世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

世界の植物由来食品市場 - 2023-2030


Global Plant-Based Foods Market - 2023-2030

概要 世界の植物性食品市場は2022年に112億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に年平均成長率12.2%で成長し、2030年には281億米ドルに達すると予測されている。 世界の植物性食品市場は長年にわたっ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
DataM Intelligence
データMインテリジェンス
2023年12月5日 US$4,350
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
186 英語

 

サマリー

概要
世界の植物性食品市場は2022年に112億米ドルに達し、2023年から2030年の予測期間中に年平均成長率12.2%で成長し、2030年には281億米ドルに達すると予測されている。
世界の植物性食品市場は長年にわたって著しい成長と変貌を遂げており、植物性食生活に関連する健康上の利点に関する意識の高まり、革新的な製品の発売の増加、菜食主義者の人口増加が市場成長の原動力になると予想される。
さらに、これらの製品に対する需要が増加しているため、メーカーは革新的な高品質の製品を発売している。例えば、2023年3月、インドのオルト・ミート・ブランドWakao Foodsは、ジャックフルーツを53%使用した植物性コンチネンタル・バーガー・パティの新製品を発売した。この製品は食物繊維とタンパク質が豊富で、スパイスも含まれており、プルプルした肉の食感を模倣している。従って、このような製品は市場成長の拡大に役立つ。
植物性肉セグメントは世界市場で最大のシェアを占めており、同様に北米地域は世界の植物性食品市場で支配的な力を維持している。したがって、この地域は世界の植物性食品市場の牽引役となっている。
ダイナミクス
植物ベースの食事に関連する健康上の利点に関する意識の高まり
消費者は健康志向を高め、動物性食品に代わるものを求めるようになっている。植物性食品には必須栄養素やミネラルが豊富に含まれているため、植物性食品の需要が高まっている。
さらに、消費者が菜食主義に移行しているため、植物性食品の需要が増加している。例えば、世界動物基金(World Animal Foundation)の報告書によると、世界には約8800万人の菜食主義者がおり、これは幅広い用途への菜食主義食品の採用率を高めるのに役立つ可能性がある。
革新的な製品発表の増加
ヴィーガンおよび植物性食品への需要が高まるにつれて、食品会社やその他の研究開発は、伝統的な肉の味、食感、全体的な食体験を忠実に模倣した新しい植物性製品を積極的に革新・導入しており、これは植物性食品の人気を高めるのに役立つ。
例えば、2023年5月、Two Hands社は韓国の有名なヴィーガン食肉ブランドUNLIMEAT社と提携し、UNLIMEAT社のヴィーガンソーセージを発売し、多様な嗜好に応える植物ベースの選択肢を提供するためにメニューを拡大した。従って、このような製品は市場の成長拡大に役立つだろう。
高い製品コスト
植物性食品のコストが高く、従来の食肉と比較して植物性食肉のコストが高いことが、予測期間における市場成長の妨げになると予想される。例えば、植物性ミルクは従来のミルクの2倍のコストがかかる。製造コストと原材料の回収コストが市場成長の妨げになるだろう。
セグメント分析
世界の植物性食品市場は、種類、性質、原材料、流通チャネル、地域によって区分される。
動物性代替製品に対する需要の増加
植物ベースの肉セグメントは世界の植物ベースの食品市場で最大のシェアを占めているが、これは世界的に菜食主義者の人口が増加していることと、さまざまな製品が入手可能であることによる。2022年の国立衛生研究所の報告書によると、植物ベースの代替肉は最も好まれる代替肉であり、消費者の90%超が消費するという。
さらに、この植物ベースの肉に対する需要が増加しているため、メーカーはこの製品に高い投資を行っている。例えば、2023年9月、ノボザイムズ社は、植物性食肉業界を前進させるソリューション、ヴェルテラ・プロバイトを発売した。ヴェルテラ・プロバイトは酵素MTGaseで、植物性製品の食感を向上させるよう設計されている。したがって、このような製品の発売は、市場の成長を高めるのに役立つ。
