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プレミアムボトルウォーターの世界市場規模・シェア・分析、製品タイプ別(湧水、スパークリングウォーター、ミネラルウォーター、その他)、流通チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、専門店、オンライン、その他)、地域別予測、2022年~2032年


Global Premium Bottled Water Market Size, Share, and Analysis, By Product Type (Spring Water, Sparkling Water, Mineral Water, Others), By Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Specialty Stores, Online, Others) and Regional Forecasts, 2022-2032

プレミアムボトルウォーターの世界市場規模・シェア・分析、製品タイプ別(湧水、スパークリングウォーター、ミネラルウォーター、その他)、流通チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、専門店、... もっと見る

 

 

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サマリー

プレミアムボトルウォーターの世界市場規模・シェア・分析、製品タイプ別(湧水、スパークリングウォーター、ミネラルウォーター、その他)、流通チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、専門店、オンライン、その他)、地域別予測、2022年~2032年

製品概要
世界のプレミアムボトルウォーター市場規模は2021年に175.6億米ドル、予測期間中のCAGRは6.6%を示し、2023年の199億米ドルから2032年には353億米ドルに成長すると予測される。
プレミアム・ボトル入り飲料水は味が良く、高品質である。精製水から湧き水まで、またその組み合わせもある。この水は、脱イオン、蒸留、逆浸透、または他の適切な手順で作られるため、「精製水」と呼ばれる。プレミアム・ボトル入り飲料水は、水源、製造方法、製品のブランド名やパッケージなどの要因によって価格設定が異なる。

市場ハイライト
プレミアム・ボトル入り飲料水市場は、プレミアム品質の飲料水に対する消費者の意識の高まりにより、予測期間中に年平均成長率6.6%で成長し、353億米ドルに達すると予想される。人々は、健康的なライフスタイルを送ることの価値について知識を深めているため、水道水からプレミアム・ウォーターに切り替えている。この要因も、予測期間中のプレミアム・ボトル入り飲料水市場の成長を押し上げると予想される。

プレミアム・ボトル入り飲料水の世界市場セグメント
- 製品タイプ
o スプリングウォーター
o スパークリングウォーター
o ミネラルウォーター
o その他
- 流通チャネル
o スーパーマーケット&ハイパーマーケット
o 専門店
o オンライン
o その他

市場ダイナミクス
成長の原動力
消費者のミネラルウォーターへのシフトとその利点に関する認識が市場成長を促進する見込み
新しいパッケージデザインの導入と水の革新的なフレーバーバリエーションが市場成長を促進する見込み
阻害要因
高コストとプラスチック使用への懸念が市場成長を抑制する

主要プレイヤー
- ネスレ
- ダノンS.A
- アクアフィナ
- ゲロルシュタイナー・ブルンネンGmbH & Co.KG
- フィジーウォーター
- グラソー・スマートウォーター
- オザルカ
- ヴィーン
- ブリングH2O
- ロイウォーター
- ビバリーヒルズ・ドリンク社
- ロフォーテン北極水
- ユイスゲソース
- ポーランドスプリング
- ペリエ
- その他の有力企業(会社概要、事業戦略、主要製品、財務実績、主要業績指標、リスク分析、最近の動向、地域プレゼンス、SWOT分析)

研究室用温度制御ユニットの世界市場はさらに地域別に分類されます:
- 北米市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAG.R - 米国、カナダ
- 中南米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米の残りの地域
- ヨーロッパ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他のヨーロッパ地域
- アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド, 中国, 韓国, 日本, マレーシア, インドネシア, ニュージーランド, オーストラリア, その他の地域
- 中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他の地域


本レポートを購入する理由
- 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析
- 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供
- 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示
- 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析
- 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況
- 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール
- 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望
- ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析
- バリューチェーンによる市場洞察の提供
- 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会
- 販売後3ヶ月間のアナリストサポート


