フムス市場規模・シェア・分析、タイプ別(クラシック、ローストガーリック、ホワイトビーン、ブラックオリーブ、レッドペッパー、その他)、包装材料別(包装材料、チューブ/カップ、ジャー/ボトル、その他)、流通チャネル別(スーパーマーケット・ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、食料品店、オンライン小売)、地域別予測、2022年~2032年Hummus Market Size, Share, and Analysis, By Type (Classic, Roasted Garlic, White Bean, Black Olive, Red Pepper, Others), By Packaging Material (Packaging Materials, Tubs/Cups, Jar/Bottles, Others), By Distribution Channel (Supermarkets and Hypermarkets, Convenience Stores, Grocery Stores, Online Retails) and Regional Forecasts, 2022-2032 フムス市場規模・シェア・分析、タイプ別(クラシック、ローストガーリック、ホワイトビーン、ブラックオリーブ、レッドペッパー、その他)、包装材料別(包装材料、チューブ/カップ、ジャー/ボトル、その他)、... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリーフムス市場規模・シェア・分析、タイプ別(クラシック、ローストガーリック、ホワイトビーン、ブラックオリーブ、レッドペッパー、その他)、包装材料別(包装材料、チューブ/カップ、ジャー/ボトル、その他)、流通チャネル別(スーパーマーケット・ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、食料品店、オンライン小売)、地域別予測、2022年~2032年製品概要 フムス市場規模は2021年に27.6億米ドル、予測期間中のCAGRは13.5%を示し、2023年の35億米ドルから2032年には111億米ドルに成長すると予測される。 フムスは、主に潰したひよこ豆(ガルバンゾ豆としても知られる)とその他の健康素材から作られる濃厚なスプレッド(塊状またはクリーム状)である。中東が原産で、今日では世界的に非常に人気のあるスナックである。ほとんどのバリエーションが完全菜食主義者向けで、サンドイッチのスプレッドやディップとして使われる。フムスは特定の食品よりも脂肪分が高いが、人間が本当に必要とする栄養素を多く含んでいる。 市場ハイライト フムス(Hummus)市場は、主要人口の健康意識の高まりにより、予測期間中に年平均成長率13.5%で成長し、111億米ドルに達すると予想される。フムスにはタンパク質、ビタミン、ミネラルが豊富に含まれており、摂取することで筋肉、骨、皮膚の強度が向上し、コレステロールも低下するため、栄養価の高いディップとして進化している。このことが、予測期間におけるフムス市場の成長を大きく後押ししている。 フムス市場のセグメント - タイプ o クラシック o ローストガーリック o ホワイトビーン o ブラックオリーブ o レッドペッパー o その他 - 包装材料 o 包装材料 o 桶/カップ o 瓶/ボトル o その他 - 流通チャネル o スーパーマーケットおよびハイパーマーケット o コンビニエンスストア o 食料品店 o オンライン小売 市場ダイナミクス 成長促進要因 菜食主義のトレンドの高まりが市場成長を後押しする見込み 消費者の意識の高まりが市場成長を促進する見込み 抑制要因 フムスの市場回収と代替品の入手が市場成長を抑制する見込み 主要プレイヤー - ネスレ・プロフェッショナル - Bakkavor Group Plc - ボアーズ・ヘッド・ブランド - ハリバートン・インターナショナル・フーズ - シダーズ・メディテラニアン・フーズ社 - シュトラウス・グループ(サブラ・ディッピング・カンパニーLLC) - カシ食品 - 株式会社トライブ地中海フーズ - 株式会社ペロパック - ハンナフーズ - アブラハム・ナチュラル・フーズ - フムス・グルメLLC(ランタナフーズ) - イサカフムス - ランタナフーズ - リリーズ・フーズ - その他の著名なプレーヤー(会社概要、事業戦略、主要製品、財務実績、主要業績指標、リスク分析、最近の開発、地域プレゼンス、SWOT分析) 研究室用温度制御ユニットの世界市場はさらに地域別に以下のように区分されます: - 北米市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAG.R - 米国、カナダ - 中南米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米の残りの地域 - ヨーロッパ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他のヨーロッパ地域 - アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド, 中国, 韓国, 日本, マレーシア, インドネシア, ニュージーランド, オーストラリア, その他の地域 - 中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他の地域 本レポートを購入する理由 - 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析 - 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供 - 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示 - 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析 - 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況 - 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール - 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望 - ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析 - バリューチェーンによる市場洞察の提供 - 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会 - 販売後3ヶ月間のアナリストサポート 目次1. Executive Summary1.1.Regional Market Share 1.2. Business Trends 1.3. Hummus Market: COVID-19 Outbreak 1.4.Regional Trends 1.5. Segmentation Snapshot 2. Research Methodology 2.1. Research Objective 2.2.Research Approach 2.3.Data Sourcing and Methodology 2.4. Primary Research 2.5. Secondary Research 2.5.1.Paid Sources 2.5.2. Public Sources 2.6.Market Size Estimation and Data Triangulation 3. Market Characteristics 3.1. Market Definition 3.2.Hummus Market: COVID-19 Impact 3.3.Key Segmentations 3.4. Key Developments 3.5. Allied Industry Data 4. Hummus Market – Industry Insights 4.1.Industry Segmentation 4.2. COVID-19 overview on world economy 4.3. Industry ecosystem Channel analysis 4.4. Innovation & Sustainability 5. Macroeconomic Indicators 6. Recent Developments 7.Market Dynamics 7.1. Introduction 7.2.Growth Drivers 7.3.Market Opportunities 7.4. Market Restraints 7.5.Market Trends 8. Market Analysis 8.1. Porters Five Forces 8.2. PEST Analysis 8.2.1. Political 8.2.2.Economic 8.2.3.Social 8.2.4.Technological 9. Hummus Market 9.1. Overview 9.2.Historical Analysis (2016-2021) 9.