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チルド&デリカテッセンの世界市場規模調査&予測、製品別(肉&肉代替品、チーズ、パン&ベーカリー製品、惣菜&サイドメニュー、ソース、ディップ&フムス、その他)、タイプ別(従来型、有機)、流通チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、コンビニ、オンライン、その他)と地域分析、2022-2029年


Global Chilled & Deli Foods Market Size study & Forecast, by Product (Meat & Meat Alternatives, Cheese, Bread & Bakery Products, Prepared Meal & Sides, Sauces, Dips & Hummus, Others), By Type (Conventional, Organic), By Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Convenience Stores, Online, Others) and Regional Analysis, 2022-2029

チルド&デリカテッセンの世界市場は、2021年に約2,175億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には5.5%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。チルド&デリカテッセンは、通常0~5℃に相当する冷蔵... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年10月17日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

チルド&デリカテッセンの世界市場は、2021年に約2,175億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には5.5%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。チルド&デリカテッセンは、通常0~5℃に相当する冷蔵温度で保存される調理済み食品を指します。生鮮食品であるため、保存性を高めるために低温で保存する必要があります。チルド食品やデリカテッセンは、ミートソーセージ、パン、サラダ、ソース、ディップなど、さまざまな種類があります。Ready to eat食品に対する需要の高まりや労働者階級の増加、また主要メーカーによる最近の製品発表が市場成長の主な要因となっています。

Statistaによると - 2019年、インド市場におけるReady to Eat Mealsの総売上は3億8000万米ドルと評価され、2020年にはさらに4億6390万米ドルに増加した。さらに、Statistaによると - 2018年、冷凍食品の世界市場は2608億米ドルと評価され、市場は2026年までに3663億米ドルに成長すると予測されています。また、コールドチェーンロジスティクスインフラへの投資の増加やクイックサービスレストランの出現の増加は、予測期間中の市場成長の触媒として作用すると予想されます。しかし、デリカテッセンの硝酸塩や亜硝酸塩の使用に対する懸念の高まりや、個人の健康意識の高まりは、2022年から2029年の予測期間を通じて市場成長の妨げになると思われます。

チルド&デリカテッセンの世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、およびその他の地域です。北米は、包装食品や飲料の消費拡大、大手企業の進出などの要因により、市場シェアで世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、クイックサービスレストランの台頭やコールドチェーンロジスティクス分野の拡大などの要因により、予測期間中に大きく成長することが見込まれており、予測期間中に市場にとって有利な機会を提供するものと思われます。

本レポートに含まれる主な市場参加者は以下の通りです。
General Mills Inc.
ペプシコ
クラフト・ハインツ・カンパニー
ネスレ
ケロッグカンパニー
ユニリーバ
カルビー
インタースナックグループGmbH & Co.KG
コナグラブランズ社
ITCリミテッド

市場の最近の動き
買収、2021年3月、ノルウェーを拠点とするOrklaは、フィンランドのVantaaに拠点を置くフードサービス企業Seagood Oy Fort Deliの株式80%を取得した。Fort Deliは、フィンランドにおける冷凍製品、ソース、調味料の大手サプライヤーである。この買収は、同社が市場での存在感を強化するのに役立つだろう。

新製品発売、2022年8月、インドのムンバイを拠点とするD2CシーフードとミートブランドのPescafreshは、RTE-RTCレンジSaSH22の下で細工したチキンデリミートの新シリーズを発表した。この新シリーズでは、「チキンサンドイッチハム」「チキンハーブソーセージ」「チキンサラミ」「チキンカクテルソーセージ」が発売されました。この新商品は、当社の製品ラインアップを強化することを目的としています。

世界のチルド&デリカッセン市場レポート範囲。
ヒストリカルデータ 2019年~2020年~2021年
推計基準年 2021年
予測期間 2022年~2029年
レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド
対象セグメント 製品、タイプ、流通チャネル、地域
地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域
カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(最大8アナリストの作業時間相当)。国、地域、セグメント範囲*の追加または変更

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的な側面を取り込むことを目的としています。

また、市場の将来的な成長を規定する駆動因子や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します。
製品別
肉・肉代替品
チーズ
パン・ベーカリー製品
調理済みミール&サイドメニュー
ソース、ディップ、フムス
その他
タイプ別
コンベンショナル
オーガニック