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目次

1. Executive Summary
1.1.Regional Market Share
1.2. Business Trends
1.3. Premium Bottled Water Market: COVID-19 Outbreak
1.4.Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1. Research Objective
2.2.Research Approach
2.3.Data Sourcing and Methodology
2.4. Primary Research
2.5. Secondary Research
2.5.1.Paid Sources
2.5.2. Public Sources
2.6.Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1. Market Definition
3.2.Premium Bottled Water Market: COVID-19 Impact
3.3.Key Segmentations
3.4. Key Developments
3.5. Allied Industry Data
4. Premium Bottled Water Market – Industry Insights
4.1.Industry Segmentation
4.2. COVID-19 overview on world economy
4.3. Industry ecosystem Channel analysis
4.4. Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7.Market Dynamics
7.1. Introduction
7.2.Growth Drivers
7.3.Market Opportunities
7.4. Market Restraints
7.5.Market Trends
8. Market Analysis
8.1. Porters Five Forces
8.2. PEST Analysis
8.2.1. Political
8.2.2.Economic
8.2.3.Social
8.2.4.Technological
9. Premium Bottled Water Market
9.1. Overview
9.2.Historical Analysis (2016-2021)
9.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
10. Premium Bottled Water Market Size & Forecast 2022A-2032F
10.1.Overview
10.2. Key Findings
10.3. Market Segmentation
10.3.1. By Product Type
10.3.1.1.Spring Water
10.3.1.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.1.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.1.2. Sparkling Water
10.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.1.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.1.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.1.3. Mineral Water
10.3.1.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.1.3.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.1.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.1.4. Others
10.3.1.4.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.1.4.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.1.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2.By Distribution Channel
10.3.2.1. Supermarkets & Hypermarkets
10.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.1.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2.2.Specialty Stores
10.3.2.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2.3.Online
10.3.2.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.3.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2.4.Others
10.3.2.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.4.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.4.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.North America Premium Bottled Water Market Size & Forecast 2022A-2032F
11.1.Overview
11.2. Key Findings
11.3. Market Segmentation
11.3.1.By Product Type
11.3.2. By Distribution Channel
11.4.Country
11.4.1. United States
11.4.2.Canada
12. Europe Premium Bottled Water Market Size & Forecast 2022A-2032F
12.1. Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1. By Product Type
12.3.2.By Distribution Channel
12.4. Country
12.4.1.Germany
12.4.2. United Kingdom
12.4.3. France
12.4.4. Italy
12.4.5. Spain
12.4.6. Russia
12.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
13. Asia Premium Bottled Water Market Size & Forecast 2022A-2032F
13.1. Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1. By Product Type
13.3.2.By Distribution Channel
13.4. Country
13.4.1.India
13.4.2. China
13.4.3. South Korea
13.4.4. Japan
13.4.5. Rest of APAC
14. Middle East and Africa Premium Bottled Water Market Size & Forecast 2022A-2032F
14.1.Overview
14.2. Key Findings
14.3. Market Segmentation
14.3.1. By Product Type
14.3.2.By Distribution Channel
14.4. Country
14.4.1.Israel
14.4.2. GCC
14.4.3. North Africa
14.4.4. South Africa
14.4.5. Rest of Middle East and Africa
15. Latin America Premium Bottled Water Market Size & Forecast 2022A-2032F
15.1.Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1. By Product Type
15.3.2.By Distribution Channel
15.4. Country
15.4.1.Mexico
15.4.2. Brazil
15.4.3. Rest of Latin America
16. Competitive Landscape
16.1. Company market share, 2021
16.2. Key player overview
16.3. Key stakeholders
17. Company Profiles
17.1.Nestlé
17.1.1.Company Overview
17.1.2. Financial Overview
17.1.3. Key Product; Analysis
17.1.4.Company Assessment
17.1.4.1.Product Portfolio
17.1.4.2. Key Clients
17.1.4.3. Market Share
17.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
17.1.4.5. Executive Team
17.2. Danone S.A
17.3. Aquafina
17.4. Gerolsteiner Brunnen GmbH & Co. KG
17.5. Fiji Water
17.6. Glaceau Smartwater
17.7. Ozarka
17.8. VEEN
17.9. Bling H2O
17.10. Roiwater
17.11.Beverly Hills Drink Company
17.12. Lofoten Arctic Water AS
17.13. Uisge Source
17.14. Poland Spring
17.15. Perrier
17.16. Other Prominent Players
18. Appendix
19. Consultant Recommendation

