アルコール入り紅茶の世界市場 - 2023-2030Global Alcoholic Tea Market - 2023-2030 市場概要 世界のアルコール茶市場は、2022年に1,184億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にCAGR 7.5%で成長し、2030年には2,111億米ドルに達すると予測されている。 アルコール入り紅茶とは、スピリッツ、... もっと見る
サマリー市場概要世界のアルコール茶市場は、2022年に1,184億米ドルに達し、2023-2030年の予測期間中にCAGR 7.5%で成長し、2030年には2,111億米ドルに達すると予測されている。 アルコール入り紅茶とは、スピリッツ、リキュール、カクテル、ワイン、ビール、その他のアルコールベースの製品によく見られるアルコール分と紅茶の風味や特徴を組み合わせた飲料を指す。紅茶入りスピリッツは、紅茶の葉やエキスをウォッカ、ラム、ジンなどのスピリッツに浸漬または注入し、紅茶のフレーバーやアロマをドリンクに付与したアルコール飲料である。この製法により、ベースとなるスピリッツに紅茶のユニークな特徴やプロフィールを取り入れることができる。 すぐに飲めるアルコール飲料は、その利便性と入手のしやすさから人気を博している。これらのプレパッケージ飲料は缶やボトルで提供されることが多く、外出先での飲用や社交の場に適している。RTDのオプションは、アルコール入り紅茶を淹れる時間や資源がない消費者にとって便利なソリューションとなる。 市場ダイナミクス イノベーションと製品の多様性がアルコール茶市場を牽引 消費者は、飲料の選択も含め、ユニークで斬新な体験をますます求めるようになっている。アルコール入り紅茶は、慣れ親しんだ紅茶のフレーバーにアルコールの魅力が加わり、独特の味覚体験を生み出している。革新的で多様なアルコール入り紅茶の選択肢は、この需要に応え、他とは違う記憶に残るものを求める消費者を惹きつけている。例えば、2022年6月、受賞歴のある飲料メーカー、ブロードランド・ドリンクスは、缶入りRTDカテゴリーにおける最新のイノベーションであるTwisteaを発売し、進化する市場の中でエキサイティングな新しいサブカテゴリーを切り開こうとしている。 アルコール入り紅茶製品には、様々な種類の紅茶、フルーツ、ハーブ、スパイスを使った様々なフレーバーがある。この多様なフレーバー・プロファイルは、様々な嗜好を持つ消費者にアピールし、嗜好に合った選択肢を見つけることを可能にする。ユニークで魅力的なフレーバーを提供することで、アルコール入り紅茶市場は、新しく刺激的な味覚体験を求める消費者の注目と関心を集めている。 レディ・トゥ・ドリンクの利便性がアルコール茶市場を促進する見込み レディ・トゥ・ドリンクのアルコール飲料は、忙しいライフスタイルを送る消費者や外出の多い消費者に利便性を提供する。缶やボトルで提供されるこれらの包装済み飲料は、淹れたりブレンドしたりする必要がないため、簡単に持ち運びができ、様々な方法で消費するのに便利である。 RTD分野のアルコール入り紅茶は、ピクニック、コンサート、フェスティバル、スポーツ・イベントなど、屋外でスポーツを楽しむ消費者向けである。すぐに飲めるという利便性により、消費者は追加の器具や準備を必要とせずにアルコール入り紅茶を楽しむことができ、社交やレジャー活動において手間のかからない嗜好品となっている。 代替飲料との競争がアルコール茶市場の妨げに アルコール入り紅茶市場は、ビール、ワイン、スピリッツ、レディ・トゥ・ドリンク・カクテルなど、すでに確立された飲料カテゴリーとの競争に直面している。これらのカテゴリーには、確立された消費者基盤、ブランド・ロイヤルティ、流通網がある。これらの代替飲料を強く求める消費者は、アルコール入り紅茶を試したがらない可能性があり、アルコール入り紅茶市場の成長に課題を投げかけている。 消費者のアルコール飲料に対する嗜好は多様であり、市場は多種多様な選択肢で飽和状態にある。消費者の中には、代替飲料に関連する味、特徴、文化的意義を好む人もいるため、アルコール入り紅茶がそうした特定の消費者層に支持されるのは難しい。 COVID-19影響分析 COVID-19分析には、COVID前シナリオ、COVIDシナリオ、COVID後シナリオに加え、価格ダイナミクス(COVID前シナリオと比較したパンデミック中およびパンデミック後の価格変動を含む)、需給スペクトラム(取引制限、封鎖、およびその後の問題による需給の変化)、政府の取り組み(政府機関による市場、セクター、産業を活性化させる取り組み)、メーカーの戦略的取り組み(COVID問題を緩和するためにメーカーが行ったことをここで取り上げる)が含まれる。 セグメント分析 世界のアルコール飲料市場は、原料、フレーバー、用途、地域によって区分される。 フレーバー別では、ミント・セグメントが予測期間中に大きく成長すると予測される。 ミント・セグメントは、フレーバー、原料、製造方法の特徴的な組み合わせを提供することで、アルコール入り紅茶市場において競合他社と差別化した独自のポジショニングを確立している可能性がある。これにより、特定のターゲット層を惹きつけ、市場の優位性に寄与している可能性がある。 広く入手可能で効果的な流通網は、大きな市場シェアの獲得に貢献する。ミント・セグメントが流通業者、小売業者、オンライン・プラットフォームと戦略的パートナーシップを結んでいる場合、さまざまなチャネルを通じて消費者にリーチする上で優位性を獲得している可能性がある。 地理的分析 アルコール入り紅茶市場で急成長しているのはヨーロッパ 欧州では健康とウェルネスが重視されるようになり、消費者は従来のアルコール飲料に代わるより健康的なものを求めるようになっている。FAOによると、2021年の欧州の茶葉総生産量は329.3トンである。アルコール飲料の茶葉には天然成分や植物成分が含まれていることが多く、他のアルコール飲料と比較して健康的な選択肢として認識される可能性があるため、同地域での人気が高まっている。 欧州は一般的にアルコール市場の規制が緩やかであるため、アルコール茶セクターの成長に適した環境となる可能性がある。ラベリング要件や流通ガイドラインを含む有利な規制や政策は、同市場におけるアルコール入り茶製品の参入と拡大を促進する可能性がある。 競争環境 市場の主な世界的プレーヤーには、Harry Brompton's London Ice Tea、Eteaket、Synergy Flavors、Wagamama、Tea Venture、Red Diamond、NOVELTEA UK、Döhler、Arnold Palmer、Bully Boyなどが含まれる。 レポートを購入する理由 - ソース、フレーバー、アプリケーション、地域に基づく世界のアルコールティー市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解するため。 - トレンドと共同開発を分析することで、市場における商機を特定する。 - すべてのセグメントを含むアルコール茶市場レベルの数多くのデータポイントを記載したエクセルデータシート。 - このPDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な市場調査の後、冷静にまとめられた市場分析で構成されています。 - 製品マッピングは、すべての主要市場プレーヤーの主要製品で構成されるエクセルとして利用可能です。 世界のアルコール入り紅茶市場レポートは約61の表、61の図、190ページを提供します。 対象読者 - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 調査専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Market Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Market Snippet, by Source 3.2. Market Snippet, by Flavor 3.3. Market Snippet, by Application 3.4. Market Snippet, by Region 4. Market Dynamics 4.1. Market Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Growing Health Benefits Derived from Alcoholic Tea Consumption 4.1.1.2. Increase in Consumption of Kombucha 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Limited Consumer Awareness 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Source 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Source 7.2. Gin* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Vodka 7.4. Bourbon 7.5. Irish Cream 7.6. Rum 8. By Flavor 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Flavor 8.2. Cucumber* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Berries 8.4. Lime 8.5. Mint 8.6. Mango 8.7. Peach 9. By Application 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 9.2. Retail* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Industrial 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key Region-Specific Dynamics 10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor 10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.6.1. The U.S. 10.2.6.2. Canada 10.2.6.3. Mexico 10.3. Europe 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor 10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Germany 10.3.6.2. The U.K. 10.3.6.3. France 10.3.6.4. Italy 10.3.6.5. Spain 10.3.6.6. Rest of Europe 10.4. South America 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Brazil 10.4.6.2. Argentina 10.4.6.3. Rest of South America 10.5. Asia-Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan 10.5.6.4. Australia 10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor 10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive Scenario 11.2. Market Positioning/Share Analysis 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis 12. Company Profiles 12.1. Harry Brompton's London Ice Tea* 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Product Portfolio and Description 12.1.3. Financial Overview 12.1.4. Key Developments 12.2. Eteaket 12.3. Synergy Flavors 12.4. Wagamama 12.5. Tea Venture 12.6. Red Diamond 12.7. NOVELTEA UK 12.8. Döhler 12.9. Arnold Palmer 12.10. Bully Boy LIST NOT EXHAUSTIVE 13. Appendix 13.1. About Us and Services 13.2. Contact Us
