世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

肉代替食品の市場規模、シェア、分析、製品別(豆腐、テンペ、テクスチャード・ベジタブル・プロテイン、セイタン、クオーン、その他製品)、ソース別(大豆プロテイン、小麦プロテイン、エンドウ豆プロテイン、その他ソース)、タイプ別(濃縮物、分離物、テクスチャード)、形態別(固体、液体)、カテゴリー別(冷凍、冷蔵、シェルフテーブル)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋、その他地域)、地域別予測 2024-2034


Meat Substitutes Market Size, Share, and Analysis, By Product (Tofu, Tempeh, Textured Vegetable Protein, Seitan, Quorn and Other Product), By Source (Soy Protein, Wheat Protein, Pea Protein and Other Sources), By Types (Concentrates, Isolates and Textured), By Form (Solid, Liquid), By Category (Frozen, Refrigerated and Shelf Table), and By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, And Rest of the World) And Regional Forecast 2024-2034

肉代替食品の市場規模、シェア、分析、製品別(豆腐、テンペ、テクスチャード・ベジタブル・プロテイン、セイタン、クオーン、その他製品)、供給源別(大豆プロテイン、小麦プロテイン、エンドウ豆プロテイン、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Fatpos Global
Fatpos グローバル
2024年5月28日 US$5,150
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
368 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

肉代替食品の市場規模、シェア、分析、製品別(豆腐、テンペ、テクスチャード・ベジタブル・プロテイン、セイタン、クオーン、その他製品)、供給源別(大豆プロテイン、小麦プロテイン、エンドウ豆プロテイン、その他供給源)、種類別(濃縮物、分離物、テクスチャード)、形態別(固体、液体)、カテゴリー別(冷凍、冷蔵、シェルフテーブル)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋、その他地域)、地域別予測 2024-2034

製品概要
食肉代替物市場は、2024年から2034年の予測期間中に10.7%の年間平均成長率(CAGR)を示すと予測される。2023年の市場規模は50億米ドルと評価され、2034年には153億米ドルに達すると予測されている。
代替肉は、本物の肉の風味、食感、栄養特性を模倣するように設計された、植物ベースまたは実験室栽培の代替品である。これらの代替食品は、倫理的、環境的、あるいは健康上の理由から強く求められており、従来の食肉よりも環境への影響や飽和脂肪含量が低いことが多い。代用肉の生産によく使用される原料には、大豆、小麦グルテン、エンドウ豆、マイコプロテインなどがある。さらに、豆腐、テンペ、セイタンなどの植物由来の代替食品は、必須栄養素とタンパク質を提供する。細胞農業の技術革新は、伝統的な畜産慣行を必要とすることなく、本物の食肉体験を再現する実験室育ちの代替食品の開発を簡素化した。したがって、代替肉は、より多くの栄養的選択肢を提供し、従来の食肉生産に伴う環境フットプリントを削減することで、持続可能性を促進し、消費者の嗜好の変化に対応する上で重要な役割を果たしている。

市場のハイライト
倫理、環境、健康に対する消費者の意識の高まりにより、食肉代替物市場は予測期間中に153億米ドルに達すると予測される。植物由来の代替品に対する需要の高まりにより、植物由来のハンバーガー、ソーセージ、ラボ栽培の同等品などの新製品の製造が増加している。さらに、既存の食品企業や新興企業は、こうした代替品の風味や食感を改善するために研究開発に積極的に投資している。さらに、ベジタリアン・ライフスタイルやフレキシタリアン・ライフスタイルの採用が増加していることと、可処分所得の増加が、代替肉市場の成長にとって重要な要因となっている。持続可能な食習慣の推進と食肉消費量の削減を目指す政府の取り組みも、市場の需要刺激に大きな役割を果たしている。したがって、代用肉市場は、消費者に持続可能な選択肢を提供することから、世界的に持続的成長を目撃することになるであろう。
代用肉市場のセグメント:

