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食用豆の世界市場 - 2023-2030


Global Edible Beans Market - 2023-2030

概要 世界の食用豆市場は、2022年に169億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中にCAGR 3.1%で成長し、2030年には215億米ドルに達すると予測されている。 世界の食用豆市場は、長年にわたって著しい成長... もっと見る

 

 

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2023年11月1日 US$4,350
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サマリー

概要
世界の食用豆市場は、2022年に169億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中にCAGR 3.1%で成長し、2030年には215億米ドルに達すると予測されている。
世界の食用豆市場は、長年にわたって著しい成長と変貌を遂げてきた。食用豆は栄養価が高く、タンパク質、ビタミン、ミネラルを豊富に含んでいるため、消費者は様々な料理用途の主食用食材として大いに採用している。したがって、このような要因が世界の食用豆市場を牽引している。
さらに、需要が増加しているため、政府もいくつかのイニシアチブを取っている。例えば、2023 年 2 月、米国農務省は、様々 な食品栄養援助プログラムに配布するために缶詰と乾燥食用豆を購入した。このようなイニシアチブは市場の成長を高めるのに役立つ。
有機食用豆は世界の食用豆市場で最大のシェアを占めており、アジア太平洋地域は世界の豆生産量の 43.1%を占めているため、食用豆市場では依然として支配的な地域である。この地域の急速な都市化と工業化は、市場の成長を高めるのに役立つ。
ダイナミクス
食用豆製品に対する需要の高まり
例えば、米国農務省の報告書によれば、2023 年の乾燥食用豆の生産量は 2,530 万トンで、2022 年から 3%増加し、栽培面積は約 121 万エーカーと推定されている。したがって、このような高い生産率は市場成長の拡大に役立つ。
さらに、消費者は、植物性タンパク質、食物繊維、様々な必須栄養素の栄養源として、これらの食用豆を高く採 用している。また、消化器系の健康 維持、コレステロール値の低下、体重管理にも役立つ。したがって、このような要因は市場の成長を高めるのに役立つ。
消費者の健康意識の高まり
消費者の健康意識の高まりは、必須栄養素、ビタミン、ミネラル、タンパク質を幅広く含む食用豆 の普及率向上に大きく寄与する。食用豆は血糖値を安定させ、消化器官や心臓の健康維持に役立つ。したがって、このような要因は市場の成長を高めるのに役立つ。
さらに、有機豆製品を生産するために有機処理方法を採用する企業を促す、有機需要が増加傾向にある。例えば、Shiloh Farms 社は有機ネイビービーンズを生産しており、これは小ぶりで楕円形のクリーム色 の白い豆で、マイルドな風味が特徴である。タンパク質と食物繊維が豊富で、料理によく使われる。そのため、このような製品は普及率の向上に役立っている。
アレルギー反応
豆類に不耐性の人の中には、じんましん、皮膚反応、小児ぜんそく、鼻炎、胃痛や嘔吐などを引 き起こすことがある。そのため、消費者層が限定され、普及率にも影響する。したがって、アレルギー反応は市場成長の妨げとなる。
セグメント分析
世界の食用豆市場は、タイプ、カテゴリー、流通チャネル、用途、地域によって区分される。
栄養価の高い食品への需要の増加
世界の食用豆市場では、有機食用豆が最大のシェアを占めている。食用豆には必須栄養素がすべて含まれ、食物繊維が豊富で消化器系の健康増進に役立ち、血糖値の 低下にも役立つことから、消費者は食用豆を採用している。このような要因が、食用豆の採用率を高めている。
さらに、多くの製造企業は、より多くの消費者を惹きつけるために、革新的で高品質な製品の生産に力を注いでいる。例えば、Del Monte Foods, Inc.の S&W Organic pinto beans は、食物繊維 9g、炭水化物 20g、コレステロール 0mg、カロリー 110kcal、その他を含んでいる。したがって、このような製品は、採用率を高めるのに役立ちます。
地理的浸透
高い生産率
アジア太平洋地域は世界の食用豆市場で圧倒的な強さを誇っており、その重要性は 2020 年以降も増すばかりである。この地域の消費者は、食用豆はタンパク質が豊富ですべての必須栄養素を含むため、通常の食 事の一部として食用豆を採用している。したがって、このような要因がこの地域の市場拡大に寄与している。
さらに、FAOSTAT によれば、2020 年の世界の普通豆の栽培面積は 3,480 万 ha、生産量は 2,754 万トンである。アジアは世界の豆生産量の 43.1%を占め、次いで南北アメリカ(29.4%)、アフリカ(25.5%)となっている。したがって、このような高い生産量と広大な栽培面積は、この地域の市場拡大に役立つ。
さらに、この地域の需要が増加しているため、Sriyanka Aggrotech、Jambiani Group Limitedなどの多くの製造企業が、ポートフォリオを拡大し、この地域の市場での製品の入手可能性を高めるために、高品質の革新的な製品の生産に注力している。
競争状況
同市場における世界の主要企業には、ADM、STAR OF THE WEST、Kristen Company LLC、BUSH BROTHERS & COMPANY、Aiva Products、Del Monte Foods, Inc.、SHILOH FARMS、L. H. Hayward & Co., LLC.、Goya Foods, Inc.、Eden Foodsなどがある。
