フルーツパウダーの市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Fruit Powder Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 フルーツパウダーの世界市場は、2021年に180億7000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には239億3千万米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間にCAGR4.50%を示すと予測しています。COV... もっと見る
サマリーフルーツパウダーの世界市場は、2021年に180億7000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には239億3千万米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間にCAGR4.50%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。フルーツパウダーは、果実を乾燥または微粉砕して得られる、栄養素や風味を保持した未果肉の脱水食品である。デザート、料理、カレー、ペストリー、スープ、マリネなどの人工調味料として広く使用されています。また、食物繊維と水分を多く含むため、便秘を防ぎ、健康な消化管を保つことができるため、肉軟化剤として採用されることもあります。最近では、食物繊維、ビタミン、植物性栄養素などの栄養価を高めるために、野菜パウダーとともに栄養補助食品の製造に利用されています。 フルーツパウダーの市場動向 ライフスタイルの変化と、栄養価の高い便利な食品への消費者志向の高まりが、市場成長を促す主な要因の一つとなっています。また、健康志向の高まりや栄養補助食品、プロバイオティクスサプリメント、食物繊維の需要の高まりが、フルーツパウダーの売上を押し上げています。さらに、世界的な菜食主義者の増加により、ビタミン、ミネラル、抗酸化物質を多く含むフルーツパウダーベースの健康飲料や、必須栄養素を含むフルーツ風味の乳児用粉ミルクの人気も高まっています。さらに、予防医療に対する消費者の意識の高まりが、機能性食品および飲料における強化フルーツパウダーの採用を後押ししています。さらに、パウダー状の果実エキスは、新しく健康な細胞の成長を促進し、水分を補給して乾燥の不快感を和らげ、紫外線(UV)の過酷な影響から保護し、肌の弾力性を向上させる作用があるとされています。また、赤みや炎症、色素沈着、老化の兆候を抑える効果もあるため、オーガニック化粧品やパーソナルケア製品のトレンドは、フルーツパウダーの天然製品への使用にプラスの影響を与えています。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、世界のフルーツパウダー市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、果物の種類、技術、流通チャネル、用途に基づき市場を分類しています。 果実の種類別内訳。 ブドウ りんご マンゴー バナナ ベリー類 その他 技術別構成比 フリーズドライ スプレードライ 真空乾燥 ドラム乾燥 流通チャネル別構成比。 B to B ビジネス・トゥ・コンシューマー スーパーマーケットおよびハイパーマーケット 食品・飲料専門店 コンビニエンスストア オンラインストア その他 アプリケーション別構成比 ベーカリー 菓子類 スナック菓子・RTE製品 乳製品 飲料 スープ・ソース その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境についても、Aarkay Food Products Ltd., Döhler Group SE, Drytech Processes (I) Pvt Ltd., European Freeze Dry, FutureCeuticals Inc.(R. J. Van Drunen & Sons Inc.), Iprona SpA, Kanegrade Ltd., Nutradry Pty Ltd, Paradise Fruits Solutions GmbH & Co.KG、Saipro Biotech Private Limited、The Green Labs LLC、Watershed Foods LLC。本レポートで回答した主な質問 フルーツパウダーの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界のフルーツパウダー市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域市場は? 果物の種類に基づく市場の内訳は? 技術に基づく市場の内訳は? 流通チャネルに基づく市場の内訳は? 用途別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? フルーツパウダーの世界市場の構造および主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Fruit Powder Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Fruit Type 6.1 Grape 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Apple 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Mango 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Banana 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Berries 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Others 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Technology 7.1 Freeze Dried 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Spray Dried 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Vacuum Dried 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Drum Dried 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Business to Business 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Business to Consumer 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Key Segments 8.2.2.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.2.2.2 Food and Drink Specialty Stores 8.2.2.3 Convenience Stores 8.2.2.4 Online Stores 8.2.2.5 Others 8.2.3 Market Forecast 9 Market Breakup by Application 9.1 Bakery 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Confectionery 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Snacks and RTE Products 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Dairy 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Beverages 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 9.6 Soups and Sauces 9.6.1 Market Trends 9.6.2 Market Forecast 9.7 Others 9.7.1 Market Trends 9.7.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Aarkay Food Products Ltd. 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Döhler Group SE 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Drytech Processes (I) Pvt Ltd 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 European Freeze Dry 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 FutureCeuticals Inc. (R. J. Van Drunen & Sons Inc.) 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Iprona SpA 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Kanegrade Ltd. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 Nutradry Pty Ltd 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 Paradise Fruits Solutions GmbH & Co. KG 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Saipro Biotech Private Limited 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 The Green Labs LLC 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.12 Watershed Foods LLC 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio
SummaryThe global fruit powder market reached a value of US$ 18.07 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 23.93 Billion by 2027 exhibiting a CAGR of 4.50% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Fruit Powder Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Fruit Type 6.1 Grape 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Apple 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Mango 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Banana 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Berries 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Others 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Technology 7.1 Freeze Dried 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Spray Dried 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Vacuum Dried 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Drum Dried 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Business to Business 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Business to Consumer 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Key Segments 8.2.2.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.2.2.2 Food and Drink Specialty Stores 8.2.2.3 Convenience Stores 8.2.2.4 Online Stores 8.2.2.5 Others 8.2.3 Market Forecast 9 Market Breakup by Application 9.1 Bakery 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Confectionery 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Snacks and RTE Products 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Dairy 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Beverages 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 9.6 Soups and Sauces 9.6.1 Market Trends 9.6.2 Market Forecast 9.7 Others 9.7.1 Market Trends 9.7.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Aarkay Food Products Ltd. 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Döhler Group SE 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Drytech Processes (I) Pvt Ltd 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 European Freeze Dry 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 FutureCeuticals Inc. (R. J. Van Drunen & Sons Inc.) 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Iprona SpA 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Kanegrade Ltd. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 Nutradry Pty Ltd 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 Paradise Fruits Solutions GmbH & Co. KG 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Saipro Biotech Private Limited 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 The Green Labs LLC 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.12 Watershed Foods LLC 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(農産食品)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社の農産食品分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(fruit)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|