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast 10. Hummus Market Size & Forecast 2022A-2032F 10.1.Overview 10.2. Key Findings 10.3. Market Segmentation 10.3.1. By Type 10.3.1.1.Classic 10.3.1.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.1.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 10.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.1.2. Roasted Garlic 10.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.1.2.2.Market Share (%) 2022-2032F 10.3.1.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.1.3. White Bean 10.3.1.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.1.3.2.Market Share (%) 2022-2032F 10.3.1.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.1.4. Black Olive 10.3.1.4.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.1.4.2. Market Share (%) 2022-2032F 10.3.1.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.1.5. Red Pepper 10.3.1.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.1.5.2.Market Share (%) 2022-2032F 10.3.1.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.1.6. Others 10.3.1.6.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.1.6.2.Market Share (%) 2022-2032F 10.3.1.6.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.2.By Packaging Material 10.3.2.1. Packaging Materials 10.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.2.1.2.Market Share (%) 2022-2032F 10.3.2.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.2.2.Tubs/Cups 10.3.2.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.2.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 10.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.2.3.Jar/Bottles 10.3.2.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.2.3.2. Market Share (%) 2022-2032F 10.3.2.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.2.4.Others 10.3.2.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.2.4.2.Market Share (%) 2022-2032F 10.3.2.4.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.3.By Distribution Channel 10.3.3.1. Supermarkets and Hypermarkets 10.3.3.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.3.1.2.Market Share (%) 2022-2032F 10.3.3.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.3.2.Convenience Stores 10.3.3.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.3.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 10.3.3.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.3.3.Grocery Stores 10.3.3.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.3.3.2.Market Share (%) 2022-2032F 10.3.3.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.3.4.Online Retails 10.3.3.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.3.4.2.Market Share (%) 2022-2032F 10.3.3.4.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.North America Hummus Market Size & Forecast 2022A-2032F 11.1.Overview 11.2. Key Findings 11.3. Market Segmentation 11.3.1.By Type 11.3.2. By Packaging Material 11.3.3. By Distribution Channel 11.4.Country 11.4.1. United States 11.4.2.Canada 12. Europe Hummus Market Size & Forecast 2022A-2032F 12.1. Overview 12.2. Key Findings 12.3. Market Segmentation 12.3.1. By Type 12.3.2.By Packaging Material 12.3.3.By Distribution Channel 12.4. Country 12.4.1.Germany 12.4.2. United Kingdom 12.4.3. France 12.4.4. Italy 12.4.5. Spain 12.4.6. Russia 12.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland) 13. Asia Hummus Market Size & Forecast 2022A-2032F 13.1. Overview 13.2. Key Findings 13.3. Market Segmentation 13.3.1. By Type 13.3.2.By Packaging Material 13.3.3.By Distribution Channel 13.4. Country 13.4.1.India 13.4.2. China 13.4.3. South Korea 13.4.4. Japan 13.4.5. Rest of APAC 14. Middle East and Africa Hummus Market Size & Forecast 2022A-2032F 14.1.Overview 14.2. Key Findings 14.3. Market Segmentation 14.3.1. By Type 14.3.2.By Packaging Material 14.3.3.By Distribution Channel 14.4. Country 14.4.1.Israel 14.4.2. GCC 14.4.3. North Africa 14.4.4. South Africa 14.4.5. Rest of Middle East and Africa 15. Latin America Hummus Market Size & Forecast 2022A-2032F 15.1.Overview 15.2. Key Findings 15.3. Market Segmentation 15.3.1. By Type 15.3.2.By Packaging Material 15.3.3.By Distribution Channel 15.4. Country 15.4.1.Mexico 15.4.2. Brazil 15.4.3. Rest of Latin America 16. Competitive Landscape 16.1. Company market share, 2021 16.2. Key player overview 16.3. Key stakeholders 17. Company Profiles 17.1.Nestlé Professional 17.1.1.Company Overview 17.1.2. Financial Overview 17.1.3. Key Product; Analysis 17.1.4.Company Assessment 17.1.4.1.Product Portfolio 17.1.4.2. Key Clients 17.1.4.3. Market Share 17.