- 製品別
o 豆腐
o テンペ
o テクスチャード・ベジタブル・プロテイン
o セイタン
o クオン
o その他の製品
- ソース別
o 大豆プロテイン
o 小麦プロテイン
o エンドウ豆プロテイン
o その他の供給源
- タイプ別
o 濃縮物
o 分離物
テクスチャー
- 形状別
固体
o 液体
- カテゴリー別
冷凍
冷凍
o シェルフテーブル
市場ダイナミクス
成長ドライバー
植物性食品に対する消費者の需要が成長機会を生む
技術革新と製品開発による市場拡大
抑制要因
高品質製品に関連するコスト問題が業界の成長を阻害する可能性

主要プレイヤー
- ビヨンド・ミート社
- インポッシブル・フーズ社
- アーチャー・ダニエルズ・ミッドランド社
- ザ・ベジタリアン・ブッチャー
- ネスレS.A.
- クオーンフーズ
- コナグラ・ブランズ社
- ケロッグ社
- タイソンフーズ
- メープルリーフフーズ
- トファーキー
- ライトライフフーズ
- スウィートアースフーズ
- ウーンフ
- ガーディン
- その他の有力企業(会社概要、事業戦略、主要製品、財務実績、主要業績指標、リスク分析、最近の動向、地域プレゼンス、SWOT分析)


研究室用温度制御ユニットの世界市場はさらに地域別に分類されます:
- 北米市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAG.R - 米国、カナダ
- 中南米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米の残りの地域
- ヨーロッパ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他のヨーロッパ地域
- アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド, 中国, 韓国, 日本, マレーシア, インドネシア, ニュージーランド, オーストラリア, その他の地域
- 中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他の地域


本レポートを購入する理由
- 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析
- 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供
- 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示
- 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析
- 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況
- 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール
- 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望
- ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析
- バリューチェーンによる市場洞察の提供
- 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会
- 販売後3ヶ月間のアナリストサポート


ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブサマリー
1.1.地域別市場シェア
1.2.事業動向
1.3.代替肉市場COVID-19の発生
1.4.地域動向
1.5.セグメント別スナップショット
2.調査方法
2.1.調査目的
2.2.調査アプローチ
2.3.データソーシングと調査方法
2.4.一次調査
2.5.二次調査
2.5.1.有料情報源
2.5.2.公的情報源
2.6.市場規模の推定とデータの三角測量
3.市場の特徴
3.1.市場の定義
3.2.代替肉市場COVID-19の影響
3.3.主要セグメント
3.4.主要開発
3.5.関連業界データ
4.食肉代替品市場 - 産業洞察
4.1.産業区分
4.2.COVID-19による世界経済の概要
4.3.業界エコシステム チャネル分析
4.4.イノベーションと持続可能性
5.マクロ経済指標
6.最近の動向
7.市場ダイナミクス
7.1.序論
7.2.成長ドライバー
7.3.市場機会
7.4.市場抑制要因
7.5.市場動向
8.リスク分析
9.市場分析
9.1.ポーターズファイブフォース
9.2.PEST分析
9.2.1.政治
9.2.2.経済
9.2.3.社会
9.2.4.技術
10.食肉代替物市場
10.1.概要
10.2.過去の分析(2019年~2022年)
10.2.1.市場規模、前年比成長率(%)、市場予測
11.食肉代替食品の市場規模・予測 2024A-2034F
11.1.概要
11.2.主な調査結果
11.3.市場区分
11.3.1.製品別
11.3.1.1.豆腐
11.3.1.1.1.金額(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.1.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.1.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.1.2.テンペ
11.3.1.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.1.2.2.市場シェア(%) 2024-2034年
11.3.1.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.1.3.テクスチャード・ベジタブル・プロテイン
11.3.1.3.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.1.3.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.1.3.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.1.4.セイタン
11.3.1.4.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.1.4.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.1.4.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.1.5.クオーン
11.3.1.5.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.1.5.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.1.5.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.1.6.その他の製品
11.3.1.6.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.1.6.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.1.6.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.供給源別
11.3.2.1.大豆タンパク質
11.3.2.1.1.金額(百万米ドル)ベース 2024-2034F
11.3.2.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.2.小麦タンパク質
11.3.2.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.3.エンドウ豆プロテイン
11.3.2.3.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.3.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.3.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.4.その他の情報源
11.3.2.4.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.4.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.4.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.3.タイプ別
11.3.3.1.濃縮物
11.3.3.1.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.3.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.3.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.3.2.アイソレート
11.3.3.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.3.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.3.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.3.3.テクスチャー
11.3.3.3.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.3.3.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.3.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.4.形態別
11.3.4.1.固形
11.3.4.1.1.金額(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.4.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.4.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.4.2.液体
11.3.4.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.4.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.4.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.5.カテゴリー別
11.3.5.1.フローズン
11.3.5.1.1.金額(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.5.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.5.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.5.2.冷蔵
11.3.5.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.5.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.5.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.5.3.棚表
11.3.5.3.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.5.3.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.5.3.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
12.北米の肉代替食品市場規模・予測2024A-2034F
12.1.概要
12.2.主な調査結果
12.3.市場セグメンテーション
12.3.1.製品別
12.3.2.供給源別
12.3.3.タイプ別
12.3.4.形状別
12.3.5.カテゴリー別
12.4.国別
12.4.1.アメリカ
12.4.2.カナダ
13.欧州の肉代替品市場規模&予測2024A-2034F
13.1.概要
13.2.主な調査結果
13.3.市場セグメンテーション
13.3.1.製品別
13.3.2.供給源別
13.3.3.タイプ別
13.3.4.形状別
13.3.5.カテゴリー別
13.4.国別
13.4.1.ドイツ
13.4.2.イギリス
13.4.3.フランス
13.4.4.イタリア
13.4.5.スペイン
13.4.6.ロシア
13.4.7.その他のヨーロッパ(ベネルクス、ノルディック、ハンガリー、トルコ、ポーランド)
14.アジア太平洋地域の代用肉市場規模&予測2024A-2034F
14.1.概要
14.2.主な調査結果
14.3.市場区分
14.3.1.製品別
14.3.2.供給源別
14.3.3.タイプ別
14.3.4.形態別
14.3.5.カテゴリー別
14.4.国別
14.4.1.インド
14.4.2.中国
14.4.3.韓国
14.4.4.日本
14.4.5.その他のAPAC地域
15.中東・アフリカの肉代替品市場規模・予測2024A-2034F
15.1.概要
15.2.主な調査結果
15.3.市場区分
15.3.1.製品別
15.3.2.供給源別
15.3.3.タイプ別
15.3.4.形状別
15.3.5.カテゴリー別
15.4.国別
15.4.1.イスラエル
15.4.2.GCC
15.4.3.北アフリカ
15.4.4.南アフリカ
15.4.5.その他の中東・アフリカ地域
16.ラテンアメリカの肉代替食品市場規模・予測2024A-2034F
16.1.概要
16.2.主な調査結果
16.3.市場セグメンテーション
16.3.1.製品別
16.3.2.供給源別
16.3.3.タイプ別
16.3.4.形状別
16.3.5.カテゴリー別
16.4.国別
16.4.1.メキシコ
16.4.2.ブラジル
16.4.3.その他のラテンアメリカ
17.競合他社の状況
17.1.各社の市場シェア(2023年
17.2.主要プレーヤーの概要
17.3.主要ステークホルダー
18.企業プロフィール
18.1.ビヨンド・ミート社
18.1.1.会社概要
18.1.2.財務概要
18.1.3.主要製品分析
18.1.4.企業評価
18.1.4.1.製品ポートフォリオ
18.1.4.2.主要顧客
18.1.4.3.市場シェア
18.1.4.4.最近のニュース&開発(過去3年)
18.1.4.5.エグゼクティブチーム
18.2.インポッシブル・フーズ・インク
18.3.アーチャー・ダニエルズ・ミッドランド・カンパニー
18.4.クオーンフーズ
18.5.コナグラ・ブランズ社
18.6.ネスレS.A.
18.7.ケロッグ・カンパニー
18.8.タイソンフーズ
18.9.メープルリーフフーズ
18.10.ベジタリアン・ブッチャー
18.11.トファーキー
18.12.ライトライフ・フーズ社
18.13.スイートアースフーズ
18.14.オームフ
18.15.ガーディアン
18.16.その他の有力企業
19.付録
20.コンサルタントの推薦