流通経路別
スーパーマーケット、ハイパーマーケット
コンビニエンスストア
オンライン
その他
地域別
北米
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE
アジア太平洋地域
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Chilled & Deli Foods Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Chilled & Deli Foods Market, by Product, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Chilled & Deli Foods Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.4. Chilled & Deli Foods Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Chilled & Deli Foods Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Chilled & Deli Foods Market Dynamics
3.1. Chilled & Deli Foods Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing demand for Ready to eat Food Products
3.1.1.2. Increasing number of working-class individuals
3.1.1.3. Recent product announcements from leading market players
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Rising concern over usage of nitrates and nitrites in deli food products
3.1.2.2. Increasing health consciousness among individuals
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising investment in Cold Chain logistics infrastructure
3.1.3.2. Growing emergence of Quick Service Restaurants
Chapter 4. Global Chilled & Deli Foods Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Investment Adoption Model
4.5. Analyst Recommendation & Conclusion
4.6. Top investment opportunity
4.7. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Chilled & Deli Foods Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Chilled & Deli Foods Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Chilled & Deli Foods Market Estimates & Forecasts by Product, 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Chilled & Deli Foods Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Meat & Meat Alternatives
6.4.2. Cheese
6.4.3. Bread & Bakery Products
6.4.4. Prepared Meal & Sides
6.4.5. Sauces, Dips & Hummus
6.4.6. Others
Chapter 7. Global Chilled & Deli Foods Market, by Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Chilled & Deli Foods Market by Type, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Chilled & Deli Foods Market Estimates & Forecasts by Type, 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Chilled & Deli Foods Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Conventional
7.4.2. Organic
Chapter 8. Global Chilled & Deli Foods Market, by Distribution Channel
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Chilled & Deli Foods Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Chilled & Deli Foods Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion)
8.4. Chilled & Deli Foods Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Supermarkets & Hypermarkets
8.4.2. Convenience Stores
8.4.3. Online
8.4.4. Others
Chapter 9. Global Chilled & Deli Foods Market, Regional Analysis
9.1. Chilled & Deli Foods Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Chilled & Deli Foods Market
9.2.1. U.S. Chilled & Deli Foods Market
9.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.1.2. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.2. Canada Chilled & Deli Foods Market
9.3. Europe Chilled & Deli Foods Market Snapshot
9.3.1. U.K. Chilled & Deli Foods Market
9.3.2. Germany Chilled & Deli Foods Market
9.3.3. France Chilled & Deli Foods Market
9.3.4. Spain Chilled & Deli Foods Market
9.3.5. Italy Chilled & Deli Foods Market
9.3.6. Rest of Europe Chilled & Deli Foods Market
9.4. Asia-Pacific Chilled & Deli Foods Market Snapshot
9.4.1. China Chilled & Deli Foods Market
9.4.2. India Chilled & Deli Foods Market
9.4.3. Japan Chilled & Deli Foods Market
9.4.4. Australia Chilled & Deli Foods Market
9.4.5. South Korea Chilled & Deli Foods Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Chilled & Deli Foods Market
9.5. Latin America Chilled & Deli Foods Market Snapshot
9.5.1. Brazil Chilled & Deli Foods Market
9.5.2. Mexico Chilled & Deli Foods Market
9.6. Rest of The World Chilled & Deli Foods Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. General Mills Inc.
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. PepsiCo
10.2.3. The Kraft Heinz Company
10.2.4. Nestlé
10.2.5. The Kellogg Company
10.2.6. Unilever
10.2.7. Calbee
10.2.8. Intersnack Group GmbH & Co. KG
10.2.9. Conagra Brands, Inc.
10.2.10. ITC Limited
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Chilled & Deli Foods Market is valued at approximately USD 217.5 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 5.5% over the forecast period 2022-2029. Chilled & Deli Foods refers to ready to eat food products that are normally stored at refrigeration temperatures, equivalent to 0 – −5 °C. Due to their perishable nature, these products are required to be stored at lower temperatures to increase their shelf life. There are different kinds of Chilled & Deli Foods available such as Meat Sausages, Bread & Bakery Items, Salads, Sauces, and Dips among others. The growing demand for Ready to eat Food Products and increasing number of working-class individuals as well as recent product announcements from leading market players are key factors driving the market growth.

According to Statista – in 2019, the total sales of ready to eat meals in the Indian market was valued at USD 380 million, and this further increased to USD 463.9 million in 2020. Moreover, as per Statista – in 2018, the global market for frozen foods was valued at USD 260.8 billion and the market is projected to grow to USD 366.3 billion by 2026. Also, rising investment in Cold Chain logistics infrastructure and growing emergence of Quick Service Restaurants are anticipated to act as catalyzing factors for the market growth during the forecast period. However, rising concern over usage of nitrates and nitrites in deli food products and increasing health consciousness among individuals would impede the market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Chilled & Deli Foods Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America is the leading region across the world in terms of market share owing to factors such as growing consumption of packaged food and beverages as well as presence of leading market players in the region. Whereas, Asia Pacific is expected to grow significantly during the forecast period, owing to factors such as rising emergence of quick service restaurants as well as growing expansion of cold chain logistics sector in the region would offer lucrative opportunities for the market over the forecast period.

