世界の炭酸飲料市場 - 2023-2030Global Carbonated Ready-to-Drink Tea Market - 2023-2030 市場概要 世界の炭酸レディートゥドリンクティー市場規模は2022年にYY百万米ドルに達し、2030年にはYY百万米ドルに達し、有利な成長が予測される。予測期間中(2023-2030年)のCAGRは8%で成長している。 炭酸飲... もっと見る
サマリー市場概要世界の炭酸レディートゥドリンクティー市場規模は2022年にYY百万米ドルに達し、2030年にはYY百万米ドルに達し、有利な成長が予測される。予測期間中(2023-2030年)のCAGRは8%で成長している。 炭酸飲料は、お茶と炭酸水の混合物である。炭酸水には二酸化炭素が溶け込んでいる。炭酸入りレディ・トゥ・ドリンク・ティー市場は近年著しい成長を遂げており、今後数年間で大きく拡大すると予想される。新製品開発への投資が多いことも、予測期間の市場成長を後押ししている。 市場ダイナミクス 若年層からのエナジードリンク需要の高まり 若い消費者をターゲットにした積極的なマーケティング活動により、エナジードリンクは若者の間で非常に人気が高まっている。さらに、エナジードリンクの広告では、エナジードリンクは精神を活性化し、身体をよみがえらせ、パフォーマンスとスタミナを向上させる飲料として表現されている。 企業は、すでにあるアイデアやコンセプトを使って、市場のギャップ分析やブランド・イメージの開発に、より多くの資金を費やしている。大手企業はまた、商品の売上を伸ばすために必要な、最先端のマーケティング戦略や広告戦略を実施している。 パッケージ食品の消費の増加が酵母エキスの需要を押し上げると予想される 現代の多忙なライフスタイルと経済発展による所得の増加は、消費者の食生活の嗜好を変化させている。便利ですぐに飲めるパック飲料の需要が増加している。 炭酸入りのレディ・トゥ・ドリンク茶の世界的な消費の増加は、予測期間中の市場成長を押し上げると予想される。消費者は健康的ですぐに飲める製品を求めており、これが予測期間の市場成長を後押しする。 COVID-19インパクト分析 COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオに加え、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需要と供給のシフト)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業を活性化させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。 セグメント分析 世界の炭酸レディ・トゥ・ドリンク茶市場は、製品タイプ、包装タイプ、原料、流通チャネル、地域によって区分される。 炭酸レディ・トゥ・ドリンク茶の風味を高める酵母エキスの需要増加 酵母エキスは、細胞壁を包むことなく酵母細胞の内容物を含んでいる。酵母エキスは、炭酸レディ・トゥ・ドリンク・ティーのような幅広いパッケージ食品に香ばしさやうま味を生み出す。酵母エキスは、酵母の発酵、破壊、分離を経て調製される。 食品や飲料の分野では、酵母エキスは強力な風味増強剤として広く利用されている。これは、優れたタンパク質とグルコースを含むパン酵母の食品グレード品種であるサッカロマイセス・セレビシエから作られる。 タンパク質は酵母の酵素によって分解され、アミノ酸、風味ペプチド、多糖類など、さまざまな風味成分を作り出します。完全に天然で、遺伝子組み換え原料は一切使用していない。製品の風味を高めるために酵母エキスに対するメーカーの需要が増加していることが、予測期間における同分野の成長を後押ししている。 地理的分析 アジア太平洋地域における主要プレーヤーの存在感と製品需要の増加 アジア太平洋地域における炭酸入りレディ・トゥ・ドリンク・ティーの需要の高まりは、メーカーがこれらの地域で事業を拡大する機会を生み出している。同地域には多くのメーカーやサプライヤーが存在し、力強い経済成長によって工業生産が増加しているため、炭酸レディ・トゥ・ドリンク茶の需要が高まっている。 インドと中国が最大の市場シェアを占めているのは、健康的なエナジードリンクの消費に対する消費者の意識の高まりによるものである。Varun Beverages Limitedはこの地域の主要プレイヤーのひとつで、幅広い種類の炭酸飲料と非炭酸飲料を製造・販売している。 消費者は、より多くの製品を手に入れた結果、より実験的になり、メーカーは特に炭酸飲料の分野で革新的な製品を開発する必要に迫られている。多くの多国籍食品・飲料企業が、現地の嗜好に合った新製品を生み出している。これらの要因は、予測期間における地域の成長を後押しする。 競争状況 世界の主要企業には、Talking Rain、Sunny Delight Beverages Co.、TeaZazz、PepsiCo、Suja Juice、Unilever、Coca-Cola、Lactalis、Starbucks、Nestleが含まれる。 レポートを購入する理由 - 世界の炭酸レディ・トゥ・ドリンクティー市場を製品、用途、地域別に細分化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。 - トレンドと共同開発の分析による商機の特定。 - 炭酸レディートゥドリンクティー市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したエクセルデータシート。 - PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査後の包括的な分析で構成されています。 - 全主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。 世界の炭酸レディ・トゥ・ドリンク茶市場レポートは、約71の表、65の図、195ページを提供します。 対象読者 - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 調査専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Product type 3.2. Snippet by Packaging Type 3.3. Snippet by Ingredients 3.4. Snippet by Distribution Channel 3.5. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. The growing demand from the young population for the energy drinks 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. High Cost of the Products 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Before COVID-19 Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Scenario 6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Products Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Products Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Products Type 7.2. Energy Drinks* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Recreational Drinks 7.4. Others 8. By Ingredients 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredients 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Ingredients 8.2. Starter Cultures* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Yeast Extract 9. By Packaging 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Packaging 9.2. Metal Tin* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Plastic Bottle 10. By Distribution Channel 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 10.2. Convenience Stores* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Supermarkets 10.4. Online Stores 11. By Region 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 11.2. North America 11.2.1. Introduction 11.2.2. Key Region-Specific Dynamics 11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Products Type 11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type 11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredients 11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.2.7.1. The U.S. 11.2.7.2. Canada 11.2.7.3. Mexico 11.3. Europe 11.3.1. Introduction 11.3.2. Key Region-Specific Dynamics 11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Products Type 11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type 11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredients 11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.3.7.1. Germany 11.3.7.2. UK 11.3.7.3. France 11.3.7.4. Italy 11.3.7.5. Russia 11.3.7.6. Rest of Europe 11.4. South America 11.4.1. Introduction 11.4.2. Key Region-Specific Dynamics 11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Products Type 11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type 11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredients 11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.4.7.1. Brazil 11.4.7.2. Argentina 11.4.7.3. Rest of South America 11.5. Asia-Pacific 11.5.1. Introduction 11.5.2. Key Region-Specific Dynamics 