世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

フルーツパウダーの市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Fruit Powder Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

フルーツパウダーの世界市場は、2021年に180億7000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には239億3千万米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間にCAGR4.50%を示すと予測しています。COV... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
アイマークサービス
2022年3月15日 US$2,499
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
145 英語

 

サマリー

フルーツパウダーの世界市場は、2021年に180億7000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には239億3千万米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間にCAGR4.50%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

フルーツパウダーは、果実を乾燥または微粉砕して得られる、栄養素や風味を保持した未果肉の脱水食品である。デザート、料理、カレー、ペストリー、スープ、マリネなどの人工調味料として広く使用されています。また、食物繊維と水分を多く含むため、便秘を防ぎ、健康な消化管を保つことができるため、肉軟化剤として採用されることもあります。最近では、食物繊維、ビタミン、植物性栄養素などの栄養価を高めるために、野菜パウダーとともに栄養補助食品の製造に利用されています。

フルーツパウダーの市場動向
ライフスタイルの変化と、栄養価の高い便利な食品への消費者志向の高まりが、市場成長を促す主な要因の一つとなっています。また、健康志向の高まりや栄養補助食品、プロバイオティクスサプリメント、食物繊維の需要の高まりが、フルーツパウダーの売上を押し上げています。さらに、世界的な菜食主義者の増加により、ビタミン、ミネラル、抗酸化物質を多く含むフルーツパウダーベースの健康飲料や、必須栄養素を含むフルーツ風味の乳児用粉ミルクの人気も高まっています。さらに、予防医療に対する消費者の意識の高まりが、機能性食品および飲料における強化フルーツパウダーの採用を後押ししています。さらに、パウダー状の果実エキスは、新しく健康な細胞の成長を促進し、水分を補給して乾燥の不快感を和らげ、紫外線(UV)の過酷な影響から保護し、肌の弾力性を向上させる作用があるとされています。また、赤みや炎症、色素沈着、老化の兆候を抑える効果もあるため、オーガニック化粧品やパーソナルケア製品のトレンドは、フルーツパウダーの天然製品への使用にプラスの影響を与えています。

主な市場細分化。
IMARC Groupは、世界のフルーツパウダー市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、果物の種類、技術、流通チャネル、用途に基づき市場を分類しています。

果実の種類別内訳。

ブドウ
りんご
マンゴー
バナナ
ベリー類
その他

技術別構成比

フリーズドライ
スプレードライ
真空乾燥
ドラム乾燥

流通チャネル別構成比。

B to B
ビジネス・トゥ・コンシューマー
スーパーマーケットおよびハイパーマーケット
食品・飲料専門店
コンビニエンスストア
オンラインストア
その他

アプリケーション別構成比

ベーカリー
菓子類
スナック菓子・RTE製品
乳製品
飲料
スープ・ソース
その他

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合の状況。
業界の競争環境についても、Aarkay Food Products Ltd., Döhler Group SE, Drytech Processes (I) Pvt Ltd., European Freeze Dry, FutureCeuticals Inc.(R. J. Van Drunen & Sons Inc.), Iprona SpA, Kanegrade Ltd., Nutradry Pty Ltd, Paradise Fruits Solutions GmbH & Co.KG、Saipro Biotech Private Limited、The Green Labs LLC、Watershed Foods LLC。本レポートで回答した主な質問
フルーツパウダーの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19は世界のフルーツパウダー市場にどのような影響を与えたか?
主要な地域市場は?
果物の種類に基づく市場の内訳は?
技術に基づく市場の内訳は?
流通チャネルに基づく市場の内訳は?
用途別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
フルーツパウダーの世界市場の構造および主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

ページTOPに戻る


目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Fruit Powder Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Fruit Type
6.1 Grape
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Apple
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Mango
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Banana
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Berries
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
6.6 Others
6.6.1 Market Trends
6.6.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Technology
7.1 Freeze Dried
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Spray Dried
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Vacuum Dried
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Drum Dried
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Business to Business
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Business to Consumer
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Key Segments
8.2.2.1 Supermarkets and Hypermarkets
8.2.2.2 Food and Drink Specialty Stores
8.2.2.3 Convenience Stores
8.2.2.4 Online Stores
8.2.2.5 Others
8.2.3 Market Forecast
9 Market Breakup by Application
9.1 Bakery
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Confectionery
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Snacks and RTE Products
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Dairy
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Beverages
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
9.6 Soups and Sauces
9.6.1 Market Trends
9.6.2 Market Forecast
9.7 Others
9.7.1 Market Trends
9.7.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Aarkay Food Products Ltd.
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.2 Döhler Group SE
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.3 Drytech Processes (I) Pvt Ltd
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.4 European Freeze Dry
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.5 FutureCeuticals Inc. (R. J. Van Drunen & Sons Inc.)
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.6 Iprona SpA
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.7 Kanegrade Ltd.
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.8 Nutradry Pty Ltd
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.9 Paradise Fruits Solutions GmbH & Co. KG
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.10 Saipro Biotech Private Limited
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.11 The Green Labs LLC
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.12 Watershed Foods LLC
15.3.12.1 Company Overview
15.3.12.2 Product Portfolio

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global fruit powder market reached a value of US$ 18.07 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 23.93 Billion by 2027 exhibiting a CAGR of 4.50% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor.

