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台湾のお茶


Tea in Taiwan

かつて紅茶は主に年配の世代が飲む飲料として認識されていたが、2024年には革新的な製品開発によってその魅力が一変した。バラの香りのウーロン茶や菊の香りの紅茶など、伝統的な紅茶に花の要素を取り入れること... もっと見る

 

 

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Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2024年11月25日 US$1,075
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サマリー

かつて紅茶は主に年配の世代が飲む飲料として認識されていたが、2024年には革新的な製品開発によってその魅力が一変した。バラの香りのウーロン茶や菊の香りの紅茶など、伝統的な紅茶に花の要素を取り入れることで、若々しいパッケージデザインと相まって、Z世代やミレニアル世代の消費者の間で紅茶の人気が高まっている。

Euromonitor Internationalの調査レポート「台湾の紅茶」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2019年から2023年の最新の小売販売データを提供し、成長を促進する分野を特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要要因(法律、流通、価格問題など)の戦略的分析を提供しています。2028年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。

対象製品紅茶, フルーツ/ハーブティー, 緑茶, インスタントティー, その他のお茶.

データカバレッジ:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

このレポートを購入する理由
* 紅茶市場の詳細な把握
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する;
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Tea in Taiwan
Euromonitor International
November 2024

List Of Contents And Tables

TEA IN TAIWAN
KEY DATA FINDINGS
2024 DEVELOPMENTS
Growth for fruit/herbal teas aligns with rising interest in health and wellness
Health benefits of traditional teas increase the appeal and drive sales in 2024 
Competitors implement strong marketing activities to cut through on the landscape
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Interest in health and wellness drives premiumisation and shapes innovation
Tea inspections become increasingly stringent across the forecast period
Sustainability becomes integrated into product and packaging design for tea
CATEGORY DATA
Table 1 Retail Sales of Tea by Category: Volume 2019-2024
Table 2 Retail Sales of Tea by Category: Value 2019-2024
Table 3 Retail Sales of Tea by Category: % Volume Growth 2019-2024
Table 4 Retail Sales of Tea by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 5 NBO Company Shares of Tea: % Retail Value 2020-2024
Table 6 LBN Brand Shares of Tea: % Retail Value 2021-2024
Table 7 Forecast Retail Sales of Tea by Category: Volume 2024-2029
Table 8 Forecast Retail Sales of Tea by Category: Value 2024-2029
Table 9 Forecast Retail Sales of Tea by Category: % Volume Growth 2024-2029
Table 10 Forecast Retail Sales of Tea by Category: % Value Growth 2024-2029
HOT DRINKS IN TAIWAN
EXECUTIVE SUMMARY
Hot drinks in 2024: The big picture
2024 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
Foodservice vs retail split
What next for hot drinks?
MARKET DATA
Table 11 Sales of Hot Drinks by Retail vs Foodservice: % Volume Breakdown 2019-2024
Table 12 Sales of Hot Drinks by Retail vs Foodservice: % Volume Growth 2019-2024
Table 13 Retail Sales of Hot Drinks by Category: Volume 2019-2024
Table 14 Retail Sales of Hot Drinks by Category: Value 2019-2024
Table 15 Retail Sales of Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2019-2024
Table 16 Retail Sales of Hot Drinks by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 17 Foodservice Sales of Hot Drinks by Category: Volume 2019-2024
Table 18 Foodservice Sales of Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2019-2024
Table 19 Total Sales of Hot Drinks by Category: Total Volume 2019-2024
Table 20 Total Sales of Hot Drinks by Category: % Total Volume Growth 2019-2024
Table 21 NBO Company Shares of Hot Drinks: % Retail Value 2020-2024
Table 22 LBN Brand Shares of Hot Drinks: % Retail Value 2021-2024
Table 23 Penetration of Private Label in Hot Drinks by Category: % Retail Value 2019-2024
Table 24 Retail Distribution of Hot Drinks by Format: % Volume 2019-2024
Table 25 Retail Distribution of Hot Drinks by Format and Category: % Volume 2024
Table 26 Forecast Sales of Hot Drinks by Retail vs Foodservice: % Volume Breakdown 2024-2029
Table 27 Forecast Sales of Hot Drinks by Retail vs Foodservice: % Volume Growth 2024-2029
Table 28 Forecast Retail Sales of Hot Drinks by Category: Volume 2024-2029
Table 29 Forecast Retail Sales of Hot Drinks by Category: Value 2024-2029
Table 30 Forecast Retail Sales of Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2024-2029
Table 31 Forecast Retail Sales of Hot Drinks by Category: % Value Growth 2024-2029
Table 32 Forecast Foodservice Sales of Hot Drinks by Category: Volume 2024-2029
Table 33 Forecast Foodservice Sales of Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2024-2029
Table 34 Forecast Total Sales of Hot Drinks by Category: Total Volume 2024-2029
Table 35 Forecast Total Sales of Hot Drinks by Category: % Total Volume Growth 2024-2029
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

While tea was once perceived as a beverage primarily consumed by older generations, innovative product development has transformed its appeal in 2024. Incorporating floral elements into traditional teas, such as rose-infused oolong tea and chrysanthemum-infused black tea, coupled with youthful packaging designs, has boosted tea's popularity among Generation Z and millennial consumers.

