食品不耐性製品の世界市場調査レポート 2022-2032Global Food Intolerance Products Market Research Report 2022-2032 食品不耐性製品市場は、2022年から32年の予測期間を通じてCAGR 6 %で、2021年の129億ドルから2032年には231億ドルを超える Fatpos Globalがこのほど発行したレポート「食品不耐性製品市場」によると、材料タイプ... もっと見る
サマリー食品不耐性製品市場は、2022年から32年の予測期間を通じてCAGR 6 %で、2021年の129億ドルから2032年には231億ドルを超えるFatpos Globalがこのほど発行したレポート「食品不耐性製品市場」によると、材料タイプ別、厚さ別、用途別、透明度別、最終用途産業別、地域別の市場区分の観点から、市場の詳細な概観をお届けしています。 さらに、詳細な分析については、業界の成長促進要因、阻害要因、需給リスク、市場魅力、BPS分析、ポーターの5フォースモデルを網羅しています。 また、本レポートは世界の食品不耐性製品市場における主要企業の競争シナリオを提供し、以下の企業のプロフィールを含みます。 - ネスレS.A. - ゼネラルミルズ社 - アボット・ラボラトリーズ - クラフトハインツカンパニー - Dr. Schär AG / SPA - ミード・ジョンソン・ニュートリション・カンパニー - ダノンS.A. - フィフティ50フーズ株式会社 - ボルダー・ブランズ社 - ケロッグ社 - その他の著名なプレーヤー 出典 ファットポス・グローバル COVID-19 食品不耐症製品市場に対するインパクト COVID-19のパンデミック時にお客様のビジネスが持続・成長するための継続的な取り組みを行っています。私たちの経験と専門知識に基づき、将来への備えとして、業界を超えたコロナウイルスのアウトブレイクの影響分析を提供します。 COVID-19の流行は、広範な経済的苦境と不確実性を生み、多くの産業、市場、ビジネスが多大なストレスを受けています。ファットポス・グローバルでは、このパンデミックが様々なビジネスに与える影響について、広範かつ集中的に調査し、正確なマーケット情報を提供することを目指します。 私たちは、COVID-19の流行期におけるお客様のビジネスの持続と成長を支援するため、継続的な取り組みを行っています。私たちの経験と専門知識に基づき、業界を問わずコロナウイルスによるアウトブレイクの影響分析を提供し、将来への備えを支援します。 地域別市場区分:地域別分析対象 - 北米(アメリカ、カナダ、メキシコ) - 欧州(ドイツ、フランス、イギリス、ロシア、イタリア、その他の欧州地域) - アジア太平洋地域(中国、日本、韓国、インド、東南アジア、オーストラリア) - 南米(ブラジル、アルゼンチン、コロンビア、その他の南米地域) - 中東・アフリカ地域(サウジアラビア、UAE、エジプト、南アフリカ、その他の中東・アフリカ地域) また、食物不耐症製品市場のレポートには、以下の分析が含まれています: 食物不耐症製品の市場セグメント - 製品タイプ別 o 糖尿病予防食品 o グルテンフリー食品 o 乳糖を含まない食品 o その他 - 流通チャネル別 スーパーマーケット、ハイパーマーケット o コンビニエンスストア o オンラインストア o その他 出典 ファットポス・グローバル 食品不耐性製品市場レポートは、以下の主要な質問に対する回答を提供します: - 世界のファイブフォース分析の主要な成果は何か? - 世界のトップ地域の市場シェアに影響を与えるトレンド要因は何か?Covid19が現在の産業に与える影響とは? - 食品不耐症製品市場が直面する市場機会と脅威は何か? 目次Contents1. Executive Summary 2. Food Intolerance Products Market 2.1. Product Overview 2.2. Market Definition 2.3. Segmentation 2.4. Assumptions and Acronyms 3. Research Methodology 3.1. Research Objectives 3.2. Primary Research 3.3. Secondary Research 3.4. Forecast Model 3.5. Market Size Estimation 4. Average Pricing Analysis 5. Macro-Economic Indicators 6. Market Dynamics 6.1. Growth Drivers 6.2. Restraints 6.3. Opportunity 6.4. Trends 7. Correlation & Regression Analysis 7.1. Correlation Matrix 7.2. Regression Matrix 8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape 9. Risk Analysis 9.1. Demand Risk Analysis 9.2. Supply Risk Analysis 10. Food Intolerance Products Market Analysis 10.1. Porters Five Forces 10.1.1. Threat of New Entrants 10.1.2. Bargaining Power of Suppliers 10.1.3. Threat of Substitutes 10.1.4. Rivalry 10.2. PEST Analysis 10.2.1. Political 10.2.2. Economic 10.2.3. Social 10.2.4. Technological 11. Food Intolerance Products Market 11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F 11.1.1. By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F 11.1.2. By Volume (Million Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F 12. Food Intolerance Products Market: Market Segmentation 12.1. By Regions 12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F 12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F 12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F 12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F 12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F 12.2. By network type: Market Share (2020-2030F) 12.2.1. Hardware , By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F 12.2.2. Software , By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F 12.2.3. Services , By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F 12.3. By End user: Market Share (2020-2030F) 12.3.1. Manufacturing, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F 12.3.2. Healthcare, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F 12.3.3. Energy and Utilities, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F 12.3.4. IT & Telecom, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F 12.3.5. Automotive and Transportation, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F 