大豆食品市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Soy Food Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の大豆食品市場は、2021年に447億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR4.92%を示し、2027年までに607億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭... もっと見る
サマリー世界の大豆食品市場は、2021年に447億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR4.92%を示し、2027年までに607億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置きながら、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。大豆は東アジア原産のマメ科植物の一種で、飽和脂肪酸は少ないが、タンパク質、ビタミンC、葉酸を多く含む。また、鉄分、食物繊維、カルシウム、マグネシウム、カリウム、リン、オメガ3脂肪酸を豊富に含んでいます。その栄養成分の結果、血中コレステロール値の低下、骨密度の増加、癌の発症リスクの最小化など、様々な健康上の利点があります。また、肉の代用品として様々な料理に使用され、ビーガン向けの食品にも使用されています。植物由来の食品に対する需要の高まりは、世界各地の大豆食品市場の成長を強化しています。 大豆は、豆乳、大豆粉、豆腐、たまり、テンペ、枝豆、味噌、納豆、照り焼きなど、数多くの製品を作るために使用されています。現在、豆腐は世界中で需要が高まっており、特にビーガンやベジタリアンの間で人気があります。豆腐はチーズの優れた代替品であり、乳糖不耐症の消費者でも食べることができます。豆腐の売上が伸びているのは、その形状、色、味、食感が肉に似ていることにも起因している。これとは別に、スナックや飲料などその他の大豆食品も、消費者の健康意識の高まりを背景に、世界中で着実に需要が伸びています。さらに、メーカーは製品ポートフォリオを拡大し、新たな消費者を惹きつけるために、大豆食品の新しいバリエーションを導入するための研究開発活動に投資しています。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、大豆食品の世界市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析と、2022年から2027年までの世界レベルおよび地域レベルの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、カテゴリー、流通チャネル、最終用途に基づき、市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 テクスチャード・ベジタブル・プロテイン(TVP) 豆乳 大豆油 豆腐 その他 カテゴリー別構成比 オーガニック コンベンショナル 流通チャネル別構成比。 スーパーマーケットおよびハイパーマーケット デパートメントストア コンビニエンスストア オンライン その他 エンドユーザー別構成比。 乳製品代替品 肉類代替品 ベーカリー・製菓 機能性食品 乳児栄養学 その他 地域別構成比 アジア太平洋地域 北アメリカ ヨーロッパ 中近東・アフリカ ラテンアメリカ 競合の状況。 また、主要企業であるBlue Diamond Growers, Dean Foods, Earth's Own Food Company, Eden Foods, Freedom Foods Group, Harvest Innovations, House Foods America Holding, Archer Daniels Midland, Miracle Soybean Food International Corp, Cargill, Nordic Soya Oy, Victoria Group, Hain Celestial, Adisoy Foods & Beverages Pvt.Ltd などと市場競争環境についての分析も行っています。本レポートで回答した主な質問 1.2021年の大豆食品の世界市場規模は? 2.2022-2027年の大豆食品の世界市場の成長率はどの程度と予想されるか? 3.大豆食品の世界市場を牽引する主な要因は何か? 4.COVID-19は世界の大豆食品市場にどのような影響を与えているか? 5.大豆食品の世界市場の製品タイプ別内訳は? 6.大豆食品の世界市場のカテゴリー別内訳は? 7.大豆食品の世界市場の流通チャネル別の内訳は? 8.大豆食品の世界市場における主要地域はどこか? 9.大豆食品の世界市場における主要なプレーヤー/企業はどこか? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Soy Food Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Breakup by Product Type 5.5 Market Breakup by Category 5.6 Market Breakup by Distribution Channel 5.7 Market Breakup by End-Use 5.8 Market Breakup by Region 5.9 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Textured Vegetable Protein (TVP) 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Soy Milk 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Soy Oil 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Tofu 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Others 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Category 7.1 Organic 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Conventional 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Departmental Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Convenience Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Online 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by End-Use 9.1 Dairy Alternatives 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Meat Alternatives 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Bakery and Confectionary 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Functional Foods 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Infant Nutrition 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 9.6 Others 9.6.1 Market Trends 9.6.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 Asia Pacific 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 North America 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 10.4 Middle East and Africa 10.4.1 Market Trends 10.4.2 Market Forecast 10.5 Latin America 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 14.1 Price Indicators 14.2 Price Structure 14.3 Margin Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Blue Diamond Growers 15.3.2 Dean Foods 15.3.3 Earth's Own Food Company 15.3.4 Eden Foods 15.3.5 Freedom Foods Group 15.3.6 Harvest Innovations 15.3.7 House Foods America Holding 15.3.8 Archer Daniels Midland 15.3.9 Miracle Soybean Food International Corp 15.3.10 Cargill 15.3.11 Nordic Soya Oy 15.3.12 Victoria Group 15.3.13 Hain Celestial 15.3.14 Adisoy Foods & Beverages Pvt. Ltd.
SummaryThe global soy food market reached a value of US$ 44.7 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 60.7 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 4.92% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Soy Food Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Breakup by Product Type 5.5 Market Breakup by Category 5.6 Market Breakup by Distribution Channel 5.7 Market Breakup by End-Use 5.8 Market Breakup by Region 5.9 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Textured Vegetable Protein (TVP) 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Soy Milk 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Soy Oil 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Tofu 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Others 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Category 7.1 Organic 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Conventional 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Departmental Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Convenience Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Online 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by End-Use 9.1 Dairy Alternatives 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Meat Alternatives 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Bakery and Confectionary 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Functional Foods 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Infant Nutrition 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 9.6 Others 9.6.1 Market Trends 9.6.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 Asia Pacific 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 North America 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 10.4 Middle East and Africa 10.4.1 Market Trends 10.4.2 Market Forecast 10.5 Latin America 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 14.1 Price Indicators 14.2 Price Structure 14.3 Margin Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Blue Diamond Growers 15.3.2 Dean Foods 15.3.3 Earth's Own Food Company 15.3.4 Eden Foods 15.3.5 Freedom Foods Group 15.3.6 Harvest Innovations 15.3.7 House Foods America Holding 15.3.8 Archer Daniels Midland 15.3.9 Miracle Soybean Food International Corp 15.3.10 Cargill 15.3.11 Nordic Soya Oy 15.3.12 Victoria Group 15.3.13 Hain Celestial 15.3.14 Adisoy Foods & Beverages Pvt. Ltd.
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よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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