 

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Summary

Global Premium Bottled Water Market Size, Share, and Analysis, By Product Type (Spring Water, Sparkling Water, Mineral Water, Others), By Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Specialty Stores, Online, Others) and Regional Forecasts, 2022-2032

PRODUCT OVERVIEW
Global Premium Bottled Water Market size was USD 17.56 billion in 2021 and projected to grow from USD 19.9 billion in 2023 to USD 35.3 billion by 2032, exhibiting a CAGR of 6.6% during the forecast period.
Premium Bottled Water tastes good and is high quality. It can differ from purified to spring water, or also be the combination. This water is called ‘purified water’ since it is created with deionization, distillation, reverse osmosis, or other appropriate procedures. Premium bottled water holds different pricing due to factors like the source of the water, the method of production, and the branding and packaging of the product.

MARKET HIGHLIGHTS
Premium Bottled Water Market is expected to reach USD 35.3 billion, growing at a CAGR of 6.6% during the forecast period owing to the growing awareness among consumers regarding premium-quality drinking water. People are switching from tap water to premium water due to growing knowledge of the value of living a healthy lifestyle. This factor is also expected to boost the growth of Premium Bottled Water Market in the forecast period.

Global Premium Bottled Water Market Segments:
• Product Type
o Spring Water
o Sparkling Water
o Mineral Water
o Others
• Distribution Channel
o Supermarkets & Hypermarkets
o Specialty Stores
o Online
o Others

MARKET DYNAMICS
Growth Drivers
Consumers Shift Towards Mineral Water and Awareness About its Advantages are Expected to Boost the Market Growth
Introduction of New Packaging Designs and Innovative Flavored Variants in Water are Expected to Boost the Market Growth
Restraint
High Cost and Concerns for Plastic Usage to Restrain the Market Growth

Key Players
• Nestlé
• Danone S.A
• Aquafina
• Gerolsteiner Brunnen GmbH & Co. KG
• Fiji Water
• Glaceau Smartwater
• Ozarka
• VEEN
• Bling H2O
• Roiwater
• Beverly Hills Drink Company
• Lofoten Arctic Water AS
• Uisge Source
• Poland Spring
• Perrier
• Other Prominent Players (Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis)

Global Laboratory Temperature Control Units Market is further segmented by region into:
• North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAG.R – United States and Canada
• Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil and Rest of Latin America
• Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey and Rest of Europe
• Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia and Rest of APAC
• Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa and Rest of MENA


Reasons to Purchase this Report
• Qualitative and quantitative analysis of the market based on segmentation involving both economic as well as non-economic factors
• Provision of market value (USD Billion) data for each segment and sub-segment
• Indicates the region and segment that is expected to witness the fastest growth as well as to dominate the market
• Analysis by geography highlighting the consumption of the product/service in the region as well as indicating the factors that are affecting the market within each region
• Competitive landscape which incorporates the market ranking of the major players, along with new service/product launches, partnerships, business expansions, and acquisitions in the past five years of companies profiled
• Extensive company profiles comprising of company overview, company insights, product benchmarking, and SWOT analysis for the major market players
• The current as well as the future market outlook of the industry with respect to recent developments which involve growth opportunities and drivers as well as challenges and restraints of both emerging as well as developed regions
• Includes in-depth analysis of the market of various perspectives through Porter’s five forces analysis
• Provides insight into the market through Value Chain
• Market dynamics scenario, along with growth opportunities of the market in the years to come
• 3-month post-sales analyst support.