12.3.6. Supply Chain and Logistics, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F 12.3.7. Government and Public Safety, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F 12.3.8. Agriculture, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F 12.3.9. Others, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F Company Profile • Nestle S.A. • General Mills, Inc. • Abbott Laboratories • Kraft Heinz Company • Dr. Schär AG / SPA • Mead Johnson Nutrition Company • Danone S.A. • Fifty 50 Foods Corporation • Boulder Brands, Inc. • Kellogg Company • Other Prominent Players Consultant Recommendation **The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.
SummaryFood Intolerance Products Market to surpass USD 23.1 billion by 2032 from 12.9 billion in 2021 at a CAGR of 6 % throughout the forecast period 2022-32. Table of ContentsContents1. Executive Summary 2. Food Intolerance Products Market 2.1. Product Overview 2.2. Market Definition 2.3. Segmentation 2.4. Assumptions and Acronyms 3. Research Methodology 3.1. Research Objectives 3.2. Primary Research 3.3. Secondary Research 3.4. Forecast Model 3.5. Market Size Estimation 4. Average Pricing Analysis 5. Macro-Economic Indicators 6. Market Dynamics 6.1. Growth Drivers 6.2. Restraints 6.3. Opportunity 6.4. Trends 7. Correlation & Regression Analysis 7.1. Correlation Matrix 7.2. Regression Matrix 8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape 9. Risk Analysis 9.1. Demand Risk Analysis 9.2. Supply Risk Analysis 10. Food Intolerance Products Market Analysis 10.1. Porters Five Forces 10.1.1. Threat of New Entrants 10.1.2. Bargaining Power of Suppliers 10.1.3. Threat of Substitutes 10.1.4. Rivalry 10.2. PEST Analysis 10.2.1. Political 10.2.2. Economic 10.2.3. Social 10.2.4. Technological 11. Food Intolerance Products Market 11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F 11.1.1. By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F 11.1.2. By Volume (Million Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F 12. Food Intolerance Products Market: Market Segmentation 12.1. By Regions 12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F 12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F 12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F 12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F 12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F 12.2. By network type: Market Share (2020-2030F) 12.2.1. Hardware , By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F 12.2.2. Software , By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F 12.2.3. Services , By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F 12.3. By End user: Market Share (2020-2030F) 12.3.1. Manufacturing, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F 12.3.2. Healthcare, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F 12.3.3. Energy and Utilities, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F 12.3.4. IT & Telecom, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F 12.3.5. Automotive and Transportation, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F 12.3.6. Supply Chain and Logistics, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F 12.3.7. Government and Public Safety, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F 12.3.8. Agriculture, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F 12.3.9. Others, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F Company Profile • Nestle S.A. • General Mills, Inc. • Abbott Laboratories • Kraft Heinz Company • Dr. Schär AG / SPA • Mead Johnson Nutrition Company • Danone S.A. • Fifty 50 Foods Corporation • Boulder Brands, Inc. • Kellogg Company • Other Prominent Players Consultant Recommendation **The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.
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