COVID-19 影響分析
パンデミックは、世界の食用豆市場を含む世界中の産業に前例のない課題をもたらした。多くの国の政府がいくつかの封鎖規制を課し、そのために多くの製造会社が閉鎖され、市場での製品の入手可能性が低下している。これは、世界の食用豆市場に悪影響を与えている。
種類別
- ネイビービーンズ
- キドニービーンズ
- ピント豆
- 黒豆
- グレートノーザン豆
- その他
カテゴリー別
- オーガニック
- 在来種
流通チャネル別
- スーパーマーケット/ハイパーマーケット
- コンビニエンスストア
- 専門店
- Eコマース
- その他
用途別
- 家庭用
- レストラン
- その他
地域別
- 北米
o 米国
o カナダ
メキシコ
- ヨーロッパ
o ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o ロシア
o その他のヨーロッパ
- 南アメリカ
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米諸国
- アジア太平洋
o 中国
o インド
o 日本
o オーストラリア
o その他のアジア太平洋地域
- 中東およびアフリカ
主な展開
- 2022年12月、ヘイン・セレスティアル・グループはWestbraeナチュラル・ブランドをブッシュ・ブラザーズ・アンド・カンパニーに売却すると発表した。Westbraeは、キドニービーンズ、ブラックベナス、レンズ豆、チリなど、オールナチュラルまたはオーガニックの豆の缶詰製品を多数展開している。
レポートを購入する理由
- 食用豆の世界市場をタイプ、カテゴリー、流通チャネル、用途、地域に基づき細分化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- 食用豆市場レベルの多数のデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- 主要企業の主要製品で構成された製品マッピング(Excel版)。
世界の食用豆市場レポートは、約69の表、71の図、181ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Category
3.3. Snippet by Distribution Channel
3.4. Snippet by Application
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Raising in Demand for Edible Beans Products
4.1.1.2. Increase in Health Consciousness Among Consumers
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Allergic Reactions
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Navy Beans*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Kidney Beans
7.4. Pinto Beans
7.5. Black Beans
7.6. Great Northern Beans
7.7. Others
8. By Category
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Category
8.2. Organic*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Conventional
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Supermarkets/Hypermarkets*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Convenience Stores
9.4. Specialty Stores
9.5. E-Commerce
9.6. Others
10. By Application
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
10.2. Household*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Restaurants
10.4. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Russia
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. ADM*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. STAR OF THE WEST
13.3. Kristen Company LLC
13.4. Aiva Products
13.5. BUSH BROTHERS & COMPANY
13.6. Del Monte Foods, Inc.
13.7. SHILOH FARMS
13.8. L. H. Hayward & Co., LLC.
13.9. Goya Foods, Inc.
13.10. Eden Foods
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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Summary