Euromonitor International's Tea in Taiwan report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2019-2023, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they legislative, distribution or pricing issues. Forecasts to 2028 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Black Tea, Fruit/Herbal Tea, Green Tea, Instant Tea, Other Tea.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Tea market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Tea in Taiwan
Euromonitor International
November 2024

List Of Contents And Tables

TEA IN TAIWAN
KEY DATA FINDINGS
2024 DEVELOPMENTS
Growth for fruit/herbal teas aligns with rising interest in health and wellness
Health benefits of traditional teas increase the appeal and drive sales in 2024 
Competitors implement strong marketing activities to cut through on the landscape
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Interest in health and wellness drives premiumisation and shapes innovation
Tea inspections become increasingly stringent across the forecast period
Sustainability becomes integrated into product and packaging design for tea
CATEGORY DATA
Table 1 Retail Sales of Tea by Category: Volume 2019-2024
Table 2 Retail Sales of Tea by Category: Value 2019-2024
Table 3 Retail Sales of Tea by Category: % Volume Growth 2019-2024
Table 4 Retail Sales of Tea by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 5 NBO Company Shares of Tea: % Retail Value 2020-2024
Table 6 LBN Brand Shares of Tea: % Retail Value 2021-2024
Table 7 Forecast Retail Sales of Tea by Category: Volume 2024-2029
Table 8 Forecast Retail Sales of Tea by Category: Value 2024-2029
Table 9 Forecast Retail Sales of Tea by Category: % Volume Growth 2024-2029
Table 10 Forecast Retail Sales of Tea by Category: % Value Growth 2024-2029
HOT DRINKS IN TAIWAN
EXECUTIVE SUMMARY
Hot drinks in 2024: The big picture
2024 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
Foodservice vs retail split
What next for hot drinks?
MARKET DATA
Table 11 Sales of Hot Drinks by Retail vs Foodservice: % Volume Breakdown 2019-2024
Table 12 Sales of Hot Drinks by Retail vs Foodservice: % Volume Growth 2019-2024
Table 13 Retail Sales of Hot Drinks by Category: Volume 2019-2024
Table 14 Retail Sales of Hot Drinks by Category: Value 2019-2024
Table 15 Retail Sales of Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2019-2024
Table 16 Retail Sales of Hot Drinks by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 17 Foodservice Sales of Hot Drinks by Category: Volume 2019-2024
Table 18 Foodservice Sales of Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2019-2024
Table 19 Total Sales of Hot Drinks by Category: Total Volume 2019-2024
Table 20 Total Sales of Hot Drinks by Category: % Total Volume Growth 2019-2024
Table 21 NBO Company Shares of Hot Drinks: % Retail Value 2020-2024
Table 22 LBN Brand Shares of Hot Drinks: % Retail Value 2021-2024
Table 23 Penetration of Private Label in Hot Drinks by Category: % Retail Value 2019-2024
Table 24 Retail Distribution of Hot Drinks by Format: % Volume 2019-2024
Table 25 Retail Distribution of Hot Drinks by Format and Category: % Volume 2024
Table 26 Forecast Sales of Hot Drinks by Retail vs Foodservice: % Volume Breakdown 2024-2029
Table 27 Forecast Sales of Hot Drinks by Retail vs Foodservice: % Volume Growth 2024-2029
Table 28 Forecast Retail Sales of Hot Drinks by Category: Volume 2024-2029
Table 29 Forecast Retail Sales of Hot Drinks by Category: Value 2024-2029
Table 30 Forecast Retail Sales of Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2024-2029
Table 31 Forecast Retail Sales of Hot Drinks by Category: % Value Growth 2024-2029
Table 32 Forecast Foodservice Sales of Hot Drinks by Category: Volume 2024-2029
Table 33 Forecast Foodservice Sales of Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2024-2029
Table 34 Forecast Total Sales of Hot Drinks by Category: Total Volume 2024-2029
Table 35 Forecast Total Sales of Hot Drinks by Category: % Total Volume Growth 2024-2029
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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