Major market players included in this report are:
General Mills Inc.
PepsiCo
The Kraft Heinz Company
Nestlé
The Kellogg Company
Unilever
Calbee
Intersnack Group GmbH & Co. KG
Conagra Brands, Inc.
ITC Limited

Recent Developments in the Market:
 Acquisition, In March 2021, Norwegian based Orkla acquired an 80% stake in Vantaa, Finland based foodservice company Seagood Oy Fort Deli. Fort Deli is a leading supplier of frozen products, sauces, and condiments in Finland. This acquisition would help the company in strengthening its market presence.

 New Product Launch, In August 2022, Mumbai, India based Pescafresh, D2C seafood and meats brand, unveiled a new range of crafted Chicken Deli meats under its RTE-RTC range SaSH22. Under this new range, the company introduced Chicken Sandwich Ham, Chicken Herbed Sausage, Chicken Salami, and Chicken Cocktail Sausage. This new launch intended to strengthen the product portfolio of the company.

Global Chilled & Deli Foods Market Report Scope:
Historical Data 2019-2020-2021
Base Year for Estimation 2021
Forecast period 2022-2029
Report Coverage Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered Product, Type, Distribution Channel, Region
Regional Scope North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product:
Meat & Meat Alternatives
Cheese
Bread & Bakery Products
Prepared Meal & Sides
Sauces, Dips & Hummus
Others
By Type:
Conventional
Organic

By Distribution Channel:
Supermarkets & Hypermarkets
Convenience Stores
Online
Others
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Chilled & Deli Foods Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Chilled & Deli Foods Market, by Product, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Chilled & Deli Foods Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.4. Chilled & Deli Foods Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Chilled & Deli Foods Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Chilled & Deli Foods Market Dynamics
3.1. Chilled & Deli Foods Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing demand for Ready to eat Food Products
3.1.1.2. Increasing number of working-class individuals
3.1.1.3. Recent product announcements from leading market players
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Rising concern over usage of nitrates and nitrites in deli food products
3.1.2.2. Increasing health consciousness among individuals
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising investment in Cold Chain logistics infrastructure
3.1.3.2. Growing emergence of Quick Service Restaurants
Chapter 4. Global Chilled & Deli Foods Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Investment Adoption Model
4.5. Analyst Recommendation & Conclusion
4.6. Top investment opportunity
4.7. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Chilled & Deli Foods Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Chilled & Deli Foods Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Chilled & Deli Foods Market Estimates & Forecasts by Product, 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Chilled & Deli Foods Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Meat & Meat Alternatives
6.4.2. Cheese
6.4.3. Bread & Bakery Products
6.4.4. Prepared Meal & Sides
6.4.5. Sauces, Dips & Hummus
6.4.6. Others
Chapter 7. Global Chilled & Deli Foods Market, by Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Chilled & Deli Foods Market by Type, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Chilled & Deli Foods Market Estimates & Forecasts by Type, 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Chilled & Deli Foods Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Conventional
7.4.2. Organic
Chapter 8. Global Chilled & Deli Foods Market, by Distribution Channel
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Chilled & Deli Foods Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Chilled & Deli Foods Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion)
8.4. Chilled & Deli Foods Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Supermarkets & Hypermarkets
8.4.2. Convenience Stores
8.4.3. Online
8.4.4. Others
Chapter 9. Global Chilled & Deli Foods Market, Regional Analysis
9.1. Chilled & Deli Foods Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America Chilled & Deli Foods Market
9.2.1. U.S. Chilled & Deli Foods Market
9.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.1.2. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
9.2.2. Canada Chilled & Deli Foods Market
9.3. Europe Chilled & Deli Foods Market Snapshot
9.3.1. U.K. Chilled & Deli Foods Market
9.3.2. Germany Chilled & Deli Foods Market
9.3.3. France Chilled & Deli Foods Market
9.3.4. Spain Chilled & Deli Foods Market
9.3.5. Italy Chilled & Deli Foods Market
9.3.6. Rest of Europe Chilled & Deli Foods Market
9.4. Asia-Pacific Chilled & Deli Foods Market Snapshot
9.4.1. China Chilled & Deli Foods Market
9.4.2. India Chilled & Deli Foods Market
9.4.3. Japan Chilled & Deli Foods Market
9.4.4. Australia Chilled & Deli Foods Market
9.4.5. South Korea Chilled & Deli Foods Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific Chilled & Deli Foods Market
9.5. Latin America Chilled & Deli Foods Market Snapshot
9.5.1. Brazil Chilled & Deli Foods Market
9.5.2. Mexico Chilled & Deli Foods Market
9.6. Rest of The World Chilled & Deli Foods Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. General Mills Inc.
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. PepsiCo
10.2.3. The Kraft Heinz Company
10.2.4. Nestlé
10.2.5. The Kellogg Company
10.2.6. Unilever
10.2.7. Calbee
10.2.8. Intersnack Group GmbH & Co. KG
10.2.9. Conagra Brands, Inc.
10.2.10. ITC Limited
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

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