地理的浸透
高い植物性食品市場と製品発表
北米が市場シェアで圧倒的な地位を占めると予想される。これは、菜食主義者の人口の増加、同地域における植物性食品製品の発売数の増加によるものであり、また、顧客の需要に応じた数多くの製品が入手可能であることから、同地域が市場シェアで支配的な地位を占めると予想される。
また、この地域はビーガン人口が多く、例えば世界動物基金の2023年最新データによると、米国には1550万人以上のビーガンがいる。例えば、Plant-based Food Associationの報告書によれば、米国の植物性食品の小売売上は引き続き増加し、2021年には6.2%増の74億ドルに達すると推定されている。
さらに、製品発売数の増加も市場成長の原動力になると予想される。例えば、2021年9月、インポッシブル・フーズは植物由来のチキンナゲット代替品を米国で発売した。さらに、2023年5月には、ビヨンド・ミート社がビヨンド・スマッシャブル・バーガーを発売した。このバーガーは、消費者が切望するあらゆるものを、植物性肉の栄養面と環境面での利点を加えて提供するものである。
競争状況
市場の主な世界的プレーヤーには、Ingredion Inc.、Omni Foods、Greenleaf Foods、SPC.、Aqua Cultured Foods、Beyond Meat Inc.、Impossible Foods Inc.、Atlantic Natural Foods LLC、Umiami、Pacific Foods、Danone SAが含まれる。
COVID-19 影響分析
パンデミックは世界の植物性食品市場にプラスの影響を及ぼし、多くの人々が健康意識の高まりから植物性食品を採用し始め、それが採用率と新製品の開発需要を増加させた。
タイプ別
- 植物ベースの肉
- 鶏肉
- 牛肉
- ラム
- ハム
- ソーセージ
- その他
- 植物性卵
- 植物性牛乳
- 植物性海産物
- 魚製品
- エビ製品
- カニ製品
- その他
- その他
性質別
- オーガニック
- 在来種
原材料別
- 豆腐
- 大豆
- セイタン
- 小麦グルテン
- ポテトスターチ
- エンドウ豆プロテイン
- レンズ豆
- 亜麻仁
- アクアファバ
- ゴマ
- その他
流通チャネル別
- スーパーマーケットおよびハイパーマーケット
- コンビニエンスストア
- オンラインストア
- その他
地域別
- 北米
- 米国
- カナダ
- メキシコ
- 欧州
- ドイツ
- 英国
- フランス
- イタリア
- ロシア
- その他のヨーロッパ
- 南米
- ブラジル
- アルゼンチン
- その他の南米諸国
- アジア太平洋
- 中国
- インド
- 日本
- オーストラリア
- その他のアジア太平洋地域
- 中東・アフリカ
主な動き
- 2023年5月、100%植物由来の風味豊かなグローバル食品ブランドであるウィキッド・キッチンが、米国と欧州の外食・高級レストランに植物由来のシーフードを提供するオルト・プロテイン新興企業であるカレント・フーズを買収した。
- 2023年8月、植物ベースの冷凍食品加工業者Alpha FoodsはLiveKindly Collective(LKC)を買収した。この買収は、特にパティやナゲットのフォーマットを中心とした標準化された開発の停滞がしばしば非難されるセグメントにおける製品革新において、成長を後押しした。
レポートを購入する理由
- 種類、性質、原材料、流通チャネル、地域に基づく世界の植物性食品市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- すべてのセグメントを含む植物性食品市場レベルの数多くのデータポイントを記載したエクセルデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- 主要企業の主要製品で構成された製品マッピングをエクセルで提供。
世界の植物性食品市場レポートは、約69表、76図、186ページを提供します。
2023年ターゲットオーディエンス
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 研究専門家
- 新興企業

