世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

世界の炭酸飲料市場 - 2023-2030


Global Carbonated Ready-to-Drink Tea Market - 2023-2030

市場概要 世界の炭酸レディートゥドリンクティー市場規模は2022年にYY百万米ドルに達し、2030年にはYY百万米ドルに達し、有利な成長が予測される。予測期間中(2023-2030年)のCAGRは8%で成長している。 炭酸飲... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2023年10月16日 US$4,350
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
195 英語

 

サマリー

市場概要
世界の炭酸レディートゥドリンクティー市場規模は2022年にYY百万米ドルに達し、2030年にはYY百万米ドルに達し、有利な成長が予測される。予測期間中(2023-2030年)のCAGRは8%で成長している。
炭酸飲料は、お茶と炭酸水の混合物である。炭酸水には二酸化炭素が溶け込んでいる。炭酸入りレディ・トゥ・ドリンク・ティー市場は近年著しい成長を遂げており、今後数年間で大きく拡大すると予想される。新製品開発への投資が多いことも、予測期間の市場成長を後押ししている。
市場ダイナミクス
若年層からのエナジードリンク需要の高まり
若い消費者をターゲットにした積極的なマーケティング活動により、エナジードリンクは若者の間で非常に人気が高まっている。さらに、エナジードリンクの広告では、エナジードリンクは精神を活性化し、身体をよみがえらせ、パフォーマンスとスタミナを向上させる飲料として表現されている。
企業は、すでにあるアイデアやコンセプトを使って、市場のギャップ分析やブランド・イメージの開発に、より多くの資金を費やしている。大手企業はまた、商品の売上を伸ばすために必要な、最先端のマーケティング戦略や広告戦略を実施している。
パッケージ食品の消費の増加が酵母エキスの需要を押し上げると予想される
現代の多忙なライフスタイルと経済発展による所得の増加は、消費者の食生活の嗜好を変化させている。便利ですぐに飲めるパック飲料の需要が増加している。
炭酸入りのレディ・トゥ・ドリンク茶の世界的な消費の増加は、予測期間中の市場成長を押し上げると予想される。消費者は健康的ですぐに飲める製品を求めており、これが予測期間の市場成長を後押しする。
COVID-19インパクト分析
COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオに加え、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需要と供給のシフト)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業を活性化させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。
セグメント分析
世界の炭酸レディ・トゥ・ドリンク茶市場は、製品タイプ、包装タイプ、原料、流通チャネル、地域によって区分される。
炭酸レディ・トゥ・ドリンク茶の風味を高める酵母エキスの需要増加
酵母エキスは、細胞壁を包むことなく酵母細胞の内容物を含んでいる。酵母エキスは、炭酸レディ・トゥ・ドリンク・ティーのような幅広いパッケージ食品に香ばしさやうま味を生み出す。酵母エキスは、酵母の発酵、破壊、分離を経て調製される。
食品や飲料の分野では、酵母エキスは強力な風味増強剤として広く利用されている。これは、優れたタンパク質とグルコースを含むパン酵母の食品グレード品種であるサッカロマイセス・セレビシエから作られる。
タンパク質は酵母の酵素によって分解され、アミノ酸、風味ペプチド、多糖類など、さまざまな風味成分を作り出します。完全に天然で、遺伝子組み換え原料は一切使用していない。製品の風味を高めるために酵母エキスに対するメーカーの需要が増加していることが、予測期間における同分野の成長を後押ししている。
地理的分析
アジア太平洋地域における主要プレーヤーの存在感と製品需要の増加
アジア太平洋地域における炭酸入りレディ・トゥ・ドリンク・ティーの需要の高まりは、メーカーがこれらの地域で事業を拡大する機会を生み出している。同地域には多くのメーカーやサプライヤーが存在し、力強い経済成長によって工業生産が増加しているため、炭酸レディ・トゥ・ドリンク茶の需要が高まっている。
インドと中国が最大の市場シェアを占めているのは、健康的なエナジードリンクの消費に対する消費者の意識の高まりによるものである。Varun Beverages Limitedはこの地域の主要プレイヤーのひとつで、幅広い種類の炭酸飲料と非炭酸飲料を製造・販売している。
消費者は、より多くの製品を手に入れた結果、より実験的になり、メーカーは特に炭酸飲料の分野で革新的な製品を開発する必要に迫られている。多くの多国籍食品・飲料企業が、現地の嗜好に合った新製品を生み出している。これらの要因は、予測期間における地域の成長を後押しする。
競争状況
世界の主要企業には、Talking Rain、Sunny Delight Beverages Co.、TeaZazz、PepsiCo、Suja Juice、Unilever、Coca-Cola、Lactalis、Starbucks、Nestleが含まれる。
レポートを購入する理由
- 世界の炭酸レディ・トゥ・ドリンクティー市場を製品、用途、地域別に細分化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 炭酸レディートゥドリンクティー市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査後の包括的な分析で構成されています。
- 全主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。
世界の炭酸レディ・トゥ・ドリンク茶市場レポートは、約71の表、65の図、195ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

