美容ドリンクの世界市場 - 2023-2030Global Beauty Drinks Market - 2023-2030 市場概要 ビューティードリンクの世界市場規模は、2022年に1,3296億米ドルと評価され、2030年には3,0987億米ドルに達し、有利な成長が予測されている。予測期間2023-2030年の年平均成長率は11.4%である。 美容... もっと見る
サマリー市場概要ビューティードリンクの世界市場規模は、2022年に1,3296億米ドルと評価され、2030年には3,0987億米ドルに達し、有利な成長が予測されている。予測期間2023-2030年の年平均成長率は11.4%である。 美容飲料市場は、機能性飲料業界の中でも急成長している分野である。美容飲料とは、コラーゲン、抗酸化物質、ビタミン、ミネラルなどの成分を含む飲料のことで、肌の健康と見た目の改善を謳ったものである。天然素材やオーガニックの美容製品に対する需要の高まりや、皮膚の健康の重要性に対する意識の高まりが、美容ドリンク市場の成長を促す主な要因となっている。 市場ダイナミクス 汚染による早期老化が美容ドリンク業界を牽引 汚染は、肌の自然バリアを損傷し、酸化ストレス、炎症、コラーゲン破壊につながるフリーラジカルの産生を増加させることで、早期老化を引き起こす可能性がある。さらに、Journal of Investigative Dermatology誌に掲載された研究によると、大気汚染にさらされると肌の老化が10%早まることがわかり、美容ドリンクを含むアンチエイジング製品の需要が高まっている。その結果、消費者は健康な肌をサポートし、老化の兆候を抑え、環境ストレスから保護すると主張する成分を含む美容ドリンクにますます注目している。 美容製品への支出レベルの増加が美容ドリンク市場に顕著な機会をもたらす 美容製品への支出は近年増加しており、今後もさらに増加すると予想されている。調査によると、平均的なアメリカ人女性が美容整形に費やした金額は1,120ドルであるのに対し、平均的な男性が費やした金額はわずか159ドルである。2021年の調査によると、日常的に外見にお金をかける女性は年間平均3,756ドル(月313ドル)を費やしており、これは生涯(18~78歳)を通して225,360ドルに上る。運動不足、アルコールの多飲、喫煙が早期老化を招き、美容ドリンクの需要を押し上げている。 COVID-19影響分析 COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオに加え、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需給の変化)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、業界を活性化させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行った取り組み)が含まれる。 セグメント分析 世界の美容ドリンク市場は、成分タイプ、流通チャネル、地域によって区分される。 抗酸化成分が美容ドリンク市場で第2位のシェアを占める 抗酸化成分は美容ドリンクの人気成分であり、美容ドリンク市場で第2位のシェアを占めている。抗酸化成分は、早期老化やその他の肌問題の原因となるフリーラジカルによるダメージから肌を守るのに役立つことが知られている。さらに、Journal of Clinical and Aesthetic Dermatology誌に掲載された研究では、抗酸化物質が豊富な飲料を摂取することで、肌の健康を改善し、老化の兆候を抑えることができることがわかった。 地理的分析 北米は美容飲料の急成長市場 北米は、美容製品への支出レベルの増加とライフスタイルの変化により、市場シェア第2位となっている。この地域には、美容ドリンクを含む健康・ウェルネス製品に高い関心を持つ消費者層が多い。グルーポンの健康・美容・ウェルネス担当副社長兼GMのシルヴィア・マルティンチェヴィッチは、米国の美容市場は、化粧品、ヘア&サロン製品、美容ドリンクを含めて1000億ドル以上の規模があると説明した。さらに、北米における美容ドリンクの人気は、同地域の美容・パーソナルケア産業の先進性に起因している。 競争状況 主なグローバルプレーヤーは、My Beauty & GO、Bella Berry、Sappe Public Company Limited、Skinade、Big Quark LLC、THE COCA-COLA COMPANY、Nestle S.A.、DyDo DRIN CO、Vital Protiens LLC、株式会社資生堂などである。 レポートを購入する理由 - 世界の美容ドリンク市場を成分タイプや流通チャネルに基づいて細分化し、主要な商業資産やプレイヤーを理解する。 - トレンドと共同開発の分析による商機の特定 - 美容ドリンク市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したエクセルデータシート。 - 徹底的な定性インタビューと綿密な調査による包括的な分析。 - 主要企業の主要製品で構成された製品マッピングをエクセルで提供。 世界の美容ドリンク市場レポートは、約53の表、50の図と200ページを提供します。 対象読者 - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 調査専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Ingredients Type 3.2. Snippet by Distribution Channel 3.3. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Changing lifestyles of the consumers 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. High prices associated with beauty drink 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. Increasing expenditure levels on beauty products 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Before COVID-19 Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Scenario 6.1.3. PostCOVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Ingredient Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient Type 7.2. Market Attractiveness Index, By Ingredient Type 7.3. Collagen* 7.3.1. Introduction 7.3.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.4. Bioactive Ingredients 7.5. Vitamins 7.6. Minerals 7.7. Antioxidants 8. By Distribution Channel 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 8.2. Drug Stores and Pharmacies* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Beauty Specialty Stores 8.4. Online Sales 8.5. Others 9. By Region 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 9.2. North America 9.2.1. Introduction 9.2.2. Key Region-Specific Dynamics 9.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient Type 9.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 9.2.5.1. The U.S. 9.2.5.2. Canada 9.2.5.3. Mexico 9.3. Europe 9.3.1. Introduction 9.3.2. Key Region-Specific Dynamics 9.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient Type 9.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 9.3.5.1. Germany 9.3.5.2. The UK 9.3.5.3. France 9.3.5.4. Italy 9.3.5.5. Spain 9.3.5.6. Rest of Europe 9.4. South America 9.4.1. Introduction 9.4.2. Key Region-Specific Dynamics 9.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient Type 9.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 9.4.5.1. Brazil 9.4.5.2. Argentina 9.4.5.3. Rest of South America 9.5. Asia-Pacific 9.5.1. Introduction 9.5.2. Key Region-Specific Dynamics 9.