ページTOPに戻る


目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Nature
3.3. Snippet by Ingredients
3.4. Snippet by Distribution Channel
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increase in Awareness about the health benefits associated with plant-based diets
4.1.1.2. Increase in Innovative Product Launches
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High Product Cost
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Patent Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Plant-based Meat*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.2.3. Chicken
7.2.4. Beef
7.2.5. Lamb
7.2.6. Ham
7.2.7. Sausage
7.2.8. Others
7.3. Plant-based Eggs
7.4. Plant-based Milk
7.5. Plant-based Sea Food
7.5.1. Fish Products
7.5.2. Prawn and Shrimp Products
7.5.3. Crab Products
7.5.4. Others
7.6. Others
8. By Nature
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Nature
8.2. Organic*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Conventional
9. By Ingredients
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredients
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Ingredients
9.2. Tofu*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Soy
9.4. Seitan
9.5. Wheat Gluten
9.6. Potato Starch
9.7. Pea Protein
9.8. Lentils
9.9. Flax Seeds
9.10. Aquafaba
9.11. Sesame
9.12. Others
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
10.2. Supermarkets and Hypermarkets*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Convenience Stores
10.4. Online Stores
10.5. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredients
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredients
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Russia
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredients
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredients
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredients
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Ingredion Inc.*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. Omni Foods
13.3. Greenleaf Foods, SPC.
13.4. Aqua Cultured Foods
13.5. Beyond Meat Inc.
13.6. Impossible Foods Inc.
13.7. Atlantic Natural Foods LLC
13.8. Umiami
13.9. Pacific Foods
13.10. Danone SA
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Overview
Global Plant-based Food Market reached US$ 11.2 billion in 2022 and is expected to reach US$ 28.1 billion by 2030, growing with a CAGR of 12.2% during the forecast period 2023-2030.
The global plant-based food market has witnessed significant growth and transformations over the years, an increase in awareness about the health benefits associated with plant-based diets, an increase in innovative product launches, and an increase in the vegan population are expected to drive the market growth.
Furthermore, as the demand for these products is increasing, manufacturers are launching innovative high-quality products. For instance, in in March 2023, Indian alt-meat brand Wakao Foods launched a new product the plant-based Continental Burger Patty, made from 53% jackfruit. This product is rich in fiber and protein, and also contains spices, and mimics the texture of pulled meat. Hence, such products can help in increasing the market growth.
The plant-based meat segment holds the maximum share of the global market, similarly the North- American region remains the dominant force in the global plant-based food market, as there are more than 15.5 Million vegans in the US. Hence, it can help in driving the global plant-based food market.
Dynamics
Increase in Awareness about the Health Benefits Associated with Plant-Based Diets
Consumers are becoming more health-conscious, seeking alternatives to animal-based products, which has increased the demand for plant-based foods, as these are rich in essential nutrients, and minerals, also plant-based diets are often lower in saturated fats, which reduces the risk of heart disease.
Furthermore, the demand for plant-based foods products is increasing as consumers are shifting to veganism, for instance, according to the World Animal Foundation report there Are approximately 88 million vegans in the world, and this can help in increasing the adoption rate for vegan foods for wide applications.
Increase in Innovative Product Launches
As the demand for vegan and plant-based foods is increasing, Food companies and other research and developments have been actively innovating and introducing new plant-based products that closely mimic the taste, texture, and overall eating experience of traditional meat, which can help in increasing the popularity of plant-based foods.
Furthermore, many manufacturing companies are also launching products to expand their market growth, for instance, in May 2023, Two Hands partnered with UNLIMEAT, a renowned vegan meat brand from Korea, and Two Hands company launched a UNLIMEAT's vegan sausage, expanding their menu to offer plant-based options that cater to diverse tastes. Hence, such products can help in increasing the market growth.
High Product Cost
The high cost of plant-based foods, and the high cost of plant-based meat when compared to traditional meat is expected to hinder the market growth in the forecast period. For instance, plant-based milk costs twice the amount of traditional milk. The manufacturing costs and the collection costs of raw materials would hamper the market growth.
Segment Analysis
The global plant-based food market is segmented based on type, nature, ingredients, distribution channel, and region.
Increase in Demand for Alternatives of Animal-based Products
Plant-based meat segment holds the maximum share in the global plant-based foods market, due to the increased number of vegan populations globally and also the availability of a range of products. According to the report by the National Institute of Health in 2022, plant-based substitutes were the most favored meat alternatives, >90% of consumers would consume them.
Furthermore, as the demand for this plant-based meat is increasing, manufacturers are highly investing in this product. For instance, in September 2023, Novozymes company launched a Vertera ProBite, a solution set to advance the plant-based meat industry. The vertera probite is an enzyme MTGase, which is designed to enhance the texture of plant-based products. Hence, such product launches can help in increasing the market growth.
Geographical Penetration
High Plant-based Food Market and Product Launches