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1.Regional Market Share
1.2. Business Trends
1.3. Premium Bottled Water Market: COVID-19 Outbreak
1.4.Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1. Research Objective
2.2.Research Approach
2.3.Data Sourcing and Methodology
2.4. Primary Research
2.5. Secondary Research
2.5.1.Paid Sources
2.5.2. Public Sources
2.6.Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1. Market Definition
3.2.Premium Bottled Water Market: COVID-19 Impact
3.3.Key Segmentations
3.4. Key Developments
3.5. Allied Industry Data
4. Premium Bottled Water Market – Industry Insights
4.1.Industry Segmentation
4.2. COVID-19 overview on world economy
4.3. Industry ecosystem Channel analysis
4.4. Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7.Market Dynamics
7.1. Introduction
7.2.Growth Drivers
7.3.Market Opportunities
7.4. Market Restraints
7.5.Market Trends
8. Market Analysis
8.1. Porters Five Forces
8.2. PEST Analysis
8.2.1. Political
8.2.2.Economic
8.2.3.Social
8.2.4.Technological
9. Premium Bottled Water Market
9.1. Overview
9.2.Historical Analysis (2016-2021)
9.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
10. Premium Bottled Water Market Size & Forecast 2022A-2032F
10.1.Overview
10.2. Key Findings
10.3. Market Segmentation
10.3.1. By Product Type
10.3.1.1.Spring Water
10.3.1.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.1.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.1.2. Sparkling Water
10.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.1.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.1.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.1.3. Mineral Water
10.3.1.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.1.3.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.1.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.1.4. Others
10.3.1.4.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.1.4.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.1.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2.By Distribution Channel
10.3.2.1. Supermarkets & Hypermarkets
10.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.1.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2.2.Specialty Stores
10.3.2.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2.3.Online
10.3.2.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.3.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2.4.Others
10.3.2.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.4.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.4.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.North America Premium Bottled Water Market Size & Forecast 2022A-2032F
11.1.Overview
11.2. Key Findings
11.3. Market Segmentation
11.3.1.By Product Type
11.3.2. By Distribution Channel
11.4.Country
11.4.1. United States
11.4.2.Canada
12. Europe Premium Bottled Water Market Size & Forecast 2022A-2032F
12.1. Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1. By Product Type
12.3.2.By Distribution Channel
12.4. Country
12.4.1.Germany
12.4.2. United Kingdom
12.4.3. France
12.4.4. Italy
12.4.5. Spain
12.4.6. Russia
12.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
13. Asia Premium Bottled Water Market Size & Forecast 2022A-2032F
13.1. Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1. By Product Type
13.3.2.By Distribution Channel
13.4. Country
13.4.1.India
13.4.2. China
13.4.3. South Korea
13.4.4. Japan
13.4.5. Rest of APAC
14. Middle East and Africa Premium Bottled Water Market Size & Forecast 2022A-2032F
14.1.Overview
14.2. Key Findings
14.3. Market Segmentation
14.3.1. By Product Type
14.3.2.By Distribution Channel
14.4. Country
14.4.1.Israel
14.4.2. GCC
14.4.3. North Africa
14.4.4. South Africa
14.4.5. Rest of Middle East and Africa
15. Latin America Premium Bottled Water Market Size & Forecast 2022A-2032F
15.1.Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1. By Product Type
15.3.2.By Distribution Channel
15.4. Country
15.4.1.Mexico
15.4.2. Brazil
15.4.3. Rest of Latin America
16. Competitive Landscape
16.1. Company market share, 2021
16.2. Key player overview
16.3. Key stakeholders
17. Company Profiles
17.1.Nestlé
17.1.1.Company Overview
17.1.2. Financial Overview
17.1.3. Key Product; Analysis
17.1.4.Company Assessment
17.1.4.1.Product Portfolio
17.1.4.2. Key Clients
17.1.4.3. Market Share
17.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
17.1.4.5. Executive Team
17.2. Danone S.A
17.3. Aquafina
17.4. Gerolsteiner Brunnen GmbH & Co. KG
17.5. Fiji Water
17.6. Glaceau Smartwater
17.7. Ozarka
17.8. VEEN
17.9. Bling H2O
17.10. Roiwater
17.11.Beverly Hills Drink Company
17.12. Lofoten Arctic Water AS
17.13. Uisge Source
17.14. Poland Spring
17.15. Perrier
17.16. Other Prominent Players
18. Appendix
19. Consultant Recommendation

 

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2024/07/04 10:27

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