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Meat Substitutes Market Size, Share, and Analysis, By Product (Tofu, Tempeh, Textured Vegetable Protein, Seitan, Quorn and Other Product), By Source (Soy Protein, Wheat Protein, Pea Protein and Other Sources), By Types (Concentrates, Isolates and Textured), By Form (Solid, Liquid), By Category (Frozen, Refrigerated and Shelf Table), and By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, And Rest of the World) And Regional Forecast 2024-2034

PRODUCT OVERVIEW
Meat Substitutes Market is anticipated to exhibit a Compound Annual Growth Rate (CAGR) of 10.7% during the forecast span from 2024 to 2034. In 2023, the market size was assessed at USD 5 billion and is projected to reach USD 15.3 billion by the completion of 2034.
Meat substitutes are plant-based or lab-grown alternatives that are designed to imitate the flavor, texture, and nutritional properties of genuine meat. These alternatives are highly sought after for ethical, environmental, or health reasons, and they frequently have low environmental consequences and saturated fat content than conventional meats. Commonly used sources in the production of meat substitutes include soy, wheat gluten, peas, and mycoprotein. Additionally, plant-derived substitutes such as tofu, tempeh, and seitan provide essential nutrients and protein. Technological innovations in cellular agriculture have simplified the development of lab-grown alternatives that replicate the authentic meat experience without the need for traditional animal farming practices. Therefore, meat substitutes play an important role in promoting sustainability and responding to changing consumer preferences as they provide more nutritional options and reduce the environmental footprint associated with conventional meat production.

MARKET HIGHLIGHTS
Meat Substitutes Market is projected to reach USD 15.3 billion over the forecast period, due to increased consumer awareness regarding ethical, environmental, and health concerns. The growing demand for plant-based alternatives has resulted in increased manufacturing of new products such as plant-derived burgers, sausages, and lab-grown equivalents. Additionally, established food firms and startups are aggressively spending in R&D to improve the flavours and texture of these alternatives. Moreover, the increasing adoption of vegetarian and flexitarian lifestyles, coupled with rising disposable incomes, is a significant factor for the growth of meat substitute market. Governmental initiatives which are aimed at promoting sustainable food practices and reducing meat consumption also play a major role in stimulating market demand. Therefore, the meat substitute market will witness sustained growth as it offers sustainable choices to consumers globally.
Meat Substitutes Market Segments:

• By Product
o Tofu
o Tempeh
o Textured Vegetable Protein
o Seitan
o Quorn
o Other Product
• By Source
o Soy Protein
o Wheat Protein
o Pea Protein
o Other Sources
• By Type
o Concentrates
o Isolates
o Texture
• By Form
o Solid
o Liquid
• By Category
o Frozen
o Refrigerated
o Shelf Table
MARKET DYNAMICS
Growth Drivers
Consumer Demand for Plant-Based Diets will Generate Growth Opportunities
Innovation and Product Development Will Lead to Market Expansion
Restraint
Cost Issues Associated with High-Quality Products can Impede Industry Growth