North America is expected to hold a dominant position in the market share. This is due to the increase in the vegan population, the increase in the number of plant-based food product launches in the region, and also the availability of a number of products of customer demands is expected to hold the region in the dominant position in the market share.
Also, the region has a high vegan population, for instance, according to the World Animal Foundation's most recent data for 2023, there are more than 15.5 Million vegans in the US. Also, the plant-based food market is increasing in this region, for instance, according to the Plant-based Food Association report it is estimated that U.S. retail sales of plant-based foods continue to increase, growing 6.2% in 2021 bringing the total plant-based market value to $7.4 billion
Additionally, the increase in the number of product launches is also expected to drive the market growth. For instance, In September 2021, Impossible Foods launched a plant-based chicken nugget substitute in the US. Furthermore, In May 2023, Beyond Meat Inc. launched the Beyond Smashable Burger which delivers everything consumers crave with the added nutritional and environmental benefits of plant-based meat.
Competitive Landscape
The major global players in the market include Ingredion Inc., Omni Foods, Greenleaf Foods, SPC., Aqua Cultured Foods, Beyond Meat Inc., Impossible Foods Inc., Atlantic Natural Foods LLC, Umiami, Pacific Foods, and Danone SA.
COVID-19 Impact Analysis
The pandemic had a positive impact on the global plant-based foods market, many people started adopting plant-based foods due to an increase in health consciousness, which increased the adoption rate and demand for the development of new products, Hence, it can lead to an increase in global plant-based foods market growth.
By Type
• Plant-based Meat
• Chicken
• Beef
• Lamb
• Ham
• Sausage
• Others
• Plant-based Eggs
• Plant-based Milk
• Plant-based Sea Food
• Fish Products
• Prawn and Shrimp Products
• Crab Products
• Others
• Others
By Nature
• Organic
• Conventional
By Ingredients
• Tofu
• Soy
• Seitan
• Wheat Gluten
• Potato Starch
• Pea Protein
• Lentils
• Flax Seeds
• Aquafaba
• Sesame
• Others
By Distribution Channel
• Supermarkets and Hypermarkets
• Convenience Stores
• Online Stores
• Others
By Region
• North America
• U.S.
• Canada
• Mexico
• Europe
• Germany
• UK
• France
• Italy
• Russia
• Rest of Europe
• South America
• Brazil
• Argentina
• Rest of South America
• Asia-Pacific
• China
• India
• Japan
• Australia
• Rest of Asia-Pacific
• Middle East and Africa
Key Developments
• In May 2023, Wicked Kitchen, a 100% plant-based, flavor-forward global food brand acquired Current Foods, an alt-protein startup that provides plant-based seafood to food service and fine dining locations in the U.S. and Europe.
• In August 2023, Plant-based frozen foods processor Alpha Foods acquired LiveKindly Collective (LKC), this acquisition helped to boost the growth, particularly in product innovation in a segment often accused of stagnant, standardized development around patty and nugget formats.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global plant-based food market segmentation based on type, nature, ingredients, distribution channel, and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of plant-based food market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The global plant-based food market report would provide approximately 69 tables, 76 figures and 186 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Type
3.2. Snippet by Nature
3.3. Snippet by Ingredients
3.4. Snippet by Distribution Channel
3.5. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increase in Awareness about the health benefits associated with plant-based diets
4.1.1.2. Increase in Innovative Product Launches
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High Product Cost
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Patent Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
7.2. Plant-based Meat*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.2.3. Chicken
7.2.4. Beef
7.2.5. Lamb
7.2.6. Ham
7.2.7. Sausage
7.2.8. Others
7.3. Plant-based Eggs
7.4. Plant-based Milk
7.5. Plant-based Sea Food
7.5.1. Fish Products
7.5.2. Prawn and Shrimp Products
7.5.3. Crab Products
7.5.4. Others
7.6. Others
8. By Nature
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Nature
8.2. Organic*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Conventional
9. By Ingredients
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredients
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Ingredients
9.2. Tofu*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Soy
9.4. Seitan
9.5. Wheat Gluten
9.6. Potato Starch
9.7. Pea Protein
9.8. Lentils
9.9. Flax Seeds
9.10. Aquafaba
9.11. Sesame
9.12. Others
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
10.2. Supermarkets and Hypermarkets*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Convenience Stores
10.4. Online Stores
10.5. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredients
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.7.1. U.S.
11.2.7.2. Canada
11.2.7.3. Mexico
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredients
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.7.1. Germany
11.3.7.2. UK
11.3.7.3. France
11.3.7.4. Italy
11.3.7.5. Russia
11.3.7.6. Rest of Europe
11.4. South America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredients
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.7.1. Brazil
11.4.7.2. Argentina
11.4.7.3. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredients
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.7.1. China
11.5.7.2. India
11.5.7.3. Japan
11.5.7.4. Australia
11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Nature
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Ingredients
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
13.1. Ingredion Inc.*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio and Description
13.1.3. Financial Overview
13.1.4. Key Developments
13.2. Omni Foods
13.3. Greenleaf Foods, SPC.
13.4. Aqua Cultured Foods
13.5. Beyond Meat Inc.
13.6. Impossible Foods Inc.
13.7. Atlantic Natural Foods LLC
13.8. Umiami
13.9. Pacific Foods
13.10. Danone SA
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?


DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る