Overview
Global Edible Beans Market reached US$ 16.9 billion in 2022 and is expected to reach US$ 21.5 billion by 2030, growing with a CAGR of 3.1% during the forecast period 2023-2030.
The global edible beans market has witnessed significant growth and transformations over the years. Consumers are highly adopting these beans as staple ingredients in various culinary applications, as they are highly nutritious and rich sources of proteins, vitamins, and minerals. Hence, such factors help in driving the global edible bean market.
Furthermore, as the demand is increasing the government also taking some initiatives, for instance, in February 2023, the U.S. Department of Agriculture purchased canned and dry edible beans for distribution to various food nutrition assistance programs. Such, initiatives can help in increasing the market growth.
Organic edible beans hold the maximum share of the global edible bean market, as well as Asia-Pacific region remains the dominant region in the edible bean market, as Asia accounts for 43.1% of global bean production. This region's rapid urbanization and industrialization can help in increasing the market growth.
Dynamics
Raising in Demand for Edible Beans Products
The demand for edible bean products is increasing, which significantly increases the production rate for instance, according to a USDA report, Production of dry edible beans is 25.3 million cwt in 2023, a 3% increase from 2022, with the area of cultivation estimated at around 1.21 million acres. Hence, such high production rates can help in increasing the market growth.
Furthermore, consumers are highly adopting these edible beans as a nutritious source of plant-based protein, fiber, and various essential nutrients. They also help in maintaining digestive health, reducing cholesterol levels, and helping weight management. Hence, such factors can help in increasing the market growth.
Increase in Health Consciousness Among Consumers
As the health consciousness among consumers is increasing it significantly helps in increasing the adoption rate of edible beans as they offer a wide range of essential nutrients, vitamins, minerals, and proteins. They help in stabilizing blood sugar levels and help in maintaining digestive and heart health. Hence, such factors help in increasing the market growth.
Furthermore, as the organic demand is on the rise, prompting companies to embrace organic processing methods in order to produce organic bean products. For instance, Shiloh Farms company produces organic navy beans, which are petite, oval, creamy-white beans with a mild flavor. They are rich in protein and fiber, which are highly used in cooking. Hence, such products help in increasing the adoption rate.
Allergic Reactions
The beans cause hives, skin reactions, asthma in children, rhinitis, stomach pain or vomiting, and others, in some people, who are intolerant to beans. This could cause a limitation of the market for smaller consumer bases and also affect the adoption rate. Hence, the allergic reactions can hamper the market growth.
Segment Analysis
The global edible beans market is segmented based on type, category, distribution channel, application and region.
Increase in Demand for Nutritive Food
Organic edible beans hold the maximum share of the global edible beans market. Consumers are adopting these as they contain all the essential nutrients and are rich in dietary fiber which helps in improving digestive health and also helps in reducing blood sugar levels. Hence, such factors help in increasing the adoption rate of edible beans.
Furthermore, many manufacturing companies are focusing on producing innovative high-quality products in order to attract larger consumer bases. For instance, Del Monte Foods, Inc. company S&W Organic pinto beans, which contains fiber 9g, carbs 20g, cholesterol 0mg, calories 110, and others. Hence, such products help in increasing the adoption rate.
Geographical Penetration
High Production Rate
Asia-Pacific has been a dominant force in the global edible beans market and its significance has only grown in the post-2020 era. Consumers in this region are adopting these beans as part of their regular diets as they are rich in protein and provide all the essential nutrients. Hence, such factors help in increasing the market in this region.
Furthermore, According to FAOSTAT, the global area of common bean was 34.80 million ha in 2020, and its production was 27.54 million tons. Asia accounts for 43.1% of global bean production, followed by the Americas (29.4%) and Africa (25.5%). Hence, such high production and vast cultivation area can help in increasing the market in this region.
Additionally, as the demand in this region is increasing, many manufacturing companies such as Sriyanka Aggrotech, Jambiani Group Limited, and others are focusing on producing high-quality innovative products in order to expand their portfolios and increase the availability of products in the market in this region.
Competitive Landscape
The major global players in the market include ADM, STAR OF THE WEST, Kristen Company LLC, BUSH BROTHERS & COMPANY, Aiva Products, Del Monte Foods, Inc., SHILOH FARMS, L. H. Hayward & Co., LLC., Goya Foods, Inc., and Eden Foods.
COVID-19 Impact Analysis
The pandemic has brought unprecedented challenges for industries worldwide, including global edible beans market. Many country governments have imposed some lockdown restrictions, due to which many manufacturing companies are shut down, which has led to a decrease in the availability of products in the market. This has shown a negative impact on the global edible beans market.
By Type
• Navy Beans
• Kidney Beans
• Pinto Beans
• Black Beans
• Great Northern Beans
• Others
By Category
• Organic
• Conventional
By Distribution Channel
• Supermarkets/Hypermarkets
• Convenience Stores
• Specialty Stores
• E-Commerce
• Others
By Application
• Household
• Restaurants
• Others
By Region
• North America
o U.S.
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Russia
o Rest of Europe
• South America
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Asia-Pacific
o China
o India
o Japan
o Australia
o Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Key Developments
• In December 2022, Hain Celestial Group announced the divestiture of its Westbrae natural brand to Bush Brothers & Co. The Westbrae have a number of canned bean products, all-natural or organic, including kidney beans, black benas, lentils and chili.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global edible beans market segmentation based on type, category, distribution channel, application, and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of edible beans market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The global Edible Beans market report would provide approximately 69 tables, 71 figures and 181 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Category
3.3. Snippet by Distribution Channel
3.4. Snippet by Application
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Raising in Demand for Edible Beans Products
4.1.1.2. Increase in Health Consciousness Among Consumers
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Allergic Reactions
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Navy Beans*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Kidney Beans
7.4. Pinto Beans
7.5. Black Beans
7.6. Great Northern Beans
7.7. Others
8. By Category
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Category
8.2. Organic*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Conventional
9. By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
9.2. Supermarkets/Hypermarkets*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Convenience Stores
9.4. Specialty Stores
9.5. E-Commerce
9.6. Others
10. By Application
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
10.2. Household*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Restaurants
10.4. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Russia
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Category
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. ADM*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. STAR OF THE WEST
13.3. Kristen Company LLC
13.4. Aiva Products
13.5. BUSH BROTHERS & COMPANY
13.6. Del Monte Foods, Inc.
13.7. SHILOH FARMS
13.8. L. H. Hayward & Co., LLC.
13.9. Goya Foods, Inc.
13.10. Eden Foods
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

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よくあるご質問


DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/11/22 10:26

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