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.) 17.1.4.5. Executive Team 17.2. Bakkavor Group Plc 17.3. Boar’s Head Brand 17.4. Haliburton International Foods Inc. 17.5. Cedar’s Mediterranean Foods Inc. 17.6. Strauss Group Ltd. (Sabra Dipping Company LLC) 17.7. Kasih Food 17.8. Tribe Mediterranean Foods Inc. 17.9. PELOPAC INC. 17.10. Hannah Foods 17.11.Abraham's Natural Foods 17.12. Hummus Gourmet LLC (Lantana Foods) 17.13. Ithaca Hummus 17.14. Lantana Foods 17.15. Lily's Foods 17.16. Other Prominent Players 18. Appendix 19. Consultant Recommendation
SummaryHummus Market Size, Share, and Analysis, By Type (Classic, Roasted Garlic, White Bean, Black Olive, Red Pepper, Others), By Packaging Material (Packaging Materials, Tubs/Cups, Jar/Bottles, Others), By Distribution Channel (Supermarkets and Hypermarkets, Convenience Stores, Grocery Stores, Online Retails) and Regional Forecasts, 2022-2032 Table of Contents1. Executive Summary1.1.Regional Market Share 1.2. Business Trends 1.3. Hummus Market: COVID-19 Outbreak 1.4.Regional Trends 1.5. Segmentation Snapshot 2. Research Methodology 2.1. Research Objective 2.2.Research Approach 2.3.Data Sourcing and Methodology 2.4. Primary Research 2.5. Secondary Research 2.5.1.Paid Sources 2.5.2. Public Sources 2.6.Market Size Estimation and Data Triangulation 3. Market Characteristics 3.1. Market Definition 3.2.Hummus Market: COVID-19 Impact 3.3.Key Segmentations 3.4. Key Developments 3.5. Allied Industry Data 4. Hummus Market – Industry Insights 4.1.Industry Segmentation 4.2. COVID-19 overview on world economy 4.3. Industry ecosystem Channel analysis 4.4. Innovation & Sustainability 5. Macroeconomic Indicators 6. Recent Developments 7.Market Dynamics 7.1. Introduction 7.2.Growth Drivers 7.3.Market Opportunities 7.4. Market Restraints 7.5.Market Trends 8. Market Analysis 8.1. Porters Five Forces 8.2. PEST Analysis 8.2.1. Political 8.2.2.Economic 8.2.3.Social 8.2.4.Technological 9. Hummus Market 9.1. Overview 9.2.Historical Analysis (2016-2021) 9.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast 10. Hummus Market Size & Forecast 2022A-2032F 10.1.Overview 10.2. Key Findings 10.3. Market Segmentation 10.3.1. By Type 10.3.1.1.Classic 10.3.1.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.1.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 10.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.1.2. Roasted Garlic 10.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.1.2.2.Market Share (%) 2022-2032F 10.3.1.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.1.3. White Bean 10.3.1.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.1.3.2.Market Share (%) 2022-2032F 10.3.1.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.1.4. Black Olive 10.3.1.4.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.1.4.2. Market Share (%) 2022-2032F 10.3.1.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.1.5. Red Pepper 10.3.1.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.1.5.2.Market Share (%) 2022-2032F 10.3.1.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.1.6. Others 10.3.1.6.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.1.6.2.Market Share (%) 2022-2032F 10.3.1.6.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.2.By Packaging Material 10.3.2.1. Packaging Materials 10.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.2.1.2.Market Share (%) 2022-2032F 10.3.2.