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient Type 9.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 9.5.5.1. China 9.5.5.2. India 9.5.5.3. Japan 9.5.5.4. Australia 9.5.5.5. Rest of Asia-Pacific 9.6. Middle East and Africa 9.6.1. Introduction 9.6.2. Key Region-Specific Dynamics 9.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient Type 9.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10. Competitive Landscape 10.1. Competitive Scenario 10.2. Market Positioning/Share Analysis 10.3. Mergers and Acquisitions Analysis 11. Company Profiles 11.1. My Beauty & GO* 11.1.1. Company Overview 11.1.2. Product Portfolio and Description 11.1.3. Financial Overview 11.1.4. Key Developments 11.2. Bella Berry 11.3. Sappe Public Company Limited 11.4. Skinade 11.5. Big Quark LLC 11.6. THE COCA-COLA COMPANY 11.7. Nestle S.A. 11.8. DyDo DRIN CO 11.9. Vital Protiens LLC 11.10. Shiseido Co Ltd. LIST NOT EXHAUSTIVE 12. Appendix 12.1. About Us and Services 12.2. Contact Us
SummaryMarket Overview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Ingredients Type 3.2. Snippet by Distribution Channel 3.3. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Changing lifestyles of the consumers 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. High prices associated with beauty drink 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. Increasing expenditure levels on beauty products 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Forces Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Before COVID-19 Scenario 6.1.2. Present COVID-19 Scenario 6.1.3. PostCOVID-19 or Future Scenario 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Ingredient Type 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient Type 7.2. Market Attractiveness Index, By Ingredient Type 7.3. Collagen* 7.3.1. Introduction 7.3.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.4. Bioactive Ingredients 7.5. Vitamins 7.6. Minerals 7.7. Antioxidants 8. By Distribution Channel 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel 8.2. Drug Stores and Pharmacies* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Beauty Specialty Stores 8.4. Online Sales 8.5. Others 9. By Region 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 9.2. North America 9.2.1. Introduction 9.2.2. Key Region-Specific Dynamics 9.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient Type 9.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 9.2.5.1. The U.S. 9.2.5.2. Canada 9.2.5.3. Mexico 9.3. Europe 9.3.1. Introduction 9.3.2. Key Region-Specific Dynamics 9.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient Type 9.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 9.3.5.1. Germany 9.3.5.2. The UK 9.3.5.3. France 9.3.5.4. Italy 9.3.5.5. Spain 9.3.5.6. Rest of Europe 9.4. South America 9.4.1. Introduction 9.4.2. Key Region-Specific Dynamics 9.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient Type 9.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 9.4.5.1. Brazil 9.4.5.2. Argentina 9.4.5.3. Rest of South America 9.5. Asia-Pacific 9.5.1. Introduction 9.5.2. Key Region-Specific Dynamics 9.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient Type 9.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 9.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 9.5.5.1. China 9.5.5.2. India 9.5.5.3. Japan 9.5.5.4. Australia 9.5.5.5. Rest of Asia-Pacific 9.6. Middle East and Africa 9.6.1. Introduction 9.6.2. Key Region-Specific Dynamics 9.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredient Type 9.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel 10. Competitive Landscape 10.1. Competitive Scenario 10.2. Market Positioning/Share Analysis 10.3. Mergers and Acquisitions Analysis 11. Company Profiles 11.1. My Beauty & GO* 11.1.1. Company Overview 11.1.2. Product Portfolio and Description 11.1.3. Financial Overview 11.1.4. Key Developments 11.2. Bella Berry 11.3. Sappe Public Company Limited 11.4. Skinade 11.5. Big Quark LLC 11.6. THE COCA-COLA COMPANY 11.7. Nestle S.A. 11.8. DyDo DRIN CO 11.9. Vital Protiens LLC 11.10. Shiseido Co Ltd. LIST NOT EXHAUSTIVE 12. Appendix 12.1. About Us and Services 12.2. Contact Us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(サービス業)の最新刊レポートDataM Intelligence社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(beauty)の最新刊レポート
よくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|