Key Players
• Beyond Meat, Inc.
• Impossible Foods Inc.
• Archer Daniels Midland Company
• The Vegetarian Butcher
• Nestlé S.A.
• Quorn Foods
• Conagra Brands, Inc.
• Kellogg Company
• Tyson Foods, Inc.
• Maple Leaf Foods Inc.
• Tofurky
• Lightlife Foods, Inc.
• Sweet Earth Foods
• Oumph!
• Gardein
• Other Prominent Players (Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis)


Global Laboratory Temperature Control Units Market is further segmented by region into:
• North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAG.R – United States and Canada
• Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil and Rest of Latin America
• Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey and Rest of Europe
• Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia and Rest of APAC
• Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa and Rest of MENA


Reasons to Purchase this Report
• Qualitative and quantitative analysis of the market based on segmentation involving both economic as well as non-economic factors
• Provision of market value (USD Billion) data for each segment and sub-segment
• Indicates the region and segment that is expected to witness the fastest growth as well as to dominate the market
• Analysis by geography highlighting the consumption of the product/service in the region as well as indicating the factors that are affecting the market within each region
• Competitive landscape which incorporates the market ranking of the major players, along with new service/product launches, partnerships, business expansions, and acquisitions in the past five years of companies profiled
• Extensive company profiles comprising of company overview, company insights, product benchmarking, and SWOT analysis for the major market players
• The current as well as the future market outlook of the industry with respect to recent developments which involve growth opportunities and drivers as well as challenges and restraints of both emerging as well as developed regions
• Includes in-depth analysis of the market of various perspectives through Porter’s five forces analysis
• Provides insight into the market through Value Chain
• Market dynamics scenario, along with growth opportunities of the market in the years to come
• 3-month post-sales analyst support.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1.Regional Market Share
1.2. Business Trends
1.3.Meat Substitutes Market: COVID-19 Outbreak
1.4.Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1. Research Objective
2.2.Research Approach
2.3.Data Sourcing and Methodology
2.4. Primary Research
2.5. Secondary Research
2.5.1. Paid Sources
2.5.2.Public Sources
2.6.Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1. Market Definition
3.2.Meat Substitutes Market: COVID-19 Impact
3.3.Key Segmentations
3.4. Key Developments
3.5. Allied Industry Data
4. Meat Substitutes Market – Industry Insights
4.1.Industry Segmentation
4.2. COVID-19 overview on world economy
4.3. Industry ecosystem Channel analysis
4.4. Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7.Market Dynamics
7.1. Introduction
7.2.Growth Drivers
7.3.Market Opportunities
7.4. Market Restraints
7.5.Market Trends
8. Risk Analysis
9. Market Analysis
9.1. Porters Five Forces
9.2.PEST Analysis
9.2.1. Political
9.2.2.Economic
9.2.3.Social
9.2.4.Technological
10. Meat Substitutes Market
10.1.Overview
10.2. Historical Analysis (2019-2022)
10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
11.Meat Substitutes Market Size & Forecast 2024A-2034F
11.1.Overview
11.2. Key Findings
11.3. Market Segmentation
11.3.1.By Product
11.3.1.1. Tofu
11.3.1.1.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.1.1.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.1.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.1.2.Tempeh
11.3.1.2.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.1.2.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.1.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.1.3.Textured Vegetable Protein
11.3.1.3.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.1.3.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.1.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.1.4.Seitan
11.3.1.4.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.1.4.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.1.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.1.5.Quorn
11.3.1.5.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.1.5.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.1.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.1.6.Other Products
11.3.1.6.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.1.6.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.1.6.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2. By Source
