されているか? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Green Tea Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Breakup by Type 5.5 Market Breakup by Flavour 5.6 Market Breakup by Distribution Channel 5.7 Market Breakup by Region 5.8 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Green Tea Bags 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Green Tea Instant Mixes 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Iced Green Tea 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Loose Leaf 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Capsules 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Others 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Flavour 7.1 Lemon 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Aloe Vera 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Cinnamon 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Vanilla 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Wild Berry 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Jasmin 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 7.7 Basil 7.7.1 Market Trends 7.7.2 Market Forecast 7.8 Others 7.8.1 Market Trends 7.8.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Specialty Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Convenience Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Online Stores 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 Asia Pacific 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 North America 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Middle East and Africa 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Latin America 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Global Green Tea Industry: SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Global Green Tea Industry: Value Chain Analysis 11.1 Overview 11.2 Producers 11.3 Processing 11.4 Trade 11.5 Manufacturers 11.6 Retail 11.7 Consumers 12 Global Green Tea Industry: Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Global Green Tea Industry: Price Analysis 13.1 Price Indicators 13.2 Price Structure 13.3 Margin Analysis 14 Green Tea Manufacturing Process 14.1 Product Overview 14.2 Raw Material Requirements 14.3 Manufacturing Process 14.4 Key Success and Risk Factors 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 AMORE Pacific Corp 15.3.2 Arizona Beverage Company 15.3.3 Associated British Foods LLC 15.3.4 The Coca-Cola Company 15.3.5 Tata Global Beverages 15.3.6 Unilever 15.3.7 Cape Natural Tea Products 15.3.8 Celestial Seasonings 15.3.9 Finlays Beverages Ltd. 15.3.10 Frontier Natural Products Co-Op. 15.3.11 Hambleden Herbs 15.3.12 Hankook Tea 15.3.13 Honest Tea, Inc. 15.3.14 ITO EN 15.3.15 Kirin Beverage Corp. 15.3.16 Metropolitan Tea Company 15.3.17 Northern Tea Merchants Ltd 15.3.18 Numi Organic Tea 15.3.19 Oishi Group Plc. 15.3.20 Oregon Chai Inc. 15.3.21 Yogi Tea
SummaryThe global green tea market reached a value of US$ 14.04 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 21.37 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 7.36% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Green Tea Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Breakup by Type 5.5 Market Breakup by Flavour 5.6 Market Breakup by Distribution Channel 5.7 Market Breakup by Region 5.8 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Green Tea Bags 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Green Tea Instant Mixes 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Iced Green Tea 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Loose Leaf 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Capsules 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Others 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Flavour 7.1 Lemon 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Aloe Vera 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Cinnamon 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Vanilla 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Wild Berry 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Jasmin 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 7.7 Basil 7.7.1 Market Trends 7.7.2 Market Forecast 7.8 Others 7.8.1 Market Trends 7.8.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Specialty Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Convenience Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Online Stores 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 Asia Pacific 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 North America 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Middle East and Africa 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Latin America 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Global Green Tea Industry: SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Global Green Tea Industry: Value Chain Analysis 11.1 Overview 11.2 Producers 11.3 Processing 11.4 Trade 11.5 Manufacturers 11.6 Retail 11.7 Consumers 12 Global Green Tea Industry: Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Global Green Tea Industry: Price Analysis 13.1 Price Indicators 13.2 Price Structure 13.3 Margin Analysis 14 Green Tea Manufacturing Process 14.1 Product Overview 14.2 Raw Material Requirements 14.3 Manufacturing Process 14.4 Key Success and Risk Factors 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 AMORE Pacific Corp 15.3.2 Arizona Beverage Company 15.3.3 Associated British Foods LLC 15.3.4 The Coca-Cola Company 15.3.5 Tata Global Beverages 15.3.6 Unilever 15.3.7 Cape Natural Tea Products 15.3.8 Celestial Seasonings 15.3.9 Finlays Beverages Ltd. 15.3.10 Frontier Natural Products Co-Op. 15.3.11 Hambleden Herbs 15.3.12 Hankook Tea 15.3.13 Honest Tea, Inc. 15.3.14 ITO EN 15.3.15 Kirin Beverage Corp. 15.3.16 Metropolitan Tea Company 15.3.17 Northern Tea Merchants Ltd 15.3.18 Numi Organic Tea 15.3.19 Oishi Group Plc. 15.3.20 Oregon Chai Inc. 15.3.21 Yogi Tea
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(tea)の最新刊レポートよくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/12/18 10:27 154.74 円 162.88 円 199.42 円 |