世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

食品不耐性製品の世界市場調査レポート 2022-2032


Global Food Intolerance Products Market Research Report 2022-2032

食品不耐性製品市場は、2022年から32年の予測期間を通じてCAGR 6 %で、2021年の129億ドルから2032年には231億ドルを超える Fatpos Globalがこのほど発行したレポート「食品不耐性製品市場」によると、材料タイプ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 言語
Fatpos Global
Fatpos グローバル
2023年1月31日 US$4,950
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
英語

 

サマリー

食品不耐性製品市場は、2022年から32年の予測期間を通じてCAGR 6 %で、2021年の129億ドルから2032年には231億ドルを超える
Fatpos Globalがこのほど発行したレポート「食品不耐性製品市場」によると、材料タイプ別、厚さ別、用途別、透明度別、最終用途産業別、地域別の市場区分の観点から、市場の詳細な概観をお届けしています。
さらに、詳細な分析については、業界の成長促進要因、阻害要因、需給リスク、市場魅力、BPS分析、ポーターの5フォースモデルを網羅しています。
また、本レポートは世界の食品不耐性製品市場における主要企業の競争シナリオを提供し、以下の企業のプロフィールを含みます。

- ネスレS.A.
- ゼネラルミルズ社
- アボット・ラボラトリーズ
- クラフトハインツカンパニー
- Dr. Schär AG / SPA
- ミード・ジョンソン・ニュートリション・カンパニー
- ダノンS.A.
- フィフティ50フーズ株式会社
- ボルダー・ブランズ社
- ケロッグ社
- その他の著名なプレーヤー

出典 ファットポス・グローバル

COVID-19 食品不耐症製品市場に対するインパクト
COVID-19のパンデミック時にお客様のビジネスが持続・成長するための継続的な取り組みを行っています。私たちの経験と専門知識に基づき、将来への備えとして、業界を超えたコロナウイルスのアウトブレイクの影響分析を提供します。
COVID-19の流行は、広範な経済的苦境と不確実性を生み、多くの産業、市場、ビジネスが多大なストレスを受けています。ファットポス・グローバルでは、このパンデミックが様々なビジネスに与える影響について、広範かつ集中的に調査し、正確なマーケット情報を提供することを目指します。
私たちは、COVID-19の流行期におけるお客様のビジネスの持続と成長を支援するため、継続的な取り組みを行っています。私たちの経験と専門知識に基づき、業界を問わずコロナウイルスによるアウトブレイクの影響分析を提供し、将来への備えを支援します。

地域別市場区分:地域別分析対象
- 北米(アメリカ、カナダ、メキシコ)
- 欧州(ドイツ、フランス、イギリス、ロシア、イタリア、その他の欧州地域)
- アジア太平洋地域(中国、日本、韓国、インド、東南アジア、オーストラリア)
- 南米(ブラジル、アルゼンチン、コロンビア、その他の南米地域)
- 中東・アフリカ地域(サウジアラビア、UAE、エジプト、南アフリカ、その他の中東・アフリカ地域)

また、食物不耐症製品市場のレポートには、以下の分析が含まれています:

食物不耐症製品の市場セグメント

- 製品タイプ別
o 糖尿病予防食品
o グルテンフリー食品
o 乳糖を含まない食品
o その他
- 流通チャネル別
スーパーマーケット、ハイパーマーケット
o コンビニエンスストア
o オンラインストア
o その他

出典 ファットポス・グローバル

食品不耐性製品市場レポートは、以下の主要な質問に対する回答を提供します:
- 世界のファイブフォース分析の主要な成果は何か?
- 世界のトップ地域の市場シェアに影響を与えるトレンド要因は何か?Covid19が現在の産業に与える影響とは?
- 食品不耐症製品市場が直面する市場機会と脅威は何か?