SummaryMarket Overview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Market Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Market Snippet, by Source 3.2. Market Snippet, by Flavor 3.3. Market Snippet, by Application 3.4. Market Snippet, by Region 4. Market Dynamics 4.1. Market Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Growing Health Benefits Derived from Alcoholic Tea Consumption 4.1.1.2. Increase in Consumption of Kombucha 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. Limited Consumer Awareness 4.1.3. Opportunity 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Source 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Source 7.2. Gin* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Vodka 7.4. Bourbon 7.5. Irish Cream 7.6. Rum 8. By Flavor 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Flavor 8.2. Cucumber* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. Berries 8.4. Lime 8.5. Mint 8.6. Mango 8.7. Peach 9. By Application 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 9.2. Retail* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Industrial 10. By Region 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 10.2. North America* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Key Region-Specific Dynamics 10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor 10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.2.6.1. The U.S. 10.2.6.2. Canada 10.2.6.3. Mexico 10.3. Europe 10.3.1. Introduction 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics 10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor 10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.3.6.1. Germany 10.3.6.2. The U.K. 10.3.6.3. France 10.3.6.4. Italy 10.3.6.5. Spain 10.3.6.6. Rest of Europe 10.4. South America 10.4.1. Introduction 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics 10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor 10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.4.6.1. Brazil 10.4.6.2. Argentina 10.4.6.3. Rest of South America 10.5. Asia-Pacific 10.5.1. Introduction 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics 10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor 10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 10.5.6.1. China 10.5.6.2. India 10.5.6.3. Japan 10.5.6.4. Australia 10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific 10.6. Middle East and Africa 10.6.1. Introduction 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics 10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Source 10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Flavor 10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11. Competitive Landscape 11.1. Competitive Scenario 11.2. Market Positioning/Share Analysis 11.3. Mergers and Acquisitions Analysis 12. Company Profiles 12.1. Harry Brompton's London Ice Tea* 12.1.1. Company Overview 12.1.2. Product Portfolio and Description 12.1.3. Financial Overview 12.1.4. Key Developments 12.2. Eteaket 12.3. Synergy Flavors 12.4. Wagamama 12.5. Tea Venture 12.6. Red Diamond 12.7. NOVELTEA UK 12.8. Döhler 12.9. Arnold Palmer 12.10. Bully Boy LIST NOT EXHAUSTIVE 13. Appendix 13.1. About Us and Services 13.2. Contact Us
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(飲料)の最新刊レポートDataM Intelligence社の飲料分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(tea)の最新刊レポートよくあるご質問DataM Intelligence社はどのような調査会社ですか?DataM Intelligenceは世界および主要地域の広範な市場に関する調査レポートを出版しています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|