11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Products Type 11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type 11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredients 11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.5.7.1. China 11.5.7.2. India 11.5.7.3. Japan 11.5.7.4. Australia 11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific 11.6. Middle East and Africa 11.6.1. Introduction 11.6.2. Key Region-Specific Dynamics 11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Products Type 11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type 11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredients 11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12. Competitive Landscape 12.1. Competitive Scenario 12.2. Market Positioning/Share Analysis 12.3. Mergers and Acquisitions Analysis 13. Company Profiles 13.1. Talking Rain* 13.1.1. Company Overview 13.1.2. Product Portfolio and Description 13.1.3. Financial Overview 13.1.4. Key Developments 13.2. Sunny Delight Beverages Co. 13.3. TeaZazz 13.4. PepsiCo 13.5. Suja Juice 13.6. Unilever 13.7. Coca-Cola 13.8. Lactalis 13.9. Starbucks 13.10. Nestle LIST NOT EXHAUSTIVE 14. Appendix 14.1. About Us and Services 14.2. Contact Us
SummaryMarket Overview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Product type 3.2. Snippet by Packaging Type 3.3. Snippet by Ingredients 3.4. Snippet by Distribution Channel 3.5. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. The growing demand from the young population for the energy drinks 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. High Cost of the Products 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Before COVID-19 Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Scenario 6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Products Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Products Type 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Products Type 7.2. Energy Drinks* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Recreational Drinks 7.4. Others 8. By Ingredients 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredients 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Ingredients 8.2. Starter Cultures* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Yeast Extract 9. By Packaging 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Packaging 9.2. Metal Tin* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Plastic Bottle 10. By Distribution Channel 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 10.2. Convenience Stores* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Supermarkets 10.4. Online Stores 11. By Region 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 11.2. North America 11.2.1. Introduction 11.2.2. Key Region-Specific Dynamics 11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Products Type 11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type 11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredients 11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.2.7.1. The U.S. 11.2.7.2. Canada 11.2.7.3. Mexico 11.3. Europe 11.3.1. Introduction 11.3.2. Key Region-Specific Dynamics 11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Products Type 11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type 11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredients 11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.3.7.1. Germany 11.3.7.2. UK 11.3.7.3. France 11.3.7.4. Italy 11.3.7.5. Russia 11.3.7.6. Rest of Europe 11.4. South America 11.4.1. Introduction 11.4.2. Key Region-Specific Dynamics 11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Products Type 11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type 11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredients 11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.4.7.1. Brazil 11.4.7.2. Argentina 11.4.7.3. Rest of South America 11.5. Asia-Pacific 11.5.1. Introduction 11.5.2. Key Region-Specific Dynamics 11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Products Type 11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type 11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredients 11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.5.7.1. China 11.5.7.2. India 11.5.7.3. Japan 11.5.7.4. Australia 11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific 11.6. Middle East and Africa 11.6.1. Introduction 11.6.2. Key Region-Specific Dynamics 11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Products Type 11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type 11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredients 11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 12. Competitive Landscape 12.1. Competitive Scenario 12.2. Market Positioning/Share Analysis 12.3. Mergers and Acquisitions Analysis 13. Company Profiles 13.1. Talking Rain* 13.1.1. Company Overview 13.1.2. Product Portfolio and Description 13.1.3. Financial Overview 13.1.4. Key Developments 13.2. Sunny Delight Beverages Co. 13.3. TeaZazz 13.4. PepsiCo 13.5. Suja Juice 13.6. Unilever 13.7. Coca-Cola 13.8. Lactalis 13.9. Starbucks 13.10. Nestle LIST NOT EXHAUSTIVE 14. Appendix 14.1. About Us and Services 14.2. Contact Us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(飲料)の最新刊レポートDataM Intelligence社の飲料分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(tea)の最新刊レポートよくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|