ページTOPに戻る


目次

Contents
1. Executive Summary
2. Food Intolerance Products Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Food Intolerance Products Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Food Intolerance Products Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F
11.1.1. By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2. By Volume (Million Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12. Food Intolerance Products Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2. By network type: Market Share (2020-2030F)
12.2.1. Hardware , By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2. Software , By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.3. Services , By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3. By End user: Market Share (2020-2030F)
12.3.1. Manufacturing, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.2. Healthcare, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.3. Energy and Utilities, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.4. IT & Telecom, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.5. Automotive and Transportation, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.6. Supply Chain and Logistics, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.7. Government and Public Safety, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.8. Agriculture, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.9. Others, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
Company Profile
• Nestle S.A.
• General Mills, Inc.
• Abbott Laboratories
• Kraft Heinz Company
• Dr. Schär AG / SPA
• Mead Johnson Nutrition Company
• Danone S.A.
• Fifty 50 Foods Corporation
• Boulder Brands, Inc.
• Kellogg Company
• Other Prominent Players
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Food Intolerance Products Market to surpass USD 23.1 billion by 2032 from 12.9 billion in 2021 at a CAGR of 6 % throughout the forecast period 2022-32.
According to a recently published report by Fatpos Global on “Food Intolerance Products Market” delivers a detailed overview of the market in terms of market segmentation by material type, by thickness, by application, by transparency, by end-use industry, and by region.
Further, for the in-depth analysis, the report encompasses the industry growth drivers, restraints, supply and demand risk, market attractiveness, BPS analysis, and Porter’s five force model.
This report also provides the existing competitive scenario of some of the key players of the global Food Intolerance Products Market which includes company profiling of

• Nestle S.A.
• General Mills, Inc.
• Abbott Laboratories
• Kraft Heinz Company
• Dr. Schär AG / SPA
• Mead Johnson Nutrition Company
• Danone S.A.
• Fifty 50 Foods Corporation
• Boulder Brands, Inc.
• Kellogg Company
• Other Prominent Players

Source Fatpos Global

COVID-19 Impact on Food Intolerance Products Market
We are making continuous efforts to help your business sustain and grow during COVID-19 pandemics. Based on our experience and expertise, we will offer you an impact analysis of coronavirus outbreaks across industries to help you prepare for the future.
The COVID-19 outbreak has spawned widespread economic distress and uncertainty, with many industries, markets, and businesses undergoing tremendous stress. However, together, the global community can tide over these challenging times, and at Fatpos Global, we aim to provide precise market intelligence through extensive and intensive research into the impact of this pandemic on various businesses.
Through continuous efforts, we are striving to help your business sustain and grow during the COVID-19 pandemic. Based on our experience and expertise, we will offer you an impact analysis of coronavirus outbreaks across industries to help you prepare for the future.

Market segment by Region, regional analysis covers
• North America (United States, Canada, and Mexico)
• Europe (Germany, France, United Kingdom, Russia, Italy, and Rest of Europe)
• Asia-Pacific (China, Japan, Korea, India, Southeast Asia, and Australia)
• South America (Brazil, Argentina, Colombia, and Rest of South America)
• Middle East & Africa (Saudi Arabia, UAE, Egypt, South Africa, and Rest of Middle East & Africa)

The Food Intolerance Products Market report also contains an analysis on:

Food Intolerance Products Market Segments

• By Product Type:
o Diabetes-Free Food
o Gluten-Free Food
o Lactose-Free Food
o Others
• By Distribution Channel:
o Supermarkets and Hypermarkets
o Convenience Stores
o Online Stores
o Others

Source Fatpos Global

The Food Intolerance Products Market report provides answers to the following key questions:
• What are the key outcomes of the five forces analysis of the global?
• Which are Trending factors influencing the market shares of the top regions across the globe? What is the impact of Covid19 on the current industry?
• What are the market opportunities and threats faced by Food Intolerance Products Market?



ページTOPに戻る


Table of Contents

Contents
1. Executive Summary
2. Food Intolerance Products Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Food Intolerance Products Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Food Intolerance Products Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F
11.1.1. By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2. By Volume (Million Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12. Food Intolerance Products Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2. By network type: Market Share (2020-2030F)
12.2.1. Hardware , By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2. Software , By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.3. Services , By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3. By End user: Market Share (2020-2030F)
12.3.1. Manufacturing, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.2. Healthcare, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.3. Energy and Utilities, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.4. IT & Telecom, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.5. Automotive and Transportation, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.6. Supply Chain and Logistics, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.7. Government and Public Safety, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.8. Agriculture, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.9. Others, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
Company Profile
• Nestle S.A.
• General Mills, Inc.
• Abbott Laboratories
• Kraft Heinz Company
• Dr. Schär AG / SPA
• Mead Johnson Nutrition Company
• Danone S.A.
• Fifty 50 Foods Corporation
• Boulder Brands, Inc.
• Kellogg Company
• Other Prominent Players
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Fatpos Global社の食品・飲料分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(food)の最新刊レポート


よくあるご質問


Fatpos Global社はどのような調査会社ですか?


Fatpos Globalは経営コンサルティング、アドバイザリー、市場調査サービスを提供し、市場調査レポートを出版しているインドに主拠点をおく調査会社です。 Fatposは“Failures A... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/23 10:26

157.72 円

164.94 円

201.11 円

ページTOPに戻る