11.3.2.1.Soy Protein
11.3.2.1.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.1.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.2. Wheat Protein
11.3.2.2.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.2.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.3. Pea Protein
11.3.2.3.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.3.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.4. Other Sources
11.3.2.4.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.4.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3. By Type
11.3.3.1.Concentrates
11.3.3.1.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.1.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.2. Isolates
11.3.3.2.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.2.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.3. Texture
11.3.3.3.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.3.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.4. By Form
11.3.4.1.Solid
11.3.4.1.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.4.1.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.4.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.4.2. Liquid
11.3.4.2.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.4.2.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.4.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.5. By Category
11.3.5.1.Frozen
11.3.5.1.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.5.1.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.5.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.5.2. Refrigerated
11.3.5.2.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.5.2.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.5.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.5.3. Shelf Table
11.3.5.3.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.5.3.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.5.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
12. North America Meat Substitutes Market Size & Forecast 2024A-2034F
12.1. Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1. By Product
12.3.2.By Source
12.3.3.By Type
12.3.4.By Form
12.3.5.By Category
12.4. Country
12.4.1. United States
12.4.2.Canada
13. Europe Meat Substitutes Market Size & Forecast 2024A-2034F
13.1. Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1. By Product
13.3.2.By Source
13.3.3.By Type
13.3.4.By Form
13.3.5.By Category
13.4. Country
13.4.1.Germany
13.4.2.United Kingdom
13.4.3.France
13.4.4. Italy
13.4.5.Spain
13.4.6.Russia
13.4.7.Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
14. Asia-Pacific Meat Substitutes Market Size & Forecast 2024A-2034F
14.1.Overview
14.2. Key Findings
14.3. Market Segmentation
14.3.1. By Product
14.3.2.By Source
14.3.3.By Type
14.3.4. By Form
14.3.5.By Category
14.4. Country
14.4.1. India
14.4.2.China
14.4.3. South Korea
14.4.4. Japan
14.4.5. Rest of APAC
15. Middle East and Africa Meat Substitutes Market Size & Forecast 2024A-2034F
15.1.Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1. By Product
15.3.2.By Source
15.3.3.By Type
15.3.4.By Form
15.3.5.By Category
15.4. Country
15.4.1. Israel
15.4.2.GCC
15.4.3.North Africa
15.4.4. South Africa
15.4.5.Rest of Middle East and Africa
16. Latin America Meat Substitutes Market Size & Forecast 2024A-2034F
16.1. Overview
16.2. Key Findings
16.3. Market Segmentation
16.3.1. By Product
16.3.2.By Source
16.3.3.By Type
16.3.4.By Form
16.3.5.By Category
16.4. Country
16.4.1. Mexico
16.4.2.Brazil
16.4.3.Rest of Latin America
17. Competitive Landscape
17.1. Company market share, 2023
17.2.Key player overview
17.3. Key stakeholders
18. Company Profiles
18.1.Beyond Meat, Inc.
18.1.1.Company Overview
18.1.2.Financial Overview
18.1.3.Key Product; Analysis
18.1.4.Company Assessment
18.1.4.1.Product Portfolio
18.1.4.2. Key Clients
18.1.4.3. Market Share
18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
18.1.4.5. Executive Team
18.2.Impossible Foods Inc.
18.3.Archer Daniels Midland Company
18.4. Quorn Foods
18.5.Conagra Brands, Inc.
18.6.Nestlé S.A.
18.7.Kellogg Company
18.8. Tyson Foods, Inc.
18.9.Maple Leaf Foods Inc.
18.10.The Vegetarian Butcher
18.11. Tofurky
18.12. Lightlife Foods, Inc.
18.13. Sweet Earth Foods
18.14.Oumph!
18.15. Gardein
18.16.Other Prominent Players
19. Appendix
20.Consultant Recommendation

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Fatpos Global社の食品・飲料分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Fatpos Global社はどのような調査会社ですか?


Fatpos Globalは経営コンサルティング、アドバイザリー、市場調査サービスを提供し、市場調査レポートを出版しているインドに主拠点をおく調査会社です。 Fatposは“Failures A... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/20 10:28

158.95 円

165.20 円

201.28 円

ページTOPに戻る