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.2.2.Tubs/Cups 10.3.2.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.2.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 10.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.2.3.Jar/Bottles 10.3.2.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.2.3.2. Market Share (%) 2022-2032F 10.3.2.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.2.4.Others 10.3.2.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.2.4.2.Market Share (%) 2022-2032F 10.3.2.4.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.3.By Distribution Channel 10.3.3.1. Supermarkets and Hypermarkets 10.3.3.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.3.1.2.Market Share (%) 2022-2032F 10.3.3.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.3.2.Convenience Stores 10.3.3.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.3.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 10.3.3.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.3.3.Grocery Stores 10.3.3.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.3.3.2.Market Share (%) 2022-2032F 10.3.3.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.3.4.Online Retails 10.3.3.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.3.4.2.Market Share (%) 2022-2032F 10.3.3.4.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.North America Hummus Market Size & Forecast 2022A-2032F 11.1.Overview 11.2. Key Findings 11.3. Market Segmentation 11.3.1.By Type 11.3.2. By Packaging Material 11.3.3. By Distribution Channel 11.4.Country 11.4.1. United States 11.4.2.Canada 12. Europe Hummus Market Size & Forecast 2022A-2032F 12.1. Overview 12.2. Key Findings 12.3. Market Segmentation 12.3.1. By Type 12.3.2.By Packaging Material 12.3.3.By Distribution Channel 12.4. Country 12.4.1.Germany 12.4.2. United Kingdom 12.4.3. France 12.4.4. Italy 12.4.5. Spain 12.4.6. Russia 12.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland) 13. Asia Hummus Market Size & Forecast 2022A-2032F 13.1. Overview 13.2. Key Findings 13.3. Market Segmentation 13.3.1. By Type 13.3.2.By Packaging Material 13.3.3.By Distribution Channel 13.4. Country 13.4.1.India 13.4.2. China 13.4.3. South Korea 13.4.4. Japan 13.4.5. Rest of APAC 14. Middle East and Africa Hummus Market Size & Forecast 2022A-2032F 14.1.Overview 14.2. Key Findings 14.3. Market Segmentation 14.3.1. By Type 14.3.2.By Packaging Material 14.3.3.By Distribution Channel 14.4. Country 14.4.1.Israel 14.4.2. GCC 14.4.3. North Africa 14.4.4. South Africa 14.4.5. Rest of Middle East and Africa 15. Latin America Hummus Market Size & Forecast 2022A-2032F 15.1.Overview 15.2. Key Findings 15.3. Market Segmentation 15.3.1. By Type 15.3.2.By Packaging Material 15.3.3.By Distribution Channel 15.4. Country 15.4.1.Mexico 15.4.2. Brazil 15.4.3. Rest of Latin America 16. Competitive Landscape 16.1. Company market share, 2021 16.2. Key player overview 16.3. Key stakeholders 17. Company Profiles 17.1.Nestlé Professional 17.1.1.Company Overview 17.1.2. Financial Overview 17.1.3. Key Product; Analysis 17.1.4.Company Assessment 17.1.4.1.Product Portfolio 17.1.4.2. Key Clients 17.1.4.3. Market Share 17.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.) 17.1.4.5. Executive Team 17.2. Bakkavor Group Plc 17.3. Boar’s Head Brand 17.4. Haliburton International Foods Inc. 17.5. Cedar’s Mediterranean Foods Inc. 17.6. Strauss Group Ltd. (Sabra Dipping Company LLC) 17.7. Kasih Food 17.8. Tribe Mediterranean Foods Inc. 17.9. PELOPAC INC. 17.10. Hannah Foods 17.11.Abraham's Natural Foods 17.12. Hummus Gourmet LLC (Lantana Foods) 17.13. Ithaca Hummus 17.14. Lantana Foods 17.15. Lily's Foods 17.16. Other Prominent Players 18. Appendix 19. Consultant Recommendation
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Fatpos Global社の食品・飲料分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Fatpos Global社はどのような調査会社ですか?Fatpos Globalは経営コンサルティング、アドバイザリー、市場調査サービスを提供し、市場調査レポートを出版しているインドに主拠点をおく調査会社です。 Fatposは“Failures A... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|