Fruit powder is a dehydrated form of unripped fruits derived from dried or finely-ground fruits to retain their nutrients and flavors. It is widely used as artificial flavorings in desserts, dishes, curries, pastries, soups, and marinades. It can also be employed as a meat tenderizer as it contains high levels of fiber and water content that help prevent constipation and keep a healthy digestive tract. Nowadays, it is utilized in the production of nutraceuticals supplements along with vegetable powders to enhance their nutritional benefits, such as fiber, vitamins, and phytonutrients.

Fruit Powder Market Trends:
Changing lifestyle patterns, in confluence with the increasing consumer inclination towards convenient food products with high nutritional content, represent one of the major factors impelling the market growth. Moreover, the rising health consciousness among individuals and the escalating demand for nutraceuticals, probiotic supplements, and dietary fibers are contributing to the overall sales of fruit powder. Additionally, due to the increasing vegan population worldwide, there is an increase in the popularity of fruit powder-based health drinks containing a high amount of vitamins, minerals, and antioxidants and fruit-flavored infant formula with essential nutrients. Furthermore, the growing consumer awareness about preventive healthcare is driving the adoption of fortified fruit powder in functional foods and beverages. Apart from this, powder fruit extracts promote the growth of new and healthier cells, hydrate and alleviate the discomforts of dryness, protect against the harsh effects of ultraviolet (UV) radiation, and enhance skin elasticity. As they also aid in reducing the redness, irritation, hyperpigmentation, and the early signs of aging, the emerging trend of organic cosmetics and personal care products is positively influencing the usage of fruit powder into natural product formulations.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global fruit powder market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on fruit type, technology, distribution channel and application.

Breakup by Fruit Type:

Grape
Apple
Mango
Banana
Berries
Others

Breakup by Technology:

Freeze Dried
Spray Dried
Vacuum Dried
Drum Dried

Breakup by Distribution Channel:

Business to Business
Business to Consumer
Supermarkets and Hypermarkets
Food and Drink Specialty Stores
Convenience Stores
Online Stores
Others

Breakup by Application:

Bakery
Confectionery
Snacks and RTE Products
Dairy
Beverages
Soups and Sauces
Others

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Aarkay Food Products Ltd., Döhler Group SE, Drytech Processes (I) Pvt Ltd, European Freeze Dry, FutureCeuticals Inc. (R. J. Van Drunen & Sons Inc.), Iprona SpA, Kanegrade Ltd., Nutradry Pty Ltd, Paradise Fruits Solutions GmbH & Co. KG, Saipro Biotech Private Limited, The Green Labs LLC and Watershed Foods LLC. Key Questions Answered in This Report:
How has the global fruit powder market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global fruit powder market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the fruit type?
What is the breakup of the market based on the technology?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What is the breakup of the market based on the application?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global fruit powder market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Fruit Powder Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Fruit Type
6.1 Grape
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Apple
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Mango
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Banana
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Berries
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
6.6 Others
6.6.1 Market Trends
6.6.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Technology
7.1 Freeze Dried
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Spray Dried
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Vacuum Dried
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Drum Dried
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Business to Business
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Business to Consumer
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Key Segments
8.2.2.1 Supermarkets and Hypermarkets
8.2.2.2 Food and Drink Specialty Stores
8.2.2.3 Convenience Stores
8.2.2.4 Online Stores
8.2.2.5 Others
8.2.3 Market Forecast
9 Market Breakup by Application
9.1 Bakery
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Confectionery
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Snacks and RTE Products
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Dairy
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Beverages
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
9.6 Soups and Sauces
9.6.1 Market Trends
9.6.2 Market Forecast
9.7 Others
9.7.1 Market Trends
9.7.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia-Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Aarkay Food Products Ltd.
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.2 Döhler Group SE
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.3 Drytech Processes (I) Pvt Ltd
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.4 European Freeze Dry
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.5 FutureCeuticals Inc. (R. J. Van Drunen & Sons Inc.)
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.6 Iprona SpA
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.7 Kanegrade Ltd.
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.8 Nutradry Pty Ltd
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.9 Paradise Fruits Solutions GmbH & Co. KG
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.10 Saipro Biotech Private Limited
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.11 The Green Labs LLC
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.12 Watershed Foods LLC
15.3.12.1 Company Overview
15.3.12.2 Product Portfolio

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?


インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る