ページTOPに戻る


目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product type
3.2. Snippet by Packaging Type
3.3. Snippet by Ingredients
3.4. Snippet by Distribution Channel
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. The growing demand from the young population for the energy drinks
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High Cost of the Products
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Before COVID-19 Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Scenario
6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Products Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Products Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Products Type
7.2. Energy Drinks*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Recreational Drinks
7.4. Others
8. By Ingredients
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredients
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Ingredients
8.2. Starter Cultures*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Yeast Extract
9. By Packaging
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Packaging
9.2. Metal Tin*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Plastic Bottle
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
10.2. Convenience Stores*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Supermarkets
10.4. Online Stores
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Products Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredients
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. The U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Products Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredients
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Russia
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Products Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredients
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Products Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredients
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Products Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredients
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Talking Rain*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. Sunny Delight Beverages Co.
13.3. TeaZazz
13.4. PepsiCo
13.5. Suja Juice
13.6. Unilever
13.7. Coca-Cola
13.8. Lactalis
13.9. Starbucks
13.10. Nestle
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Market Overview
The Global Carbonated Ready-to-drink Tea Market size reached US$ YY million in 2022 and is projected to witness lucrative growth by reaching up to US$ YY million by 2030. The market is growing at a CAGR of 8% during the forecast period (2023-2030).
Carbonated ready-to-drink tea is a mixture of tea and carbonated water. It contains dissolved carbon dioxide in carbonated water. The market for carbonated ready-to-drink tea has experienced significant growth in recent years and is anticipated to expand significantly over the coming years. High investment in new product development also helps to boost market growth in the forecast period.
Market Dynamics
The Growing Demand from Young Population for the Energy Drinks
Due to aggressive marketing efforts that target young consumers, energy drinks are becoming extremely popular among youth. Additionally, advertisements for energy drinks represent them as beverages that energize the mind, revive the body and improve performance and stamina.
Companies are spending more money on market gap analysis and brand image development using already-existing ideas and concepts. Major players are also implementing the most advanced marketing and advertising strategies required to boost sales of their goods.
Increasing Consumption of Packaged Foods is Expected to Boost the Demand for Yeast Extract
Hectic modern lifestyles and increased incomes from economic development are changing consumer dietary preferences. There is an increasing demand for convenient and ready-to-drink packaged drinks.
The increasing global consumption of carbonated ready-to-drink tea is expected to boost market growth in the forecast period. Consumers are looking for healthy and ready-to-drink options of products that help to boost market growth in the forecast period.
COVID-19 Impact Analysis
The COVID-19 Analysis includes Pre-COVID Scenario, COVID Scenario and Post-COVID Scenario along with Pricing Dynamics (Including pricing change during and post-pandemic comparing it with pre-COVID scenarios), Demand-Supply Spectrum (Shift in demand and supply owing to trading restrictions, lockdown and subsequent issues), Government Initiatives (Initiatives to revive market, sector or Industry by Government Bodies) and Manufacturers Strategic Initiatives (What manufacturers did to mitigate the COVID issues will be covered here).
Segment Analysis
The global carbonated ready-to-drink tea market is segmented based on product type, packaging type, ingredients, and distribution channel and region.
Increase in the Demand of Yeast Extract to Increase Flavor of the Carbonated Ready-to-drink Tea
Yeast extract contains yeast cell contents without the enveloping cell wall. Yeast extracts create savory and umami flavors in a wide range of packaged food items such as carbonated ready-to-drink tea. Yeast extract is prepared through fermentation, disruption and separation of yeast.
In the food and beverages business, yeast extract has been widely utilized as a potent flavor enhancer. It is made from Saccharomyces cerevisiae, a food-grade variety of baker's yeast that contains superior protein and glucose.
The proteins are then broken down by yeast enzymes, creating a variety of flavoring components like amino acids, flavor peptides, polysaccharides, etc. It is completely natural and free of any genetically engineered ingredients. An increase in the manufacturer’s demand for yeast extract to increase the flavor of the product helps to boost segment growth in the forecast period.
Geographical Analysis
The Strong Presence of Major Players and Increased Demand for the Product in Asia Pacific
The growing demand for carbonated ready-to-drink tea in Asia-Pacific creates opportunities for manufacturers to expand their operations in these regions. The region has many manufacturers and suppliers and its strong economic growth has led to increased industrial production, thereby boosting the demand for carbonated ready-to-drink tea.
India and China accounted largest market share due to the increase in consumers’ awareness about the consumption of healthy energy drinks. Varun Beverages Limited is one of the major key players in the region which produces and distributes a wide range of carbonated soft drinks, as well as a large selection of non-carbonated beverages.
Consumers have become more experimental as a result of more products, which has forced manufacturers to develop innovative products, particularly in the carbonated beverage area. Many multinational food and beverage companies are creating new products suitable for local tastes. These factors help to boost regional growth in the forecast period.
Competitive Landscape
The major global players include Talking Rain, Sunny Delight Beverages Co., TeaZazz, PepsiCo, Suja Juice, Unilever, Coca-Cola, Lactalis, Starbucks, Nestle.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global carbonated ready-to-drink tea market segmentation based on product, application and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of carbonated ready-to-drink tea market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The Global Carbonated Ready-to-drink Tea Market Report Would Provide Approximately 71 Tables, 65 Figures and 195 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product type
3.2. Snippet by Packaging Type
3.3. Snippet by Ingredients
3.4. Snippet by Distribution Channel
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. The growing demand from the young population for the energy drinks
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High Cost of the Products
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Forces Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Before COVID-19 Scenario
6.1.2. Present COVID-19 Scenario
6.1.3. Post COVID-19 or Future Scenario
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Products Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Products Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Products Type
7.2. Energy Drinks*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Recreational Drinks
7.4. Others
8. By Ingredients
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredients
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Ingredients
8.2. Starter Cultures*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Yeast Extract
9. By Packaging
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Packaging
9.2. Metal Tin*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Plastic Bottle
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
10.2. Convenience Stores*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Supermarkets
10.4. Online Stores
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Products Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredients
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. The U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Products Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredients
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Russia
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Products Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredients
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Products Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredients
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Products Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Packaging Type
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredients
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Talking Rain*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. Sunny Delight Beverages Co.
13.3. TeaZazz
13.4. PepsiCo
13.5. Suja Juice
13.6. Unilever
13.7. Coca-Cola
13.8. Lactalis
13.9. Starbucks
13.10. Nestle
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る